نظرسنجی جذاب ترین بازیگران زن ایرانی از نگاه بینندگان

امروزه یکی از دغدغه های میان دختران و زنان جوان پیروی از جذاب ترین بازیگران زن ایرانی می باشد که امروز می خواهیم بعد از بررسی جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی شما را با این افراد در این مقاله آشنا کنیم.

جذاب ترین بازیگران زن ایرانی چه کسانی هستند

جذاب ترین بازیگران زن ایرانی چه کسانی هستند؟

زیبایی و جذابیت بازیگران، بستگی به مد روز و سلیقه طرفدارانشان دارد که در اینجا بر حسب نظرات کاربران،۱۰ بانوی زیبای بازیگر ایرانی را معرفی می کنیم:

النازحبیبی

او متولد ۲۱ مرداد سال ۶۸ در تهران می باشد. و از سن خیلی کم وارد دنیای بازیگری شد. او در دوران تحصیل در کلاس پنجم ابتدایی برای بازی در فیلم دفترچه خاطرات انتخاب شد و بازیگری را شروع کرد.

آزاده صمدی

او در سال ۵۷ در لاهیجان به دنیا آمد. آزاده صمدی با بازی در مجموعه راه بی پایان به شهرت رسید و بعد از گذراندن دوران لیسانس تئاتر در دانشگاه سوره در کلاس های بازیگری پرویز پرستویی شرکت کرد.

لاله مرزبان

این بانوی زیبا و جوان متولد ۲۹ دی سال ۷۲ است و فارغ التحصیل مقطع لیسانس رشته حسابداری می باشد.

النازشاکردوست

در ۷ تیر سال ۶۳ در تهران به دنیا آمد. او در رشته تئاتر در دانشگاه تهران تحصیل کرده و در زمینه طراحی صحنه و لباس و عکاسی نیز فعالیت دارد و یکی از جذاب ترین بازیگران زن ایرانی می باشد.

ترانه علیدوستی

در ۲۲ دی ماه سال ۶۲ در تهران دیده به جهان گشود. او مدرک دیپلم عکاسی دارد و در کلاس‌های آزاد بازیگری حسین محجوب، امین تارخ، آتیلا پسیانی شرکت کرده است.

بهنوش طباطبائی

متولد اردیبهشت سال ۱۳۶۰ می باشد و دارای لیسانس مهندسی کامپیوتر است. او با شرکت در کلاس های بازیگری دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران وارد دنیای بازیگری شد.

سحر دولتشاهی

در سال ۱۳۵۸ در تهران به دنیا آمد و فعالیت خود را از اواخر دهه هفتاد با تئاتر دانشجویی شروع کرد. سپس با بازی در سریال کتاب فروشی هدهد مرضیه برومند در سال ۸۶ وارد قاب تلویزیون شد.

نیکی کریمی

او در ۱۹ آبان سال ۱۳۵۰ در شهر تهران به دنیا آمد و اولین بار بازیگری را در دوران مدرسه تجربه کرد. او اولین فیلم سینمایی اش را در سال ۶۸ بازی کرده است.

طناز طباطبایی

متولد سال ۶۲ در تهران می باشد. او دارای مدرک لیسانس کارگردانی تئاتر است و فعالیت تلویزیونی خود را از سال ۱۳۸۰ آغاز کرد.

مهتاب کرامتی

زاده ۲۵ مهر سال ۴۹ می باشد و علاوه بر بازیگری کار طراحی لباس هم می کند. او هم چنین سال ها سفیر صلح یونیسف در ایران می باشد. جذاب ترین بازیگران زن ایران همه شایستگی و لیاقت خود را در زمینه هنر به دست اورده اند.

عکس جذاب ترین بازیگران زن ایرانی

عکس جذاب ترین بازیگران زن ایرانی را در کجا می توانیم ببینیم؟

امروزه با توجه به افزایش شبکه‌های اجتماعی و نشریات و درک و آگاهی همگانی از آن ها و استفاده زیاد کاربران از شبکه های اجتماعی به خصوص برنامه‌های تلگرام، اینستاگرام می توان به راحتی عکس جذاب ترین بازیگران زن ایرانی یا هنرمند مورد نظر را در اینستاگرام یا گروه های هنری تلگرام و با سرچ کردن در اینترنت مشاهده کرد. اگر به شبکه های اجتماعی یا اینترنت دسترسی نداشتیم به راحتی می‌توانیم در مجلات و روزنامه ها عکس آنها را ببینیم.

در نظرسنجی جذاب ترین بازیگر زن ایرانی درسال99 چه کسی انتخاب شد؟

طبق نظرسنجی هایی که در سال ۹۹ انجام شد از نظر کاربران، این افراد کسانی هستند که در وهله اول اصالت، فهم، ادب و شعور برخورد خوب با مخاطب را داشته باشند و بعد از داشتن همه این ویژگی ها می توان به داشتن بازی خوب، چهره ساده و بی آلایش، شیک بودن در عین سادگی برای جذاب بودن اشاره کرد. از میان سایر بازیگرانی که در نظر سنجی شرکت کرده بودند می توان از ترانه علیدوستی، لیلا حاتمی، طناز طباطبایی و سحر قریشی به عنوان جذاب ترین بازیگر زن ایرانی که رای آوردند نام برد.

جذاب ترین دختر بازیگر ایرانی چه کسی می باشد؟

با ورود دختران جوان و با استعداد در عرصه سینما می توان گفت سینمای ایران رنگ و بویی تازه به خود گرفته است. از بین این دختران چندین بازیگر به عنوان جذاب ترین بازیگر دختر ایرانی انتخاب شده‌اند، که آنها هم از نظر زیبایی ظاهری و هم از نظر نیکویی اخلاق لقب جذابترین بازیگر را به خود اختصاص داده‌اند. این بازیگران عبارتند از: نازنین‌بیاتی، ترلان پروانه، هستی مهدوی، ماهورالوند، زیبا کرمعلی. جذاب ترین عکس های بازیگران زن ایرانی را می توانیم در صفحه های شخصی آنها در اینستاگرام مشاهده کنیم.

جذاب ترین بازیگران زن ایرانی فعال در اینستاگرام

جذاب ترین بازیگران زن ایرانی فعال در اینستاگرام چه کسانی هستند؟

بهنوش بختیاری

بازیگر موفق و پرطرفدار سینما و تلویزیون ایران که خیلی سریع تر از بقیه توانست جذب مخاطب و فالوور کند و رقم فالوور های خود را به ۵ میلیون نفر برساند.

مهناز افشار

خانم مهناز افشار همان طور که به فعالیت در عرصه هنر می‌ پردازد حواسش هم به صفحه و فعالیتش در اینستاگرام می باشد و توانسته تا به امروز ۴ میلیون فالوور را جذب کند.

سحرقریشی

خانم سحر قریشی هم، همانند دیگر همکارانش حضوری بسیار فعال در اینستاگرام دارد و توانسته با ۳.۹ میلیون نفر فالوور جایگاه ویژه‌ای در اینستاگرام داشته باشد. اسم این بازیگر را می توایند در فهرست جنجالی ترین بازیگران ایرانی هم مشاهده کنید.

شهرزاد کمال زاده

شهرزاد هم با حضور در سینما و تلویزیون حواسش به فعالیت در اینستاگرام هم می باشد و در صفحه خود حامی حیوانات است و توانسته ۲.۷ میلیون نفر فالوور را جذب کند.

گلاره عباسی

او هم در کنار شغل هنری اش در اینستاگرام فعالیت می‌کند و حامی کودکان و بیماران دارای مریضی های خاص می باشد و ۲.۵ میلیون نفر فالوور دارد.

درامد جذاب ترین بازیگران زن ایرانی چقدر می باشد؟

درآمد بازیگران جذاب زن ایرانی با توجه به فیلم‌ یا سریال هایی که بازی می‌کنند متفاوت است. دستمزد برخی از آنها برای بازی در یک فیلم سینمایی به ۷۰۰ میلیون تومان هم رسیده است که مبلغ قابل توجه و بی سابقه بوده است.

به دستمزد برخی از بازیگران جذاب و سوپراستار زن ایرانی اشاره می کنیم: خانم پگاه آهنگرانی، ساره بیات، الناز شاکردوست، ترانه علیدوستی، باران کوثری مبلغی بین ۳۵۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان برای بازی در یک فیلم دریافت می کنند. پیج های جذاب ترین بازیگران زن ایرانی را در اینستا می توان دنبال کرد.

همسر جذاب ترین بازیگران زن ایرانی را در کجا می توان عکسشان را دید؟

همیشه دیدن عکس های بازیگران جذاب و چهره های معروف در کنار همسرانشان یکی از موضوعات جالب برای بینندگان بوده است. بعضی از بازیگران به دلایلی عکسی از همسرانشان و خانواده هایشان منتشر نمی‌کنند.

اما تعدادی از بازیگران محبوب ایرانی عکس همسرانشان را هنگام مصاحبه با مجلات و روزنامه‌ها منتشر می‌کنند. اکثر بازیگران عکس هایشان را در صفحه اجتماعی خود در اینستاگرام می‌گذارند. دوست پسر های جذاب ترین بازیگران زن ایرانی تاکنون اسم و عکسی از آنها منتشر نشده است.

بچه های جذاب ترین بازیگران زن ایرانی چه نام دارند؟

اولین وظیفه پدر و مادر در مقابل فرزندانشان انتخاب نام نیکو برای آنها می باشد تا آنها در بزرگسالی به خاطر اسمشان مورد تمسخر قرار نگیرند و خجالت زده نشوند. بازیگران نیز یکی از الگوهای جامعه می باشد که در ادامه به اسامی فرزاندان بازیگران جذاب زن ایرانی اشاره می کنیم.

شقایق دهقان نام دختر و پسرش نیلوفر و نویان، بهاره رهنما نام دخترش پریا، رویا نونهالی نام دخترش خاتون، یکتا ناصر نام فرزندش سوفیا، روناک یونسی نام پسرش مهرسام، شیلا خداد نام فرزندانش را سامیار و ستین گذاشته اند.

جذاب ترین بازیگران زن ایرانی در سریال های ایران چه کسانی می باشند؟

سریال های ایرانی همیشه طرفداران خاص خود را داشته و مورد توجه بینندگان زیادی بوده است. از بعد انقلاب تا به امروز سریال ها از لحاظ محتوا و انتخاب بازیگر رشد قابل توجهی داشته اند. سریال‌های تلویزیونی و یا نمایش خانگی همانطور که دیده می‌شود از بهترین بازیگران زن ایرانی استفاده کرده است که از چند بازیگر جذاب سریال ها نام می بریم که عبارتند از: لیلا حاتمی، نیکی کریمی، فاطمه معتمدآریا، مرجانه‌گلچین، سودابه بیضایی، هدیه تهرانی، نسرین مقانلو، مهتاب کرامتی و…..

همسر جذاب ترین بازیگران زن ایرانی

کدام بازیگران جذاب زن ایرانی پرکار بودند؟

با نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال ۹۹ زمان آن رسیده تا مروری بر فعالیت سینمایی و تلویزیونی مطرح چهره‌های سال بیندازیم. با توجه به فیلم های اکران شده و جوایزی که اهدا شد، شاهد موفقیت‌های بی نظیری در دنیای بازیگری ایران و به خصوص هنرنمایی بی‌سابقه نام های جدید بازیگران زن ایرانی بوده ایم. زنان بازیگر جذاب و پرکار ایرانی عبارتند از: پریناز ایزدیار، مهناز افشار، لیلا حاتمی، فاطمه معتمد آریا، شبنم مقدمی، هانیه توسلی، ترانه علیدوستی و نازنین بیاتی.

کدام بازیگران زن جایزه جشنواره فیلم فجر گرفته اند؟

بازیگران زیر بیش از یک بار نامزد دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فیلم فجر شده اند: لیلا حاتمی از فیلم رگ خواب و بی پولی، فاطمه معتمدآریا از فیلم‌های هنرپیشه و همسر، باران کوثری از فیلم های کوچه بی نام و خون بازی و روز سوم، هدیه تهرانی از فیلم چهارشنبه سوری و قرمز، مریلا زارعی از فیلم‌های زیر سقف دوری و شیار ۱۴۳، نیکی کریمی از فیلم دیوانه ای از قفس پرید.

سوالات متداول

آیا جذاب ترین بازیگران زن ایرانی جذاب هستند؟

بازیگران زن ایرانی در رده خود از بهترین ها و جذاب ترین ها هستند.

آیا بازیگران زن ایرانی عکس در اینستا دارند؟

عکس های بازیگران زن ایرانی را می توان در صفحه اینستایشان دید.

جذاب ترین دختر بازیگر ایرانی چه کسانی می باشند؟

نازنین بیاتی، لاله‌مرزبان، ترلان پروانه از جذاب ترین بازیگران زن ایرانی می باشند.

درامد جذاب ترین بازیگران زن ایرانی چه مبلغی می باشد؟

مبلغی بین 350 تا 500 میلیون تومان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید