رکورد های شخصی رونی کلمن که دیگر کسی قادر به شکستن آن ها نیست

رکورد های رونی کلمن که یکی از بهترین بدنساز ها می باشد موضوعی جالب برای مردم است که ما قصد داریم کمی به آن اشاره کنیم.

رکورد های شخصی رونی کلمن

رکورد های شخصی رونی کلمن

رونی کلمن یکی از افرادی است که از سال های خیلی گذشته در حال فعالیت می باشد و افتخارات زیادی را ثبت کرده است. او بدنساز حرفه ای آمریکایی می باشد که در سال 1964 متولد شده است و به واسطه فعالیت های حرفه ای که از زمان قدیم داشته است مشهور شده است و هنوز هم نام او در صدر جدول قهرمانان بدنساز جهان قرار دارد. او یکی از کسانی است که به صورت تک نفره ورزش را انجام داده است و تمامی موفقیت های خودش را به صورت تک نفره و با تلاش انفرادی به دست آورده است.

به همین دلیل می باشد که تا حد زیادی برای مردم جالب و مورد توجه می باشد. در ادامه به مهم ترین رکورد های شخصی رونی کلمن بهترین قهرمان و بدنساز جهان که یکی از بهترین الگو های ورزشی برای تمامی جهان می باشد اشاره خواهیم کرد و کمی در مورد جزئیات آن ها صحبت می کنیم تا کسانی که از همه رکورد های این چهره با خبر نیستند به خوبی آگاه شوند و نسبت به فرد دلخواه خود آگاهی های بیشتری داشته باشند.

در صورت تمایل می توانید به رکوردهای هادی چوپان هم از طریق این لینک دسترسی داشته باشید و اطلاعات بیشتری دریافت کنید.

رکورد های رونی کلمن در ددلیفت

یکی از رکورد هایی که رونی کلمن در حرکات بدنسازی دارد و مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است رکورد دد لیفت او می باشد که با 308 کیلو گرم ثبت شده است و هنوز کسی موفق به ثبت این رکورد نشده است.

رکورد های رونی کلمن در اسکات

او اسکات را با 387 کیلوگرم به ثبت جهانی رسانده است و رکورد خودش را ثبت کرده است. یکی از مهم ترین رکورد های شخصی او زدن حرکت اسکات با این میزان وزنه می باشد که هرکسی قادر به انجام دادن آن نمی باشد و جزء عجایب ثبت شده در ورزش می باشد.

رکورد های رونی کلمن در پرس سینه

او توانسته است با 226 کیلو گرم وزنه پرس سینه را با تکرار آن به یک رکورد مهم تبدیل کند و این مورد را در کارنامه حرفه ای خودش ثبت کند. همچنین او می تواند با دمبل تا 90 کیلوگرم پرس سینه را انجام دهد و حتی آن را تا چند بار تکرار کند.

رکورد های رونی کلمن در پرس نظامی

رونی کلمن پرس سینه نظامی را با 141 کیلوگرم به رکورد رسانده است چون این حرکت را به تعداد 12 مرتبه انجام داده است و رکورد انجام این حرکت با دمبل به وزن 72 کیلوگرم را نیز از آن خود کرده است و این موارد مهم ترین رزومه های ثبت شده در مورد این چهره می باشد.

رکوردهای کلمن را کسی شکسته است؟

سید موسی عباس هاشمی مقدم یکی از قهرمانان ایرانی در زمینه بدنسازی و پرورش اندام می باشد که توانسته است بعد از چند سال رکورد رونی کلمن را بشکند و خودش را جایگزین او کند. او توانسته است 366 کیلوگرم را در زمان دو دقیقه بر روی پاهای خود نگه دارد و رکورد جدیدی را ثبت کند. این رکورد های قهرمان ایرانی به قدری مورد توجه و عجیب بود که برخی از مردم و رسانه ها معتقد بودند که او دوپینگ کرده است و به این دلیل توانسته است رکورد کلمن را بشکند.

اما نکته ای که مهم می باشد این است که او به طور رسمی اعلام کرده است که هیچ دوپینگی نداشته است واین افتخارات نتیجه ورزش های سخت بوده است و تمامی مواردی که در مورد او گفته شده حاشیه و نامعتبر هستند. هاشمی که یک بدنساز حرفه ای می باشد با وزن و هیکل کمتر از رونی کلمن توانسته است رکورد قهرمان جهان را بزند و به همین دلیل است که مردم ایران به او افتخار می کنند و خوشحال هستند که باز هم نام یک چهره افتخار آفرین ایرانی در لیست مهم حریم رکورد های جهانی قرار گرفته است.

رکوردهای رونی کلمن در آخرین مسابقات بدنسازی

رکوردهای رونی کلمن در آخرین مسابقات بدنسازی

رکورد های آخر رونی کلمن که در مسابقات جهانی بدنسازی بود مربوط می شود به رکورد های مهم او که با بیشترین تعداد وزنه در حرکات اسکات و پرس پا و همچنین پرس سینه بود. او مثل همیشه در سال های آخر فعالیت خود توانست با بیشترین تعداد وزنه ها رکورد های مسابقات و افراد دیگر را بشکند و در صدر جدول قرار گیرد. اگر در مورد جزئیات او جستجو کنید تمامی رکورد های این چهره در آخرین قهرمانی ها برای شما نمایش داده می شود و شما می توانید این موارد را با جزئیات دقیق آن مشاهده کنید.

رکوردهای این بدنساز در مستر المپیا

او از اوایل سال های فعالیت خود تا آخرین سالی که به عنوان بهترین بدنساز و الگو تناسب اندام فعالیت داشت به طور دقیق در 14 دوره از مسابقات مستر المپیا حضور داشت و قهرمانی های زیادی را به دست آورد. او در سال 1992 برای اولین بار در مستر المپیا حضور داشت و مقام 16 را کسب کرد. همچنین او در سال های آخر ورزش حرفه ای خود یعنی در سال 2006 مقام 2 و در سال 2007 که آخرین سال کارنامه حرفه ای این بدنساز می باشد مقام 4 را به دست آورد و این مورد در کارنامه حرفه ای رشته بدنسازی ثبت شد.

رونی کلمن معمولا در تمامی دوره های مسابقات و رقابت های پرورش اندام جهان عنوان قهرمانی و رتبه های برتر را به دست می آورد و به همین دلیل بهترین بدنساز جهان شناخته شد. او رکورد های سنگین و وزنه های خیلی زیادی را در رقابت های مستر المپیا به ثبت رسانده است و در اوج قدرت خودش مقام یک تا ده این رقابت ها را کسب می کرد و توجه مردم را تا حد زیادی به فعالیت ها و رکورد های خودش جلب کرده بود و هنوز هم در مورد آن دوران صحبت می شود.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید