معرفی بهترین فیلترشکن برای آیفون در سال 2023 + لینک دانلود

ما در ادامه مطلب ضمن اشاره به برخی از معروف ترین فیلترشکن برای آیفون، روش دانلود و نصب آن را نیز برای شما شرح خواهیم داد.

بهترین فیلترشکن های رایگان برای آیفون کدامند؟

بهترین فیلترشکن های رایگان برای آیفون کدامند؟

در حال حاضر کاربرانی که از ios استفاده می‌ کنند برای افزودن یک لایه امنیتی و یا دور زدن وب سایت‌ ها و برنامه‌ های فیلتر شده از برنامه‌ هایی همچون وی پی ان استفاده می‌ کنند. به همین دلیل در حال حاضر وی پی ان‌ ها بسیار کارآمد و محبوب شده اند.

حال این روز ها کاربران آیفون در جستجوی بهترین وی‌ پی‌ ان‌ ها برای موبایل خود هستند تا به این گونه بتوانند به تمام برنامه ها و سایت‌ های فیلتر شده با قدرت و امنیت بالا اتصال پیدا کنند و هیچگونه اختلالی هم در هنگام استفاده از این برنامه‌ ها برای آن ها به وجود نیاید. به همین دلیل در این قسمت بهترین فیلترشکن های معتبر را خدمت تان معرفی نموده ایم.

شیر بت

به عنوان برترین فیلترشکن برای سیستم عامل های آیفون می توانیم خدمت تان فیلترشکن شیر بت را معرفی کنیم. چرا که این وی پی ان علاوه بر این که بر روی تمام سیستم عامل های آیفون به راحتی نصب می شود و به صورت کاملا رایگان قابل استفاده است، بلکه دارای آی پی ثابت نیز می باشد.

Windscrib

چنانچه به دنبال دانلود فیلتر شکن قوی رایگان برای آیفون هستید بهتر است بدانید که یکی از بهترین vpn ها موجود، فیلتر شکن Windscrib است که در اختیار کاربران قرار گرفته است. شما به راحتی می توانید از منابع موجود این وی پی ان دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهید.

هاتسپات شیلد

اگر به دنبال فیلترشکن برای آیفون ۷ و یا فیلتر شکن برای آیفون ۶ هستید بهتراست بدانید که فیلترشکن هاتسپات شیلد یکی از مناسب ترین برنامه های موجود در بازار است که در اختیار کاربران قرار دارد. کاربران با استفاده از این vpn می ‌توانند به بیش از ۱۱۵ مکان و یا سرور دسترسی داشته باشند.

پروتون

وی پی ان پروتون یکی از محبوب ترین فیلتر شکن ها برای گوشی های آیفون است که به این دلیل که پهنای باند بسیار وسیعی دارد کاربران می ‌توانند در فضای کاملاً امن و مطمئن به هر شبکه ای که دوست دارند متصل شوند و یا به سایت های مختلف وارد شوند. بنابراین کسانی که به دنبال فیلتر شکن کاملاً رایگان برای آیفون 6 هستند می توانند از این برنامه استفاده کنند. از پروتون به عنوان فیلترشکن برای شرط بندی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

V2ray

یکی از فیلتر شکن های جدیدی که امروزه محبوبیت زیادی در میان کاربران اینترنتی به دست آورده فیلترشکن v2ray است که خدمات گسترده ای برای سیستم ‌عامل‌های مختلف از جمله سیستم عامل‌ های آیفون ارائه کرده است. بنابراین دارندگان گوشی همراه آیفون می توانند با نصب این برنامه به شبکه های مورد نظر خود وارد شوند.

چگونه می توانیم فیلترشکن برای آیفون را دانلود کنیم؟

چگونه می توانیم فیلترشکن برای آیفون را دانلود کنیم؟

همانطور که می ‌دانید بیش از هزاران برنامه تحت عنوان فیلترشکن برای سیستم عامل های مختلف از جمله آیفون طراحی و در سایت های مختلف ارائه شده است. برخی از آنها به صورت رایگان و برخی دیگر به صورت پولی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

با توجه به اینکه این روزها تعداد متقاضیان نصب فیلتر شکن بر روی سیستم عامل آیفون در ایران رو به افزایش است، اما در هیچ کدام از برنامه های ایرانی مانند اپلیکیشن بازار فیلتر شکنی ارائه نشده است. بنابراین بهتر است بدانید که امکان دانلود فیلتر شکن برای آیفون بدون اپل استور، مایکت و گوگل پلی امکان پذیر نیست. بنابراین برای دانلود وی پی ان های مختلف تنها راه ورود به این سایت ها است و شما می توانید پس از دریافت فایل در مورد نظر آن را بر روی سیستم عامل خود نصب کرده و اجرا کنید.

مزایای استفاده از بهترین فیلترشکن برای آیفون

در حال حاضر با توجه به این که استفاده از فیلترشکن برای دور زدن فیلترینگ افزایش یافته است، به همین دلیل این روز ها شاهد انبوهی از فیلترشکن‌ ها با آپشن‌ ها و کارایی‌ های مختلف برای تمام سیستم عامل‌ ها از جمله سیستم عامل ios هستیم.

حال از مزایای استفاده از بهترین فیلترشکن با آی پی ثابت برای آیفون می توان به: دسترسی راحت و آسان به تمام سایت‌ ها و برنامه‌ های مسدود شده، امنیت بالا در هنگام استفاده از این وی پی ان ها، استفاده راحت و بدون اختلال با هر خطوط اینترنتی و … اشاره کرد.

نصب و راه اندازی فیلترشکن برای آیفون

نصب و راه اندازی فیلترشکن برای آیفون

نصب و راه اندازی انواع فیلتر شکن ها بر روی گوشی های آیفون همانند نصب فیلترشکن برای ویندوز، کاری بسیار آسان است و پیچیدگی خاصی ندارد. در صورتی که نحوه کار و استفاده از گوشی های آیفون را بلد باشید به راحتی می توانید همانند دیگر نرم افزارهای موجود یک فیلتر شکن مناسب برای آیفون خود را دانلود کرده و آن را بر روی گوشی همراه خود اجرا کنید.

پس از اجرا برنامه بر روی گوشی همراه، شما به سرورهای مختلف متصل خواهید شد و می توانید فعالیت های خود را انجام دهید. لازم به ذکر است که در صورتی که از فیلتر شکن های پولی استفاده می کنید پیش از دریافت فایل آن باید مبلغ تعیین شده را پرداخت کرده و سپس قابل نصب بر روی گوشی همراه شما خواهد بود.

فیلترشکن رایگان برای آیفون

بسیاری از افراد تمایلی به پرداخت هزینه برای دریافت و نصب فیلتر شکن بر روی گوشی آیفون خود ندارد. از همین رو آنها به دنبال برنامه ای هستند که به صورت رایگان ارائه شده است. خوشبختانه در کنار انواع وی پی ان های پولی تعداد زیادی از آنها به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است که از معروف ترین آن ها می توان به vpn پروتون اشاره کرد که مخصوصاً برای گوشی آیفون طراحی شده است.

کسانی که از گوشی های آیفون بهره‌مند هستند با نصب چنین وی پی ان هایی لوزومی به پرداخت هیچ هزینه ای نیست و می‌ توانند به صورت کاملاً رایگان از این برنامه ها بهره مند شوند.

آموزش استفاده از فیلترشکن آیفون

به دلیل حجم گسترده کاربران در شبکه‌های اجتماعی مختلف و همچنین برنامه های مختلف اینترنتی، ویدئوهای آموزشی متعددی در زمینه های مختلف مانند نحوه نصب و کار با فیلتر شکن ها ساخته و ارائه شده است. بنابراین کسانی که آشنایی زیادی با این فیلترشکن ها ندارند و یا نحوه استفاده آن را نمی دانند می توانند ویدئوی راهنمای نصب فیلترشکن مورد نظر خود را از شبکه های مختلف مانند یوتیوب و آپارات مشاهده کنند و سپس از برنامه مورد نظر استفاده کند.

با این حال لازم به ذکر است که استفاده از برنامه های vpn کاملاً آسان است و هر کسی که آشنایی جزئی از نحوه کار با گوشی های آیفون را بداند به راحتی می‌تواند چنین برنامه‌ هایی را بر روی گوشی همراه خود نصب کرده و از آن استفاده کند.

بهترین فیلترشکن برای آیفون با چه سرور هایی ارائه می شود؟

بهترین فیلترشکن برای آیفون با چه سرور هایی ارائه می شود؟

لازم به ذکر است که یکی از مهم ترین دلایل سرعت بالای فیلترشکن‌ ها سرور های آن می‌ باشد. به همین دلیل زمانی که یک فیلترشکن از سرعت بالایی برخوردار است، قطعاً سرور قوی دارد.

حال این موضوع را هم باید افزود که بهترین وی پی ان ها برای آیفون با سرور های قوی در خیلی از کشور های جهان همچون: آلمان، فرانسه، ایتالیا، آمریکا، هلند، سنگاپور، هند، چین و … ارائه می شوند.

بهترین فیلترشکن برای آیفون همراه اول

در حال حاضر کاربرانی که از آیفون استفاده می‌ کنند و خط اینترنتی آن ها همراه اول است، انتخاب‌ های زیادی برای فیلترشکن دارند، چرا که این روز ها فیلترشکن‌ های متعددی که برای همراه اول مناسب هستند ارائه شده اند. حال از این فیلترشکن ها می توان به: VPN Proxy Supernet، TunnelBear، hide.me و … اشاره کرد.

بهترین فیلترشکن برای آیفون ایرانسل

به نظر می‌ رسد که برخی از وی پی ان‌ های آیفون برای یک سری از خطوط همچون ایرانسل کاربردی‌ تر و بهتر هستند. به همین دلیل کاربرانی که از ایرانسل استفاده می‌ کنند، می‌ توانند با کانکت شدن به این وی پی ان‌ ها با سرعت و کیفیت بهتری به دور زدن فیلترینگ بپردازند.

حال از بهترین فیلترشکن ها برای آیفون ایرانسل می توان به: Xcom VPN، BeePassVPN، VPN Masterو … اشاره کرد. می توانید به دانلود هر کدام از این فیلترشکن ها برای آیفون بپردازید.

فیلترشکن های آیفون قانونی و معتبر هستند؟

فیلترشکن های آیفون قانونی و معتبر هستند؟

با توجه به اینکه سیستم عامل آیفون در سراسر دنیا از جمله ایران شناخته شده و معتبر می باشد بسیاری از افراد از چه سیستم عاملی برای برنامه های اینترنتی و ارتباطی خود بهره می گیرند. لازم به ذکر است که شرکت‌های سازنده فیلتر شکن معتبر و صاحب نامی با این سیستم‌عامل همکاری دارند که تمامی آنها کاملا قانونی و معتبر هستند. بنابراین به راحتی می ‌توان از چنین فیلتر شکن هایی استفاده کرد. هر چند که در این زمینه امکان کلاهبرداری نیز وجود دارد و باید با دقت و تحقیق فیلتر شکن مناسب را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید.

کدام فیلترشکن های آیفون نا امن و خطرناک هستند؟

با وجود اینکه اغلب فیلترشکن های ارائه شده برای آیفون معتبر و قانونی هستند با این حال بهتر است برای پیشگیری از هرگونه سوء استفاده و کلاهبرداری در این زمینه به دنبال فیلتر شکن های نامعتبر و ناشناخته نباشید. چرا که اگر به این نکته توجه نداشته باشید این احتمال وجود دارد که داده های همراه شما در خطر بیافتد و یا اینکه در صورت پرداخت هزینه خسارت مالی متحمل شوید. بنابراین بهتر است آنهایی که بیشترین امتیاز و کاربر را در شبکه های گوگل پلی و اپ استور دارند را مورد استفاده قرار دهید.

بهترین فیلترشکن برای آیفون بر روی مک هم کار می کند؟

بهترین فیلترشکن برای آیفون بر روی مک هم کار می کند؟

در حال حاضر استفاده از اینترنت در بین مردم ایران بسیار رایج و متداول شده است. البته با توجه به طرحی که مدتی است در کشورمان تصویب شده است، این روز ها اکثر برنامه های محبوب و سایت ها مسدود شدند. به همین دلیل اکثر کاربرانی که از ای او اس استفاده می کنند به برنامه هایی مانند وی پی ان روی آورده اند تا به این گونه بتوانند فیلترینگ را دور بزنند. حال سوالی که برای خیلی از افراد به وجود می آید، این است که بهترین فیلترشکن برای آیفون بر روی مک هم کار می کند؟

در این باره بهتر است بدانید که در حال حاضر خیلی از فیلترشکن‌ هایی که در لیست بهترین فیلترشکن‌ ها برای آیفون قرار گرفته اند، بر روی مک هم کار می‌ کنند. به همین دلیل کاربران می‌ توانند از این فیلترشکن‌ ها هم برای آیفون و هم برای مک استفاده کنند.

معروف ترین فیلترشکن های اشتراکی برای آیفون کدامند؟

در صورتی که جزء افرادی هستید که منبع درآمد شما از شبکه های مجازی است و به دنبال فیلتر شکنی قوی و پرسرعت هستید که بدون اختلال ارتباط شما را با شبکه های مختلف برقرار کند، می توانید از فیلتر شکن های اشتراکی آیفون استفاده کنید.

شما با پرداخت هزینه مشخص کنید می توانید امتیاز اشتراک ویژه از فیلتر شکن شیر بت دریافت کنید و برای مدتی مشخص مورد استفاده قرار دهید.

بهترین فیلترشکن های برای آیفون کدامند؟

3 مورد از محبوب ترین vpn های پولی برای iphon

در حال حاضر وی پی ان‌ های آیفون به دو دسته وی‌ پی‌ ان‌ های پولی و وی‌ پی‌ ان‌ های رایگان تقسیم شده اند. حال با توجه به این که وی پی ان‌ های پولی از امکانات بیشتری برخوردار هستند، به همین دلیل مورد استقبال خیلی از کاربران قرار گرفته اند. حال در ادامه قرار است به معرفی محبوب‌ ترین وی‌ پی‌ ان‌ های پولی برای آیفون بپردازیم.

Turbo VPN

وی پی ان Turbo VPN یکی از وی پی ان‌ های پولی محبوب و پرطرفدار برای آیفون است که دارای ویژگی هایی همچون: دارای سرور از بیش از 27 کشور مختلف، اتصال 2 کانکشن همزمان، کانکشن هوشمند آسان و … می باشد. در حال حاضر این وی پی ان به عنوان بهترین فیلترشکن برای آیفون 13 و بهترین فیلترشکن برای آیفون 12 معرفی شده است.

VPN 360 

VPN 360 اتصال شبکه کاربر را در حالی که به هات اسپات های وای فای عمومی و یا سایر مکان های عمومی متصل است، ایمن می کند. همانند یک پروکسی نامحدود کار می کند، اما امن تر و خصوصی تر است. در حال حاضر این وی پی ان پولی به عنوان بهترین فیلترشکن برای آیفون 11 و مدل ها بالاتر از آن تبدیل شده است.

SurfEasy VPN

SurfEasy VPN سرویسی است که از فناوری رمزگذاری ضد گلوله استفاده می کند و صد در صد ناشناس است. هم چنین حداکثر در 25 کشور می توان به سرور ها متصل شد. این وی پی ان هم به صورت پولی برای آیفون ارائه شده است. در حال حاضر این فیلترشکن به عنوان بهترین فیلترشکن برای آیفون 10 و بهترین فیلترشکن برای آیفون 6 و مدل های بالاتر معرفی شده است.

کدام فیلترشکن های آیفون نیاز به سرور اختصاصی دارند؟

در کنار انواع فیلتر شکن هایی که به صورت رایگان و یا اشتراکی برای کاربران آیفون ارائه شده است، برخی از وی پی ان ها سرورهای اختصاصی طراحی کرده‌اند که به صورت اختصاصی در اختیار افراد قرار می گیرد. هر چند که برای بهره گیری از چنین سرور هایی باید مبلغ مشخصی هزینه بپردازید. وی پی ان های V2ray و napstrn از نمونه وی پی ان هایی هست که سرور های اختصاصی در اختیار کاربران خود قرار می ‌دهند لذابا استفاده از آنها می توان با سرعت بیشتری به شبکه های مورد نظر متصل شد‌.

سوالات متداول

  1. آیا برای سیستم آیفون نیاز به فیلتر شکن های اختصاصی است؟

    سیستم عامل آیفون به گونه ای است که نیاز به فیلترشکن های اختصاصی دارد.

  2. آیا در اپلیکیشن های ایرانی فیلتر شکن برای آیفون وجود دارد؟

    در هیچ کدام از اپلیکیشن های ایرانی فیلترشکن برای آیفون ارائه نشده است.

  3. مطمئن ترین منبع برای دانلود فیلترشکن برای آیفون کدام منابع است؟

    مطمئن ترین و راحت ترین راه برای دانلود فیلتر شکن برای آیفون شبکه های گوگل پلی و اپ استور هستند..

  4. آیا برای دانلود وی پی ان های مخصوص آیفون باید هزینه پرداخت کرد؟

    برخی از فیلتر شکن ها به صورت رایگان برای آیفون ارائه شده اند و برای استفاده از آنها نیاز به پرداخت هزینه نیست و برخی دیگر دارای سرور های اختصاصی هستند که برای استفاده از آنها باید هزینه مشخص پرداخت شود.

دیدگاهتان را بنویسید