اسلیم آماریلوپوکر باز معروف با سودهای میلیون دلاری

توماس آستین پرستن یکی از ده پوکربازان برجسته است. این بازیکن مشهور بازی پوکر در بین پوکربازان و هم چنین علاقه مندان این بازی با نام اسلیم آماریلو شناخته می شود. اسلیم در پوکر یکی از نمادهای پوکر در میان بازیکنان و طرفداران این حرفه شناخته می‌ شود. 

اسلیم آماریلو کیست و چگونه مطرح شد؟

اسلیم آماریلو کیست و چگونه مطرح شد؟

توماس آستین پِرِستُن جونیور که با نام مستعار اسلیم آماریلو شناخته می شود در تاریخ 31 دسامبر سال 1928 در جانسون آرکانزاس به دنیا آمده است. بهتر است بدانید آماریلو از سن 25 سالگی فعالیت خود را در بازی پوکر شروع کرد. گفتنی است زمانی که آماریلو وارد دنیای پوکر شد پوکر به عنوان یک بازی غیرقانونی و متقلبانه شناخته می‌ شد. اما با این حال او با تلاش‌ های خود به تبدیل پوکر به یک بازی قانونی و مجاز کمک کرد. به همین دلیل نقش مهمی در تغییر نگرش عمومی به پوکر ایفا کرد.

این موضوع را هم باید افزود آماریلو با توجه به مهارت و استعداد بی‌ نظیرش در پوکر توانست در مدت زمان کوتاهی جایگاه ویژه‌ ای را در دنیای پوکر از آن خود کند. آماریلو در طول دوران فعالیتش به عنوان بازیکن پوکر در خیلی از مسابقات و تورنمنت‌ های معتبر شرکت کرد و توانست مبالغ ارزنده‌ ای را نیز به عنوان جایزه برنده شود. گفتنی است که در تاریخ 1972 این بازیکن پوکر به عنوان قهرمان مسابقات جهانی پوکر در لاس وگاس شناخته شد و پس از آن به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ مورد تایید همگان قرار گرفت.

هم چنین آماریلو در طول دوران حرفه‌ ای اش به عنوان یکی از بهترین بازیکنان پوکر تاریخ در مسابقات جهانی پوکر (تورنمنت WSOP) هم شناخته می‌ شد که در هر سه مسابقات سال‌ های 1972، 1974 و 1985 برنده شده است. بهتر است بدانید زندگی این قمارباز پر از چالش ها و سختی‌ ها بوده است و این موارد به همراه شهرت او باعث شد تا فیلم‌ سازان به ساخت فیلمی از زندگی او بپردازند که در آن نیکلاس کیج نقش این پوکرباز را بازی می کند.

بالاترین مبلغ برد این پوکر باز چقدر بوده است؟

این پوکر باز معروف در دنیای پوکر توانست بسیار موفق عمل کند. او در طول دوران حرفه‌ ای‌ اش در تورنمنت‌ ها و مسابقات متعددی شرکت کرده و مبالغ خوبی را به عنوان جایزه برنده شده است. حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید او بیش از 590,000 دلار به عنوان جوایز از تورنمنت‌ های مختلف کسب کرده است. اسلیم آماریلو به عنوان یکی از بازیکنان برجسته در کل تاریخ پوکر شناخته می‌ شود. هم چنین ورود نام این پوکرباز معروف به سالن مشاهیر پوکر و میزبانی دومین سالگرد مراسم (Annual Poker Classic) نشانگر تأثیرگذاری و اهمیت او در صنعت پوکر است.

بهتر است بدانید آماریلو در سال 1990 توانست آخرین دستبند پوکر خود را در مسابقات جهانی پوکر کسب کند که این نیز نمایانگر استعداد و مهارت او در بازی پوکر بوده است. آماریلو به عنوان یکی از شخصیت‌ های تأثیرگذار در تاریخ پوکر به یادگار مانده است که جوایز اسلیم آماریلو، تلاش‌ ها و دستاوردهای او در دنیای پوکر همچنان مورد تقدیر و تحسین قرار دارند.

اسلیم آماریلو چه کتابی را نوشته است؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید اسلیم علاوه بر این که به عنوان بازیکن پوکر و قهرمان WSOP شناخته می‌ شود در نویسندگی هم فعالیت‌ هایی داشته است و به همین دلیل به عنوان نویسنده هم شناخته می‌ شود. بهتر است بدانید او کتاب Play Poker را نوشته است که برای نویسندگی این کتاب برنده‌ جایزه نیز شده است. حال خیلی از افراد به شوخی بیان کرده اند که دست های اسلیم آماریلو جادویی بوده است و در هر کاری که دست می برد موفقیت های زیادی را کسب می کرد.

حال این موضوع را هم باید افزود که اسلیم آماریلو در سال 2003 بیوگرافی خود را با نام (Amarillo Slim in a World Full of Fat People) منتشر کرد. این چهره مشهور به عنوان یک نویسنده از روانشناسی معکوس برای فروش این کتاب استفاده کرد. به همین دلیل توانست هزاران نسخه از آن را به فروش برساند. بهتر است بدانید که این کتاب سرشار از خاطرات پوکر با بازیکنان سرشناس همچون لَری فلینت، ریچارد نیکسُن، لیندِن جانسِن و برخی دیگر است. به همین دلیل این کتاب مورد استقبال خیلی از علاقمندان به پوکر قرار گرفت. حال در صورت تمایل می‌ توانید با مراجعه به سایت‌ های کتاب که در اینترنت موجود هستند به صورت آنلاین به خرید کتاب آماریلو بپردازید و از خواندن آن لذت ببرید.

نگاهی به فعالیت وی پس از بازنشستگی از قمار

نگاهی به فعالیت وی پس از بازنشستگی از قمار

بهتر است بدانید که آماریلو سال‌ های نسبتا طولانی در حرفه پوکر فعالیت می‌ کرده است و در طول این سال‌ ها در تورنمنت‌ ها و مسابقات متعددی به عنوان بازیکن نیز حضور داشته است. اما با گذشت زمان و تغییر در دیدگاه‌ ها نسبت به پوکر این بازیکن تصمیم گرفت تا کمی از بازی‌ های پوکر فاصله گیرد. به همین دلیل در اواخر پایان حرفه اش اسلیم آماریلو در تورنمنت‌ های کمی شرکت می‌ کرد. می‌ توان این گونه بیان کرد که او فعالیت خود را تنها به شرکت در تورنمنت‌ های معتبر اختصاص داده بود. در نهایت پس از مدتی آماریلو بازنشستگی خود را اعلام کرد و برای همیشه از دنیای پوکر خداحافظی کرد.

خداحافظی آماریلو از دنیای پوکر باعث ناراحتی خیلی از طرفداران وی گردید. اما با این حال جالب است بدانید که آماریلو پس از بازنشستگی بیکار نماند و به سمت تبلیغات و کسب و کارهای دیگر پیش رفت. گفتنی است او در دهه 2000 توانست به دلیل مشکلات قانونی از دستگیری‌ ها و محاکمه‌ های مختلفی عبور کند.

اسلیم آماریلو در چه تورنمنت و رقابت هایی حضور داشته است؟

اسلیم آماریلو در طول دورانی که به عنوان بازیکن پوکر مشغول به فعالیت بوده است. در تورنمنت‌ ها و رقابت‌ های معتبر زیادی حضور داشته است. به عنوان مثال در سال 2000 او در مسابقات پات لیمیت اوماها شرکت کرد و توانست مقام دوم را پس از فیل آیوی کسب کند. او مسابقات نولیمیت هولدم هم شرکت کرده است و چندین بار برنده هم شده است. این موضوع را هم باید افزود اسلیم توانست تورنمنت شخصی خود را در سان‌ سیتیِ آفریقای جنوبی و آدلایدِ استرالیا برگزار کند. هم چنین اسلیم آماریلو تا سال 1990 برگزارکننده‌ مسابقات (Super Bowl of Poker) بوده است که دومین مسابقه‌ بزرگ پس از WSOP به حساب می‌ آید. هم چنین خودش نیز چندین بار در این مسابقه شرکت کرده است.

حال این موضوع را هم باید افزود که اسلیم آماریلو در اکثر تورنمنت‌ ها و مسابقاتی که شرکت می‌ کرد توانسته بود مبالغ بسیار خوبی را به عنوان جایزه کسب کند. این موضوع باعث شده بود تا اسلیم بتواند از طریق بازی‌ های پوکر یک منبع درآمد خوب برای خود به وجود آورد و به ثروت هنگفتی نیز رسیده بود. هم چنین گفتنی است که نام او در سالن‌ های مشاهیر همچون Legends of Nevada ،Seniors Hall of Fame  و  Horseshoes Hall of Fame قرار گرفته است.

دلیل مرگ اسلیم آماریلو چه بود؟

بهتر است بدانید که در پیرامون زندگی اسلیم آماریلو که به عنوان بازیکن پوکر شناخته می شد واقعاً پر از چالش ها و حوادث گوناگون بوده است. حال ناگفته نماند که متاسفانه سرطان اسلیم آماریلو او را از پای درآورد و به همین دلیل درگذشت. زمانی که خبر فوت آماریلو منتشر شد. این خبر باعث ناراحتی خیلی از مردم به ویژه طرفداران او و هم چنین علاقمندان به پوکر گردید. اما به هر حال هنوز هم آماریلو در دنیای پوکر جایگاه ویژه‌ ای دارد و از احترام بسیار زیادی برخوردار می باشد.

معرفی فرزندان و همسر اسلیم آماریلو

معرفی فرزندان و همسر اسلیم آماریلو

هنوز هم اسلیم آماریلو در دنیای پوکر از شهرت بسیار زیادی برخوردار است و طرفداران و مخاطبان فراوانی دارد. حال خیلی از مخاطبان آماریلو تمایل دارند تا در مورد زندگی شخصی بازیکن مورد علاقه شان و همسر و فرزندان او نیز اطلاعاتی را به دست آورند. در این باره بهتر است بدانید آماریلو از آن دسته از افرادی بوده است که از زمانی که فعالیت خود را به صورت حرفه‌ ای در دنیای پوکر شروع کرده است. زندگی شخصی خود را از حرفه‌ اش جدا نگه داشته و در طول دوران زندگی اش هیچگونه صحبتی در مورد همسر و فرزندانش نکرده است.

به همین دلیل اطلاعات دقیقی در مورد زندگی شخصی او در دسترس نمی‌ باشد. تنها بیان شده است که اسلیم آماریلو پوکر باز مشهور در جوانی با عشق خود ازدواج کرده است و تشکیل خانواده داده است.

این پوکر باز چه حاشیه هایی در مدت حیاتش داشته است؟

به طور معمول در میان قماربازانی که از شهرت بسیار زیادی برخوردارند و طرفداران و مخاطبان فراوانی دارند هر از گاهی حاشیه‌ هایی مشاهده می شود. حال با توجه به این که اسلیم آماریلو یکی از معروف‌ ترین قماربازان به شمار می‌ رفته است که مخاطبان بسیار زیادی هم داشته است. به همین دلیل در طول دوران فعالیت اش به عنوان بازیکن پوکر حاشیه‌ هایی در پیرامون او نیز مشاهده می‌ شده است. حال گفتنی است که به طور معمول حواشی پیرامون این بازیکن مربوط به فعالیت‌ های او در صنعت پوکر بوده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید