بررسی رکوردهای هادی چوپان که کسی دیگر توان شکستن آن ها را ندارد

هادی چوپان بدنساز حرفه ای ایرانیست که در رشته پرورش اندام توانسته توجه کل دنیا را به خود جلب کند. در ادامه مطالب با ما همراه باشید تا کمی بیشتر با رکوردهای هادی چوپان آشنا شوید.

رکوردهای هادی چوپان در داخل ایران

رکوردهای هادی چوپان در داخل ایران

هادی چوپان بدنساز ایرانی و یکی از ستارگان پرورش اندام می باشد که شهرت جهانی دارد. هادی چوپان در ایران به صورت کشوری تا کنون بیش از بیست مدال طلا در عرصه پرورش اندام و بدنسازی به دست آورده است. همچنین لقب مرد سال ایران نیز از لقب هایی می باشد که به هادی چوپان داده شده است. این لقب در کنار مدال های فراوان و افتخارات او به دلیل اخلاق و منش مناسب او، به او داده شده است.

قبل از هادی چوپان، بیت الله عباس پور دارنده این رکورد بوده است. که پس از حرفه ای شدن هادی چوپان و کسب طلاهای فراوان این لقب به او داده شد. پس از آن در مسابقات آسیایی نیز هادی چوپان توانست به لقب گرگ پارسی شهرت پیدا کند. او هم اکنون بزرگ ترین و قوی ترین بدنساز ایرانی می باشد که شهرت جهانی دارد.

رکوردهای هادی چوپان در مستر المپیا

رکوردهای هادی چوپان در مستر المپیا

مستر المپیا از جمله مسابقات مهم در زمینه بدنسازی می باشد که می تواند هر بدنسازی را به چالش بکشد. هادی چوپان نیز از بدنسازانی می باشد که در این مسابقه شرکت کرده است. در سال دو هزار و نوزده هادی چوپان به عنوان شرکت کننده در این مسابقات حضور پیدا کرد. او پس از رقابت های سخت توانست در نهایت به مقام سوم دست پیدا کند. با توجه به دریافت مقام سوم، هادی چوپان برنده نهایی صد دلار نیز گردید.

در این مسابقه هادی چوپان مفتخر شد تا برنده قهرمان مردم نیز شود. این بخش به تازگی وارد جزئیات مستر المپیا شده بود که در همان سال ابتدایی هادی چوپان توانست این جایزه را کسب کند. البته بهتر است بدانید با وجود تحریم های موجود، هادی چوپان به سختی توانست هزینه های شرکت در این مسابقه را پوشش دهد که جایزه نهایی نتوانست مقدار زیادی از آن را جبران کند.

رکوردهای شخصی چوپان

رکوردهای شخصی هادی بدنساز ایرانی

هادی چوپان به غیر از رکوردهای جهانی و کشوری دارای رکوردهای شخصی نیز می باشد‌. این تمرینات شخصی هادی چوپان با تمرینات وحشتناک در اینترنت به شهرت رسیده است. انجام حرکات بدنسازی با وزنه های بالا و آمادگی جسمانی بالا او در تمرینات می تواند به خوبی توجه شما را به خود جلب کند. پس از نگرانی های افراد در مورد سلامت او پس از تمرینات سخت هادی چوپان او اعلام کرد که تمامی حرکات او تحت نظر مربی حرفه ای انجام می شود.

مربی او هانی رامبد از مربیان برتر جهانی می باشد که در تمامی تمرینات نیز بالا سر هادی چوپان قرار دارد. پس در این مورد دیگر نگرانی در مورد سلامتی او در هنگام تمرین وجود ندارد زیرا تمامی تمرینات او زیر نظر استاد حرفه ای انجام می شود. در ادامه به برخی از رکوردهای شخصی این بدنساز ایرانی در تمرینات خود می پردازیم.

رکوردهای این قهرمان در ددلیفت

ددلیفت از حرکات سخت و دشوار در رشته پرورش اندام می باشد که هر بدنسازی را به چالش می کشد. هادی چوپان از جمله رکوردداران این حرکت می باشد که اسم خود را به صورت جهانی ثبت کرده است. ددلیفت با وزنه هزار و دویست پوندی توسط هادی چوپان زده شده است که نشان دهنده قدرت بالا او می باشد.

رکوردهای هادی در اسکات

حرکات اسکاتی که هادی چوپان قبل از مسابقات در تمرینات خود منتشر کرد باعث شکه شدن بسیاری از افراد شد. اسکات های وحشتناک تیتر تمرینات او شد. اسکات هایی با وزنه ششصد کیلویی که توسط هادی چوپان زده شد توانست رکورد قبلی وزنه پانصد و پنجاه کیلویی او را بشکند و او هم اکنون رکوردار این حرکت می باشد.

رکوردهای هادی چوپان در پرس سینه

ست های شصت و پنج تایی پرس سینه هادی چوپان با وزنه های پانصد و بیست کیلویی می تواند هر کاربری را شوکه کند. اما هادی چوپان به صورت حرفه ای این حرکات را برای آمادگی بالا خود انجام می دهد. لازم به ذکر است توجه کنید که تمامی حرکات او نیز زیر نظر مربی برتر جهانی هانی رامبد انجام می شود.

رکورد های تمرینی هادی چوپان

رکوردهای تمرینی هادی چوپان

از مهم ترین رکوردهای موجود برای این بدنساز، رکوردهای تمرینی هادی چوپان می باشد. رکوردهای تمرینی چوپان هنگامی که برای اولین بار در اینترنت منتشر شد باعث شگفتی کاربران شد. او اکنون جدا از رکوردهای رسمی خود رکوردهای تمرینی زیادی نیز در کارنامه خود به ثبت می رساند. البته لازم به ذکر است توجه کنید که تمامی رکوردهای تمرینی پیش نیاز رکورد رسمی برای هر بازیکنی می باشد. به گونه ای که ابتدا فرد باید بتواند رکورد خود را به صورت تمرینی به ثبت برساند.

پس از آن می تواند به صورت رسمی رکورد جهانی خود را ثبت کند. چوپان نیز از بدنسازانی است که حتی در تمرینات خود نیز رکوردهای زیادی را به ثبت رسانده است. شما می توانید به راحتی کلیپ های رکوردهای تمرینی او را قبل مسابقات در صفحه او مشاهده کنید.همچنان بسیاری از تمرین های او که حتی به صورت تمرینی بوده اند به ثبت جهانی رسیده اند.

کسی به رکورد های این بدنساز نزدیک شده است؟

کسی به رکوردهای او نزدیک شده است؟

چوپان تا کنون در ابتدا لیست بدنسازی و پرورش اندام قرار داشته است و کسی حتی نتوانسته است نزدیک رکورد او نیز شود. هادی چوپان در سطح جهانی دارای رقبای زیادی از کشورهای مختلف می باشد. رقیب آمریکایی او از جمله بدنسازان حرفه ای در سطح جهانی می باشد که به صورت جدی با چوپان رقابت دارند. حریف آمريکایی او تا کنون بردهای زیادی نتوانسته است از هادی چوپان بگیرد و هادی هم اکنون نیز در صدر جدول قرار دارد.

البته چوپان حتی در ایران نیز رقیبی ندارد به صورتی که اولین بدنساز ایرانی می باشد که به سطح بالا جهانی رسیده است. او حتی در این مورد اشاره کرده است که اگر فردی خودش را در حد او می بیند، او را به رقابت دعوت کند‌. با این وجود تا کنون کسی همچین ادعایی نکرده است و هادی چوپان در راس بدنسازان جهان قرار دارد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید