بیوگرافی بهروز تابانی و برنامه غذایی او برای مسابقات

بهروز تابانی یکی از بدنساز های ایران است که بسیار معروف است. او از سن 14 سالگی ورزش پرورش اندام را شروع کرده است و عنوان اصلی وی قهرمان جهانی بدنسازی مردان (IFBB) در سال 2016 بوده است. در حال حاضر این بدنساز موفق در میان مردم ایران به شهرت و محبوبیت زیادی رسیده است.

بهروز تابانی کیست؟

بهروز تابانی کیست؟

در مورد بیوگرافی بهروز تابانی می توان این گونه بیان کرد که او در تاریخ 14 دی 1372 در ایران به دنیا آمده است و در یک خانواده بدنساز بزرگ شده است، زیرا پدر و برادرانش نیز بدنساز هستند. وی از سن 14 سالگی فعالیت خود را به عنوان بدنساز شروع کرده است. در حال حاضر قد تابانی 175 سانتی‌ متر و وزن او بین 105 تا 110 کیلوگرم متغیر است.

جالب است که بدانید هدف تابانی از همان ابتدا ایجاد اندامی درشت و عضلانی بوده است و زمانی که برای اولین بار وارد باشگاه شده مجذوب امکانات بود که پیش روی او گذاشته بودند. حال ناگفته نماند از زمانی که تابانی فعالیت خود را به صورت حرفه‌ ای شروع کرده است، توانسته افتخارات و جوایز مختلفی را در کارنامه حرفه‌ ای اش به ثبت برساند. از نظر بسیار او بهترین بدنساز ایرانی است. وی این روز ها در میان مردم به ویژه علاقه‌ مندان به رشته بدنسازی طرفداران بسیار زیادی را بدست آورده است و به محبوبیت فراوانی هم رسیده است.

بررسی فعالیت بهروز تابانی در اینستاگرام

بهروز تابانی برای این که بتواند با طرفداران و مخاطبانش در ارتباط باشد در سپتامبر 2015، یک صفحه شخصی در اینستاگرام برای خود راه اندازی کرد و از آن زمان به بعد او صفحه اینستاگرام خود را به یک پل ارتباطی قوی بین خود و مخاطبانش تبدیل کرده است و در رابطه با حرفه‌ اش پست‌ های مختلفی را منتشر می‌ کند.

حال اگر قصد دارید تا صفحه اینستاگرام بهروز تابانی را پیدا کنید، پیشنهاد می‌ کنیم تا نام او را به انگلیسی در قسمت سرچ این شبکه اجتماعی جستجو نمایید. هم چنین ناگفته نماند که برای پیدا کردن آدرس تلگرام بهروز تابانی و یوتیوب بهروز تابانی هم می‌ توانید همانند اینستاگرام به قسمت سرچ این شبکه‌ های اجتماعی مراجعه کنید و نام این بدنساز را جستجو نمایید.

دستاوردها و جوایز بهروز تابانی

تابانی از زمانی که فعالیت خود را به صورت حرفه‌ ای در رشته بدنسازی شروع کرده است، توانسته جوایز و دستاورد های متعددی را کسب کند که از مهم‌ ترین آن ها می‌ توان به: (2023، IFBB Pro Arnold Classic آمریکای جنوبی، بدنسازی مردان – مقام اول)، (2022، لیگ حرفه ای IFBB، فستیوال عضلانی رومانی، بدنسازی مردان – مقام اول)، (2021، لیگ حرفه ای IFBB، فستیوال عضلانی رومانی، بدنسازی مردان – باز، سومین)، (2017، IFBB (آماتور)، مسابقات قهرمانی آماتور جهان مردان، بدنسازی مردان – تا 100 کیلوگرم، سوم) و …. اشاره کرد.

آیا این بدنساز در مستر المپیا شرکت کرده است؟

مستر المپیا (Mr. Olympia ) عنوانی است که به برنده رقابت حرفه‌ ای پرورش اندام مردان که رقابتی بین‌ المللی است و هر ساله توسط فدراسیون جهانی بدنسازی برگزار می شود، گفته می شود. حال این موضوع را هم باید افزود که بهروز تابانی بدنساز حرفه ای اهل ایران علی رغم قهرمانی در مسابقات بدنسازی رومانی و کسب مجوز حضور در مستر المپیا 2022، بخاطر صادر نشدن ویزا قادر به شرکت در این مسابقات نشد.

بهروز تابانی در کنفرانس خبری

بهروز تابانی در کنفرانس خبری

با توجه به این که در حال حاضر تابانی به یکی از بدنسازان حرفه‌ ای و مشهور تبدیل شده است، به همین دلیل تا به اکنون در کنفرانس‌ های خبری متعددی حضور یافته است و در رابطه با حرفه‌ اش به صحبت پرداخته است. حال آخرین کنفرانس او مربوط به فروردین 1402 می‌ باشد. به هر حال می‌ توانید کنفرانس‌ های این بدنساز معروف را در اینترنت و یا آپارات جستجو و مشاهده نمایید.

بهروز تابانی ازدواج کرده است؟

این روز ها خیلی از مخاطبان تابانی علاوه بر زندگی حرفه‌ ای او تمایل دارند تا در مورد زندگی شخصی و همسر بهروز تابانی اطلاعات بیشتری را به دست آورند. در این باره بهتر است بدانید که این بدنساز معروف تا به اکنون ازدواج نکرده است و در حال حاضر مجرد می‌ باشد.

نتیجه حضور این ورزشکار در آرنولد کلاسیک 2023 برزیل

بهتر است بدانید که بهروز تابانی تا به اکنون در خیلی از مسابقات شرکت کرده است. حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید او در آرنولد کلاسیک 2023 برزیل هم شرکت کرده است و توانسته مقام قهرمانی را از آن خود کند.

بهروز تابانی کجا زندگی می کند؟

در حال حاضر یکی از سوالاتی که در ذهن مخاطبان تابانی به وجود می آید، این است که او کجا زندگی می‌ کند؟ در این باره بهتر است بدانید که مدتی قبل تابانی در یکی از مصاحبه‌ های خود بیان کرد که در حال حاضر ساکن شهر تبریز می‌ باشد، اما گاهی اوقات به تهران هم رفت و آمد دارد.

مقایسه این ورزشکار و هادی چوپان

مقایسه این ورزشکار و هادی چوپان

هادی چوپان بدنساز حرفه‌ ای اهل ایران است که مدت زمان نسبتا طولانی در ورزش پرورش اندام فعالیت می‌ کند و تا به اکنون توانسته افتخارات و جوایز متعددی را از آن خود کند. حال ناگفته نماند که مدتی است مردم به مقایسه این دو بدنساز مشهور می‌ پردازند و حتی کلیپ‌ های مقایسه فیزیک و قدرت بدنی چوپان و تابانی در اینترنت و فضای مجازی منتشر شده است که می توانید به مشاهده این کلیپ ها بپردازید.

بهروز تابانی در چه وزنی به رقابت می پردازد؟

اگر از طرفداران این بدنساز مشهور هستید، شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید در حال حاضر او در وزن 100 الی 105 کیلوگرم به رقابت می‌ پردازد.

حاشیه های بهروز تابانی

به طور معمول حاشیه در پیرامون افراد مشهور و سرشناس که مخاطبان و طرفداران زیادی دارند مشاهده می‌ شود. حال با توجه به این که بهروز تابانی یکی از ورزشکاران مشهور به شمار می‌ رود که طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی در میان مردم ایران دارد. به همین دلیل این روز ها او در کانون توجهات قرار گرفته است و این موضوع باعث شده تا گاهی اوقات در پیرامون این بدنساز مشهور نیز حاشیه‌ هایی مشاهده شود که معمولاً حواشی پیرامون این بدنساز مربوط به فعالیت‌ های او در رشته ورزشی‌ اش می‌ باشد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید