منفورترین رپرها در ایران و جهان چه کسانی هستند؟

امروزه یکی از روش هایی که عقاید و نظرات افراد بیان می شود،موسیقی است. موفق ترین رپرهای ایران و جهان با آهنگ هایشان در مورد عشق، جدایی، سیاست، خیانت و سایر مباحث اجتماعی صحبت می کنند. عده ای از این خواننده ها که در ایران هم وجود دارند، به سبک هیپ هاپ و یا رپ، آهنگ می خوانند. بسیاری از مردم رپر ها را خواننده های خاکستری می دانند. این به معنی محتوای نادرست متن های آهنگ هایشان است. البته در دنیا بعضی از رپر ها به منفورترین رپرها شهرت یافته اند ولی اکثر خواننده های رپ این گونه نیستند.

در این مقاله در مورد منفورترین رپرها در جهان صحبت می کنیم. در ابتدا ده رپر منفور ایران و جهان را نام برده و علت این نفرت را ذکر خواهیم کرد. در ادامه به رپرهای آمریکایی منفور و زندگی شخصی آن ها اشاره می شود. با ما در این مقاله همراه باشید.

منفورترین رپرها در جهان

منفورترین رپرها در جهان چه کسانی هستند؟

Eazy-E

اریک لین رایت با نام مستعار ایزی-ای، متولد سال 1964 است. او که شروع فعالیتش از سال 1986 با عضویت در گروه هیپ هاپ NWA شکل گرفت، در واقع او به عنوان یکی از مدعیان بهترین رپر جهان به عنوان پدر خوانده رپ گانگستری نامیده می شود. در این گروه علاوه بر او رپرهای بزرگی مانند دکتر دره حضور داشتند. چند سالی این گروه رپ پابرجا بود تااینکه درسال 1991 منحل شد. علت آن انتشار آلبوم بحث برانگیز مستقیم برو بیرون کامپتن، بود.

رایت اوایل زندگی علاوه بر موسیقی به کار فروش مواد مخدر هم مشغول بود. او به خاطر فروش این مواد، گردن کلفت هم لقب گرفته بود. به گونه ای که او را اوباش محله خود می دانستند. بخش بزرگی از درآمد او از همین راه بوده و خوانندگی رپ برای او ثرروت چندانی نداشت. اریک در نهایت در سن 30 سالگی بر اثر بیماری ایدز از دنیا رفت. از او چهار آلبوم به نام های ایزی داز ات، مستقیم از خیابان هاب کامپتن، خانه برای مریض و تاثیر یک افسانه به یادگار مانده است.

مسترپی

پرسی رابرت میلر ملقب به مسترپی بازیگر، ترانه سرا، خواننده هیپ هاپ و بازرگان آمریکایی است. او در عرصه های مختلف فعالیت داشته است. بیشتر فعالیت او در سینما بوده و بعد از مدتی به خوانندگی در سبک رپ علاقه مند شده است.

سال فعالیت او از 1998 تاکنون می باشد. سبک او در رپ اعتراضانه است. از مسائل مختلف شکایت کرده و نسبت به آن ها اعتراض دارد. درآمد خالص او در سال 2019 مبلغی نزدیک به 200 میلیون دلار برآورد شده است. این درآمد او بیشتر از فعالیت های سینمایی او است. یکی از دلایل نفرت او در بین مردم، بازی های منفی او درسینما در نقش های منفی بود. ورودش به رپ نیز این نفرت را بیشتر کرد.

شاکر

شاکر

ویشون کینگ میلر متولد سال 1975 در آمریکا است. او به دلیل نام استیجش به اسم سیک د شاکر معروف شده است. او برادر مستر پی می باشد و از سال 1996 کار خود را شروع کرده است. شاکر برخلاف برادرش که ابتدا به سینما وارد شده بود، او به موسیقی روی آورد. مدتی بعد با کمک برادرش کارهای سینمایی هم انجام داد.

شاکر اولین آلبومش در سال 1996 به نام شاکر را منتشر کرد. آلبوم های دیگر او مرد ساخته، جهان من راه من و براساس داستان واقعی بود. او در فیلم های زیادی هم بازی کرده است که ازبین آن ها در فیلم وایت چیکس در نقش خودش بازی کرد. ویشون را به دلیل آلبوم های ضعیفش در رپ و خوش گذرانی های زیادی که انجام می دهد، یکی دیگر از رپرهای منفور می دانند.

بیگ شان

بیگ شان

شان مایکل لئونارد اندرسون در سال 1988 در ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. نام هنری او بیگ شان است. او علاوه در موسیقی علاوه بر خوانندگی کار آهنگ سازی و ترانه سرایی را داشته است. بیگ شان که از سال 2007 کار خود را به طور جدی در رپ شروع کرده است، با رپرهایی مانند کانیه وست، امینم، کریس براون و … همکاری داشته است. بیگ شان در سال 2011 به دلیل رابطه نامشروع جنسی دستگیر شد. او به سه رابطه نامشروع و خشن اعتراف کرد و مدتی را در زندان گذراند.

مایک جونز

مایک جونز متولد سال 1981،یک موسیقیدان اهل آمریکا است. او در تگزاس به دنیا آمد و از سال 2001 به خوانندگی سبک هیپ هاپ علاقه مند شد. او علاوه بر خوانندگی به کار بازیگری هم مشغول بوده است. از جمله آلبوم های او که رتبه دوازدهم را در بیلبورد 200 بدست آورد، آلبوم صدا بود. از فیلم های او نیز به رویا در آمریکا و کوره در سال در سال 2007 می توان اشاره کرد. او در چند فیلم دیگر نیز در نقش خودش بازی کرد.

شان جان کامز

شان جان کامز

یکی از منفورترین رپرها شان جان کامز است. او در سال 1969 منتهن آمریکا به دنیا آمد. فعالیت های او در زمینه های موسیقی به سبک هیپ هاپ، بازیگری و مد است. فعالیت او در موسیقی رپ از سال 1991 شروع شد. از او چند آلبوم به نام های راهی برای بیرون رفتن نیست، برای همیشه، آخرین قطاربه پاریس و ما به رمیکس دعوت شده ایم است.

شان سه جایزه گرمی و دو جایزه هام تی وی داشته است. علت نفرت او در بین مردم، فعالیت او در پخش مواد مخدر است. پدر شان نیز در همین کار بوده و او نیز ادامه دهنده این کار می باشد.

چیف کیف

چیف کیف

کیت فارل کزارت با نام مستعار چیف کیف زاده شیکاگو آمریکا در سال 1995 است. او رپر، ترانه سرا و تهییه کننده می باشد. شهرت او با بازخوانی یکی از آهنگ های کانیه وست شروع شد. او بعد از آن به دادن آلبوم روی آورد. اولین کار او در سال 2012 با تک آهنگ من دوست ندارم بود. بعد از آن آلبوم هایی مانند ثروت بی نهایت، بنگ یک و دو از او انتشار یافت.

زندگی کیف درگیر مسائل زیادی بوده است که باعث نفرت او دربین مردم شده است. او اتهام های بزرگی در مورد قاچاق سلاح داشته است. مدتی به حبس خانگی محکوم و از طرف مقامات شیکاگو ممنوع کار شده بود.

سولجا بوی از منفورترین رپرها

یانگ تاگ

جفری لامار ویلیامز، با نام هنری یانگ تاگ از خوانندگان و ترانه نویسان موسیقی هیپ هاپ است. دلیل توجه او در بین مردم، سبک عجیب و غریب او در خوانندگی بوده است. او ازسال 2010 فعالیت خود را شروع کرد. از سال 2014 تا 2020 کارهایش یا نامزد برای کسب جایزه بوده و یا جایزه ای را دریافت کرده است. علت قرارگیری او در بین منفورترین رپرها، مشکلات اخلاقی او از جمله سیلی زدن به زن هوادار، توزیع کوکایین وسایر مواد روان گردان دربین مردم بوده است.

سولجا بوی از منفورترین رپرها می باشد؟

سولجا بوی متولد سال 1990 در شیکاگوی آمریکا است. او علاوه بر موسیقی رپ به کار ترانه سرایی، تهییه کنندگی و هنرپیشگی مشغول بوده است. سولجا بوی که از سال 2005 فعالیت خود را شروع کرد، آلبوم های زیادی را منتشر کرده است. اما فراتر از زندگی هنری سولجا، زندگی پرحاشیه او و فرارهایش از دست قانون بوده است. اولین خلاف های او رعایت نکردن مسائل حقوقی و فرار از دست پلیس بوده است. به خاطر این کارها او مبالغ زیادی را جریمه داده است. دیگر سرپیچی های او از قانون، رعایت نکردن حقوق خود در کنسرت هایش بود. او مبالغ توافق شده برای اجرای کنسرت را بعد از پایان آن، متعهد نمی شد. به دلیل این کارهای سولجا، او را در لیست منفورترین رپرها قرار داده اند.

جوجو سیمونز

سیمونز متولد سال 1964 در آمریکا است. او خواننده، تهیه کننده و هنرپیشه می باشد. سیمونز در موسیقی رپ موفقیت چندانی نداشت. علت نفرت او در بین مردم آمریکا ورود او به سیاست بود. او مدتی در یک وزارت خانه کار می کرد.

منفورترین رپرها در ایران چه کسانی هستند؟

شاهین نجفی

شاهین نجفی متولد سال 1359 در بندر انزلی می باشد که هم اکنون ساکن آلمان است. او علاوه بر خوانندگی کار نوازندگی، تهییه کنندگی و ترانه سرایی را داشته است. بیشتر محتوای آهنگ های این رپر ایرانی، موضوعات فقر، تبعیض جنسی، اعدام، اعتیاد و به طور کلی موضوعات دینی، اجتماعی وسیاسی است. از او تعدادی آلبوم به نام های ما مرد نیسیم، توهم، سال خون، ترامادول، رادیکال، جنس سوم و … منتشر شده است.

اما دلیل اینکه او را از منفورترین رپرها در ایران می شناسند، اولین بار در سال 1391 با انتشار آهنگ نقی بود. این آهنگ با درون مایه سیاسی و اجتماعی منتشر شد و از طرف امامان شیعه توهین به اسلام تلقی شد. منظور از نقی در این آهنگ، امام دهم شیعیان بود. اما این پایان کارهای خلاف شرع شاهین نبود. او در سال 2014 در کنسرتش لباس هایش را درآورد. البته کاملا لخت نبود اما این توهینی به ایرانیان تلقی شد. در سال 2017 نیز او کنسرتی را در اسرائیل برگزار کرد که به نفرت او در بین ایرانیان افزود.

منفورترین رپرها در ایران

بهرام نورایی در زمره منفورترین رپرها قرار گرفته است؟

بهرام نورایی متولد سال 1367 خواننده و ترانه سرای ایرانی ساکن سوئد است. او در سال 2012 در بین 50 چهره تاثیر گذار در فرهنگ خاورمیانه قرار گرفت. علت قرار گیری او دربین نفرت انگیزترین رپرها، انتشار آهنگ نامه ای به رئیس جمهور در سال 1387 بود. منظور او که محمود احمدی نژاد بوده است، باعث شد تا یک هفته در زندان باشد. او سه سال بعد به سوئد مهاجرت کرد و دلیلیش را فشار های سیاسی برشمرد.

در واقع بهترین آهنگ رپ فارسی از لیست آهنگ های بهرام می باشد ولی خب شرایط سیاسی ای که برای او پیش آمد باعث حضور او در این لیست شد وگرنه بهرام یکی از بهرتین رپر های ایرانی است.

بهرام نورایی در زمره منفورترین رپرها

زد بازی

زد بازی نام گروه رپی است که خوانندگان آن در ابتدا سامان رضا پور، مهراد مستوفی راد و سهراب مراد خواه بودند. به این گروه درسال 89 سیجل و علیرضا جی جی پیوستند. سبک این گروه گنگستا رپ است. آهنگ تابستون کوتاهه این گروه مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفت و به نوعی آن ها را مشهور کرد. البته اعضای زدبازی، تک آهنگ هایی را هم دارند. تنگ بازی و منصفانه از علیرضا جی جی، آهنگ فوق العاده از بهزاد لیتو و سامی بیگی و دروغ تعطیل از سهراب از جمله این آهنگ هاست.

یکی از دلایلی که این گروه را در بین منفورترین رپرها قرار داده ایم، فحاشی آن ها می باشد. اعضای این گروه معتقدند فحش را به شخصی نمی دهند و این فحش ها به هوا است. علاوه بر این، آن ها کلمات به کار رفته درشعر هایشان را کلمات روزمره مردم می دانند.

امیر تتلو

امیر تتلو خواننده جنجالی ایرانی است که با اینکه طرفداران زیادی دارد و به تتلیتی شهرت دارند، در بین افراد زیادی هم منفور است. او در زمانی که در ایران بود، کارهایی را حتی برای سپاه پاسداران خوانده بود، اما بعد از مهارت از ایران به ترکیه، کارهایش رنگ و بوی دیگری گرفت. تتلو در آهنگ هایش فحاشی می کند و احاد زیادی را در ایران مورد نقد خود قرار می دهد. اخیرا و در دوران کرونا، لایو های جنسی را برگزار می کرد که به نفرت او افزود.

امیر تتلو خواننده جنجالی ایرانی

هیچ کس

سروش لشکری با نام هنری هیچ کس، متولد 1364 در تهران است. او را بیشتر به عنوان صدر نشین مشهورترین رپرهای ایرانی می شناسیم زیرا بر سبک موسیقی رپ در ایران تاثیر زیادی گذاشت. جنگل آسفالت، مجاز و انجام وظیفه از جمله آلبوم های اوست. هیچ کس بعد از انتشار اولین آلبومش مورد پیگیری قانون قرار گرفت. یکی از دلایل آن انتشار آلبوم جنگل آسفالت بود که مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد را نگرفت اما آن را غیر قانونی پخش کرد.

پس در واقع می بینید که دلیل قرار گرفتن هیچکس در لیست منفورترین رپر ها چیزی جز مسائل سیاسی نیست وگرنه شما با یکی از بهترین رپر های ایرانی رو به رو هستید.

حصین

حسین رحمتی با نام هنری حصین و ملقب به حصین ابلیس، رپر مشهدی ساکن ارمنستان است. او آلبوم شبا، ردپا و تنهایی را در سال 1390 منتشر کرد. اکثر کارهای او تک آهنگ است و با رضا پیشرو، امیر تتلو و حسین تهی همکاری کرده است. علت منفور بودن او در این لیست، حمل ماریجوانا در سال 2013 در ارمنستان بوده است. حصین قبل از مهاجرتش نیز در سال 1386 در مشهد به دلیل تهیه نوار ها و ترانه های سیاسی دستگیر شد.

در مورد حصین باید این را هم بدانید که وی هم اکنون مدیریت سایت سنگین بت را بر عهده دارد.

صادق

صادق واحدی متولد سال 1369 در کرج است. او با کمک حصین اولین آلبوم خود به نام صبح بخیر ایران را منتشر کرد. علاوه بر آن کسی به نام خدا، سرباز خدا و بال از جمله آلبوم های اوست. صادق نیز همراه با حصین درسال 2013 به دلیل حمل ماریجوانا دستگیر اما بعد ازمدتی از زندان آزاد شد. بعد ازاین اتفاق او رابطه اش با حصین را تمام کرد.

حمید صفت

حمیدرضا امیری صفت خواننده رپ و اهل تهران است. او علاوه بر موسیقی کارهای سینمایی هم داشته است. حمید صفت آهنگ های بسیاری را منتشر کرده که مورد استقبال افراد زیادی هم قرار گرفته است. او در بین ایرانیان محبوب بود تا اینکه حادثه ای در سال 1396 باعث کاهش این محبوبیت شد. او که پدر و ماردش از هم جدا شده بودند، مادرش بعد از مدتی ازدواج مجدد کرده بود. ناپدری او که مردی تند خو بوده است و مادرش را کتک می زده، باعث شد تا او ناپدری اش را به قتل برساند.

سوگند

سوگند سهیلی خواننده رپ و ترانه نویس ایرانی ساکن آلمان است. او آلبوم ها و موزیک ویدیوهای زیادی را داشته است. او در سال 2008 در کیش دستگیر شد. اتهام های او دایر کردن مرکز فساد، تولید و توزیع ویدئوهای مبتذل و رابطه نامشروع بوده است.

رضا پیشرو

محمدرضا ناصری آزاد با نام هنری رضا پیشرو، دیگر خواننده رپ ایرانی است. آلبوم های واقعیت تلخ، جهنم ساکت، آغاز اینجاست و …از اوست. علت قرارگیری او درلیست منفورترین رپرها، اجرای دیس هایی با دیگر رپرها است.

ساسی در لیست منفورترین رپرها قرار دارد؟

ساسان حیدری یافته که به ساسی مانکن شهرت دارد، خواننده سبک رپ و پاپ است. او در جریان انتخابات 1388 با مهدی کروبی دیدارهایی داشته است. در سال 1389 و بعد ازانتخابات در کیش به دلیل رقاصی در بازار و حمایت از کروبی بازداشت شد. او هم اکنون در آمریکا زندگی می کند.

ساسی در لیست منفورترین رپرها

دلیل منفوربودن رپرهای سرشناس چیست؟

با توجه به بیوگرافی کوتاهی که در مورد منفورترین رپرها در ایران و جهان گفته شد، عوامل اصلی نفرت رپرهای خارجی، مسائل جنسی، مواد مخدر، کیفیت پایین آهنگ ها و مسائل اخلاقی می باشد. در بین رپرهای ایرانی نیز، مسائل حقوقی و آهنگ های غیر مجاز با محتوای سیاسی و فحاشی در آهنگ ها از جمله عوامل نفرت در بین ایرانیان می باشد.

منفورترین رپرها از نظر اسلام

اسلام با رپر ها و خوانندگان هیپ هاپ مشکلی ندارد. البته این موضوع توسط روحاینون گفته شده چرا که سبک خاصی از موسیقی است. اما بعضی از رپر ها از این سبک سو استفاده کرده و به بیان موضوعات خلاف شرع می پردازند.

شاهین نجفی

یکی از مهم ترین رپرهایی که عقاید ضد دین اسلام دارد، شاهین نجفی است. توهین های او به اتفاقات سیاسی در کشور از جمله دیدار هنرمندان با حسن روحانی، رئیس جمهور وقت، و دادن انگ هایی مثل کاسه گدایی گرفتن، دریوزگی و … به آن ها از جمله آن هاست. اما مهم ترین عاملی که او را در زمره مخالفین اسلام می دانند، برهنگی او در کنسرت و اجرای کنسرت در سرزمینی که توسط کودک کشان اسرائیلی اشغال شده است.

منفورترین رپرها از نظر اسلام

امیر تتلو

دیگر رپری که با توجه به طرفداران زیادش، انحرافات اخلاقی و دینی دارد، تتلو است. تتلو با اینکه رپر خوبی می باشد و کارهای او مورد استقبال قرار می گیرد، اما با انحرافات اخلاقی که بعد از مهاجرتش داشته است، می توان او را در بین منفورترین رپرها از نظر اسلام دانست. درخواست دختر برای انجام رابطه جنسی در لایو های اینستاگرامی از جمله این موارد نامشروع است.

10 نمونه ازمنفورترین رپرها در آمریکا

  1. اریک لین رایت به دلیل توزیع و فروش مواد مخدر
  2. سیمونز به دلیل اختلالات اخلاقی و رابطه های جنسی
  3. پرسی رابرت به دلیل توزیع و فروش مواد مخدر
  4. سولجا بوی به دلیل شیطان پرستی و رعایت نکردن حقوق انسانی
  5. ویشون کینگ به دلیل رپ های بی محتوا و همچنین رابطه جنسی
  6. جفری لامار به اتهام توزیع مواد مخدر روان گردان در بین جوانان و کودکان
  7. شان مایک به دلیل روابط نامشروع جنسی و خشن
  8. مایک جونز به اتهام رواج کارهای نامشروع در آهنگ هایش
  9. جان کامز به دلیل فعالیت در توزیع مواد مخدر و
  10. کیت فارل به دلیل قاچاق سلاح های کشتار انسانی

ماشین های منفورترین رپرها چیست؟

با توجه به نظر سنجی که در بین رپر برتر دنیا در سال 2018 انجام شد، لیستی از محبوب ترین ماشین های این رپرها جمع آوری شد. دراین بین رولزرویس ماشین مورد علاقخ اکثر رپرها از بهترین و منفورترین رپرها بوده است. مایباخ با قیمت 8 میلیون دلاری دومین ماشین مورد علاقه این افراد است.

لکسوس برند ژاپنی شاید عجیب ترین ماشین مورد علاقه این رپرهاست. اما کادیلاک کلاسیک از مهم ترین این ماشین هاست که 893 بار در ترانه های رپرها به کار رفته است. لامبورگینی، شورلت، پورشه، فراری و بنز دیگر ماشین های این رپرها می باشد.

نکته ای که وجود دارد، بیان اسم این ماشین ها در آهنگ های رپرها است. آن ها با بیان نوع ماشین علاوه بر استفاده از قافیه آن ها نوعی علاقه مندی خود را به این نوع ماشین ها نشان می دهند.

ماشین های منفورترین رپرها

خانه منفورترین رپرها چگونه است؟

رپرها افراد با ثروت بالایی می باشند. این افراد از ماشین و خانه تا سایر لزومات دیگر زندگی شان لاکچری و مجلل می باشد. با این حال این رپرها این درآمد ها را یا از کارها و موسیقی به دست آورده اند و یا مانند منفورترین رپرها از کارهای نامشروع دیگری مانند مواد مخدر کسب کردند. با بررسی خانه 10 منفورترین رپر که در ابتدای مقاله ذکر شد، این فافراد اکثرا زندگی لوکس و مجللی دارند. بعضی از آن ها به دلیل مواردی مانند اتهام های جنسی سطح زندگی پایین تری دارند.

درآمد منفورترین رپرها چقدر است؟

درآمد رپرها همان طور که اشاره شد، مبالغ بالایی است. این درآمد ها بیشتر از کنسرت ها و فروش آلبوم و آهنگ ها بدست می آید. با برررسی ثروت خالص بهترین رپرها به رقم هایی مانند 700 میلیون دلار، 400 میلیون دلار و کمترین آن 50 میلیون دلار می رسیم. به عنوان مثال امینم که بهترین خواننده رپ است، ثروتی بالغ بر 40 میلیون دلار دارد.

در بین منفورترین رپرها نیز، رقم هایی مانند برترین رپرها دیده می شود. بخش اعظمی از این درآمد از طریق سو استفاده های این اشخاص از نام خود بدست آمده است. به گونه ای که 50 درصد آن ها تمایلاتی برای فروش و توزیع مواد مخدر داشته اند. در این افراد هم ثروت های بالای 200 میلیون دلاری دیده می شود. درآمد سالانه این رپرها از 10 میلیون دلار شروع شده و تا مبالغ بیشتری وجود دارد.

سوالات متداول در خصوص منفورترین رپرها

منفورترین رپرها در جهان چه کسانی هستند؟

اریک لین، پرسی رابرت، شان مایکل، مایک جونز، جان کامز، کیت فارل و سیمونز از جمله این افراد هستند.

منفورترین رپرها در ایران چه کسانی می باشند؟

شاهین نجفی، حصین، حمید صفت، رضا پیشرو، امیر تتلو و … از منفورترین رپرهای ایرانی می باشند.

ماشین های مورد علاقه منفورترین رپرها چیست؟

رولزویس، کادیلاک، بنز، پورشه و لکسوس از جمله این ماشین هاست.

درآمد منفورترین رپرها چقدر می باشد؟

درآمد این رپرها از سالی 10 میلیون دلار به بالا می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید