فیلترشکن برای لینوکس رایگان به همراه راهنمای نصب و راه اندازی

استفاده از فیلترشکن برای لینوکس می‌ تواند دلایل مختلفی داشته باشد و به غیر از دسترسی بدون محدودیت به برنامه های مختلف، می‌ توان از فیلترشکن برای جلوگیری از تهدیدات سایبری هم بهره برد. در ادامه اسم بهترین فیلترشکن ها برای این سیستم عامل به همراه نحوه دانلود و استفاده آن ها مورد بررسی قرار می گیرند.

  • در مورد وی پی ان کانادا چه می دانید؟ برای وصل شدن به سریع ترین وی پی ان دنیا همراه ما باشید!
بهترین فیلترشکن های برای لینوکس کدامند؟

برترین فیلترشکن برای لینوکس چیست؟

اگر از لینوکس استفاده می کنید و تمایل دارید تا برای دسترسی به سایت ها و برنامه هایی که مسدود شده اند، به دانلود وی پی ان بپردازید، بهتر است بدانید در حال حاضر وی پی ان های متعددی با کارایی های مختلف برای لینوکس ارائه شده است که بعضی از آن ها با توجه به امنیت و سرعت بالا و قابل قبولی که دارند در لیست بهترین فیلترشکن ها برای لینوکس قرار گرفته اند؛ بعضی از این فیلترشکن ها، به عنوان فیلترشکن برای شرط بندی مورد استفاده قرار می گیرند. که در ادامه قرار است به معرفی آن ها بپردازیم.

امروزه تعداد فیلترشکن برای لینوکس به طور چشمگیری افزایش یافته است. یکی از قدرتمند ترین وی پی آن ها برای این سیستم عامل را می توان v2ray معرفی کرد. فیلترشکن v2ray در واقع یک پروتکل پروکسی انحصاری است که از VMESS پشتیبانی می کند.

این فیلترشکن عملکرد بسیار خوبی بر روی لینوکس دارد و علاوه بر سرعت بالا، به حفاظت از حریم شخصی نیز کمک خواهد کرد. ارتباطات رمزنگاری شده این فیلترشکن از افشای آدرس IP و اطلاعات هویتی شما نیز جلوگیری خواهد کرد.

به طور کلی اگر به دنبال یک VPN تمام عیار برای لینوکس هستید، v2ray را در اولویت قرار دهید. توجه داشته باشید که لینک ساب های این فیلترشکن به صورت اشتراکی و انحصاری از طریق کانال های تلگرامی در دسترس است. در ادامه به غیر از این وی پی ان موارد مهم دیگری را نیز معرفی نموده ایم.

فیلترشکن شیر بت

فیلترشکن شیر بت

شاید برترین فیلترشکنی که برای سیستم عامل لینوکس در دسترس شماست؛ فیلترشکن شیر بت باشد. این فیلترشکن از نظر امنیت بسیار عالی عمل کرده است. تمام درخواست هایی که از سمت شما به سرور ارسال می شوند کاملا رمز نگاری شده هستند؛ از طرف دیگر این امنیت سرعت را کاهش نداده و این فیلترشکن با سرعت بسیار باورنکردی قابل اجرا بر روی سیستم عامل لینوکس می باشد.

vpnbook

vpnbook یکی از وی پی ان های محبوب برای لینوکس می باشد که از سرعت فوق‌ العاده بالایی برخوردار است. این وی پی ان 10 سرور در 6 کشور جهان دارد. هم چنین دارای امنیت بالا و قابل قبولی هم می باشد و در حال حاضر به یکی از وی پی ان های پرطرفدار برای لینوکس تبدیل شده است.

Private Tunnel

Private Tunnel را می توان یکی از بهترین انتخاب های هر کاربری که از لینوکس استفاده می کند دانست، چرا که این وی پی ان از امنیت و سرعت بالا و دیتای نامحدود برخوردار است. هم چنین دارای سرور های بی شماری در 20 کشور دنیا می باشد. در حال حاضر Private Tunnel محبوب ترین فیلترشکن برای لینوکس به شمار می رود.

TunnelBear

یکی از دلایلی که این روز ها خیلی از کاربران لینوک به استفاده از TunnelBear می پردازند، این است که از سرعت و امنیت بالایی برخوردار می باشد. هم چنین بهتر است بدانید این وی پی ان سرور های بیشماری در 40 کشور دارد. کاربران می توانند با استفاده از برنامه TunnelBear به راحتی به تمام سایت ها و برنامه های مسدود شده دسترسی داشته باشند.

protonvpn

زمانی که صحبت از امنیت می شود خیلی از کاربران به یاد ProtonVPN می افتند، چرا که این وی پی ان از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و نیازی به هیچ برنامه جانبی ندارد. بهتر است بدانید این وی پی ان چندین سرور پرسرعت در سه کشور دارد. هم چنین از ویژگی های امنیتی قوی آن می توان به خط مشی عدم ورود به سیستم اشاره کرد.

Windscribe

در حال حاضر Windscribe به عنوان بهترین فیلترشکن برای لینوکس معرفی شده است. از ویژگی های مهم این فیلترشکن می توان به: محدودیت داده ماهانه 10 گیگابایت، اتصالات دستگاه نامحدود، دسترسی به 60 مکان سرور، بدون گزارش جلسه یا مهر زمانی IP اشاره کرد.

برترین فیلتر شکن برای لینوکس اوبونتو چیست؟

برترین فیلترشکن برای لینوکس اوبونتو چیست؟

با وجود این که سیستم لینوکس اوبونتو قدرت حفاظتی بسیار بالایی دارد، اما همچنان در معرض حملات سایبری قرار خواهد گرفت. از این جهت لازم است از فیلترشکن هایی برای این پلتفرم استفاده کنید که قدرت امنیتی آن را افزایش دهند. نورد vpn و اکسپرس VPN از جمله بهترین فیلترشکن های برای لینوکس اوبونتو به حساب می آیند.

البته HideMyAss نیز از دیگر فیلترشکن های پیشنهادی برای این سیستم عامل خواهد بود.

دانلود فیلترشکن برای لینوکس چگونه ممکن می شود؟

انتخاب بهترین vpn برای لینوکس رایگان، کاملا بستگی به پروتکل و پینگ مورد نظر سیستم شما دارد. با این حال شما می توانید این فیلترشکن ها را از طریق وب سایت های اینترنتی دانلود کرده و ارزیابی کنید. بسیاری از وی پی ان های لینوکس در انواع کانال های تلگرامی به صورت رایگان موجود هستند.

برای دانلود آن ها، تنها کافیست تا نام “فیلترشکن لینوکس” را در مرورگر اینترنتی خود سرچ نمایید.

نصب و راه اندازی فیلترشکن برای لینوکس

نصب و راه اندازی فیلترشکن برای لینوکس

در این باره بهتر است بدانید که به طور معمول اکثر وی پی ان هایی که برای لینوکس ارائه شده اند از نصب و راه اندازی بسیار ساده ای برخوردارند. البته در این میان برخی وی پی ان ها از نصب پیچیده تری برخوردارند.

با این حال این موضوع را هم باید افزود که معمولاً سایت هایی که لینک دانلود وی پی ان های لینوکس را در صفحات خود قرار می دهند، در کنار لینک دانلود توضیحاتی را نیز در رابطه با چگونگی نصب و راه اندازی وی پی ان ها قرار می دهند تا به این گونه کاربران بتوانند با مشاهده این توضیحات به راحتی به نصب و راه اندازی وی پی ان مورد نظر خود برای لینوکس بپردازند.

آموزش ساخت فیلترشکن برای لینوکس

برای این که بتوانید یک وی پی ان مناسب برای لینوکس را بسازید، لازم است تا نسبت به خرید سرور مجازی اقدام کنید. شما می توانید با یک سرچ ساده، وب سایت های ارائه دهنده های سرور های مجازی خارج از ایران را پیدا کنید.

پس از انتخاب سرور مورد نظر، باید پروتکل PPTP را انتخاب کرده و طبق دستورالعمل سایت عمل کنید. توجه داشته باشید که حتما از یک نام کاربری و رمز عبور با امنیت بالا برای vpn خود استفاده کنید.

فیلترشکن رایگان برای لینوکس

فیلترشکن رایگان برای لینوکس

در حال حاضر اکثر کاربران اینترنتی تمایل دارند تا هزینه استفاده از اینترنت را به حداقل برسانند و به همین دلیل می خواهند تا به فیلترشکن برای لینوکس رایگان بپردازند.

حال این موضوع باعث شده است که وی پی ان های متعددی با کارایی های مختلف به طور کاملا رایگان برای لینوکس ارائه شود که از بهترین آن ها می توان به protonvpn و CyberGhost برای لینوکس اشاره کرد که کاربران تنها با دانلود این نرم‌ افزار ها، بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای می‌ توانند به تمام سایت ها و برنامه های مسدود شده دسترسی داشته باشند. هم چنین بهتر است بدانید این برنامه ها از سرعت و ایمنی بالایی نیز برخوردار هستند.

آیا تحریم شکن هم برای لینوکس داریم؟

به تازگی شاهد تحریم شکن برای سیستم عامل لینوکس هستیم. تحریم شکن، یک نرم افزار محبوب برای سیستم عامل های مختلف است که با تغییر آدرس IP به دور زدن فیلترینگ می پردازد. این نرم افزار با لینوکس همخوانی دارد و دسترسی کاربران به سایت های تحریم شکن را میسر می سازد.

تنها کافیست تا وارد سامانه شکن شوید و از طریق پنل سی در سیستم لینوکس، به راحتی فیلترینگ را دور بزنید.

آموزش استفاده از فیلترشکن لینوکس

آموزش استفاده از فیلترشکن لینوکس

اگر می خواهید از فیلترشکن برای لینوکس استفاده کنید، بهتر است بدانید که استفاده از اکثر فیلترشکن های لینوکس بسیار آسان است و خیلی از این نرم‌ افزار ها تنها با کلیک بر روی دکمه ای در صفحه آن تعبیه شده است به اینترنت متصل می شوند.

با این حال بهتر است بدانید که وی پی ان های لینوکس به دو صورت رایگان و پولی ارائه شده اند. حال اگر وی پی ان رایگان نصب کرده باشید، معمولا سایت‌ های مربوطه که لینک دانلود وی پی ان های رایگان را ارائه می‌ دهند در کنار لینک دانلود، توضیحاتی را نیز قرار می دهند که با مشاهده این توضیحات می توانید به استفاده از وی پی ان مورد نظر خود بپردازید.

هم چنین اگر برنامه مربوطه را پولی خریداری کرده باشید، پشتیبانی آن توضیحاتی در رابطه با چگونگی استفاده از آن را برای شما ارسال خواهد کرد.

فیلترشکن های لینوکس قانونی و معتبر هستند؟

فیلترشکن های لینوکس قانونی و معتبر هستند؟

اگر از فیلترشکن برای لینوکس استفاده می کنید، بهتر است بدانید که اگر برنامه مورد نظر خود را از سایت های معتبر دانلود و یا اقدام به خرید فیلترشکن کرده باشید؛ فیلترشکن شما معتبر است. البته استفاده از فیلترشکن برای دور زدن فیلترینگ در ایران غیرقانونی است. اما با این حال کاربران برای دسترسی به برنامه های مسدود شده از این نرم افزار استفاده می کنند.

کدام فیلترشکن های لینوکس نا امن و خطرناک هستند؟

در حال حاضر اکثر وی پی ان هایی که برای لینوکس منتشر شده اند، معتبر هستند. اما در این میان برخی از آن ها ناامن و خطرناک هستند و یا این که فایل آن ها توسط هکر ها دستکاری شده است. معمولاً این وی پی ان ها در سایت های غیر معتبر یافت می شوند.

قوی ترین فیلترشکن برای لینوکس فدورا

فدورا از جدید ترین پایگاه های توزیع لینوکس به حساب می آید که به فیلترشکن هایی با پینگ پایین نیازمند است. در واقع هرچه پینگ فیلترشکن ها پایین تر باشد، عملکرد فدورا بهتر خواهد شد. ExpressVPN گزینه بسیار مناسبی برای این پایگاه توزیع خواهد بود. این فیلترشکن بیش از ۲ هزار سرور را در اختیارتان قرار می دهد.

برترین فیلترشکن برای لینوکس دارای چه ویژگی هایی باید باشد؟

برترین فیلترشکن برای لینوکس دارای چه ویژگی هایی باید باشد؟

هر سیستم عاملی، به دلیل داشتن ویژگی های انحصاری، نیازمند فیلترشکن های خاصی است. فیلترشکن های لینوکس نیز باید بر اساس ویژگی های این سیستم عامل طراحی شوند. در غیر این صورت همخوانی بین کد های سیستم و وی پی ان برقرار نخواهد شد و با عدم کانکت فیلترشکن مواجه می شویم.

ویژگی های امنیتی و حفظ حریم شخصی

ویژگی های امنیتی و حفظ حریم شخصی، دو ویژگی کاملا مجزا از یکدیگر هستند. وی پی ان های سیستم عامل لینوکس باید از این دو ویژگی به صورت همزمان برخوردار باشند. ویژگی های حفظ حریم شخصی، مربوط به حفاظت و امنیت اطلاعات هویتی شما است.

بدین ترتیب هنگامی که آنلاین هستید، دیگر نگران افشاء اطلاعات شخصی خود نخواهید بود. از سوی دیگر فیلترشکن های لینوکس باید ضد بد افزار باشند تا از نصب غیر مجاز برنامه های مخرب جلوگیری کنند.

پشتیبانی از پروتکل های شناخته شده

معمولا سیستم عامل لینوکس از تمام پروتکل های شناخته شده پشتیبانی می کند. اما بیشتر کاربران این سیستم از PPTP استفاده خواهند کرد. از این جهت فیلترشکن مناسب برای لینوکس، باید توانایی اتصال به تمام پروتکل ها را داشته باشد. به موجب این امر شما می توانید از یک پروتکل انحصاری برای فعالیت های آنلاین خود استفاده کنید.

دارای آنتی ویروس

اکثر vpn ها دارای تبلیغات درون برنامه ای هستند. این امر می تواند بد افزار های مختلفی را به صورت خودکار بر روی سیستم شما نصب کند. از این جهت فیلترشکن هایی برای این سیستم عامل مناسب خواهند بود که دارای آنتی ویروس باشند.

البته ممکن است که شما برای برخورداری از این ویژگی، ناچار به پرداخت هزینه باشید. اما این هزینه کاملا مقرون به صرفه خواهد بود و امنیت سیستم عامل را افزایش می دهد.

پینگ های مختلف برای سیستم عامل های لینوکس

پینگ های مختلف برای سیستم عامل های لینوکس

پینگ در واقع یک پلتفرم انحصاری است که می تواند میزان عملکرد و سرعت یک آدرس IP را بررسی کند. باید بدانید که هر چه پینگ ها کمتر باشند، سرعت فیلترشکن برای لینکوس، بیشتر خواهد بود. برای اطلاع از پینگ های موثر بر روی سیستم عامل لینوکس، تنها کافیست تا وارد Show Applications شوید.

سپس بخش Terminal را انتخاب کرده و در فیلد مربوطه کلمه ping را وارد نمایید. سپس پینگ های مختلف و قابل دسترسی این سیستم عامل پدیدار خواهند شد.

معروف ترین فیلترشکن های اشتراکی برای لینوکس کدامند؟

بهتر است بدانید در میان وی پی ان های متعددی که برای لینوکس ارائه شده اند، برخی از این برنامه ها اشتراکی هستند. حال اگر می خواهید تا در رابطه با معروف ترین وی پی ان های اشتراکی برای لینوکس اطلاعات بیشتری را به دست آورید و یا حتی به دانلود این وی پی ان ها بپردازید، توصیه می کنیم تا به سایت‌ های مربوطه که در اینترنت موجود هستند مراجعه کنید.

کدام فیلترشکن های لینوکس نیاز به سرور اختصاصی دارند؟

لازم به ذکر است با توجه به این که در حال حاضر وی پی ان های متعددی با کارایی های مختلف ارائه شده اند که اکثر آن ها دارای سرور های متعددی هم می باشند، اما در این در میان برخی از وی پی ان ها نیاز به سرور اختصاصی دارند که در قسمت قبل به معرفی برخی از بهترین این برنامه‌ ها پرداخته ایم.

فیلترشکن برای کالی لینوکس داریم؟

پایگاه توزیع کالی به تازگی توسط سیستم عامل لینوکس طراحی شده است. این پلتفرم به منظور تست میزان نفوذ اینترنت مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی کالی لینوکس، همچنان به آپدیت نیاز دارد، هیچ گونه فیلترشکنی به صورت اختصاصی برای آن طراحی نشده است. شما می توانید از فیلترشکن های cyberghost و private tunnel برای تست این پایگاه استفاده کنید.

سوالات متداول

  1. دلیل استفاده از فیلترشکن برای لینوکس چیست؟

    استفاده از فیلترشکن برای لینوکس می‌ تواند دلایل متعددی داشته باشد و به غیر از دسترسی بدون محدودیت به برنامه های مختلف می‌ توان از فیلترشکن برای جلوگیری از تهدیدات سایبری هم بهره برد.

  2. چگونه می توان به دانلود فیلترشکن برای لینوکس پرداخت؟

    برای دانلود وی پی ان برای لینوکس روش های متعددی وجود دارد، با این حال بهترین روش مراجعه به سایت‌ های مربوطه که در اینترنت موجود هستند، می باشد.

  3. بهترین فیلترشکن برای لینوکس که به صورت رایگان ارائه شده اند، کدام اند؟

    در حال حاضر وی پی ان های متعددی با کارایی های مختلف به طور کاملا رایگان برای لینوکس ارائه شده اند که از بهترین آن ها می توان به protonvpn و CyberGhost اشاره کرد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید