آموزش گپ کانسپت در پوکر برای مبتدی ها و به زبان ساده

گپ کانسپت در پوکر موضوع مقاله می باشد. بازی پوکر از زمان های گذشته تا به امروز به عنوان یکی از بازی های معروف و پر طرفدار دنیای کارت و شانس بوده است و همچنان از جذابیت آن کم نشده است. این بازی علاوه بر آن که زمینه سرگرمی افراد را در جمع های دوستانه و خانوادگی فراهم می کند به عنوان یکی از بازی های پر درآمد هم شناخته می شود.

به همین منظور افراد بسیاری در تلاش بوده اند تا به خوبی این بازی، تکنک ها و مهارت های آن را فرا بگیرند. در این بازی دست های مختلفی وجود دارد که در طول مسابقه در موارد مختلفی به کار می روند. یکی از معروف ترین این دست ها گپ کانسپت در پوکر است که در ادامه به توضیح و معرفی آن پرداخته ایم.

گپ کانسپت در پوکر در چه سالی و توسط چه کسی ابداع شده است؟

گپ کانسپت در پوکر در چه سالی و توسط چه کسی ابداع شده است؟

خوب است بدانید که اصطلاح گپ کانسپت در پوکر برای نخستین بار توسط شخصی به نام دیوید اسکلانسکی در دنیای پوکر مطرح شد. او یکی از پوکر باز های سرشناس در دنیا است که به عنوان نویسنده و ارائه دهنده استراتژی های پوکر شناخته می شود. او به خاطر استراتژی هایی که در این بازی مطرح کرده است توانسته است به شهرت جهانی دست پدا کند. کتاب هایی که او تا کنون در این زمینه نوشته است به بازیکنان تازه وارد برای یادگیری مفاهیم و اصطلاحات پوکر کمک بسیاری کرده است. امروزه این روش توسط بازیکنان حرفه ای در سایت شرط بندی پوکر نیز انجام می شود با کمک این تکنیک می توانید سودهای بسیار عالی را کسب کنید.

گپ کانسپت در پوکر به چه معنا است؟

اصطلاح گپ کانسپت در واقع زمانی به کار می رود که بازیکنی در طول بازی برای ریز کردن به دست بهتری نیاز داشته باشد. به عبارتی می توان گفت این مفهوم در فاصله میان دو دوست به کار می رود. دستی که قصد دارد بت را کال کند و دستی که بت زده است.

آموزش گپ کانسپت در پوکر

آموزش گپ کانسپت در پوکر

در پوکر دست ها و اصطلاحات مختلف بسیاری وجود دارد که یادگیری هر یک از آن ها به بازیکن کمک خواهد تا بازی را به نفع خود به اتمام برساند. یکی از این اصطلاحات گپ کانسپت در پوکر است که آموزش آن برای بازیکن بسیار مفید و کاربردی خواهد بود. برای یادگیری این اصطلاح می توانید به سایت ها و یا منابع معتبر مراجعه کرده و یا مطالب آموزشی در این رابطه را مشاهده نمایید.

اکتیو و و پسیو بودن بودن حریف بر روی consept gap تاثیر دارد؟

بله، نوع حریف در بازی پوکر به عبارتی فعال یا پسیو بودن آن بر روی مفهوم gap concept تاثیر گذار خواهد بود. برای ریز کردن دست باید از دستی که در حال بازی کردن آن هستید دستی بالاتر و بهتر تر داشته باشید. اگر حریفانی که با آن ها در حال بازی کردن هستید اکتیو باشند معمولا شرط های بالاتر می دهند و دست های خود را افزایش می دهند پس باید دستی که انتخاب می کنید قوی باشد.

اما حریفان پسیو معمولا شرط کم می دهند و بهتر است زمان بازی با این حریفان دست خود را با دقت بالایی انتخاب نمایید. بنابراین بهتر است با توجه به نوع حریفتان و شرایط خاصی که موجود است تصمیم گیری کرده و گپ کانسپت را مطابق با استراتژی خود انتخاب نمایید.

ویژگی های استفاده از گپ کانسپت در پوکر

ویژگی های استفاده از گپ کانسپت در پوکر

استفاده از این مفهوم در بازی پوکر در واقع راه حلی است که بازیکن کمک می کند تا تصمیم بهتری بگیرد و دست های خود را با دقت بیشتری انتخاب کند. در ادامه به برخی از ویژگی های گپ کانسپت اشاره خواهیم کرد:

پیش بینی شرط دادن حریفان

گپ کانسپت به بازیکن کمک می کند که زمانی که حریفان شرط های بالا می دهند، به درستی تصمیم گیری کند و دست هایی با شرط های بالارا به کار یرد.

انتخاب دست های محکم تر

با استفاده از این مفهوم بازیکن دست هایی را انتخاب خواهد کرد که فاصله بین دست های بازی و و دست هایی که برای شرط بالا می دهند بیشتر است.

تعامل بهتر با حریفان

با استفاده از استراتژی گپ کانسپت در پوکر تعامل بهتری با حریفان خود خواهید داشت و می توانید از رفتار ها و نشانه های آن ها بهره برداری کنید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید