بیوگرافی آردا عضو لیبل زد و بند + حواشی او

مدتی است که آردا عضو لیبل زد و بند توانسته با همکاری هایش در برخی از آهنگ‌ های جذاب و شنیدنی این لیبل و هم چنین فعالیت گسترده اش در زد و بند به شهرت خوبی برسد. هم چنین طرفداران و مخاطبان فراوانی را نیز به دست آورده است.

آردا معروف به Ardamgmt کیست؟

آردا معروف به Ardamgmt کیست؟

آردا که این روزها با نام مستعار Ardamgmt شناخته می‌ شود. یکی از تهیه کنندگان جوان و تازه کاری است که با توجه به استعداد و مهارت خوبش توانسته توجهات زیادی را به سمت خود جلب کند. البته ناگفته نماند از زمانی که آردا عضو لیبل زد و بند شده است. توانسته در میان مردم شناخته شده تر و معروف‌ تر شود. هم چنین مخاطبان بیشتری را نیز به دست آورده است.

آدرس اینستاگرام آردا از لیبل زد و بند چیست؟

پس از این که آردا فعالیت خود را به عنوان تهیه کننده شروع کرد. یک صفحه شخصی در اینستاگرام برای خود راه‌ اندازی کرد تا به این گونه بتواند با فعالیت در اینستاگرام در میان مردم به ویژه علاقه‌ مندان به رپ شناخته شده و معروف شود و هم چنین به تبلیغ آثار جدیدش بپردازد.

حال اگر تمایل دارید تا صفحه اینستاگرام این تهیه کننده را به دست آورید پیشنهاد می‌ کنیم تا به قسمت سرچ اینستاگرام مراجعه نمایید و نام او را به انگلیسی جستجو کنید. جالب است بدانید از زمانی که آردا فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کرده است. توانسته به شهرت بیشتری برسد و مخاطبان بیشتری را نیز به دست آورده است.

آردا با چه رپرهایی همکاری داشته است؟

این تهیه کننده جوان و تازه کار از زمانی که فعالیت خود را در این حرفه شروع کرده است. همکاری‌ هایی با برخی از رپران دیگر نیز داشته است که با این همکاری ها توانسته به میزان شهرت خود بیفزاید و مخاطبان بیشتری را به دست آورد. حال در ادامه قرار است به این موضوع بپردازیم.

حمید صفت

حمید صفت یکی از رپران مشهور ایرانی است که آردا عضو لیبل زد و بند تا به اکنون چند همکاری بسیار جذاب و شنیدنی با حمید صفت داشته است. حال گفتنی است پس از همکاری آردا و حمید صفت خیلی از افراد با آردا آشنا شدند و در لیست طرفداران او قرار گرفتند.

گاد پوری

گاد پوری یکی از رپران معروف نسل چهار و هم چنین یکی از دوستان صمیمی آردا به شمار می‌ رود. این دو آرتیست تا به اکنون همکاری بسیار قوی را منتشر کرده اند. گفتنی است که آردا با همکاری‌ های متعددش با گاد پوری توانسته در میان علاقه‌ مندان و طرفداران رپران نسل چهار بسیار شناخته شده و معروف شود.

نگاهی به مطرح ترین کارهای آردا عضو لیبل زد

آردا عضو لیبل زد و بند از استعداد بسیار خوبی در حرفه اش برخوردار است و تا به اکنون همکاری های خوبی با خیلی از رپران داشته است. حال اگر تمایل دارید تا به بررسی دقیق کارهای این تهیه کننده جوان بپردازید پیشنهاد می‌ کنیم تا به صفحه اینستاگرام او مراجعه نمایید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید