فیلترشکن برای مک رایگان به همراه راهنمای نصب و استفاده

استفاده از فیلترشکن برای مک می‌ تواند دلایل مختلفی داشته باشد و فارغ از دسترسی بدون محدودیت به سایت‌ ها و برنامه های مختلف، می‌ توان از این برنامه برای جلوگیری از تهدیدات سایبری نیز بهره برد. در ادامه بهترین فیلترشکن های این سیستم عامل را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • همچنین با کلیک بر روی گزینه “ورود به وب سایت” بدون فیلترشکن! به بهترین سایت بازی انفجار ایرانی، هدایت خواهید شد.
بهترین فیلترشکن های برای مک کدامند؟

بهترین فیلترشکن ها برای مک کدامند؟

اگر از مک استفاده می کنید و می خواهید برای دسترسی به سایت ها و برنامه های فیلتر شده به دانلود فیلترشکن بپردازید، بهتر است بدانید در حال حاضر فیلترشکن های متعددی برای مک ارائه شده است که برخی از آن ها با توجه به سرعت و امنیت بالایی که دارند در لیست بهترین فیلترشکن ها برای مک قرار گرفته اند که در ادامه قرار است به معرفی آن ها بپردازیم، همچنین برترین فیلترشکن ها برای شرط بندی را نیز به شما معرفی خواهیم کرد؛ به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

شیر بت

به عنوان برترین و بهترین فیلترشکن برای مک می توانیم خدمت شما عزیزان فیلترشکن شیر بت را معرفی کنیم. چرا که این وی پی ان دارای دسترسی هایی ایده آل به همراه آی پی ثابت می باشد و با وجود تیم پشتیبانی بسیار قوی تا کنون هیچ گاه قطع نشده است و همیشه با سرعتی بالا در دسترسی کاربر ها بوده است.

NordVPN

فیلترشکن NordVPN یکی از وی پی ان های محبوب برای مک می باشد که از سرعت فوق‌ العاده بالایی برخوردار است و دارای امنیت بالا و قابل قبولی هم می باشد. از این رو در حال حاضر به یکی از وی پی ان های پرطرفدار تبدیل شده است. هم چنین کاربران با این وی پی ان می توانند به سرور های مختلفی همچون آمریکا، کانادا و … دسترسی پیدا کنند.

Surfshark

Surfshark را می توان یکی از بهترین انتخاب های هر کاربری که از مک استفاده می کند دانست. چرا که این وی پی ان از سرعت و امنیت بالا و دیتای نامحدود برخوردار است و دارای سرور های بی شماری می باشد و در حال حاضر به یکی از محبوب ترین وی پی ان های مک تبدیل شده است.

ExpressVPN

یکی از دلایل مهمی که این روز ها خیلی از کاربران مک به استفاده از فیلترشکن ExpressVPN می پردازند، ارائه لیست بلند بالایی از سرور های سرتاسر جهان می باشد. در این باره بهتر است بدانید این وی پی ان بیش از 3000 سرور در 90 کشور دارد..

hide.me

hide.me یک وی پی ان مناسب و کاربردی برای مک است و استفاده از آن راحت و آسان می باشد. اگر تا به حال وی پی ان برای مک استفاده نکرده اید، می توانید بدون هیچ مشکلی از hide.me استفاده نمایید. این وی پی ان دارای رمزنگاری بسیار امن و کلید کشتار می باشد. این موضوع را هم باید افزود که hide.me در کشور های متعددی همچون کانادا، آمریکا و … سرور دارد.

ProtonVPN

زمانی که صحبت از امنیت می شود نام ProtonVPN به گوش می رسد. ProtonVPN یکی از وی پی ان های کاربردی است که از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و نیازی به هیچ برنامه جانبی ندارد.

دانلود فیلترشکن برای مک بوک چگونه ممکن می شود؟

دانلود فیلترشکن برای مک بوک چگونه ممکن می شود؟

برای این که به فیلترشکن های مخصوص این سیستم عامل دسترسی پیدا کنید، تنها کافیست تا وارد مرورگر خود شوید. بسیاری از وب سایت های اینترنتی، لینک دانلود بهترین vpn و خرید فیلترشکن را برای مک رایگان را در اختیارتان قرار می دهند. از سوی دیگر، اپلیکیشن تلگرام را می توان یکی از منابع موثر برای دانلود وی پی ان های انحصاری مک بوک دانست.

شما می توانید با عضویت در کانال های مربوطه، انواع فیلترشکن را به صورت رایگان یا پولی دانلود نمایید. توجه داشته باشید که VPN های پولی، سرور های بیشتر و سرعت بالاتری دارند. از این جهت دانلود یا خرید آن ها، مقرون به صرفه تر خواهد بود.

برترین فیلترشکن برای مک بوک چیست؟

امروزه وی پی ان های مختلفی در دسترس هستند که برای این سیستم عامل طراحی شده اند. اما در حال حاضر بهترین و پرقدرت ترین فیلترشکن برای مک بوک پرو را می توان شیر بت معرفی کرد. این وی پی ان بر خلاف سایر فیلترشکن ها از یک بستر مجازی گسترده ساخته شده که امکان کانکشن پرسرعت را فراهم می کند.

شما می توانید لینک های فیلترشکن شیر بت را را تنها با سرچ عبارت “فیلترشکن برای مک بوک رایگان” به دست آورید. جالب است بدانید که این فیلترشکن از پروتکل VMESS پشتیبانی می کند و یک سرور رمزنگاری شده را در اختیارتان قرار می دهد.

برترین فیلترشکن برای مک دارای چه ویژگی هایی باید باشد؟

برترین فیلترشکن برای مک دارای چه ویژگی هایی باید باشد؟

سیستم عامل مک، امروزه جایگاه ویژه ای در نزد افراد دارد و به همین تنها از برخی VPN ها می توان برای آن استفاده کرد. در ادامه ویژگی هایی را بررسی می کنیم که تمام فیلترشکن های انحصاری مک بوک، باید از آن ها بهره مند باشند.

قابلیت پشتیبانی از پروتکل های امنیتی

امروزه هر VPN از یک پروتکل انحصاری پشتیبانی می کند. شما باید از فیلترشکنی برای مک استفاده کنید که بر اساس پروتکل های SSTP و VMESS ساخته شده باشند. فیلترشکن هایی که توانایی پشتیبانی از این دو پروتکل را داشته باشند، گزینه های ایده آلی برای مک هستند.

زیرا که علاوه بر سرعت کانکشن بسیار بالا، به امنیت اطلاعات نیز کمک خواهند کرد. این دسته از فیلترشکن ها به پلتفرم جستجو بد افزار مجهز هستند و از اطلاعات هویتی شما محافظت کنند.

رمزنگاری داده ها

دومین ویژگی مهم فیلترشکن برای مک را می توان قابلیت رمزنگاری داده ها معرفی کرد. رمزنگاری داده ها در واقع همان حفظ حریم شخصی است. بدین ترتیب که فیلترشکن ها بر روی تمام داده های شما، یک رمز انحصاری قرار می دهند تا هکر های مجازی توانایی دسترسی به آن ها را نداشته باشند.

توصیه می شود که برای سیستم عامل مک، حتما از فیلترشکن های رمزنگاری شده استفاده کنید تا داده های بین سرور و کلاینت محفوظ باقی بمانند. لازم به ذکر است که این ویژگی می تواند شما را از تمام تغییرات بر روی داده ها مطلع سازد.

برخورداری از سرور های پرسرعت

کانکشن مک نسبت به سایر سیستم عامل ها سختی و دشواری بیشتری دارد. از این جهت فیلترشکن های این سیستم عامل باید به اندازه ای پرقدرت باشند که بتوانند اتصال پایداری را به همراه آورند. از این جهت فیلترشکنی را برای مک بوک انتخاب کنید، که از سرور های مختلف پشتیبانی کند.

این امر موجب می شود تا در صورت بروز اختلال، همچنان اتصال بین کلاینت و سرور باقی بماند. همچنین فیلترشکنی را انتخاب کنید که سرور های آن تنها متعلق به یک کشور نباشند.

وجود آنتی ویروس های اتوماتیک

تمامی فیلترشکن ها دارای تبلیغات درون برنامه ای هستند. این تبلیغات می توانند موجب نصب بد افزار ها بر روی سیستم عامل شما شوند. از این جهت فیلترشکن های شما باید به آنتی ویروس مجهز باشند تا از نصب این بد افزار ها جلوگیری کنند

این ویژگی برای سیستم عامل مک، اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. زیرا که اطلاعات این سیستم عامل بر روی پایگاه های باز ذخیره می شوند. به همین دلیل وجود هرگونه بد افزار و برنامه مخرب، می تواند خسارت های جبران ناپذیری را به ارمغان آورد.

نصب و راه اندازی فیلترشکن برای مک

نصب و راه اندازی فیلترشکن برای مک

یکی از پرتکرار ترین سوالاتی برای خیلی از کاربران به وجود می آید، این است که چگونه می توانند به نصب و راه اندازی فیلترشکن برای مک بپردازند؟ در این باره بهتر است بدانید که به طور معمول اکثر فیلترشکن هایی که برای مک ارائه شده اند از نصب و راه اندازی آسان و ساده ای برخوردارند.

اما در این میان برخی فیلترشکن ها از نصب پیچیده تری برخوردارند. حال این موضوع را هم باید افزود که معمولاً سایت هایی که لینک دانلود فیلترشکن ها را در صفحات خود قرار می دهند، در کنار لینک دانلود توضیحاتی را در رابطه با چگونگی نصب و راه اندازی این برنامه ها را نیز قرار می دهند تا به این گونه کاربران بتوانند با مشاهده این توضیحات به راحتی به نصب و راه اندازی فیلترشکن مورد نظر خود برای مک بپردازند.

  • همچنین به راحتی می توانید اقدام به نصب وی پی ان اتریش کنید که سرعت بسیار خوبی را دارا می باشد.

آیا تحریم شکن هم برای مک داریم؟

تحریم شکن، یک سامانه قدرتمند ایرانی است که با استفاده از آن، می توانید فیلترینگ را دور بزنید. در حال حاضر این سامانه تنها برای مک و لینوکس قابل استفاده است و از یک DNS انحصاری پشتیبانی می کند. شما می توانید با مراجعه به بخش ترمینال در سیستم عامل مک، سامانه شکن را به راحتی فعال کنید.

توجه داشته باشید که با استفاده از این تحریم شکن، دیگر نیازی به فیلترشکن برای مک نخواهید داشت. برای راه اندازی تحریم شکن مخصوص مک، به آدرس اینترنتی این سامانه مراجعه نمایید.

فیلترشکن رایگان برای مک

فیلترشکن رایگان برای مک

بهتر است بدانید که تا به اکنون فیلترشکن های متعددی به صورت رایگان برای مک ارائه شده اند که کاربران بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای می توانند از این فیلترشکن ها استفاده کنند. حال این موضوع را هم باید افزود که در میان این فیلترشکن ها، VPN و VPNBook به عنوان بهترین فیلترشکن برای مک رایگان معرفی شده اند که از سرعت و ایمنی بالایی نیز برخوردار می باشند.

آموزش استفاده از فیلترشکن مک

به طور معمول استفاده از اکثر فیلترشکن های مک بسیار راحت و آسان می باشد و خیلی از این برنامه ها تنها با کلیک بر روی دکمه ای که در صفحه فیلترشکن تعبیه شده است به اینترنت متصل می‌ شوند. با این حال بهتر است بدانید که فیلترشکن ها به دو صورت پولی و رایگان ارائه می‌ شوند.

حال اگر فیلترشکن رایگان نصب کرده باشید، به طور معمول سایت‌ های مربوطه که لینک دانلود فیلترشکن های رایگان را ارائه می‌ دهند در کنار لینک دانلود، توضیحاتی را نیز قرار می دهند که با مشاهده این توضیحات می توانید به استفاده از فیلترشکن مورد نظر خود بپردازید. هم چنین اگر فیلترشکن سایفون و یا هر نوعی را پولی خریداری کرده باشید، پشتیبانی آن توضیحاتی برای شما ارسال خواهد کرد که با مشاهده توضیحات می توانید به استفاده از فیلترشکن بپردازید.

فیلترشکن های مک قانونی و معتبر هستند؟

فیلترشکن های مک قانونی و معتبر هستند؟

به طور معمول اکثر فیلترشکن هایی که برای مک ارائه شده اند، معتبر هستند. البته لازم به ذکر است که در ایران استفاده از فیلترشکن برای دور زدن فیلترینگ غیرقانونی است. اما با این حال کاربران اینترنتی برای این که بتوانند به سایت ها و برنامه های مورد نظر خود دسترسی داشته باشند، از این برنامه ها استفاده می کنند.

کدام فیلترشکن های مک نا امن و خطرناک هستند؟

اگر می خواهید به دانلود فیلترشکن برای مک بپردازید، توصیه می‌ کنیم تا از سایت های معتبر و قابل اطمینان به دانلود این برنامه اقدام نمایید، چرا که این روز ها مشاهده می شود که برخی از فیلترشکن ها ناامن و خطرناک هستند. بهتر است بدانید که این فیلترشکن ها در سایت های غیرمعتبر یافت می شوند.

آموزش ساخت فیلترشکن برای مک

آموزش ساخت فیلترشکن برای مک

ساخت فیلترشکن برای مک بسیار ساده و راحت است. برای این امر تنها کافیست تا وارد wifi سیستم عامل شده و گزینه Open Network Preferences را انتخاب کنید. با کلیک بر روی +، وارد بخش Create a new service شوید. در مرحله بعدی باید گزینه VPN را که در مقابل Interface قرار دارد انتخاب کنید.

پس از آن، نوع وی پی ان را مشخص کرده و با انتخاب یک نام کاربری، فیلترشکن مخصوص خود را بسازید. در نهایت با انتخاب یک سرور از میان سرور های پیشنهادی، VPN مک بوک ساخته می شود.

پینگ های مختلف برای سیستم عامل های مک

پینگ، پروتکل مهم تاثیر گذار در سرعت فیلترشکن ها خواهد بود. سیستم عامل مک نیز تنها از پینگ های مخصوصی پشتیبانی می کند. برای اطلاع از این پینگ ها و دسترسی به آن ها تنها کافیست تا وارد بخش Terminal شوید.

در صورتی که اینترنت بدون هیچ گونه اختلالی فعال باشد، تمام پینگ های قابل دسترس در صفحه ترمینال، نمایش داده می شوند. توجه داشته باشید که هر چه پینگ ها عدد کمتری را نشان دهند، به معنای سرعت بالا فیلترشکن خواهد بود. از این جهت برای برقراری یک اتصال پایدار، به دنبال پینگ های کمتر باشید.

چگونه می توانیم فیلترشکن برای مک را دانلود کنیم؟

معروف ترین فیلترشکن های اشتراکی برای مک کدامند؟

در حال حاضر در میان فیلترشکن های متعددی که برای مک ارائه شده اند، برخی از این فیلترشکن ها اشتراکی هستند. حال اگر تمایل دارید تا در رابطه با معروف ترین فیلترشکن های اشتراکی برای مک اطلاعات کاملی را به دست آورید و یا به دانلود این فیلترشکن ها بپردازید، پیشنهاد می کنیم تا به سایت‌ های مربوطه که در اینترنت موجود هستند مراجعه نمایید.

کدام فیلترشکن های مک نیاز به سرور اختصاصی دارند؟

بهتر است بدانید در حال حاضر فیلترشکن هایی متعددی با کارایی های مختلف برای مک ارائه شده اند که در میان این فیلترشکن ها برخی از آن ها نیاز به سرور اختصاصی دارند که برخی از این فیلترشکن ها را در قسمت قبل به طور کامل معرفی کرده‌ ایم.

سوالات متداول

  1. دلیل استفاده از فیلترشکن برای مک چیست؟

    فارغ از دسترسی بدون محدودیت به سایت‌ ها و برنامه های مسدود شده، می‌ توان از این برنامه برای جلوگیری از تهدیدات سایبری نیز بهره برد.

  2. بهترین فیلترشکن برای مک کدام اند؟

    از بهترین فیلترشکن ها برای مک می توان به: NordVPN ،Surfshark، ExpressVPN ،hide.me، ProtonVPN اشاره کرد.

  3. افراد چگونه می توانند به دانلود فیلترشکن برای مک بپردازند؟

    برای دانلود فیلترشکن برای مک کافیست تا نام فیلترشکن مورد نظر خود را در اینترنت جستجو نمایید تا به این گونه سایت‌ های مربوطه برای شما نمایش یابد.

  4. بهترین فیلترشکن رایگان برای مک کدام اند؟

    از بهترین فیلترشکن رایگان برای مک می توان به VPN و VPNBook اشاره کرد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید