فیلترشکن اکسپرس وی پی ان رایگان (اکسپرس vpn) با لینک دانلود مستقیم

در این مقاله قصد داریم یکی از برترین فیلترشکن های سال اخیر را مورد بررسی قرار دهیم. فیلترشکن اکسپرس وی پی ان یکی از مواردی است که در ایران به شما امکان متصل شدن به شبکه جهانی را می دهد. البته فیلترشکن اکسپرس به عنوان فیلترشکن برای شرط بندی هم مورد استفاده قرار می گیرد. این فیلترشکن امنیت بسیار بالا و سرعت عالی در اختیار کاربران قرار داده است.

معرفی فیلترشکن برای تلگرام به همراه راهنمای نصب و استفاده نیز در اختیار تان قرار داده ایم.

معرفی فیلترشکن اکسپرس وی پی ان

معرفی فیلترشکن اکسپرس وی پی ان

استفاده از وی پی ان ها در ایران گستردگی بیشتری دارد، چرا که بسیاری از اپلیکیشن ها و سایت های محبوب و مورد استفاده مردم، در حال حاضر فیلتر شده اند و بدون فیلترشکن قابل استفاده نیستند؛ یکی از این اپلیکیشن ها تلگرام است که می توان گفت عده زیادی از مردم روزانه استفاده زیادی از آن دارند، اما این اپلیکیشن مدت زیادیست که فیلتر شده است و به آسانی قابل استفاده نیست؛ اما می‌توان با یک فیلترشکن پر سرعت و امن از آن استفاده کرد.

یکی از این فیلترشکن ها، اکسپرس وی پی ان است. اکسپرس از بهترین فیلترشکن های در دسترس برای ایرانیان است. وی پی انِ اکسپرس vpn هم نسخه ویندوز دارد و هم قابل استفاده در گوشی های تلفن همراه می باشد. همانطور که انتظار می رود، این فیلترشکن بیشتر در گوشی تلفن همراه مورد استفاده قرار می گیرد و استفاده از نسخه ویندوز آن کمتر است.

همین طور جالب است بدانید که این اپلیکیشن بیشتر‌ در گوشی های سیستم عامل اندروید مورد استفاده قرار می‌گیرد. فیلترشکن اکسپرس وی پی ان به شما امکان دسترسی بی سابقه به شبکه های اجتماعی و سایت‌های مورد علاقه تان را می دهد. در حال حاضر این اپلیکیشن دارای امتیاز 4.3 می باشد و هزاران نفر آن را دانلود کرده، و از آن استفاده می کنند.

استفاده از نرم افزار اکسپرس وی پی ان بسیار راحت است به طوری که شما می توانید پس از نصب آن به راحتی به سرورهای مختلف متصل شوید و با خیال راحت و به آسانی به سایت ها و اپلیکیشن هایی که فیلتر شده اند سر بزنید. این اپلیکیشن مدتی است که مورد استفاده مردم قرار گرفته است، اما اخیرا تعدادی از کاربران از عملکرد آن رضایت ندارند و از قطعی های آن و اینکه دیر به سرور ها متصل می شود شکایت دارند.

فیلترشکن اکسپرس وی پی ان دارای سرور کدام کشور ها می باشد؟

این وی پی ان دارای سرور های اتصال به بسیاری از کشورها است؛ به طوری که این فیلترشکن معروف و پرسرعت سرور کشور های ژاپن، کره، سنگاپور، سوئد، سوئیس، ایالات متحده آمریکا، کانادا، بلژیک، دانمارک، اسپانیا، فرانسه، انگلیس، مجارستان، فنلاند، هند، لاتیوا، جمهوری چک، هلند، رومانی، لهستان و… را دارد و شما می توانید در قسمت تنظیمات این اپلیکیشن یکی از سرور ها را که مد نظر دارید، انتخاب کنید.

جالب است بدانید که این نرم افزار قابلیت این را دارد که به طور خودکار، به بهترین سرور متصل شود؛ به گونه ای که با فعال کردن این گزینه فیلترشکن شما به سروری وصل خواهد شد که بهترین عملکرد را دارد و با سرعت بالا و بدون قطع و وصل شدن، می توانید به سایت ها و شبکه های مجازی فیلتر شده دسترسی پیدا کنید و کار خود را بدون هیچ اختلالی انجام دهید.

بررسی ویژگی های استفاده از فیلترشکن اکسپرس وی پی ان در ایران

بررسی ویژگی های استفاده از فیلترشکن اکسپرس وی پی ان در ایران

معمولا در ایران و برخی از کشور ها برنامه ها و اپلیکیشن های زیادی فیلتر هستند که برای استفاده از آن ها باید از وی پی ان یا همان فیلترشکن کمک گرفت. برخی از وی پی ان ها از نظر سرعت و کیفیت معمولی هستند و برخی دیگر اما بسیار معتبر می باشند.

یکی از این فیلترشکن ها اکسپرس وی پی ان است که در ادامه به معرفی برخی از ویژگی های آن در ایران خواهیم پرداخت.

استفاده از فیلترشکن اکسپرس وی پی ان بر روی سیستم عامل های مختلف

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که هر وی پی ان باید داشته باشد این است که بر روی انواع سیستم عامل ها قابل استفاده باشد و معمولا فیلترشکن هایی که این خصوصیت را ندارند آن چنان در بین کاربران محبوب نمی باشند. در ادامه به معرفی چند مورد از این سیستم عامل ها که اکسپرس وی پی ان بر روی آن ها نصب می شوند خواهیم پرداخت.

استفاده بر روی ویندوز

از این وی پی ان یک فیلترشکن برای ویندزو با سرعت بالا معرفی می شود و شما می توانید بر روی سیستم عامل ویندوز استفاده کنید و برای تهیه آن باید نسخه مورد نظر را خریداری کرده و یا این که بر روی سایت دانلود کنید.

استفاده بر روی اندروید

معمولا انواع فیلترشکن ها بر روی سیستم عامل اندروید قابل اجرا می باشند و اکسپرس وی پی ان نیز یک فیلترشکن برای اندروید نصب می شود.

استفاده بر روی مک و ios

معمولا همه فیلترشکن ها بر روی مک و ios قابل اجرا نمی باشند اما یکی از مهم ترین ویژگی های اکسپرس وی پی ان همین مورد است که به عنوان یک فیلترشکن برای آیفون و مک شناخته می شود.

استفاده بر روی لینوکس

اکسپرس وی پی ان بر روی لینوکس هم قابل اجرا می باشد و همین موضوع باعث شده که در بین کاربران بسیار معروف و مطرح باشد. این فیلترشکن برای لینوکس دارای اشتراک وی آی پی نیز می باشد.

آیا فیلترشکن اکسپرس وی پی ان به اندازه شیر بت امنیت دارد؟

آیا فیلترشکن اکسپرس وی پی ان به اندازه شیر بت امنیت دارد؟

فیلترشکن شیر بت یکی از بهترین فیلترشکن برای باز کردن و فعالیت کردن در نرم افزار ها و سایت های فیلتر می باشد. از این رو ما به شما می گوییم که وی پی ان اکسپرس دارای سرعت و امنیتی بالا همانند فیلترشکن شیر بت می باشد و شما می توانید با خیالی راحت از آن استفاده کنید.

تعداد موقعیت های مختلف برای اتصال به اینترنت بین المللی

هنگام استفاده از این فیلترشکن می توانید با 160 موقعیت مختلف به اینترنت بین المللی متصل شوید و حتی به طور اختیاری این موقعیت ها را تغییر دهید تا وی پی ان در حالت پر سرعت خود قرار بگیرد.

چه سرور هایی بر روی فیلترشکن اکسپرس وی پی ان قابل اجرا هستند؟

چه سرور هایی بر روی فیلترشکن اکسپرس وی پی ان قابل اجرا هستند؟

در واقع سرور به ترکیبی از فناوری های نرم افزار و سخت افزار می گویند که به گونه ای پیکربندی شده اند تا بتوان از آن طریق به اینترنت دسترسی پیدا کرد و معمولا هم با نام سرور پروکسی شناخته می شوند. در ادامه به معرفی چند سرور اکسپرس وی پی ان خواهیم پرداخت.

سرور Panama

یکی از سرور های بسیار محبوب و کاربردی در اکسپرس وی پی ان سرور panama می باشد که می توانید به راحتی هر بار آن را انتخاب کنید.

سرور Britian

از دیگر سرور های بسیار مهم و کاربردی نیز Britian می باشد که بسیار هم محبوب بوده و استفاده زیادی دارد.

سرور Romania

Romania از دیگر سرور های بسیار مهم می باشد که کاربران بسیار فعال هیچ گاه از آن غافل نمی شوند و به طور گسترده استفاده می کنند.

امنیت بالای اکسپرس وی پی ان

یکی از مهم ترین ویژگی های اکسپرس وی پی ان امنیت بسیار بالای آن می باشد چرا که این مورد نیز بسیار برای کاربران اهمیت دارد و اطلاعات آن ها به طور محرمانه حفظ می شود.

آیا فیلترشکن اکسپرس وی پی ان معتبر و مطمئن است؟

همانطور که پیش از این هم خواندید این فیلترشکن از امنیت بسیار بالایی برخوردار است؛ به طوری که فضایی امن را برای استفاده از سایت های مختلف برای ما ایجاد می کند. این اپلیکیشن مدت زیادی است که بهترین کارکرد را داشته و در کنار از بین بردن فیلترینگ ها و ایجاد دسترسی به سایت ها و شبکه های مجازی مختلف، امنیت را برای تلفن های همراه و مواردی از این قبیل ایجاد کرده است. پس می‌توان گفت این فیلترشکن بسیار معتبر و مطمئن است.

ساخت سرور های فیلترشکن اکسپرس وی پی ان چگونه ممکن می شود؟

ساخت سرور های فیلترشکن اکسپرس وی پی ان چگونه ممکن می شود؟

برای ساخت این سرور ها و به طور کلی فعالیت در این زمینه نیاز به داشتن دانش خاص و آگاهی در کافی می باشد و اکنون که فروش فیلترشکن ها بازار خوبی دارند برخی از مهندسین و افراد حرفه ای در این زمینه فعالیت می کنند و برای کاربران سرور های مختلفی می سازند تا بتوانند به راحتی استفاده کنند و به انواع برنامه ها و اپلیکیشن ها متصل شوند.

این روز ها با وجود هزینه های به نسبت زیادی که فیلترشکن ها دارند باز هم کاربران استقبال خوبی از آن ها می کنند و ما هر روز بیشتر شاهد فروش این وی پی ان ها در قیمت های مختلف و رو به افزایش هستیم. به هر حال با فیلتر شدن اینستاگرام در ایران بسیاری از کاربران در واقع شغل خود را از دست دادند و مجبور هستند که برای فعالیت در این زمینه از فیلترشکن استفاده کنند.

گرفتن این vpn از سایت اکسپرس وی پی ان چگونه است؟

معمولا همه فیلترشکن ها سایت های مخصوص به خود را دارند که برای معرفی آن ها و هم چنین استفاده نخست باید به این سایت ها رفت و از این طریق اطلاعات کافی به دست آورد. اکسپرس وی پی ان نیز به عنوان یک فیلترشکن بسیار حرفه ای سایت ارائه دهنده خود را دارد که اگر بخواهید به طور اورجینال آن را تهیه کنید باید به این سایت مراجعه کنید.

برای دانلود این فیلترشکن در سایت مورد نظر تمامی جزئیات و توضیحات به صورت کامل وجود دارد که می توانید با خواندن به راحتی ان را دانلود کنید و هر بار که ورژن جدیدی از آن ارائه می شود تهیه کنید و از این طریق به اینترنت بین المللی متصل شوید. معمولا علاوه بر این سایت های مخصوص، دانلود وی پی ان ها در اپلیکیشن هایی چون گوگل پلی وجود دارد.

اکسپرس وی پی ان مود شده هم داریم؟

درواقع نسخه مود شده همان نسخه هک شده وی پی ان اصلی می باشد که معمولا برخی از ویژگی هایی که در نسخه اصلی نیست را دارا می باشد. معمولا نسخه مود شده همه فیلترشکن ها ساخته می شود و اکسپرس وی پی ان هم نیز این گونه می باشد. در نسخه مود شده این فیلترشکن برخی از قابلیت های مهمی به آن اضافه شده است.

در واقع می توان گفت که بیشتر از نسخه اصلی مود شده اکسپرس وی پی ان قابل استفاده می باشد و بیشترین دانلود را نیز دارد. اگر بخواهید در ایران از نمونه اصلی این فیلترشکن استفاده کنید ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید که اتصال به اینترنت بین المللی را برای شما سخت می کند. به هر حال معمولا نمونه هایی که برای فروش وجود دارند نسخه های مود شده هستند.

خرید فیلترشکن اکسپرس وی پی ان چگونه ممکن می شود؟

برای استفاده از انواع فیلترشکن ها معمولا می توان آن ها را از انواع سایت ها و یا اپلیکیشن های مربوطه دانلود کرد اما این روز ها که کاربرد این وی پی ان ها مخصوصا در ایران بسیار زیاد شده است معمولا بیشتر آن ها فروشی هستند. شما می توانید برای خرید فیلترشکن ها را با قیمت های مختلف و طرح های مصرفی متنوع خریداری کنید.

قبل از این که در ایران برنامه هایی چون اینستاگرام و واتساپ فیلتر بشود آن چنان بازار فروش این فیلترشکن ها خوب نبود اما بعد از فیلتر شدن این دو برنامه افراد زیادی با مشکل مواجه شدند و لطمه زیادی به کار و کسب آن ها خورد و به همین دلیل بازار فروش این وی پی ان ها داغ شد و این روز ها می بینیم که روز به روز بر قیمت فروششان افزوده می شود.

دانلود فیلتر شکن

این وی پی ان را چگونه می توان دانلود کرد؟

راه های بسیار زیادی برای دانلود کردن این فیلترشکن وجود دارد. به طور مثال اگر شما قصد دارید وی پی ان پرسرعت و پرطرفدار اکسپرس وی پی ان را از طریق لینک مستقیم دانلود کنید می‌توانید به سایت های مربوطه مراجعه کنید و با سرچ کردن عبارت هایی همچون: دانلود ExpressVPN لینک مستقیم، دانلود فیلترشکن ExpressVPN برای اندروید با لینک مستقیم، به لینک مستقیم نصب این فیلترشکن دسترسی پیدا کنید و به راحتی و در کمترین زمان آن را نصب کنید.

اگر تمایل داشته باشید این اپلیکیشن را در گوشی همراه خود که سیستم عامل اندروید دارد نصب کنید می توانید با جست و جو کردن عیارت هایی نظیر: دانلود اکسپرس وی پی ن برای اندروید، دانلود اکسپرس vpn مود شده برای اندروید و… این نرم افزار را دانلود و نصب کنید و برای گوشی اندروید استفاده کنید. برای دانلود وی پی ان اکسپرس راه های دیگری نیز وجود دارد که یکی از آن ها گوگل پلی می باشد استفاده از این اپلیکیشن بسیار راحت است. همچنین می توان با کمک برنامه هایی نظیر اپلیکیشن بازار، فایل ها و لینک های تلگرامی این فیلترشکن قوی و پرسرعت را دانلود کرد.

آیا برای استفاده از این وی پی ان نیاز به ساخت اکانت است؟

برای دانلود و استفاده از این اپلیکیشن در سیستم عامل اندروید نیاز به ساخت یک اکانت برای استفاده به مدت هفت روز می باشد. آن هم به این دلیل است که این اپلیکیشن دارای یک دوره آزمایشی هفت روزه می باشد. پس از اینکه دوره ۷ روزه تمام شد می توانید دوباره یک اکانت جدید بسازید و از این فیلترشکن استفاده کنید. پس نیازی به نصب نسخه های مود شده این اپلیکیشن نیست؛ چرا که این نسخه ها ایمن و قابل اعتماد نیستند.

سرعت فیلترشکن اکسپرس وی پی ان چگونه است؟

در رابطه با سرعت فیلترشکن اکسپرس باید گفت این فیلترشکن مدت زیادی است که مورد استفاده ی بسیاری از مردم قرار گرفته و عملکرد خوبی داشته است و کاربران با سرعت بالا و بدون اختلال از آن استفاده می کردند. اما آن طور که گفته می‌شود، این وی پی ان پس از مدتی با مشکلاتی در اتصال مواجه می شود؛ این، یکی از مواردی است که کاربران از آن‌ شکایت دارند. به طوری که شنیده می‌شود این اپلیکیشن مشکلاتی در اتصال به سرور دارد و زمان زیادی را صرف متصل شدن به سرور ها می کند. با این حال تعداد افرادی که از این فیلترشکن استفاده می کنند و از کارکرد آن راضی هستند نیز کم نیست. با توجه به محدودیت های اینترنت که در کشور ما وجود دارد، می‌توان گفت سرعت این وی پی ان بسته به این شرایط تغییر کرده و نسبتاً ضعیف شده است و کارکردن با آن گاهی زمان گیر و سخت می باشد؛ اما در مواقعی نیز می توان با استفاده از گزینه اتصال خودکار به بهترین لوکیشن متصل شد و در نتیجه عملکرد آن نیز بهتر خواهد شد؛ به شکلی که سرعت و کیفیت بهتری را برای ما ایجاد می کند و ما می‌توانیم به راحتی به سایت ها و اپلیکیشن های مختلفی که برای ورود به آنها فیلترشکن نیاز است وارد شویم.

فیلترشکن برای ویندوز متفاوت به علاوه راهنمای نصب آن ها را در اختیار شما قرار داده ایم.

آیا برای استفاده از فیلترشکن اکسپرس وی پی ان نیاز به وارد کردن سرور است؟

برخلاف بسیاری از فیلترشکن ها، فیلترشکن اکسپرس وی پی ان نیاز به وارد کردن سرور ندارد و در این اپلیکیشن سرور های مختلفی وجود دارد که می توانیم هر کدام از آنها را که می خواهیم، انتخاب کنید و یا گزینه اتصال خودکار را فعال کنیم که در آن، اپلیکیشن به بهترین سرور متصل می شود در نتیجه بهترین عملکرد را برای کاربر ایفا می کند.

وی پی ان رایگان

این وی پی ان رایگان است؟

در رابطه با اینکه اکسپرس vpn رایگان است یا نه جالب است بدانید که نصب و استفاده از این اپلیکیشن معروف و کاربردی کاملاً رایگان است و برای هیچ کدام از نسخه های این اپلیکیشن نیازی نیست هزینه ای پرداخت شود. همچنین می توان گفت این ویژگی یکی از مزایای این اپلیکیشن در مقایسه با فیلترشکن های دیگر می باشد. همانطور که می‌دانید بسیاری از وی پی ان های موجود در سایت ها رایگان نیستند و برای نصب و استفاده از آنها نیاز است که مبلغی پرداخت شود.

هزینه های اشتراک اکسپرس وی پی ان به چه صورت است؟

معمولا برای تهیه این وی پی ان ها باید نخست مدت زمان لازم استفاده آن را به فروشنده بگویید که می خواهید اشتراکتان به صورت هفتگی و یا غیره باشد که این موضوع در قیمت تاثیر گذار است. در ادامه چند نمونه از اشتراک ها و هزینه ها را توضیح خواهیم داد.

اشتراک هفتگی

این اشتراک معمولا کم ترین هزینه را دارد و می توانید برای مدت یک هفته از آن استفاده کنید که البته محدودیت دوره مصرف تاثیری بر سرعت فیلترشکن ندارد.

اشتراک ماهیانه

معمولا اکثر کاربران این اشتراک را انتخاب می کنند که هزینه آن نیز تا حدودی مناسب تر و معقول تر نیز هست.

اشتراک بیشتر از دو ماه

در این اشتراک نیز هر چه تعداد ماه های استفاده بیشتر باشد هزینه نیز افزایش پیدا می کند، البته برخی از افراد که فعالیت زیادی در اینترنت دارند از این اشتراک بسیار استفاده می کنند.

اکسپرس وی پی ان برای آیفون خوب است؟

اکسپرس وی پی ان برای آیفون خوب است؟

از آن جایی که این فیلترشکن یکی از بهترین و حرفه ای ترین نمونه ها می باشد بر روی انواع سیستم عامل ها قابل اجرا است. اما نکته قابل توجه این می باشد که آیا بر روی سیستم عامل هایی چون ios هم عملکرد خوبی دارد یا نه؟ چرا که هر وی پی انی بر روی آیفون کیفیت بالایی ندارد. در جواب باید بگوییم که بله بر روی آیفون هم عملکرد مناسبی دارد.

معمولا تعداد زیادی از فیلترشکن ها اصلا بر روی آیفون نصب نمی شوند و یا این که کیفیت بالایی ندارند اما اکسپرس وی پی ان از همان ابتدا که به بازار معرفی شد قدرت خود را نشان داد و در رده بهترین وی پی ان ها قرار گرفت. از این رو می توانید اکسپرس وی پی ان را به راحتی برای آیفون خود تهیه کنید.

دقت داشته باشید که علاوه بر آیفون این فیلترشکن برای مک نیز از بهترین انتخاب ها می باشد.

اکانت رایگان اکسپرس وی پی ان را از کجا بگیریم؟

معمولا تمامی فیلترشکن ها اکانت رایگان هم دارند که برای تهیه آن می توانید از راه های مختلفی اقدام کنید. هم چنین اکانت رایگان اکسپرس وی پی ان هم وجود دارد که می توان از طریق سایت های مختلف و یا اپلیکیشن های مربوطه تهیه کنید. گاهی این اکانت های رایگان به خوبی عمل می کنند و گاهی نیز به هیچ عنوان قابل استفاده نمی باشند.

آیا فیلترشکن اکسپرس وی پی ان دارای اشتراک پریمیوم هم می باشد؟

فیلترشکن اکسپرس هم مثل بسیاری از فیلترشکن های دیگر قسمت پریمیوم دارد که تنها برای کسانی که اشتراک آن ها را خریداری کرده اند قابل استفاده است. همانطور که انتظار می رود، با اشتراک پریمیوم قسمت های بهتر، و امکانات و سرعت بیشتری در اختیار کاربر قرار می گیرد به طوری که استفاده از اپلیکیشن برای او بسیار راحت تر از قبل می شود. پس می توان گفت خرید فیلترشکن اکسپرس برای اندروید، استفاده از آن را موثر تر واقع می کند و فرد کاربر، دیگر با مشکلات اتصال و یا قطع شدن ارتباط مواجه نیست.

امکان آپدیت این وی پی ان وجود دارد؟

در رابطه با این موضوع باید گفت که این اپلیکیشن هم مانند هر اپلیکیشن دیگری نیاز به آپدیت دارد؛ به طوری که پس از گذشت مدتی از دانلود و نصب آن، نیاز داریم که این اپلیکیشن را آپدیت کنیم. برای آپدیت فیلترشکن اکسپرس وی پی ان می توانید به قسمت تنظیمات آن مراجعه کنید و یا با استفاده از اپلیکیشن گوگل پلی این فیلترشکن را به روز رسانی کنید و به آخرین نسخه آن دسترسی پیدا کنید.

سوالات متداول

  1. آیا دانلود فیلترشکن اکسپرس وی پی ان کرک شده برای ویندوز امکان پذیر است؟

    بله شما می توانید فیلترشکن اکسپرس وی پی ان را کرک شده و برای ویندوز دانلود و نصب کنید.

  2. فیلترشکن اکسپرس وی پی ان دارای سرور چند کشور است؟

    فیلترشکن اکسپرس وی پی ان دارای سرور بیش از ۹۰ کشور می باشد.

  3. چطور می توان اکسپرس وی پی ان را دانلود کرد؟

    این اپلیکیشن را می توان از طریق سایت ها و یا لینک هایی که در این مقاله برای تان قرار داده ایم دانلود کرد.

دیدگاهتان را بنویسید