کدام فیلترشکن برای اینستاگرام خوب است؟ معرفی فیلترشکن های مطمئن و بدون مشکل

در حال حاضر اکثر کاربران به استفاده از فیلترشکن برای اینستاگرام روی آورده اند تا به این گونه بتوانند فیلترینگ را دور بزنند و از این شبکه اجتماعی استفاده کنند. از این فیلترشکن ها به عنوان فیلترشکن برای شرط بندی هم می توان استفاده کرد.

بهترین فیلترشکن ها برای اینستاگرام کدامند؟

بهترین فیلترشکن ها برای اینستاگرام کدامند؟

مدتی است که در کشورمان خیلی از برنامه های مجازی مانند اینستاگرام فیلتر شده اند، از این رو کاربرانی که از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند برای این که بتوانند به اینستاگرام دسترسی داشته باشند به نرم‌ افزار هایی همچون فیلترشکن (وی پی ان) روی آورده اند. حال در ادامه قرار است به معرفی برخی از بهترین فیلترشکن ها برای اینستاگرام بپردازیم، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

شیر بت

شیر بت

سایت شیر بت با ارائه خدماتی بسیار ایده آل توانسته است محبوبیت بسیاری را در بین کاربر ها کسب کند که یکی از این خدمات فیلترشکن شیر بت می باشد. این فیلترشکن دارای آی پی ثابت است و دسترسی های ایده آلی را به صورت رایگان در اختیار کاربرهاش قرار می دهد.

البته که باید بدانید با پرداخت هزینه می توانید، اکانت وی آی پی این فیلترشکن را دریافت کنید و این گونه با سرعتی بالاتر در اینستاگرام و یا در هر برنامه دیگری که فیلتر شده است، اوقات خود را بگذرانید.

اکسپرس وی پی ان

در حال حاضر اکسپرس وی پی ان (ExpressVPN) را می توان یکی از بهترین انتخاب های هر کاربری که از اینستاگرام استفاده می کند، دانست. این وی پی ان از سرعت و امنیت بسیار بالا و هم چنین دیتای نامحدود برخوردار است و بیش از 3000 سرور در 90 کشور دارد و در حال حاضر به بهترین فیلترشکن برای واتساپ و اینستاگرام تبدیل شده است.

فیلترشکن v2ray

مدتی است که فیلترشکن V2ray در بین کاربران اینستاگرام بسیار شناخته شده است. این وی پی ان یکی از وی پی ان های قوی و کاربردی به شمار می رود که هدف اصلی آن جلوگیری از سانسور اینترنت و دور زدن فیلترینگ می باشد.

هم چنین می تواند یک محیط شبکه ای امن را به صورت خصوصی بر روی گوشی کاربر پیاده سازی کند. حال اگر تمایل دارید تا به دانلود فیلترشکن قوی برای دسترسی به اینستاگرام بپردازید، قطعا وی پی ان V2ray NG یک گزینه عالی برای شما خواهد بود.

فیلترشکن secvpn

فیلترشکن secvpn یک وی پی ان نامحدود است که به کاربران خود اجازه می دهد تا بتوانند به تمام برنامه های مورد نظرشان همچون اینستاگرام دسترسی داشته باشند. این وی پی ان از سرعت بالا و هم چنین امنیت بسیار خوبی برخوردار است و بدون محدودیت به اینترنت متصل می‌ شود.

اگر تمایل دارید تا به دانلود بهترین فیلترشکن برای اینستاگرام بپردازید تا به این گونه بتوانید بدون وقفه از این شبکه اجتماعی استفاده کنید، فیلترشکن secvpn بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

هات اسپات شیلد

در حال حاضر کمتر کاربری است که با فیلترشکن هات اسپات شیلد (Hotspot Shield) آشنا نشده باشد. هات اسپات شیلد یک فیلترشکن مناسب است که بیش از 2500 سرور دارد که به کاربر امکان عبور از فیلترینگ را به صورت ناشناس می دهد و بهترین فیلترشکن برای اینستاگرام به شمار می‌ رود که در نسخه پولی و رایگان ارائه شده است.

سایفون

مدت زمان طولانی است که وی پی ان سایفون به یکی از وی پی ان های محبوب تبدیل شده است که علاوه بر این که از سرعت بالایی برخوردار است، دارای امنیت قابل قبولی هم می باشد. از این رو کاربران می توانند با استفاده از سایفون به برنامه هایی مانند اینستاگرام به راحتی دسترسی داشته باشند. استفاده فیلترشکن سایفون بسیار راحت می باشد و تنها کافیست بر روی دکمه مورد نظر کلیک کنید.

فیلترشکن برای اینستاگرام را چگونه دانلود کنیم؟

دانلود فیلترشکن برای اینستاگرام چگونه ممکن می شود؟

هم اکنون بهترین فیلترشکن برای اینستاگرام رایگان به سختی یافت می شود و باید چند نوع آنها را امتحان کرد. در میان تمام فیلترشکن های رایگان شاید تعداد انگشت شمار بر روی دستگاه موبایل تان نصب شود. از این رو چند نمونه که بر روی پلتفرمتان نصب می شود را دانلود کنید و بهترین آنها را نگه دارید.

آیا تحریم شکن هم برای اینستاگرام داریم؟

تحریم شکن نام دیگر فیلترشکن است که در شرایط تحریم‌ های بسیار شدید استفاده می‌ شود. فیلترشکن یکی از اپلیکیشن‌ های بسیار ضروری برای کاربران شبکه‌ های مجازی به شمار می‌ رود. زمانی که بخواهید تحریم را دور بزنید، نیاز به یک وی‌ پی‌ ان قوی پیدا خواهید کرد.

از اینرو هم اکنون با جستجوی چند نمونه تحریم شکن به راحتی می‌ توانید موفق به دور زدن تحریم‌ ها شوید.

خرید قانونی فیلترشکن برای اینستاگرام

خرید قانونی فیلترشکن برای اینستاگرام

در حال حاضر استفاده از اینترنت در بین مردم ایران بسیار رایج و متداول شده است. با این حال مدتی قبل مسئولان کشورمان تصمیم گرفتند تا برخی از برنامه های محبوب مانند اینستاگرام را در ایران فیلتر و مسدود کنند.

از این رو خیلی از کاربران اینستاگرام برای این که بتوانند به این برنامه اجتماعی که مسدود شده است دسترسی داشته باشند به فیلترشکن ها روی آورده اند. حال باید افزود که خرید فیلترشکن در ایران قانونی نیست، اما با این حال کاربران برای دسترسی به این برنامه اجتماعی مجبور به استفاده و خرید این نرم افزار ها می باشند.

آموزش ساخت فیلترشکن برای اینستاگرام

برای ساخت یک فیلترشکن و کانفینگ وی پی ان نیاز است که در ابتدا آموزش‌ های لازم را دریافت کنید. این آموزش‌ ها ممکن است در برخی از سایت‌ ها به طور تخصصی شرح داده شده باشد. هم اکنون این آموزش‌ ها در چنل‌ های مختلف یوتیوبی نیز آپلود شده که با جستجوی اندک قابل دسترس اند.

فیلترشکن برای اینستاگرام اندروید با آیفون تفاوت دارد؟

فیلترشکن برای اینستاگرام اندروید با آیفون تفاوت دارد؟

فیلترشکن برای اینستاگرام در دو سیستم عامل اندروید و آیفون متفاوت می باشد. چرا که نرم افزار ها در اندروید مختص این سیستم عامل هستند و در آیفون نیز مختص به آی او اس در دسترس کاربر های آیفون قرار می گیرند. از این رو با توجه به سیستم عامل خود باید برای دانلود فیلترشکن برای اندروید و یا آیفون اقدام کنید.

استفاده از فیلترشکن برای اینستاگرام قانونی است؟

دانلود فیلترشکن برای اینستاگرام در هیچ سایت و برنامه ای قانونی و درست تلقی نشده است. از این رو نمی توان انتظار داشت که بتوان به راحتی به دانلود فیلترشکن پرداخت. از دیدگاه جمهوری اسلامی فیلترشکن برای استفاده شبکه های مجازی کار نادرستی است.

با این حال پیگرد قانونی ندارد و تنها توصیه شده که از نصب آن بر روی دستگاه موبایل خودداری کرد. با اینکه نصب آن چندان قانون نیست اما با این حال چاره‌ای بجز نصب آن برای کاربران فضای مجازی باقی نمانده است.

چه فیلترشکن هایی برای اینستاگرام مناسب هستند؟

چه فیلترشکن هایی برای اینستاگرام مناسب هستند؟

از زمانی که این برنامه اجتماعی در ایران فیلتر شده است، اکثر کاربران برای استفاده از اینستاگرام به فیلترشکن روی آورده اند و سوالی که این روز ها برای خیلی از آن ها به وجود می‌ آید، این است که چه فیلترشکن هایی برای این شبکه اجتماعی مناسب هستند؟ در این باره بهتر است بدانید فیلترشکن هایی که از آی پی ثابت برخوردارند برای دسترسی به اینستاگرام مناسب هستند.

فیلترشکن های اینستاگرام نیاز به خرید سرور اختصاصی دارند؟

بهتر است بدانید در حال حاضر استفاده از نرم افزار هایی همچون وی پی ان در بین مردم ایران بسیار رایج و متداول شده است. به همین دلیل این روز ها شاهد وی پی ان های بی شماری با کارایی های مختلف هستیم که معمولا اکثر این وی پی ان ها دارای سرور های متعددی نیز می‌ باشند. اما در این میان برخی از وی پی ان ها برای دور زدن فیلترینگ و دسترسی به اینستاگرام نیاز به خرید سرور اختصاصی دارند که از معروف‌ ترین آن‌ ها می‌ توان به فیلترشکن v2ray اشاره کرد.

استفاده از فیلترشکن های معمولی چه خطراتی برای اینستاگرام دارد؟

استفاده از فیلترشکن های معمولی چه خطراتی برای اینستاگرام دارد؟

از مهم‌ ترین خطرات استفاده از فیلترشکن های معمولی برای اینستاگرام می توان به این که اکانت کاربر در اینستاگرام بسته شود، اشاره کرد. به همین دلیل توصیه می کنیم برای امنیت اکانت اینستاگرام خود از فیلترشکن های معتبر استفاده نمایید.

آیا وی پی ان رایگان برای instagram وجود دارد؟

این روز ها فیلترشکن های متعددی به صورت کاملا رایگان ارائه شده اند که کاربران تنها با نصب نرم افزار مربوطه بر روی سیستم عامل شان بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانند به اینستاگرام با سرعت قابل قبول دسترسی داشته باشند. حال از معروف ترین این فیلترشکن ها می توان به: وی پی ان فری، سایفون، Vpnify و … اشاره کرد. بهتر است بدانید این وی پی ان های نام برده شده علاوه بر این‌ که به صورت رایگان ارائه شده اند از سرعت و امنیت بالایی هم برخوردارند.

برترین فیلترشکن برای اینستاگرام دارای چه ویژگی هایی باید باشد؟

برترین فیلترشکن برای اینستاگرام دارای چه ویژگی هایی باید باشد؟

در حال حاضر اینستاگرام به طور کامل مسدود شده است و تنها کاربران دارای فیلترشکن قابلیت دسترسی به آنرا دارند. ازجمله متداول‌ ترین سوالاتی که برای این افراد پیش می‌ آید این است که یک فیلترشکن خوب چه ویژگی دارد. در ادامه درباره ۴ نمونه از این ویژگی‌ ها اطلاعاتی را در اختیارتان خواهیم گذاشت.

سرعت بالا

بهترین فیلترشکن برای اینستاگرام وی پی انی است که سرعت بسیار بالایی داشته باشد. شما با کمک فیلترشکن سریع می‌ توانید بدون فوت وقت تمام فعالیت‌ های خود را انجام دهید. اگر بخواهید برای دانلود یک ویدیو کوتاه مدت‌ ها صبر کنید آنگاه زمان زیادی از شما تلف خواهد شد.

اتصال سریع

برای صرفه جویی در زمان نیاز به یک فیلترشکنی دارید که شما را در سریع‌ ترین زمان ممکن به اینستاگرام متصل کند. میان وی پی ان های موجود در حال حاضر شاید تعداد بسیار کمی این ویژگی را داشته باشند.

عدم قطعی مکرر

اگر پس از اتصال اولیه خود به طور مکرر قطعی را تجربه کنید، انرژی و زمان زیادی از شما تلف خواهد شد. به همین دلیل توصیه می‌ کنیم ابتدا به دنبال فیلترشکنی باشید که شما را بدون قطعی متصل نگه دارد.

امنیت کامل

از مهم‌ ترین ویژگی های بهترین فیلترشکن برای اینستاگرام امنیت آن می باشد که حتماً باید مورد توجه قرار گیرد. امنیت کامل در یک فیلترشکن می‌ تواند خیال شما را برای استفاده از آن آسوده نماید. این چنین با خیال راحت تا ساعت‌ ها می توانید به آن متصل بمانید و نگرانی نداشته باشید.

ارزان ترین فیلترشکن ها برای instagram کدامند؟

بهتر است بدانید که فیلترشکن ها در دو نسخه پولی و رایگان ارائه می شوند. با توجه به این که نسخه های پولی از امکانات، سرعت و امنیت بالاتری برخوردارند، به همین دلیل اکثر کاربران سعی می‌ کنند تا به خرید فیلترشکن پولی بپردازند. حال اگر تمایل به خرید و نصب فیلترشکن قوی برای اینستا با هزینه ارزان را دارید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به خرید فیلترشکن هایی همچون فیلترشکن کانادا، هات اسپات شیلد و فیلترشکن v2ray بپردازید.

بهترین پینگ vpn برای استفاده از اینستاگرام چند است؟

بهترین پینگ vpn برای استفاده از اینستاگرام چند است؟

پینگ همان تاخیر زمانی است که در هنگام انجام فعالیت‌ های تان بر روی خط آنلاین تان خواهید داشت. مانند کلیک بر روی یک لینک و یا ارسال پیام در اینستاگرام که برای تان با اندکی تاخیر همراه خواهد بود. هرچقدر پینگ سرور شما در فیلترشکن کمتر باشد اتصال سریع‌ تر و بدون قطعی و تاخیری را تجربه خواهید کرد.

به همین دلیل به دنبال سروری در فیلترشکن خود باشید تا از پینگ کمتری به نسبت سایر سرورها برخوردار باشد.

سوالات متداول

  1. دلیل استفاده از فیلترشکن برای اینستاگرام چیست؟

    با توجه به این که در حال حاضر اکثر برنامه های اجتماعی مانند اینستاگرام فیلتر شده اند، به همین دلیل کاربران برای استفاده از این برنامه ها از فیلترشکن استفاده می کنند.

  2. بهترین فیلترشکن برای اینستاگرام کدام اند؟

    از بهترین فیلترشکن ها برای اینستاگرام می توان به: اکسپرس وی پی ان، فیلترشکن v2ray ، فیلترشکن secvpn ، هات اسپات شیلد و سایفون اشاره کرد.

  3. چگونه می توان به دانلود فیلترشکن برای اینستاگرام پرداخت؟

    برای دانلود فیلترشکن برای اینستاگرام کافیست تا به سایت‌ های مربوطه که در اینترنت موجود هستند مراجعه نمایید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید