رکسانا شاخ اینستاگرام کیست؟ بیوگرافی و مصاحبه رکسانا در یوتیوب

رکسانا یکی از شاخ های اینستاگرام می باشد. این دختر جوان و زببا همانند دیگر سلبریتی ها و شاخ های مجازی از توان مندی خاصی برخوردار نمی باشد. به شکلی که تنها به ویدیو های بامزه و فان می پردازد. از همین شکل و طریق نیز به کسب فالور و دنبال کننده پرداخته است. در حال حاضر نیز هزینه زندگی خود در ترکیه را از طریق تبلیغ های موجود در پیجش کسب می کند. او مدت زمان کوتاهی است، که شهرت را تجربه کرده است. این طور که پیدا است، او از هیچ راهی برای رسیدن به شهرت دریغ نمی کند. یکی از علل مهاجرت او از کشورش هم نمایش بیش تر و حضور فعالانه در فضای مجازی بود. چرا که او برای گذران زندگی خود به این پول های کسب شده و فالور های جوان نیاز دارد.

اغلب دنبال کننده های این دختر جوان و زیبا، حوان و نوجوان می باشند. چرا که اغلب دغدغه ها و مشکلات او را درک می کنند. اما در عین حال ممکن است، که بسیاری حسرت شرایط او را نیز بخورند. در نظر داشته باشید، که زندگی حقیقی و مجازی فاصله های بسیاری دارند. به صورتی که نمی توان از طریق ظاهر مجازی افراد، زندگی خصوصی و حقیقی ان ها را متوجه شد. برای اشنایی بیش تر و دقیق تر با زندگی شخصی او این مقاله را با دقت تمام دنبال کنید.

رکسانا دوست دختر پویان مختاری

رکسانا کیست؟

رکسانا اغلب به عنوان یک شاخ مجازی در این فضا شناخته شده است. البته که او خود را یک  بلاگر و اینفلوئنسر می داند. البته که او در پیج خود هیچ گونه محتوایی را منتشر نمی کند. اما در عین حال در اغلب لایو های خود گفته است، که از کلمه شاخ متنفر است. این دختر جوان در تمام ویدیو ها و عکس های منتشر شده از خود، در پی شاد کردن مردم است. تمام ویدیو های ساخته شده توسط او، فان می باشد. این دحتر ایرانی زیبا در تاش برای جذاب مخاطب برای ویدیو های سرگرم کننده است. یکی از فعالیت های مهم و پر مخاطب او حضور در تیک تاک و تجربه چالش های او می باشد.

این دختر جوان بر اساس گفته های خودش در کشور ترکیه و در شهر استانبول ساکن است. بر اساس تحقیق هایی که شده است، او متولد سال 1377 هجری شمسی است. این دختر خوش چهره و زیبا اندام در یک خانواده نسبتا شلوغ شمالی متولد شده است. او که در هر ساری متول شده است، در همین شهر نیز تا قبل از مهاجرت خود زندگی می کرده است. بر اساس گفته های خودش، در رشته معماری که عاشق او بوده است، تحصیل کرده است. اما در حال حاضر علاقه و رغبت گذشته را در خود نمی بیند. به همین خاطر در این رشته فعالیت نمی کند.

رکسانا دوست دختر پویان مختاری است؟

پویان مختاری که یکی از شاخ های مجازی فعال و پر حاشیه است. مدت زمانی است، که تمام فضای مجازی را به خود درگیر کرده است. این پسر پر حاشیه و جنجال در میان سلبریتی های مجازی طرفدار های خود را پیدا می کند. سپس به جمع اوری ان ها در اطراف خود می پردازد. بعد از ان از ان ها ویدیو ها و یا عکس هایی را منتشر می کند، که به جنجنال های فضای مجازی بیفزاید. در نتیجه بحث ها و جنجال هایی که به صورت کذب در مورد رکسانا موجود می باشد، تماما بر اساس برنامه های پویان مختاری طراحی شده است.

منتشر کردن ویدیوی رقص تنها بخشی از نقشه از پیش تعیین شده می باشد. در این نقشه کافی است، که به مرور رکسانا را به خود نزدیک کند. در نهایت نیز با سایت های بت و شرط بندی و رفتار های نا پسند به جذب فالور برای او بپردازد. اتفاقی که در چند ماه گذشته برای ریحانه پارسا رخ داد. البته پشت پرده این شاخ های مجازی فرد دیگری اشت و پویان نیز تنها بخشی از بازی است.

بعد از ماجرای طلاق او و جدایی از نیلی افشار، اتفاق های بسیاری برای او رخ داد. یکی از این اتفاق ها ورود Roxanna به این ماجزا بود. او که به تازگی کشور خود را ترک بود و در مرکز توجه بود. حال لازم بود تا با نزدیک دن به دیگر شاخ های دنیای مجازی، خود را بیش از پی مشهور کند. در حال حاضر این دختر جوان نزدیک به یک میلیون فالور دارد. این اتفاق بزرگ و تعداد بالای فالور ها، بعد از حاشیه های موجود اتفاق افتاد.

یوتیوب این دختر ایرانی زیبا چگونه است؟

رکسانا که به انتشار ویدیو های بسیار از خود شهرت بالایی دارد. این روز ها بیش تر از گذشته فعال شده است. به صورتی که این دختر جوان و ایرانی زیبا، در کانال یوتیوب خود ویدیو های بسیاری را از خود منتشر می کند. یکی دیگر از راه های کسب درامد برای او نیز همین می باشد. چرا که با ویو خوردن بالا ویدیو های موجود از او در یوتیوب، مقداری دلار به او داده می شود. البته این مقداری دلار، بسیار ارزش مند می باشد.

در اغلب ویدیو های این دختر جوان و زیبا اندام، رفتار ها و حرکت هایی دیده می شود، که تنها مختص او است. این دختر ایرانی دنسر به منتشر کردن ویدیو های رقص نیز می پردازد. او تا به حال به صورت حرفه ای و جدی به رقص نپرداخته است. این فکر و ایده بعد از مهاجرت او به ترکیه در سرش افتاد. درست است، که او تا به حال در این زمینه تلاش های بسیاری داشته است. اما در نهایت دنس و یا رقصنده خوبی نمی باشد. رفتار ها و حرکت های او تنها بامزه و فان می باشند.

در یوتیوب او نیز می توان بخش دیگری را مشاهده کرد. این بخش که یکی از پر بازدید ترین قسمت های ویدیو های او می باشد، ولاگ نام دارد. او در ولاگ های خود در کشور ترکیه به قسمت های مختلف و شهر های مختلف سفر می کند. سپس سفر خود و داستان های خود را به صورت مرتب و به نام ولاگ، برای فالور ها و دنبال کننده های خود منتشر می کند.

بیوگرافی رکسانا

بیوگرافی رکسانا

رکسانا دارای دو خواهر دیگر می باشد. او که بجه وسط خانواده می باشد، یک خواهر بزرگ تر و یک خواهر کوچک تر دارد. خواهر بزرگ تر او که رزیتا نام دارد، خیلی سال است، که ازدواج کرده است. بر اساس گفته های خودش، او در حال حاضر خاله می باشد. این دختر بیست و سه ساله ایرانی، در شهریور ماه متولد شده است. به شکلی که او در روز بیست و هشتم این ماه در ساری به دنیا امده است.

فعالیت های این دختر جوان و زیبا در سال 1397 هجری شمسی به صورت جدی اغاز شد. او در سال 1399 هجری شمسی از کشور خود خارج شد و برای همیه ساکن کشور ترکیه شد. البته او ترکیه را دوست دارد و بر اساس گفته های خودش دوری از خانواده برای او سخت نیست.

بر اساس اطلاعاتی که به تازگی توسط او منتشر شده است، یکی از خواهر های او در گذشته و قبل از به دنیا امدن او فوت کرده است. نام این خواهر بزرگ او انیتا بوده است. این طور که رکسانا ادعا کرده است، دو سال قبل از تولد او انیتا فوت کرده است. انیتا در سن 12 سالگی و در یک سانحه رانندگی جان داده است.

حواشی رکسانا

حواشی رکسانا چیست؟

در این بخش از مقاله به صورت کامل به حاشیه هایی که درباره این دختر جوان بسیار مشهور است، می پردازیم. قبل از ان بهتر است بدانید، که تمام این حاشیه ها به نفع سلبریتی ها و یا شاخ های مجازی تمام می شود. چرا که این جنجال ها مردم  و مخاطب ها را نسبت به ان ها کنجکاو می کند. سپس بعد از مدت کوتاهی به فالور ها و دنبال کننده های ان ها افزوده می شود. این دختر زیبا و خوش اندام شمالی، از حاشیه دور نبوده است. البته خود او نیز برای دور بودن از حاشیه ها تلاشی نکرده است.

در این قسمت تعدادی از حاشیه های موجود برای این دختر جوان بیست و سه ساله را بیان خواهم کرد. برای رات تر بودن و خلاصه بودن این حاشیه ها، ان ها را به صورت موردی بیان خواهم کرد :

  • مدیریت بخشی از سایت حضرات
  • بهم زدن رابطه نیلی و پویان
  • رابطه جدی با پویان
  • فرار از کشور برای تولید ویدیو های نا مناسب
  • دوست پسر های متعدد و رابطه های پوچ

تمام حاشیه هایی که در قسمت بالا راجب این دختر جوان گفته شده است، تا به حال به صورت دقیق تایید نشده است. در نتیجه در درست بودن و نبودن ان نمی توان نظر دقیقی داد. این دختر جوان نیز تا به حال تحت هیچ شرایطی موضوعاتی که برای او حکم شایعه را داشتند، بازگو نکرده است.

سوالات متداول

رکسانا در چه سالی به ترکیه مهاجرت کرد؟

رکسانا در سال 1399 هجری شمسی بود، که به کشور ترکیه مهاجرت کرد.

رکسانا از چه زمانی فعالیت های خود را به صورت جدی در اینستاگرام اغاز کرد؟

رکسانا فعالیت های خود را از سال 1397 هجری شمسی به صورت جدی در فضای اینستاگرام اغاز کرد.

رکسانا چند خواهر در حال حاضر دارد؟

رکسانا در حال حاضر تنها یک خواهر دارد، چرا که خواهر بزرگ تر او فوت کرده است.

رکسانا در ترکیه به چه فعالیت هایی مشغول است؟

رکسانا در ترکیه به منتشر و تولید کردن ولاگ های مختلف مشغول است.

دیدگاهتان را بنویسید