بورجو اوزبرک کیست؟ لیست فیلم ها و رابطه های پنهانی او

بورجو اوزبرک از بازیگران ترکی و یکی از موفق ترین بازیگران ترکیه می باشد که چندین جایزه مطرح بازیگری را دریافت کرده است. او متولد سال ۱۹۸۹ میلادی و ۳۲ سال سن دارد. او در بسیاری از سریال های مطرح ترکی بازی کرده است. او بخاطر بازی در سریال دختران آفتاب که در ییلماز بازی می کرد مشهور شد.

همچنین در سریال هایی همچون حریم سلطان و عشق تجملاتب و … بازی کرده است. در حال حاضر او با مورات کازانچی اوغلو در رابطه است. دو رابطه قبلی او ظرف یکسال به پایان رسیده بود. هم اکنون او در سریال عشق منطق انتقام به ایفای نقش پرداخته و این سریال در سال ۲۰۲۱ منتشر شده است.

بورجو اوزبرک کیست؟

بورجو اوزبرک کیست؟

در این مطلب بیوگرافی بورجو اوزبرک که از بازیگران زن ترکی است و به همراه حاشیه این بازیگر را مطالعه می‌ کنید. بورجو اوزبرک بازیگر ترک زبان تئاتر، سینما و تلویزیون کشور ترکیه است. او متولد دوازده دسامبر سال ۱۹۸۹ که معادل ۲۱ آذر سال ۱۳۶۸ هجری شمسی می شود است و در شهر اسکی شهیر ترکیه به دنیا آمده است و او فقط یک خواهر دارد. فیلم های بورجو اوزبرک در ایران مورد توجه قرار گرفته و مردم ایران بیشتر فیلم و سریال های او را دنبال می کنند.

بورجو اوزبرک و هانده ارچل دو دوست صمیمی و بسیار نزدیک یک دیگر هستند‌ و به گفته او کوچک ترین کارها مثل خرید منزل را هم بیشتر اوقات با یکدیگر انجام می دهند. عکس های بورجو اوزبرک و هانده ارچل را در بالا مشاهده کردید. قد بورجو اوزبرک تقریبا ۱۶۳ سانتی متر می باشد و وزنش برابر با ۵۵ کیلو گرم می باشد.

عکس های بورجو اوزبرک را از کجا ببینیم؟

عکس های بورجو اوزبرک را از کجا ببینیم؟

بورجو در شبکه های اجتماعی معروف مثل اینستاگرام و فیسبوک فعالیت دارد. او عکس های جدید و زیبا از خود را در این شبکه ها به خصوص پیج رسمی اش در اینستاگرام قرار می دهد. او که دارای چهره ای زیبا و جذاب می باشد عکس های هنری و قشنگی از خود در فضای مجازی منتشر می کند. همچنین شما عزیزان می توانید جدید ترین تصاویر بورجو را در این صفحه مشاهده کنید و یا وارد اینستاگرام رسمی او شوید و تمام عکس هایی که بورجو از خودش منتشر کرده است را مشاهده کنید.

آدرس پیج اینستاگرام بورجو اوزبرک چیست؟

او یکی از خوشتیپ ترین بازیگران ترکی می باشد. بورجو اوزبرک اینستا را به عنوان شبکه اجتماعی محبوب خود انتخاب کرده است و فعالیت اصلی خود در فضا مجازی را در این اپلیکیشن انجام می دهد. او در این شبکه اجتماعی پر طرفدار نزدیک به ۹ میلیون دنبال کننده یا فالوور دارد. بورجو در صفحه خود عکس های زیبا و هنری از خود قرار داده است و تعداد پست هایی که تا کنون گذاشته است به بیش از سیصد و پنجاه تا شده است.

شما عزیزان‌ می توانید با جستجو نام او در اینستاگرام پیج رسمی او را دنبال کنید همچنین می توانید با کلیک بر روی لینک زیر وارد صفحه رسمی او شوید. همچنین در ادامه لینک یوتیوب بورجو اوزبرک برای شما قرار داده شده است اما بورجو علاقه چندانی به یوتیوب ندارد و تعداد کمی ویدیو در این نرم افزار و شبکه اجتماعی قرار داده است و ویدیوهای او مربوط ۷ ماه پیش می باشد.

همسر بورجو اوزبرک کیست؟

همسر بورجو اوزبرک کیست؟

بورجو اوزبرک و همسرش برک آتان در سال ۲۰۱۶ میلادی وارد یک رابطه عاشقانه شدند که بنا به دلایلی که حاضر به گفتن آن نشدند از یک دیگر جدا شدند. سپس آلپرن دویماز و بورجو اوزبرک در سال ۲۰۱۷ با یک دیگر وارد رابطه شدند‌ که این رابطه هم مانند رابطه قبلی فقط یک سال دوام آورد ولی این بار رسانه ها علت طلاق و جدایی این دو از یکدیگر را خیانت آلپرن دویماز اعلام کردند. سپس بورجو بار دیگر طعم جدایی را چشید. بورجو در سال ۲۰۲۰ با مورات کازانچی اوغلو در یک پارک با یکدیگر دیده شدند و گویا وارد‌ یک‌ رابطی و دوستی شده بودند اما‌ هیچ کدوم از آن ها این رابطه را تایید نکردند.

بورجو اوزبرک در چه سریال هایی بازی کرده است؟

درباره این بازیگر باید بدانید او یکی از مدل های ترکیه نیز می باشد. بورجو اوزبرک فیلم ها و نمایشهای تلویزیونی بسیار معروف و محبوبی را بازی کرده است که در زیر به تعدادی از آن ها اشاره کردیم و توضیحات مختصری درباره او و نقشش داده ایم.

مقاومت کاراتای

او در این فیلم نقش اصلی را ایفا می‌ کرد. مقاومت کارتای در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. کارگردان این فیلم Selahattin Sancakli است که این فیلم در ژانر اکشن و تاریخ است که مربوط به زمان مغولیان بود و فیلم جذابی برای دوست داران سینما ترکیه محسوب می شود.

دختران آفتاب

بورجو پس از بازی در این سریال به شهرت رسید. او در این سریال نقش ییلماز را بازی می کرد. پارتنر او در این سریال برک آتان بود. این سریال در سال ۲۰۱۵ پخش شد.

حریم سلطان

بانو اوزبرک اولین سریالی که در آن به ایفای نقش پرداخت سریال حریم سلطان بود. این سریال از بهترین سریال های ترکی است که در سال ۲۰۱۳ پخش می شد مورد توجه ایرانیان نیز قرار گرفته بود. آراس بولوت اینملی به عنوان پارتنر مستقیم او در این سریال بازی می کرد. بورجو اوزبرک در ماه پیکر که سریال ادامه حریم سلطان بود نقشی نداشت.

عشق منطق انتقام

سریال عشق منطق انتقام جدید ترین سریال پخش شده از بورجو است. این سریال در سال ۲۰۲۱ ساخته و پخش شده است. او در این سریال نقش اول زن را دارد و نقش مقابلش ایلهان شن است.

عشق تجملاتی

از محبوب ترین سریال بورجو در ایران می توان به عشق تجملاتی اشاره کرد. او در این سریال به همراه چاغلار ارطغرل به ایفای نقش پرداختند. این سریال در سال ۲۰۲۰ منتشر شده بود.

بورجو اوزبرک در چه فیلم های سینمایی بازی کرده است؟

بورجو اوزبرک در چه فیلم های سینمایی بازی کرده است؟

بورجو اوزبرک یکی از چهره های خیلی معروف ترکیه می باشد که همان طور که اشاره کردیم در فیلم ها و سریال های مختلفی بازی کرده است و کارنامه کاری او بسیار درخشان می باشد. او به واسطه چهره و اندام زیبایی که دارد مورد توجه می باشد و به خاطر همین موضوع است که در بهترین فیلم های معروف ترکیه حضور داشته است. در ادامه به چند نمونه از فیلم های سینمایی این چهره که در آن ها حضور داشته است و به عنوان مهم ترین نقش ها بازی کرده است اشاره خواهیم کرد تا کسانی که علاقه مند به مشاهده آثار او هستند مراجعه کنید.

مقاومت کاراتای

این فیلم در سال 2018 ساخته شده است و یکی از بهترین فیلم هایی می باشد که بازیگران مهمی در آن نقش داشته اند. بورجو اوزبرک در نقش ترکان خاتون حضور داشت و درخشش خیلی خوبی در این فیلم داشت.

توی خوابت ببینی

این فیلم در سال 2023 ساخته شد و او در اين فيلم نقش اصلی را به عهده داشت. نام بورجو اوزبرک در این فیلم پلین بود و تاثیر زیادی در فروش و پخش زیاد این فیلم داشت چون همان طور می دانید اصلی ترین بخش یک فیلم نقش اصلی آن و نوع بازی که دارد می باشد.

بورجو اوزبرک با چه کسانی در رابطه بوده است؟

او با چهره های مشهوری در رابطه بوده است و رابطه های عاطفی زیادی داشته است چون یک فرد کاملا احساسی می باشد که به ارتباط نزدیک با افراد علاقه مند می باشد و حاشیه هایی را برای خودش ایجاد کرده است. در حال حاضر با کسی در رابطه نمی باشد.

سریال جدید بورجو اوزبرک چیست؟

سریال جدید بورجو اوزبرک چیست؟

فیلم روحتم خبر دار نمیشه آخرین فیلم این چهره می باشد که در سال 2023 منتشر شده است و تا حد زیادی مورد توجه مردم بوده است. او یکی از افرادی است که فعالیت های زیادی در قالب بازیگری انجام می دهد و در نقش های مختلف به خوبی می درخشد.

البته که فیلم مگه تو خواب ببینی نیز جزء آخرین فیلم های مشهور بورجو اوزبرک می باشد که در سال 2023 ساخته شده است و آن هم جزء اثرات قوی می باشد که این بازیگر در آن حضور داشته است. این دو اثری که از آن ها نام بردیم آخرین کار های این بازیگر هستند که ساخته و منتشر شده اند و مورد توجه طرفداران این چهره قرار گرفته اند چون هر دو فیلم در ژانر عاشقانه ساخته شده اند.

بورجو اوزبرک مدل است؟

بورجو اوزبرک مدل است؟

بورجو به دلیل چهره زیبا و جذابی که دارد به عنوان مدل و تبلیغ کننده بعضی برند های خاص انتخاب شده است. او از سال ۲۰۱۵ که مشهور شد در چندین تبلیغ برای شرکت های بزرگ و معتبر شرکت کرد سپس او از سال ۲۰۲۰ تا کنون به عنوان مدل اختصاصی برند آرایشی بهداشتی آرکو فعالیت دارد و در تبلیغات این شرکت بصورت مستمر فعالیت دارد. او سابقه تبلیغات برای کمپانی کوکاکولا را در کارنامه خود دارد و پوستر ها و بنر های تبلیغاتی او برای شرکت کوکاکولا در سراسر ترکیه نصب شده بود.

آیا این بازیگر فرزند هم دارد؟

متاسفانه این بازیگر خوش چهره و زیبای ترکی تاکنون وارد یک رابطه جدی و طولانی نشده است و هیچ فرزندی تا به الان نداشته است. او فقط دو خواهرزاده به نام های جان و هافسا دارد که در بعضی از مصاحبه های خود از علاقه شدیدش به آن دو گفته است. هافسا و جان فرزندان بشری خواهر بورجو هستند.

بورجو اوزبرک و خواهرش

بورجو اوزبرک رابطه خوبی با تمامی افراد خصوصا خانواده خودش رابطه خیلی خوبی دارد و این روابط در تمامی رسانه ها کاملا مشهود می باشد. او با خواهرش ارتباط خیلی نزدیکی دارد و این موضوع برای او جزء اصلی ترین دلایل موفقیت او می باشد.

بورجو اوزبرک و ایلهان شن

بورجو اوزبرک و ایلهان شن

این دو چهره بازیگران اصلی سریال عشق منطق هستند که در این فیلم نقش های مکمل هم بودند و بازخوردهای مثبت زیادی داشتند. آن ها دو چهره مشهور هستند که هر دو دنبال کننده های زیادی در بین مردم دارند و همیشه مورد توجه هستند و ممکن است حاشیه های زیادی برای آن ها ساخته شود. آن ها رابطه عاشقانه ندارند؛ اما خبری که بار ها در مورد آن ها تکرار شد این بود که این بورجو اوزبرک و ایلهان شن با هم وارد رابطه شدند و به زودی قصد ازدواج دارند. اما در واقعیت این طور نبود و نیست و هر دو آن ها این اخبار را تکذیب کردند.

آن ها به شایعات پایان دادند و حتی اعلام کردند که پس از شنیدن این اخبار به صورت مشترک و دو نفره واکنش های طنزی را در شبکه های اجتماعی منتشر کردند که برای مردم جالب بود. آن ها اعلام کردند که فقط دوست و همکار هستند و هیچ ارتباط احساسی و عاطفی میان آن ها شکل نگرفته است. همان طور که اشاره کردیم برخی از اخبار فقط حاشیه هستند و هیچ اعتباری برای آن ها وجود ندارد پس بهتر است آن ها را قبل از تایید خود افراد باور نکنید و به آن ها دامن نزنید.

درآمد این بازیگر چقدر است؟

این بازیگر در ۷ سریال محبوب ترکیه بازی کرده است و در یک فیلم سینمایی به عنوان نقش اصلی ایفای نقش کرده است. همچنین او در ۳ سال اخیر ۴ جایزه مطرح و بزرگ ترکیه را از آن خود کرده است. پایین تر به افتخاراتی که‌ کسب کرده است پرداخته ایم. او در حال حاضر یکی از موفق ترین و سرشناس ترین بازیگران ترکیه محسوب می شود و در سریال های موفقی بازی کرده است. تمام این عوامل سبب شده است که دستمزد که برای بازی در فیلم و سریال نسبت به سایر بازیگران بیشتر باشد و در این چند سال اخیر شاهد رشد دستمزد دریافتی او بابت هر سریال بوده ایم. همچنین او در سال ۲۰۱۵ و پس از شهرتش در تبلیغات کوکاکولا شرکت کرد و پوستر و بنر اختصاصی او برای شرکت کوکاکولا در سراسر ترکیه پخش شد. بعد ها او در تبلیغات یک برند نوشیدنی ترکی به نام آب پرتغال یدیغان شرکت کرد و سپس او مدل برند آرایشی بهداشتی آرکو شد. او به دلیل بازیگری فوق العاده و تبلیغات ثروت قابل قبولی را برای خود جمع آوری کرده است.

بورجو اوزبرک با چه هنرمندانی همکاری داشته است؟

بورجو اوزبرک یکی از مشهور ترین بازیگران ترکی می باشد که فعالیت های زیادی دارد و همان طور که گفتیم حداقل یک بار در سال فیلم بازی می کند و ممکن است در آثاری که دارد با بسیاری از افراد مشهور دیگر همکاری داشته باشد. او یکی از بازیگرانی است که هم فیلم و هم سریال بازی می کند و تفاوتی برای او وجود ندارد. امره کینای، اوریم آلاسیا، تولگا ساریتاش بازیگرانی هستند که به همراه او در سریال دختران آفتاب حضور داشتند. ایلهان شن نیز یکی از چهره هایی است که به دلیل همکاری با این چهره وارد جنجال های جدیدی شد.

بررسی افتخارات و جوایز بورجو اوزبرک

این بازیگر چه افتخاراتی کسب کرده است؟

بدون شک بورجو یکی از بهترین بازیگران زن ترکیه در این چند سال اخیر است. او از سال ۲۰۱۹ شروع به گرفتن مطرح ترین جوایز ترکیه کرده است. او که از سال ۲۰۱۵ با بازی در سریال دختران آفتاب به شهرت رسید پیشنهاد های عالی برای بازی در سریال های خوب و جذاب دریافت کرد‌ سبب شد او معروف تر شود و بالاخره در سال ۲۰۱۹ اولین جایزه حرفه ای خود را دریافت کند.

او در سال ۲۰۱۹ دو جایزه به صورت همزمان دریافت کرد. اولین جایزه او بهترین بازیگر زن فیلم سینمایی سال ۲۰۱۹ و سپس دومین جایزه اش بهترین بازیگر زن کمدی رمانتیک سال ۲۰۱۹ بود. در در سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ بهترین بازیگر زن کمدی رمانتیک سال را از آن خود کرد. این جایزه از سال ۲۰۱۹ تا کنون در دستان بورجو بوده است.

دلیلی معروفیت بورجو اوزبرک

چهره های مشهور علاوه بر فعالیتی که دارند ممکن است در این راه افتخارات گوناگونی به دست آورند و قطعا این موضوع برای مردم جالب می باشد. برخی از چهره ها فعالیت های بیشتر و بزرگ تری انجام می دهند که به همین واسطه ممکن است جایزه های بیشتری نیز به دست آورند اما بورجو اوزبرک یکی از افرادی است که این موارد برای او اهمیت زیادی ندارد و بیشتر کیفیت کاری که انجام می دهد برای خودش قابل اهمیت می باشد. در ادامه به چند نمونه از افتخارات زندگی این چهره خواهیم پرداخت.

کاندید برای بازی در سریال حریم سلطان

او یکی از بازیگران مهم سریال حریم سلطان که یکی از پر ببینده ترین سریال ها بوده و هست می باشد و دلیل اصلی شهرت او بازی در این سریال بوده است که به خاطر آن کاندید شده و مورد تقدیر مسؤلین قرار گرفته است.

تبلیغ برای شرکت های تبلیغاتی

او علاوه بر بازیگری که اصلی ترین کار او می باشد در حرفه مدلینگ نیز فعالیت دارد و برای شرکت های بزرگ تبلیغاتی فعالیت می کند و خودش این موضوع را یکی از بهترین افتخارات زندگی حرفه ای می داند چون در این مسیر نیز موفقیت های بزرگی به دست آورده است.

سوالات متداول

  1. بورجو اوزبرک چند سال دارد؟

    او متولد ۱۲ دسامبر سال ۱۹۸۹ هجری میلادی است و ۳۲ سال سن دارد.

  2. مشهور ترین نقشی که او بازی کرده است؟

    نقش ییلماز در سریال دختران خورشید یا آفتاب مطرح ترین نقش او است.

  3. تعداد فرزندان بورجو اوزبرک چقدر است؟

    در حال حاضر او فرزندی ندارد و فقط دو خواهر زاده دارد.

  4. همسر کنونی او کیست؟

    در حال حاضر او با مورات کازانچی اوغلو در رابطه می باشد. و این رابطه از سال ۲۰۲۰ شروع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید