بیوگرافی عباس عاقلی + قد، وزن و آدرس باشگاه این قهرمان

عباس عاقلی یکی از بدنساز های ایران است که از سال 1369، فعالیت خود را در این رشته شروع کرده است. او از سال 1378، به عنوان مربی مشغول به فعالیت می‌ باشد و در حال حاضر در دنیای بدنسازی توانسته جایگاه ویژه‌ ای را از آن خود کند و به شهرت و محبوبیت زیادی هم رسیده است.

عباس عاقلی کیست؟

عباس عاقلی کیست؟

در مورد بیوگرافی عباس عاقلی بهترین بدنساز ایران می توان این گونه بیان کرد که او متولد بهمن ماه 1348 در تهران است و از سال 1369، فعالیت خود را در رشته بدنسازی به طور حرفه‌ ای شروع کرده است. او یکی از پرافتخار ترین بدنسازان اهل ایران است. وی تحصیلات خود را در مقطع فوق دیپلم مدیریت به پایان رسانده است.

هم چنین بهتر است بدانید که اولین مسابقه رسمی او در سال 1377 و در وزن 65 کیلوگرم بوده است. این موضوع را هم باید افزود که از سال 1378، این بدنساز مشهور تصمیم گرفت تا به عنوان مربی مشغول به فعالیت شود. این موضوع را هم باید افزود که قد عاقلی 165 بوده و وزن او در دوران حجم 95 کیلوگرم و در دوران مسابقه 85 کیلوگرم بوده است.

اینستاگرام عباس عاقلی  

با توجه به این که آقای عاقلی یکی از بدنسازهای مشهور و سرشناس به شمار می‌ رود، به همین دلیل او در سپتامبر 2014، یک صفحه شخصی در اینستاگرام برای خود راه‌ اندازی کرد تا به این گونه بتواند از طریق صفحه شخصی خود در اینستاگرام با مخاطبان و طرفدارانش در ارتباط باشد.

در حال حاضر نیز او در اینستاگرام عباس عاقلی فالووران بسیار زیادی دارد. حال اگر تمایل دارید تا صفحه عباس عاقلی اینستاگرام او را پیدا کنید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به قسمت سرچ اینستاگرام مراجعه نمایید و نام او را جستجو کنید. هم چنین این موضوع را هم باید افزود که برای پیدا کردن آدرس سایر شبکه‌ های مجازی وی همچون آدرس تلگرام عباس عاقلی و یوتیوب او هم می‌ توانید همانند اینستاگرام به قسمت سرچ این شبکه های اجتماعی مراجعه کنید.

دستاورد ها و جوایز عباس عاقلی

دستاوردها و جوایز عباس عاقلی

عباس عاقلی یکی از پرافتخار ترین و موفق‌ ترین بدنسازان اهل ایران است که در طول دوران حرفه‌ ای خود توانسته افتخارات متعددی را در کارنامه حرفه‌ ای اش به ثبت برساند که از مهم‌ ترین آن ها می‌ توان به: ششم جهان 2008 بحرین 85 کیلو، سوم آسیا 2009 تایلند 80 کیلو، قهرمان آسیا 2010 تهران 85 کیلو، قهرمان جهان 2010 هند، قهرمان آسیا 2011 تایلند، قهرمان پیشکسوتان آسیا 2011 تایلند، قهرمان جهان 2011 مالزی، قهرمان پیشکسوتان آرنولد کلاسیک 2013 آمریکا اشاره کرد.

آیا این بدنساز در مستر المپیا شرکت کرده است؟

لازم به ذکر است با این که این بدنسازی مشهور در طول دوران حرفه‌ ای خود در مسابقات متعددی شرکت کرده است و توانسته افتخاراتی را هم کسب کند، اما با این حال در مستر المپیا شرکت نکرده است.

عکس های عباس عاقلی

در عصر مدرن و با پیشرفت در تکنولوژی، روش‌ های متعددی برای جستجو و مشاهده تصاویر افراد مشهور وجود دارد. حال اگر شما به اینترنت مراجعه نمایید و نام عباس عاقلی را جستجو کنید با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد و تصاویر این شخص از بدنساز های قدیمی و معروف برای شما نمایش خواهد یافت. هم چنین ناگفته نماند که علاوه بر اینترنت اگر به صفحه شخصی عاقلی در اینستاگرام مراجعه نمایید هم می‌ توانید تصاویر با کیفیتی از او را در لوکیشن‌ های مختلف مشاهده کنید.

عباس عاقلی و همسرش

عباس عاقلی و همسرش

خیلی از افراد تمایل دارند تا در مورد روابط شخصی و زن عباس عاقلی اطلاعات بیشتری به دست آورند. در این باره بهتر است بدانید که تنها بیان شده است که عاقلی مدت‌ هاست که ازدواج کرده است و حاصل این ازدواج سه فرزند می باشد.

باشگاه عباس عاقلی کجاست؟

مدتی است که این بدنساز مشهور یک باشگاه مجهز در تهران تاسیس کرده است که می‌ توانید برای پیدا کردن آدرس باشگاه وی به اینترنت مراجعه نمایید.

حاشیه های این بدنساز

بهتر است بدانید که عباس عاقلی یکی از بی‌ حاشیه ترین بدنسازان اهل ایران می‌ باشد که تا به اکنون هیچگونه حاشیه ای در پیرامون او مشاهده نشده است، چرا که به نظر می‌ رسد عاقلی از حاشیه سازی و قرار گرفتن در حاشیه بیزار است.

این بدنساز کجا زندگی می کند؟

مدتی قبل اخباری در رابطه با این که عباس عاقلی به خارج از کشور مهاجرت کرده است در فضای مجازی و رسانه‌ ها منتشر شد. اما در این مورد بهتر است بدانید که آقای عاقلی به خارج از کشور مهاجرت نکرده است و در حال حاضر در شهر تهران زندگی می‌ کند و در این شهر به فعالیت‌ های خود می‌ پردازد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید