بیوگرافی محسن لرستانی + ماجرای فیت او با پوبون

محسن لرستانی یکی از خوانندگان ایرانی است که در اسفند 1397 بازداشت شد. سپس در سال 1400 با وثیقه سه میلیاردی از زندان آزاد و تبرئه شد. گفتنی است که لرستانی یکی از خوانندگان مشهور اما پرحاشیه اهل ایران است که در حال حاضر در میان مردم ایران بسیار شناخته شده می باشد.

محسن لرستانی کیست و چگونه معروف شده است؟

محسن لرستانی کیست و چگونه معروف شده است؟

در رابطه با محسن پورمست لرستانی که این روزها با نام محسن لرستانی شناخته می‌ شود. می‌ توان این گونه بیان کرد که او متولد 30 سال 1358 در کرمانشاه است و به عنوان خواننده در میان مردم ایران شناخته می‌ شود. لرستانی در محله باغ ابریشم کرمانشاه به دنیا آمده و بزرگ شده است. جالب است بدانید که موسیقی محلی و رقص از شاخصه های مردم کردستان می باشد. حال این موضوع باعث شده است تا لرستانی از همان دوران نوجوانی به فکر خوانندگی بی افتد و به آن علاقه مند شود.

به این گونه او سال ها قبل فعالیت خود را در حرفه خوانندگی شروع می کند و در ابتدا تا مدت ها در مجالسات مختلف برنامه اجرا می کرده است. البته در آن زمان پختگی و تجربه لازم را نداشت. اما به هرحال در سال 1386 و در سن 28 سالگی لرستانی دو آهنگ زندان و غربت را منتشر کرد. او با انتشار این آهنگ ها توانست مورد توجه خیلی از مردم قرار گیرد.

پس از آن لرستانی فعالیت خود را به صورت جدی‌ تری در خوانندگی شروع کرد و با حمایت های برادر بزرگترش رضا که او هم سال‌ ها در کرمانشاه به خوانندگی می‌ پرداخته است. توانست آهنگ‌ هایی همچون چون بچه ننه، بچه قرتی، بچه سوسول، آهنگ شاهزاده و گدا را منتشر کند. به این گونه او به یک خواننده صاحب نام در کرمانشاه و منطقه تبدیل شد.

بررسی همکاری محسن لرستانی و پوریا پوبون

مدتی قبل جنجال تازه‌ ای در پیرامون محسن لرستانی به وجود آمد که این جنجال باعث شد تا برای بار دیگر نام این خواننده بر سر زبان‌ ها بیفتد و توجهات زیادی به سمت او جلب شود. در این باره بهتر است بدانید که چندی پیش پوبون خواننده رپ که مدتی است به خارج از کشور مهاجرت کرده است و طرفداران بسیار زیادی دارد. در جدیدترین فعالیت رسمی خود بیان کرد که به خواست خودش پیشنهاد همکاری مشترک به محسن لرستانی خواننده پاپ ایرانی را داده است.

حال زمانی که این صحبت‌ ها توسط پوبون خواننده مشهور ایرانی منتشر شد جنجال‌ های بسیار زیادی را به وجود آورد و این دو خواننده در کانون توجهات قرار گرفتند. دلیل اصلی این جنجال‌ ها نیز این بوده است که پوبون و محسن لرستانی هر دو از سبک متفاوتی برخوردارند. حال با توجه به سبک متفاوت و صدای خاصشان خیلی از افراد بیان کردند که این همکاری خنده‌ دار و غیر قابل توجیه است.

به هر حال با این که پوبون این درخواست و پیشنهاد را به محسن لرستانی داده است. اما لرستانی تا به اکنون به این درخواست و جنجال‌ هایی که در پیرامون او منتشر شده واکنشی نشان نداده است. به نظر می‌ رسد که این خواننده پاپ ایرانی در حال حاضر در شوک قرار دارد که چگونه یک رپر ایرانی به او پیشنهاد فیت داده است!

حال با توجه به این که پوبون از شهرت بسیار زیادی برخوردار است و در میان جوانان و نوجوان بسیار پرطرفدار می‌ باشد. به همین دلیل خیلی از افراد بر این باورند که به احتمال زیاد لرستانی این پیشنهاد را قبول کند و به زودی یک فیت جنجالی از این دو خواننده منتشر شود.

نگاهی به کنسرت های محسن لرستانی

بهتر است بدانید که محسن لرستانی سال‌ ها تلاش کرد تا بتواند جواز فعالیتش را به صورت رسمی و قانونی دریافت کند. به همین دلیل او از خوانندگانی است که به صورت قانونی در ایران مشغول به فعالیت است. از این رو لرستانی هر چند وقت یکبار کنسرت‌ هایی را در شهرهای مختلف ایران برای طرفداران و مخاطبانش برگزار می‌ کند. حال گفتنی است با توجه به این که لرستانی از صدای بسیار خوبی برخوردار است و آهنگ‌ های او بسیار جذاب و شنیدنی هستند. به همین دلیل معمولاً کنسرت‌ های این خواننده با استقبال بسیار خوب مردم به ویژه طرفدارانش رو به رو می‌ شوند.

حال اگر تمایل دارید تا به مشاهده ویدیوهایی که از کنسرت‌ های این خواننده منتشر شده است بپردازید پیشنهاد می‌ کنیم به اینترنت مراجعه نمایید. هم چنین با مراجعه به یکی از پلتفرم‌ های ویدیویی مانند اینستاگرام و یا یوتیوب هم می‌ توانید اکثر ویدیوهای کنسرت‌ های این خواننده را جستجو و مشاهده نمایید.

برترین آهنگ های محسن لرستانی کدامند؟

برترین آهنگ های محسن لرستانی کدامند؟

محسن لرستانی یکی از خوانندگان مشهور و با استعداد اهل ایران است که از صدای بسیار فوق العاده‌ ای برخوردار است. حال گفتنی است که او تا به اکنون آهنگ‌ های متعددی را خوانده و منتشر کرده است که اکثر آهنگ‌ های لرستانی مورد استقبال خیلی از مردم قرار گرفته اند. البته ناگفته نماند که برخی از آهنگ‌ های لرستانی با توجه به تعداد دانلود و هم چنین نظر شنوندگان در لیست برترین و محبوب‌ ترین آهنگ‌ های او قرار گرفته اند. حال در ادامه قرار است به معرفی این آهنگ‌ ها بپردازیم. به همین دلیل پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

دختر شر 

یکی از برترین و پرطرفدارترین آهنگ‌ های لرستانی دختر شر نام دارد که پس از انتشار مورد استقبال خیلی از مردم قرار گرفت. این آهنگ در سال 2017 و در سبک پاپ خوانده و منتشر شده است. خیلی از افراد بعد از شنیدن این آهنگ به تعریف و تمجید از آن پرداختند. در حال حاضر این آهنگ در لیست محبوب‌ ترین و برترین آهنگ‌ های محسن لرستانی قرار دارد.

شاهزاده و گدا

زمانی که لرستانی آهنگ شاهزاده و گدا را منتشر کرد این آهنگ توجهات بسیار زیادی را به سمت خود جلب کرد. هم چنین لرستانی توانست با انتشار این آهنگ برای بار دیگر صدای شنیدنی اش را به رخ همگان بکشد. این آهنگ نیز در لیست برترین آهنگ‌ های این خواننده محبوب قرار دارد.

بی کس

لرستانی با انتشار آهنگ بی کس برای بار دیگر استعداد و مهارت خود را در خوانندگی به رخ همگان کشید. این آهنگ یکی از برجسته‌ ترین آثار لرستانی به شمار می‌ رود که پس از انتشار تا مدت‌ ها مورد تعریف شنوندگان قرار گرفت. هم چنین آهنگ بی کس پس از انتشار رکورد دانلود را هم از آن خود کرد.

لیلا

لرستانی آهنگ لیلا را در سبک پاپ خوانده و منتشر کرده است. محسن لرستانی بر این باور است که آهنگ لیلا یکی از بهترین آهنگ‌ های او به شمار می‌ رود. هم چنین ناگفته نماند که پس از انتشار آهنگ لیلا تا مدت‌ ها این آهنگ در صدر لیست بیشترین تعداد دانلود قرار گرفت.

نگین

یکی از آهنگ های نسبتا جدید لرستانی آهنگ نگین می باشد. این آهنگ پس از انتشار با توجه به صدای فوق العاده این خواننده و هم چنین متن جذابی که دارد مورد توجه همگان قرار گرفت. خیلی از شنوندگان آهنگ نگین به تعریف و تمجید از این آهنگ و صدای لرستانی پرداختند.

همسر محسن لرستانی چه کسی است؟

با توجه به این که در حال حاضر محسن لرستانی از شهرت بسیار زیادی برخوردار است و مخاطبان و طرفداران فراوانی دارد. به همین دلیل این روزها خیلی از طرفداران او تمایل دارند تا علاوه بر زندگی حرفه‌ ای لرستانی در مورد زندگی شخصی او و همسرش نیز اطلاعاتی را به دست آورند.

در این باره بهتر است بدانید با این که لرستانی متولد سال 1358 است و در حال حاضر 44 سال دارد. اما تا به اکنون ازدواج نکرده و در حال حاضر مجرد می‌ باشد. به نظر می‌ رسد که لرستانی فعلا قصد ازدواج ندارد. این موضوع را هم باید افزود با توجه به این که لرستانی تا به اکنون در مورد زندگی شخصی و روابط خصوصی اش به صحبت نپرداخته است. به همین دلیل اطلاعاتی در مورد این که او در حال حاضر با چه کسی در رابطه است نیز در دسترس نمی‌ باشد.

جواب محسن لرستانی به پوبون چه بود؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم پوبون خواننده رپ مدتی قبل به درخواست خودش پیشنهاد همکاری مشترک با محسن لرستانی خواننده پاپ ایرانی را داد. البته ناگفته نماند هنوز محسن لرستانی به این پیشنهاد واکنشی نشان نداده و خیلی از مردم منتظر جواب محسن لرستانی به پوبون هستند. البته این موضوع را هم باید افزود خیلی از افراد بر این باورند که قطعاً جواب لرستانی به پوبون مثبت خواهد بود و به زودی فیت این دو خواننده منتشر خواهد شد.

چگونه به اینستاگرام محسن لرستانی دسترسی داشته باشیم؟

بهتر است بدانید سال‌ ها قبل محسن لرستانی برای این که بتوانند با طرفداران و مخاطبانش در ارتباط باشد یک صفحه شخصی در اینستاگرام برای خود راه اندازی کرد. پس از آن لرستانی صفحه اینستاگرام خود را به مرکز فعالیتش تبدیل کرد. او در حال حاضر از طریق صفحه اینستاگرامش به معرفی آثار جدیدش می‌ پردازد و هم چنین جدیدترین فعالیت‌ هایش را با مخاطبان و طرفداران خود به اشتراک می گذارد.

حال اگر تمایل دارید تا صفحه اینستاگرام محسن لرستانی را پیدا کنید پیشنهاد می‌ کنیم تا عبارت (mohsenlorestanioriginal) را در قسمت سرچ اینستاگرام جستجو کنید. به این گونه پیج لرستانی با بیش از 1.6 میلیون فالوور برای شما نمایش خواهد یافت.

بهترین کلیپ ها و ویدیوهای محسن لرستانی کدامند؟

گفتنی است که لرستانی تا به اکنون موزیک ویدیوهای بسیار جذاب و دیدنی را ساخته و منتشر کرده است. لرستانی با انتشار موزیک ویدیوهای خود توانسته به میزان شهرت و محبوبیتش بیفزاید. هم چنین اکثر موزیک ویدیوهای لرستانی تا به اکنون از بازدید بسیار بالایی نیز برخوردار شده اند. حال از معروف‌ ترین و بهترین موزیک ویدیوهایی که این خواننده تا به اکنون منتشر کرده است می‌ توان به: موزیک ویدیو بچه قرتی، موزیک ویدیو رکب، موزیک ویدیو بی‌ وفایی و موزیک ویدیوی خمارم اشاره کرد.

محسن لرستانی چه حاشیه هایی تا به امروز داشته است؟

بهتر است بدانید که محسن لرستانی یکی از پرحاشیه‌ ترین خوانندگان پاپ ایرانی به شمار می‌ رود که تا به اکنون حاشیه های زیادی در پیرامون این خواننده مشاهده شده است. البته ناگفته نماند که یکی از حواشی لرستانی که باعث شد توجهات بسیار زیادی به سمت او جلب شود در رابطه با دستگیری این خواننده بوده است.

قضیه از این قرار است که در سال 1397 لرستانی توسط پلیس دستگیر و روانه زندان شد. این موضوع حاشیه‌ های بسیار زیادی را به وجود آورد. پس از آن در آذر ماه 98 وکیل دادگستری اعلام کرد این خواننده به دلیل ایجاد یک گروه اینستاگرامی ویژه افراد تراجنسی متهم شده‌ است. البته در نهایت در سال 1400 او با وثیقه سه میلیاردی از زندان آزاد و تبرئه شد.

حال از سایر حاشیه‌ های پیرامون لرستانی می‌ توان به موضوعاتی همچون: انتشار اخباری در رابطه با مهاجرت لرستانی به خارج از کشور، روابط شخصی این خواننده مشهور، درگیری‌ هایی که تا به اکنون با برخی از خوانندگان دیگر داشته است، پیشنهاد همکاری پوبون به لرستانی، منبع درآمد او و غیره اشاره کرد. البته این خواننده مشهور تا به اکنون به هیچ کدام از حواشی پیرامونش واکنشی نشان نداده و آن ها را تایید و یا تکذیب نکرده است.

بهتر است بدانید یکی از دلایلی که لرستانی این روزها در میان خیلی از مردم ایران به شهرت رسیده و خیلی از افراد او را می‌ شناسند. حواشی پیرامون محسن لرستانی به ویژه حاشیه ای که در پیرامون دستگیری او به وجود آمده بود می‌ باشد.

درآمد محسن لرستانی از کجا و چقدر می باشد؟

درآمد محسن لرستانی از کجا و چقدر می باشد؟

در رابطه با میزان درآمد لرستانی اطلاعات دقیقی در دسترس نمی‌ باشد. البته با این حال بهتر است بدانید که لرستانی این روزها به واسطه فعالیتش در حرفه خوانندگی توانسته یک منبع درآمد خوب برای خود به وجود آورد. گفتنی است که لرستانی با فروش آثارش و برگزاری کنسرت و فروش بلیط‌ های کنسرتش و هم چنین اجرا در مجالس مختلف یک منبع درآمد عالی برای خود به وجود آورده است.

این موضوع را هم باید افزود که محسن لرستانی این روزها از طریق فعالیت در اینستاگرام و تبلیغاتی که در صفحه شخصی خود انجام می‌ دهد نیز توانسته یک منبع درآمد خوب برای خود به وجود آورد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید