تیم هفته لیگ برتر بررسی تیم ها آلیسون بکر ، فران تورس ، تیاگو آلکانتارا

تیم هفته لیگ برتر بررسی تیم ها آلیسون بکر ، فران تورس ، تیاگو آلکانتارا

بررسی تیم ها آلیسون بکر ، فران تورس ، تیاگو آلکانتارا

لیورپول امیدهای خود در لیگ قهرمانان را بـه دراماتیک ترین شکل ممکن زنده نگه داشت زیرا دروازه بان این تیم در دقیقه 95 بازی مقابل وست برومویچ در دقیقه 36برنده گل پیروزی شد.تیم هفته لیگ برتر رابا توجه بـه تیم هاي‌ میتوانید پیشبینی کنید.

 

در مقابل ؛ چهار موقعیت برتر وستهام یونایتد ضربه بزرگی را متحمل شدند کـه توسط برایتون و هوو آلبیون برگزار شد ؛ در حالی کـه امیدهای اروپایی اورتون با شکست خانگی بـه شفیلد یونایتد سقوط کرد .تاتنهام هاتسپور شش شانس برتر خودرا افزایش داد زیرادر شمال لندن 2-0 ولورهمپتون را شکست داد.

 

بود یک تریلر هفت هدف در شب جمعه وجوددارد بـه عنوان منچستر سیتی غلبه نیوکاسل دریک امر درهم و برهم، در حالی کـه لیدز یونایتد همچنین چهار بار در گل بـه ثمر رساند برنده بیش از خود برنلی .

 

اهداف آزادانه در پارک Selhurst جریان بیش از حد بـه عنوان کریستال پالاس ضرب و شتم استون ویلا 3-2؛ و ساوتهمپتون توسط 3-1 نتیجه برابر پیروز شدند فولام .در این جا ؛ تیم هفته برتر لیگ برتر خودرا برای gameweek 36 انتخاب می‌کند.

 

دفاع

آلیسون بکر پس از برنده واقعی وقت ایستادگی خود برای لیورپول مقابل وست بروم ؛ وادار شد دستکش را در تیم این هفته بدست آورد و از چندین جهت تاریخ سازی کرد.

 

در هر هفته عادی ؛ عملکرد آرون رامسدیل برای شفیلد یونایتد در برابر اورتون ممکن بود برای کسب این جایگاه کافی باشد ؛ اما آلیسون نه تنها یکی از بـه یادماندنی ترین لحظات تاریخ لیگ برتر را ایجاد کرد ؛ بلکه سیو هاي‌ مهم دیگری را نیز در بازی انجام داد پایان برای امکان برنده شدن.

 

ترنت الکساندر-آرنولد نیز در پیروزی لیورپول نقش مهمی داشت ؛ ودر این امر سهم مهمی در دفاع داشت و تهدیدهای زیادی را پیش رو داشت ؛ قبل از این کـه پاس گل برای برنده آلیسون بدهد.

 

این یک آخر هفته بـه یاد ماندنی بود برای تایریک میچل ؛ بازیکن کریستال پالاس ؛ کـه نخستین گل خودرا در لیگ برتر بـه ثمر رساند و همچنین یک پاس گل در پیروزی عقاب ها مقابل استون ویلا داد.

تیم هفته لیگ برتر بررسی تیم ها آلیسون بکر ، فران تورس ، تیاگو آلکانتارا

تیم هفته لیگ برتر

Conor Coady در دیدار با Spurs در سمت باخت Wolves قرار گرفت ؛ اما اگر این مدافع نبود کـه در نیمه اول تعداد زیادی بلوک مهم را ایجاد کرد ؛ می توانست خیلی بدتر شود.

 

Emil Krafth ؛ Pascal Struijk و Diego Llorente همگی شایسته تقدیرهای افتخاری در پست مدافع میانی هستند اما Dan Burn بازیکن برایتونبرای بازی در تساوی مقابل وستهام 4 بازیکن پشتی ما را تکمیل کرد.

 

میدانی

لیدز بزرگ ترین برنده آخر هفته بود کـه با برنلی با نتیجه 4 بر صفر بـه پیروزی رسید و جک هریسون با یک گل و سپس دو پاس گل برای تکمیل مسیر ؛ معمار اصلی ان بود.

 

کالوین فیلیپس نیز شایسته ذکر از ان بازی اسـت ؛ اما نگاه بـه گذشته پیر امیل هوجبرگ در وسط پارکغیرممکن بودپس از این کـه وی یک گل بـه ثمر رساند و دیگری را در پیروزی تاتنهام برابر ولوز ایجاد کرد.

 

در وسط هاوجرگ بـه تیاگو آلکانتارا پیوست ؛ کـه بازی برای لیورپول مقابل وست بروم را نظارت کرد ؛ حتی اگر وادار بودند بـه یک ضربه دیرهنگام اعتماد کنند تا در نهایت برتری خودرا حساب کنند.

تیم هفته لیگ برتر بررسی تیم ها آلیسون بکر ، فران تورس ، تیاگو آلکانتارا

تیم هفته لیگ برتر

ناتان تلا یکی از دو بازیکن تعویضی برای کاهش این تیم دراین هفته اسـت ؛ زیرا در پیروزی ساوتهمپتون برابر فولام از روی نیمکت بیرون آمده و یکی را بـه ثمر رسانده اسـت.

 

رقابت هاي‌ فراوان دیگری نیز برای مناطق گسترده وجود داشت ؛ محمد صلاح ؛ رافینیا و ویلفرید زاها در بین افراد درگیر ؛ در حالی کـه جیمز وارد-پروس ؛ ایلکای گوندوگان و ابرکی ایزه نیز در خط هافبک شایسته ذکر هستند.

 

حمله

رودریگو مورنو دومین زیرمجموعه اي اسـت کـه دراین XI گنجانده شده اسـت ودر پیروزی لیدز برابر برنلی از روی نیمکت بهترین بازیکن 32 دقیقه اي خودرا بـه دست آورده اسـت.

 

شریک اعتصاب او یکی بهتر از این بود ؛ با این وجود Ferran Torres بـه خود کمک کرد تا یک هت تریک کند تا قهرمان منچسترسیتی را از نیوکاسل عبور دهد.

 

قهرمانانه هت تریک تورس وی را بـه تیمی برای این هفته تبدیل کرد ؛ اما هنوز رقابت سختی برای جبهه هاي‌ جلو وجود داشت.

 

هری کین ؛ چه آدامز و دیوید مک گلدریک شایسته ذکر هستند ؛ در حالی کـه این آخر هفته ویژه اي برای جوان دانیل جبیسون بود کـه نخستین گل کامل خود در لیگ برتر را در حالی زد کـه شفیلد یونایتد اورتون را شکست داد.

 

دیدگاهتان را بنویسید