درآمد سلبریتی های اینستاگرام از تبلیغات چقدر می باشد؟

درآمد سلبریتی های اینستاگرام به صورت معمول به تبلیغات در اینستاگرام به صورت پست و استوری اشاره دارد اما این موضوع برای همه سلبریتی ها صدق نمی کند، چرا که اکثر آن ها علاوه بر کار تبلیغات، در دنیای واقعی بیزینس خود را دارند. در این مقاله ما چگونگی درآمد سلبریتی ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

درآمد سلبریتی های اینستاگرام به چه صورت است

درآمد سلبریتی های اینستاگرام به چه صورت است؟

سلبریتی ها در اینستاگرام به طور معمول تولید محتوا می کنند که گاهی مفید و گاهی برای جامعه مضر است اما نکته قابل توجه این است که مردم این افراد و محتویات درون صفحه شخصی آن ها را می پسندند و آن ها را دنبال می کنند، در این میان سلبریتی ها برای وقتی که درون اینستاگرام می گذارند ارزش قائل می شوند و سعی می کنند با تبلیغات برای افراد و مشاغل راه در آمدی داشته باشند.

درآمد حاصل از تبلیغات در استوری

سلبریتی ها با انتشار عکس ها و ویدئو هایی در مورد مشاغل و افراد و نوشتن مطالبی در مورد آن ها و بعضاً صحبت کردن در مورد کیفیت خدمات تبلیغات انجام می دهند.

درآمد حاصل از تبلیغات در پست

تبلیغات در پست مانند تبلیغات در استوری است با این تفاوت که درامد حاصل از پست بسیار بیشتر از درآمد حاصل از استوری می باشد.

درآمد حاصل از فروش صفحات معتبر

سلبریتی ها گاهی اوقات به یک صفحه اکتفا نمی کنند و همزمان دو الی سه پیج را با هم مدیریت می کنند و هنگامی که تعداد دنبال کننده های پیج به تعداد قابل توجهی رسید شروع به فروش آن صفحه می کنند. مبلغ پرداختی بابت دریافت این صفحات بستگی به تعداد دنبال کننده ها و واقعی بودن آن ها دارد.

درآمد حاصل از ایجاد برنده مربوط به خود

سلبریتی های معروف اینستاگرام گاهی شروع به ایجاد برند خود در زمینه پوشاک، رستوران، عکاسی و… می کنند و از آن لحاظ که طرفداران زیادی دارند مورد استقبال قرار می گیرند و از این طریق نیز به درآمد خوبی می رسند.

درآمد سلبریتی های اینستاگرام از پست گذاشتن

درآمد سلبریتی های اینستاگرام از پست گذاشتن چقدر است؟

در آمد سلبریتی ها از پست گذاشتن نسبت به استوری به مراتب بیشتر است. به گزارش آخرین خبر گزاری های معتبر در آمد حاصل از این پست ها مبالغ بسیار هنگفتی است که به چند مورد آن ها اشاره خواهیم کرد.

جاستین بیبر

در مبلغ حاصل از هر پست تبلیغی جاستین بیبر در سال ۲۰۱۷ رقمی معادل ۶۰۰ هزار دلار گزارش شده است.

کریستین رونالدو

میزان درآمد دریافتی این نابغه فوتبال برای هر پست تبلیغاتی در اینستاگرام رقمی معادل ۸۰۰ هزار دلار در سال ۲۰۱۹ گزارش شده است.

کیتی پری و درآمد سلبریتی های اینستاگرام

و اما کیتی پری این خواننده محبوب نیز برای هر پست تبلیغاتی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر می کند در سال ۲۰۱۸ عددی معادل ۳۰۰ هزار دلار اعلام شده است.

ریانا

ریانا یکی از مشهورترین خواننده های شناخته شده در جهان که به مراتب کمتر تبلیغات انجام می دهد، گزارش شده است بابت هر پست تبلیغاتی در سال ۲۰۱۶ مبلغی حدود ۲۵۰ هزار دلار دریافت کرده است.

درآمد سلبریتی های مدلینگ اینستاگرام

از آن جایی که استفاده از اینترنت و شبکه های مجازی روز به روز رو به پیشرفت است و تمام افراد اعم از کودک و بزرگسال همه از طرفداران آن هستند بازار درآمد سلبریتی ها بسیار داغ است. در این میان سلبریتی های مدلینگ با همکاری با برند ها و شرکت های معتبر که روزانه درخواست های متعددی برای آن ها ارسال می کنند صاحب مبالغ بسیار چشمگیری می شوند.

کایلی جنر

کایلی جنر معروف که محبوبیت زیادی در بین جوانان دارد به عنوان یک سلبریتی مدلینگ در اینستاگرام در سال ۲۰۱۶ مبلغی حدود ۳۰۰۰ دلار از برندهای شناخته شده دریافت کرده است. لازم به ذکر است که در سال ۲۰۱۹ این مبلغ به عددی معادل ۲ میلیون دلار رسیده است.

خواهران کارداشیان

این سه خواهر که در اینستاگرام حسابی غوغا به پا کرده اند بابت هر پست تبلیغاتی در اینستاگرام مبلغی حدود ۴۰۰ هزار دلار در سال ۲۰۱۶ دریافت می کردند، اکنون در سال ۲۰۲۰ مبلغ دریافتی آن ها از این شرکت ها و برند ها ۷۰۰ هزار دلار است.

دنیا جهانبخت

در ایران هم تعداد سلبریتی های مدلینگ کم نیست که یکی از معروف ترین آن ها دنیا جهانبخت می باشد. دنیا جهانبخت به دلیل داشتن تعداد دنبال کننده های میلیونی با برند ها و شرکت های مختلفی در کار مدلینگ همکاری می کند. این خانم بابت هر پست تبلیغاتی در زمینه مدلینگ مبلغ ۳۰ میلیون تومان از شرکت های مختلف دریافت می کند.

الناز گلرخ

از دیگر سلبریتی های مدلینگ می توان به خانم الناز گلرخ اشاره کرد. ایشان علاوه بر کار مدلینگ در زمینه آرایشی بسیار حرفه ای هستند و از میکاپ آرتیست های نامدار ایران هستند. به گزارش آخرین خبرگزاری ها ایشان با ۳ میلیون دنبال کننده بابت هر پست تبلیغاتی در زمینه مدلینگ مبلغی حدود ۲۰ میلیون تومان دریافت می کنند.

درآمد واینرهای اینستاگرام

درآمد واینرهای اینستاگرام

در ابتدا باید بگوییم که واینر ها چه کسانی هستند؟ واینر به اشخاصی گفته می شود که در شبکه های مجازی به خصوص اینستاگرام ویدئو های حاوی محتوای طنز تولید می کنند و این افراد امروزه توانسته اند دنبال کننده های زیادی را جلب کنند.

مهم ترین قسمت درآمد این افراد تبلیغات است که با تعداد دنبال کننده های آن ها و تعداد بازدید هر پست تبلیغی رابطه مستقیم دارد.

مبین ام دی

مبین در ابتدای شروع کار خود در اینستاگرام تنها به عنوان سرگرمی ویدئوهایی حاوی طنز تولید و منتشر می کرد با استقبال مردم و حمایت از او تعداد دنبال کننده های او در حال حاضر به یک میلیون نفر رسیده است. مبین بابت هر استوری تبلبغاتی یک میلیون و پانصد هزار تومان دریافت می کند که البته این مبلغ برای پست های تبلیغاتی بیشتر است.

جواد خواجوی و درآمد سلبریتی های اینستاگرام

جواد خواجوی در ابتدای راه تنها سربازی بود که هنر تئاتر را دنبال می کرد و در اینستاگرام با صدا گزاری روی ویدئو ها طرفدارانی پیدا کرد. در حال حاضر وی ۳ میلیون دنبال کننده دارد و طبق آخرین آمار بابت هر تبلیغ مبلغ ۳ میلیون تومان دریافت می کند.

عرفان علیرضایی

عرفان علیرضایی نیز از واینرهایی است که به محض شروع فعالیت خود با استقبال زیادی رو به رو شد. عرفان در حال حاضر چهار میلیون دنبال کننده دارد و از آن جایی که مبلغ دریافتی تبلیغات با تعداد دنبال کننده ها رابطه مستقیم دارد، این واینر بابت هر پست تبلیغی چهار میلیون تومان دریافت می کند.

میلاد خواه

میلاد قاسمی خواه با ایجاد هنجار و استفاده از شال و روسری و نشان دادن روزمرگی هایی که یک دختر در زندگی خود دارد تبدیل شد به یکی از بهترین واینرهای اینستاگرامی ایران! میلاد اکنون چهار میلیون و پانصد دنبال کننده دارد و شرکت های تبلیغاتی بابت هر پست تبلیغی مبلغ پنج میلیون تومان به وی پرداخت می کنند.

درآمد سلبریتی های زن در اینستاگرام

در جامعه امروزه که همه به دنبال زیبایی و آراستگی هستند در اینستاگرام سلبریتی های زن با استفاده از زیبایی خود و انتشار عکس ها و ویدئوهایی در حال ورزش، میکاپ و خرید و هم چنین عکس هایی با ژست های فوق العاده از خود منتشر می کنند و طرفداران میلیونی برای خود جذب می کنند.

لازم به ذکر است که امروزه سلبریتی های زن بسیار بیشتر از سلبریتی های مرد در زمینه مدلینگ و زیبایی کسب درآمد می کنند و این موضوع هیچ ربطی به کشورهای جهان سومی ندارد و شما این محبوبیت را نسبت به سلبریتی های مدلینگ زن حتی در پیشرفته ترین کشور های دنیا می توانید ببینید. این سلبریتی های خانم از تبلیغات به صورت استوری و پست به درآمد های میلیونی می رسند.

درآمد سلبریتی های زن در اینستاگرام

درآمد سلبریتی های مرد در اینستاگرام

سلبریتی های مرد نیز مانند سلبریتی های زن در اینستاگرام بسیار فعالیت می کنند. این درست است که در زمینه مدلینگ و زیبایی سلبریتی های زن درآمد بیشتری دارند اما سلبریتی های مرد نیز با هوش و خلاقیت و ایجاد حاشیه های بسیار در اینستاگرام شروع به جذب دنبال کننده های میلیونی کرده اند. این دنبال کننده های میلیونی نیز درآمدهای میلیونی به همراه دارند. در ادامه با چند نفر از این سلبریتی های مرد آشنا خواهیم شد.

پویان مختاری

پویان مختاری که از چندین سال قبل به عنوان خواننده مطرح بود و موزیک هایی با گویش لری و فارسی منتشر کرد بعد از مدتی به ترکیه سفر کرد و در ترکیه با نیلی افشار در اینستاگرام حاشیه هایی ایجاد کردند و زندگی روزمره خود را به اشتراک می گذاشتند، بعد از مدتی پویان مختاری با فعالیت در سایت های شرط بندی و تبلیغات در اینستاگرام به ثروت خیلی زیادی دست پیدا کرد.

حمید فدایی

حمید فدایی در زمینه مدلینگ در اینستاگرام فعالیت می کند. وی 652 هزار نفر دنبال کننده دارد و از راه تبلیغات در اینستاگرام و حرفه مدلینگ درآمدهای میلیونی دریافت می کند.

داوود هزینه و درآمد سلبریتی های اینستاگرام

داوود هزینه نیز با ایجاد حواشی در اینستاگرام به محبوبیت رسید و اکنون در ترکیه رستوران خود را دارد و همچنین با تبلیغات در اینستاگرام پول خوبی به دست می آورد.

وحید خزایی

وحید خزایی در ایران با انتشار عکس دختران برای خود حواشی ایجاد کرد به ترکیه رفت و در اینستاگرام بسار فعالیت کرد، کم کم شروع به تبلیغات در اینستاگرام کرد و در کنار آن بازار تجارت دختران را به راه انداخته بود و حسابی پول خوبی به جیب می زد که البته با وی به صورت جدی برخورد شد.

سوالات متداول در مورد درآمد سلبریتی های اینستاگرام

آیا همه سلبریتی ها در اینستاگرام تبلیغات انجام می دهند؟

در جواب باید بگوییم بسیاری از سلبریتی ها هیچ گونه تبلیغی انجام نمی دهند.

آیا درآمد حاصل از تبلیغات برای همه سلبریتی ها یکسان است؟

مبلغ دریافتی سلبریتی ها نسبت به میزان شهرت آن ها است و باهم متفاوت است.

آیا درآمد زایی از اینستاگرام آسان است؟

در جواب باید بگوییم که شاید به ظاهر کسب درآمد از اینستاگرام و فضای مجازی آسان باشد اما نیاز به خلاقیت دارد.

تمام سلبریتی های ایران در خارج کشور خود زندگی می کنند؟

تعداد بیشتر آن ها در خارج از ایران زندگی می کنند اما عده ای نیز در داخل ایران هستند.

دیدگاهتان را بنویسید