فیلترشکن نورد وی پی ان (نورد vpn) با سرورهای رایگان

در ادامه به معرفی یکی از بهترین فیلترشکن های در دسترس خواهیم پرداخت. فیلترشکن نورد وی پی ان یک ارائه دهنده خدمات شبکه خصوصی مجازی (VPN) است. نورد وی پی ان برای روتر های بی ‌سی، دستگاه‌ های NAS و سایر سیستم عامل‌ ها نیز در دسترس می باشد.

  • همچنین برای شما کاربران محترم اقدام به معرفی بهترین فیلترشکن برای آیفون کرده ایم؛ می توانید به راحتی این موارد را در دسترس داشته باشید
معرفی فیلترشکن نورد وی پی ان

معرفی فیلترشکن نورد وی پی ان

از فیلترشکن ها در مشاغل مختلف و پیرامون امورات مختلفی استفاده می شود. بعضی ها فیلترشکن را برای تماشای سریال می خواهند و بعضی دیگر برای استفاده از صرافی های خرید و فروش رمز ارز که در هر صورت نورد وی پی ان NordVPN می تواند گزینه مناسبی برای استفاده روزانه شما باشد. آسان و سریع ترین و ایمن ترین اتصال را با نصب فیلترشکن نورد وی پی ان تجربه خواهید کرد. از این وی پی ان به عنوان فیلترشکن برای شرط بندی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

سازندگان NordVPN مثل سازندگان سایر وی پی ان ان مدعی هستند که به حریم خصوصی کاربر احترام می ‌‌گذارند و از اطلاعات وب‌ گردی کاربر هیچ نوع استفاده‌ای نمی‌ کنند. به عبارت دیگر پس از برقراری ارتباط رمزگذاری شده در اینترنت، حریم خصوصی کاربر حفظ می ‌شود. با توجه به محبوبیت فیلترشکن Nord VPN، افراد زیادی به دنبال دانلود NordVPN برای کامپیوتر رایگان هستند. دانلود NordVPN برای ویندوز ۱۰ و ۱۱ نیز امکان ‌پذیراست.

شیر بت

آیا فیلترشکن نورد وی پی ان به اندازه فیلترشکن شیر بت سرعت دارد؟

در ارتباط با سرعت این دو فیلترشکن باید بگوییم که هر دو از سرعت بسیار بالایی بر خورد دارند. اما با توجه به سطح کاری که فیلترشکن شیر بت دارد، نمی توانیم بگوییم که نورد وی پی ان از نظر سرعت و امنیت به آن می رسد.

استفاده از فیلترشکن نورد وی پی ان بر روی سیستم عامل های مختلف

فیلترشکن نورد وی پی ان با توجه به این که از ویژگی‌ های بسیار زیادی برخوردار است و در کنار آن امنیت و سرعت بالایی دارد، به همین دلیل این روز ها مورد استقبال اکثر کاربران اینترنتی قرار گرفته است. حال در ادامه قرار است به بررسی استفاده از نورد وی پی ان بر روی سیستم عامل های مختلف بپردازیم.

استفاده بر روی ویندوز

مدتی است که نرم‌ افزار این وی پی ان برای ویندوز ساخته و ارائه شده است. حال کاربرانی که از این وی پی ان برای ویندوز خود استفاده می‌ کنند بسیار راضی هستند و امتیاز بالایی را به آن داده اند.

استفاده بر روی اندروید

بیشترین آمار دانلود این وی پی ان برای اندروید بوده است. این وی پی ان بر روی اندروید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و این موضوع باعث محبوبیت آن در میان کاربران اندروید شده است.

استفاده بر روی مک و IOS

در حال حاضر این وی پی ان برای مک و ios هم موجود می‌ باشد. حال افرادی که آیفون و مک دارند و به استفاده از این وی پی ان پرداخته اند از عملکرد آن بسیار راضی بوده اند.

استفاده بر روی لینوکس

اگر از سیستم عامل لینوکس استفاده می‌ کنید، بهتر است بدانید نرم‌ افزار این وی پی ان برای لینوکس هم ساخته شده است و از کیفیت بسیار بالایی هم برخوردار است.

چه سرور هایی بر روی فیلترشکن نورد وی پی ان قابل اجرا هستند؟

چه سرور هایی بر روی فیلترشکن نورد وی پی ان قابل اجرا هستند؟

اگر تا به اکنون از فیلترشکن نورد استفاده کرده اید، به احتمال زیاد می‌ دانید که دارای یک سری سرور می‌ باشد. حال ناگفته نماند که وجود سرور ها در این وی پی ان باعث شده‌ اند تا سرعت اینترنت افزایش یابد. این موضوع را هم باید افزود که سرور های پرسرعتی در کشور های مختلف همچون: آمریکا، هلند، ژاپن، استرالیا، آلمان، چین و … در این وی پی ان قابل اجرا هستند.

خرید فیلترشکن نورد وی پی ان چگونه ممکن می شود؟

در حال حاضر روش‌ های متعددی برای خرید و یا حتی اطلاع از قیمت فیلترشکن نورد وی پی ان وجود دارد. اما با این حال بهترین روش برای خرید این وی پی ان مراجعه به سایت رسمی نورد وی پی ان که در اینترنت موجود می‌ باشد است. البته ناگفته نماند که در اینترنت می‌ توانید با مراجعه به برخی از سایت‌ ها به جستجو و دانلود نورد وی پی ان رایگان هم بپردازید.

حال این موضوع را هم باید افزود که در حال حاضر برخی از کانال‌ های معتبر در تلگرام و هم چنین پیج‌ های معتبر در اینستاگرام هم نیز به فروش فیلترشکن نورد وی پی ان می‌ پردازند. به همین دلیل با مراجعه به این صفحات هم می‌ توانید به خرید این وی پی ان بپردازید.

آیا برای استفاده از فیلترشکن نورد وی پی ان نیاز به وارد کردن سرور است؟

نورد وی پی ان در این روزها تبدیل به یکی از اپلیکیشن های پر کاربرد کاربران شبکه های اجتماعی شده است. به نوشته سایت رسمی نورد وی پی ان این اپلیکیشن درسال ۲۰۱۲ توسط چهار دوست دوران کودکی تاسیس شده است و در همان سال نسخه آی او اس این وی پی ان در مرورگر کروم عرضه شد. با نصب این اپلیکیشن شما می توانید به هر سروری که مدنظر دارید متصل شوید.

ساخت سرور های فیلترشکن نورد وی پی ان چگونه ممکن می شود؟

بهتر است بدانید که نورد وی پی ان از محیط جذاب اما ساده‌ ای برخوردار است. حال ناگفته نماند که سرور هایی به صورت پیش فرض در این وی پی ان قرار گرفته اند. به همین دلیل کاربران برای استفاده از این سرور ها نیازی به ساخت سرور ندارند.

آیا فیلترشکن نورد وی پی ان معتبر و مطمئن است؟

آیا فیلترشکن نورد وی پی ان معتبر و مطمئن است؟

در ۲۱ اکتبر سال ۲۰۱۹ میلادی یک محقق امنیتی در توییتر نقض سرور نورد وی ‌پی ‌ان که یک رمزنگاری کلید عمومی را فاش و منتشر کرد. این حمله سایبری دسترسی ریشه ای را به مهاجمین اعطا می‌ کرد که برای تولید یک گواهی HTTPS مورد استفاده قرار گرفت و مهاجمان را قادر به انجام حملات حمله مرد میانی برای رهگیری ارتباطات کاربران نورد وی ‌پی‌ ان می ‌کرد. در پاسخ نورد وی ‌پی‌ ان تأیید کرد که یکی از سرورهای مستقر در فنلاند در مارس ۲۰۱۸ نقض شده است.

این اکسپلویت نتیجه یک آسیب ‌پذیری در سیستم مدیریت از راه دور مرکز داده بود که از ۳۱ ژانویه تا ۲۰ مارس ۲۰۱۸ سرور فنلاند را تحت تأثیر قرار داد. به گفته نورد وی پی ان، دیتا سنتر در فنلاند این نقض امنیتی را در ۱۳ آوریل سال ۲۰۱۹ میلادی اطلاع و نورد وی ‌پی ‌ان به رابطه خود با این دیتا سنتر پایان داد. محققان و رسانه ‌های امنیتی نورد وی‌ پی ‌ان را به دلیل عدم اطلاع ‌رسانی سریع تخلف پس از آگاهی یافتن شرکت، مورد انتقاد های زیادی قرار دادند. نورد وی ‌پی ‌ان اظهار داشت که این شرکت در ابتدا قصد داشته است، این تخلف را پس از اتمام حسابرسی ‌های داخلی خود اعلام کند.

این وی پی ان را چگونه می توان دانلود کرد؟

از زمان آغاز به کار این وی پی ان پر طرفدار در سال ۲۰۱۲، این کمپانی به جایگاهی دست یافت که در حال حاضر به جرات ‏می ‌توان گفت که بزرگ ‌ترین سرویس وی ‌پی ‌ان در دنیا است. در مقایسه با دومین برند بزرگ، این وی ‌پی‌ ان دو برابر‎‏ معروف ‌تر ومحبوب تر می باشد. این مقایسه با توجه‌ به شاخص‌های جهانی محبوبیت مرورگر گوگل انجام شده است. با دانلود نورد VPN برای اندروید مود شده و یا دانلود Nord vpn اصلی می ‌توانید از قابلیت اصلی این اپلیکیشن که دسترسی به سرورهای مختلف در سراسر جهان است، بهره‌ مند شوید.

زمانی که از طریق سرورهای NordVPN به سایت‌ های خارجی مراجعه می ‌کنید، آدرس آی ‌پی که معرف موقعیت جغرافیایی شما در اینترنت است ،مخفی می ‌ماند. باید بدانید که به جای این که یک کاربر ایرانی شناخته شوید، به عنوان کاربری که در کشور دیگری حضور دارد، موقعیت شما نشان داده می شود. در نتیجه می‌ توان گفت که دانلود nordvpn مود شده یا نسخه اصلی این برنامه یک راهکار آسان برای دور زدن تحریم ها است.

نورد وی پی ان در ایران به مشکل خورده است؟

نورد وی پی ان در ایران به مشکل خورده است؟

مدتی قبل این وی پی ان در ایران به مشکل برخورد. اما در حال حاضر مشکل آن برطرف شده است. به همین دلیل کاربرانی که در ایران ساکن هستند، می‌ توانند به راحتی به استفاده از این وی پی ان بپردازند و به دور زدن فیلترینگ بپردازند و به این گونه به تمام سایت‌ ها و برنامه‌ های مسدود شده با سرعت و امنیت بالا دسترسی داشته باشند.

آیا برای استفاده از این وی پی ان نیاز به ساخت اکانت است؟

این روزها فیلترشکن NordVPN، یکی از فیلترشکن های محبوب و پر طرفدار است که کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. با داشتن حساب کاربری در فیلترشکن NordVPN ، شما می توانید به یکی از موقعیت های مکانی در خارج از اینترنت متصل شوید و از اینترنت بین المللی استفاده کنید. با خرید اکانت نورد وی پی ان، شما به بیش از ۹۰ کشور مختلف می توانید وصل شوید.

بررسی ویژگی های استفاده از فیلترشکن نورد وی پی ان در ایران

بررسی ویژگی های استفاده از فیلترشکن نورد وی پی ان در ایران

در عصر مدرن استفاده از اینترنت در میان مردم ایران به یک امر عادی و رایج تبدیل شده است. البته در ایران مدتی است که بنا به دلایلی برخی از شبکه‌ های اجتماعی و سایت‌ های پربازدید فیلتر شده اند.

به همین دلیل کاربران اینترنتی برای این که بتوانند فیلترینگ را دور بزنند به نرم افزار هایی همچون وی پی ان روی آورده اند. حال وی پی ان های متعددی ارائه شده اند که یکی از آن ها فیلترشکن نورد وی پی ان می باشد. این وی پی ان دارای ویژگی های متعددی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

سرعت

یکی دیگر از دلایلی که نورد وی پی ان به شدت محبوب و پرطرفدار شده است سرعت آن می باشد. این وی پی ان از سرعت بالا و کیفیت عالی برخوردار است. نورد وی پی ان دارای سرور های بی شماری است، از این رو کاربران با انتخاب یک سرور می توانند به اینترنت با سرعت بالا متصل شوند.

امنیت

یکی از مهم ترین ویژگی های این وی پی ان امنیت آن می باشد. اگر می خواهید از یک وی پی ان که معتبر و امن باشد استفاده کنید، قطعاً نورد وی پی ان یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود. اطلاعات دیتای شما با استفاده از این وی پی ان به سرقت نمی‌‌ رود و امن می ماند. هم چنین این وی پی ان کاملاً رمزگذاری شده است.

خطوط اینترنتی

این وی پی ان به گونه‌ ای طراحی شده است که از تمام خطوط اینترنتی پشتیبانی می‌ کند. به همین دلیل کاربران با هر خطوط اینترنتی می‌ توانند به استفاده از این وی پی بپردازند.

سرعت فیلترشکن نورد وی پی ان چگونه است؟

یکی ازمهم ترین مزایای فیلترشکن نورد وی پی ان، سرورهای پر سرعت و قدرتمند آن است که بیش از ۱۰۰۰۰ سرور مختلف دارد. شما می توانید با تهیه یک اکانت از NordVPN از سرورهای پرسرعت و قدرتمند این فیلترشکن دسترسی بهره مند شوید. با نصب این اپلیکیشن پر کاربرد می توانید بدون داشتن محدودیت از اینترنت جهانی استفاده کنید.

این وی پی ان رایگان است؟

این وی پی ان رایگان است؟

فیلترشکن NordVPN از جمله سریعترین فیلترشکن ها است که به شما این امکان را می دهد تا بدون افت سرعت اینترنت از سایت ها و برنامه های فیلتر شده در ایران استفاده کنید. با خرید فیلترشکن نورد وی ای پی می توانید از برنامه هایی مانند تلگرام، توئیتر یا سایت هایی مانند یوتیوب، پینترست و… بدون هیچ گونه محدودیتی استفاده کنید. با خرید اکانت فیلترشکن NordVPN شما می توانید به صورت آنلاین فیلم و سریال های فیلتر شده را ببینید و یا در بازی های آنلاین شرکت کنید. فیلترشکن NordVPN از آن فیلترشکن هایی است که احتمال قطعی آن بسیار کم می باشد.

سیستم عامل مورد نیاز برای نصب فیلترشکن نورد وی پی ان چیست؟

به دلیل تحریم های ظالمانه علیه ایران متاسفانه امکان استفاده کاربران ایرانی از بسیاری از سرویس های کاربردی جهانی غیرممکن شده است و در صورتی که شما از شبکه خصوصی مجازی یا همان فیلترشکن استفاده نکنید، نمی توانید در شبکه های اجتماعی جهانی فعالیت کنید.
سرویس NordVPN را می توانید در کامپیوتر و گوشی نیز استفاده کنید. سایت های معتبر در گوگل امکان دانلود برنامه NordVPN برای کامپیوتر ویندوز و لینوکس و Mac و گوشی های اندروید و آیفون (iOS) و تلویزیون های اندروید و مرورگر های فایرفاکس و کروم را فراهم کرده اند.

آیا فیلترشکن نورد وی پی ان دارای اشتراک پریمیوم هم می باشد؟

آیا فیلترشکن نورد وی پی ان دارای اشتراک پریمیوم هم می باشد؟

اکانت نورد vpn با ip ثابت اختصاصی نیست و آیپی ها به صورت اشتراکی می باشد. با استفاده از اشتراک پریمیوم نورد وی پی ان اگر شما ۱۰۰ سرور هم عوض کنید، بازهم سرعت اینترنت شما مثل سابق پر سرعت باقی می ماند. بنابراین بدون هیچ نگرانی می توانید از این فیلترشکن استفاده کنید.

امکان آپدیت این وی پی ان وجود دارد؟

سیستم جدید NordVPN برای گوشی‌های آیفون و اندورید دیگر این مشکل را ندارد. یعنی شما می‌توانید به راحتی بدون خطا وارد اکانت خود بشوید و از تمام ویژگی های این وی پی ان بهره مند شوید. نورد vpn رایگان نمی باشد و شما برای دانلود نسخه های جدید این وی پی ان مبلغی را باید پرداخت کنید. آپدیت این اپلیکیشن را از طریق سایت های معتبر گوگل و یا با مراجعه به فروشگاه پلی می توانید انجام دهید.

سوالات متداول

  1. دانلود فیلترشکن نورد وی پی ان برای اندروید از طریق سایت های گوگل امکان پذیر است؟

    بله در بسیاری از سایت های گوگل می توانید نسخه فیلترشکن نورد وی پی ان را دانلود کنید.

  2. آیا دانلود NordVPN با لینک مستقیم از کافه بازار امکان پذیر است؟

    فقط از طریق گوگل می توانید با لینک مستقیم نورد وی‌پی‌ان را دانلود کنید.

  3. فیلترشکن نورد وی پی ان در چه سالی ساخته شد؟

    فیلترشکن نورد وی پی ان در سال ۲۰۱۲ طراحی و روانه بازار شد.

دیدگاهتان را بنویسید