بازی وست برومویچ و وستهام یونایتد پیش بینی بازی فوتبال

بازی وست برومویچ و وستهام یونایتد پیش بینی بازی فوتبال

بازی وست برومویچ و وستهام یونایتد پیش بینی بازی فوتبال

هواداران در حالی حضور خواهند داشت کـه وست برومویچ آلبین آخرین بازی خود در لیگ برتر را در روز چهارشنبه در هاوثورنس انجام میدهد و از امیدهای اروپایی وستهام یونایتد استقبال می‌کند در میدلندز میکند.

 

باگی ها قبلاً بـه سقوط سقوط کرده بودند ؛ اما فرصت زیادی برای وستهم وجوددارد تا در آنجا بازی کند زیرا آن ها میخواهند یک فصل خوب رابا بالاترین حد بـه اتمام برسانند.

 

پیش نمایش بازی

وستهام دقیقاً در زمان نامناسب دچار افت فرم شده اسـت ؛ از 15 پیشنهاد گذشته تنها چهار امتیاز گرفته اسـت تا چهار امید برتر خودرا دریک رشته آویزان کند.

 

چکش ها قبل از یک پیروزی ؛ یک تساوی و سه شکست فوتبال لیگ قهرمانان را در اختیار داشتند ؛ اما ممکن اسـت شانس رسیدن آن ها بـه این هدف غیرمترقبه یکبار برای همیشه ودر زمان شروع بازی مقابل وست بروم خاموش شده باشد.

 

اگر چلسی سه شنبه شب لسترسیتی را شکست دهد ؛ وستهام دیگر نمی‌تواند دراین فصل در جمع چهار تیم برتر قرار گیرد ؛ در حالی کـه حتی یک تساوی در ان بازی بـه دلیل اختلاف گل پایین تر ؛ موقعیت هاي‌ وستهم را خاتمه میدهد.

 

رسیدن بـه سرزمین وعده داده شده لیگ قهرمانان اروپا همیشه دستاوردی بسیار بزرگ تر از ان اسـت کـه هر شخصی از وستهام دراین دوره انتظار داشته باشد ؛ و انتظار میرود لیگ اروپا یا حتی لیگ کنفرانس یوفا ؛ صعود بـه عنوان یک رقابت موفقیت آمیز را درنظر بگیرد.

 

در شرایطی کـه چکشها درنظر گرفته شده اند ؛ با تساوی 1-1 روز شنبه مقابل برایتون و هوو آلبیون ؛ انها را در جایگاه هفتم قرار داد ودر امتیازات با تاتنهام در رده ششم قرار گرفت ؛ اما با اختلاف تفاضل گل بسیار پایین تر.Said Benrahma بازیکن وستهام یونایتد در 15 می 2021 نخستین گل خودرا برایتون و هوو آلبیون در لیگ برتر جشن گرفت.

بازی وست برومویچ و وستهام یونایتد پیش بینی بازی فوتبال

بازی وست برومویچ و وستهام یونایتد

تساوی در آمکس باعث شد کـه وستهام با 28 امتیاز خارج از خانه دریک فصل با رکورد باشگاه لیگ برتری خودرا بـه تساوی برساند ؛ ودر آخرین مسابقه خود درسال 2020-21 با پیروزی یک بالاترین امتیاز خارج از خانه را دریک رقابت برتر کسب کند. از سال 1985 تا 86 ؛ زمانی کـه انها سوم شدند.

 

آهنین در چهار فصل گذشته در آخرین بازی خارج از خانه این فصل از شکست خودداری کرده اند و می‌توانند برای نخستین بار از 06-05-2005 دراین مسابقه لیگ را برابر وست بروم تکمیل کنند.

 

سام آلاردایسشاگردان ثابت کردند کـه انها بدون درنظر گرفتن سقوط در آخرین باره ؛ تا پایان مبارزه خواهند کرد ؛ هرچند در عرض چند ثانیه از نگه داشتن لیورپول دریک تساوی و همه ی امیدهای چهار تیم برتر آن ها نیز پایان مییابد.

 

در پایان ؛ یک برنده فوق العاده در دقیقه 95 آلیسون بکر از دروازه بان لیورپول ؛ وست بروم را دید کـه دست خالی بـه خانه میرود ؛ اگر چه آلاردایس مشتاق بود روی داوری و تصمیمات VAR تمرکز کند کـه در ان مسابقه بر خلاف تیمش بود.

 

در طول دوره مبارزات انتخاباتی ؛ Baggies بـه سادگی بـه اندازه کافی خوب نبوده اسـت ؛ و این یک روند پرهزینه اسـت کـه از زمان ورود آلاردایس نیز ادامه داشته اسـت.

بازی وست برومویچ و وستهام یونایتد

بـه طور معمول معمار عیب یابی لجبازی ؛ آلاردایس تلاش کرده اسـت تا همان تأثیر را در وست بروم داشته باشد ؛ از آنجایی کـه تیمش در دسامبر مسئولیت خودرا بـه دست گرفت ؛ فقط چهار کلین شیت را حفظ کرد و 44 گل هم در لیگ برتر دریافت کرد.

 

باگی ها فقط بـه یک امتیاز دیگر احتیاج دارند – یا این کـه شفیلد یونایتد نتواند در یکی از دو بازی باقیمانده خود پیروز شود – تا خاطرجمعی حاصل کند کـه آن ها در انتهای جدول بـه اتمام نمیرسند ؛ اما جایگاه هجدهم سقف جاه طلبی آن ها اسـت.

 

یک مسابقه پنج برنده بدون برد پس از تجدید حیات مختصر بـه این معنی اسـت کـه اکنون تمرکز برای بازگشت بـه مسابقات قهرمانی آغاز میشود ؛ در آستانه تابستان بزرگی کـه آینده عده اي از بازیکنان اصلی و مدیر آن ها در بالای دستور کار خواهد بود.

 

اتمام فصل در بالای دیدار برابر وستهام و لیدز یونایتد می‌تواند برخی را متقاعد کند کـه بازگشت فوری بـه لیگ برتر احتمالاً فصل آینده اسـت ؛ اگر چه برای انجام اینکار انها بـه یک رکورد فقط دو برد از 16 لیگ برتر گذشته خود نیاز دارند. بازی در برابر چکش.

 

در واقع ؛ آلاردایس از زمان ترک این باشگاه درسال 2015 ؛ هر چهار دیدار خود در لیگ با وستهام را از دست داده اسـت ؛ در حالی کـه در هفت مسابقه گذشته خود با دیوید مویس دریک جدال مقابل شکست خورده اسـت .

 

اخبار تیم

وستهام از دکلان رایس در بازی برگشت برایتون برای یازدهم آغازین استقبال کرد و ملی پوش انگلیس در بازگشت از مصدومیت بدون آسیب دیدگی بود.

 

خبر های خوب دیگری می‌تواند برای مویز همراه باشد ؛ با آرتور ماسوآكو و مانوئل لانزینی باشد ؛ در آستانه این مسابقه با تست هاي‌ دیرهنگام آمادگی جسمانی روبه‌رو می‌شوند.

 

هر دو بـه عنوان تردیدهای اساسی برای التیام بـه موقع روز چهارشنبه درنظر گرفته میشوند ؛ اما انها هنوز میتوانند در بازی آخر فصل حضور داشته باشند تا وستهام رابا یک تیم کاملاً مناسب بـه تابستان بفرستند.

 

انتظار میرود کـه مایکل آنتونیو دوباره هدایت این خط را بـه عهده داشته باشد ؛ در 14 گل خارج از خانه خود در لیگ برتر در 14 گل دستی مستقیم داشت و 11 گل بـه ثمر رساند و 3 گل نیز بـه ثمر رساند.

 

Said Benrahma از نیمکت بیرون آمد تا نخستین گل خود در لیگ برتر را بـه ثمر برساند و وستهام را برایتون صاحب یک امتیاز کند ؛ و بنابر این اینبار امیدوار خواهد بود کـه نقش اصلی را بازی کند.

 

وست بروم همچنین از نظر سلامتی نسبتاً تمیز اسـت و تنها برانیسلاو ایوانوویچ و مرد سابق وستهام رابرت اسنودگراس غایب هستند.

بازی وست برومویچ و وستهام یونایتد پیش بینی بازی فوتبال

بازی وست برومویچ و وستهام یونایتد

تصمیم اصلی آلاردایس در جبهه رخ میدهد ؛ جایی کـه هال رابسون-کانو نخستین شروع پرواز خودرا از دسامبر 2017 در روز یکشنبه بـه او واگذار کرد ؛ در ادامه پاداش ایمان مدیر خودرا با یک هدف خوب دریافت کرد.

 

کمبود وقت نسبی این بازیکن 31 ساله در ماه هاي‌ اخیر می‌تواند وی را در تلاش برای دو بار بازی در سه روز ببیند ؛ بـه این معنی کـه Mbaye Diagne میتواند دوباره بـه زمین بیاید.

 

گردی دیانگانا ؛ جوان سابق وستهام ؛ نخستین بازی خودرا در لیگ از ژانویه مقابل لیورپول آغاز کرد و امیدوار اسـت جایگاه خودرا از آینسلی میتلند-نیلز حفظ کند .

 

ترکیب اصلی احتمالی وست برومویچ:

جانستون؛ Furlong ؛ Ajayi ؛ Bartley ؛ Townsend ؛ فیلیپس ؛ گالاگر ؛ یوكوسلو ؛ مایتلند-نیلز ؛ پریرا دیاگن

 

ترکیب احتمالی وستهام یونایتد:

فابیانسکی؛ کوفال ؛ داوسون ؛ اوگبونا ؛ کرسول ؛ Soucek ؛ برنج ؛ بوون ؛ لینگارد ؛ بنراهما ؛ آنتونیو

 

ما می گوییم: وست برومویچ آلبین 1-2 وستهم یونایتد

وستهام در 9 بازی اخیر خود در لیگ یک کلین شیت نکرده اسـت ؛ در حالی کـه باگی در 5 بازی اخیر خود نتیجه را واگذار کرده اسـت ؛ بنابر این باید موقعیت ها و گل هاي‌ موجود در هر دو انتهای زمین دراین بازی وجود داشته باشد.

 

چکش ها تا جایی کـه مسابقه چهار تیم برتر بـه دلیل ناخوشایند فرم اسـت ؛ بـه پای خود شلیک کرده اند ؛ اما فوتبال لیگ اروپا هنوز بسیار قابل دستیابی اسـت و مویز خواهان پایان خوب فصل اسـت.

 

وست بروم قبلاً نشان داده اسـت کـه انها درگیر جنگ خواهند شد و میزبان برای بازدیدکنندگان یک تماس راحت نخواهد بود ؛ اما ما انتظار داریم وستهام کار خودرا انجام دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید