آمال بوناهرا زن آنتونیو اسفندیاری برنده پوکر ایرانی

آمال بوناهرا یکی از چهره هایی است که در زمینه رقابت ها و تورنمنت پوکر های متعدد فعالیت می کند. البته نام او به اندازه ای آشنا نیست که اکثریت علاقه مندان پوکر با او آشنا باشند. اما باید بدانید که او به واسطه ارتباط عاطفی اش با یکی از سرشناس ترین پوکر بازان جهانی، تا حدودی شناخته شده و آشنا می باشد. در ادامه این چهره را برای افرادی که با او آشناییت ندارند، معرفی می کنیم.

آمال بوناهرا کیست؟
Amal Bounahra

آمال بوناهرا کیست؟

دنیا پوکر دنیا وسیعی است که چهره های بسیاری را در خود جا داده است. از آمال بوناهرا می توان به عنوان یکی بازیکنان فعال در این زمینه نام برد. البته شهرت وی در حد جهانی نیست. اما او تا کنون در تورنمنت های بسیاری شرکت کرده و توانسته مبلغی را به عنوان جایزه برای خود به ارمغان آورد. این چهره را می توان از پوکر بازانی دانست که به تازگی وارد دنیا پوکر شده و می تواند در آینده، به دستاورد های بزرگی دسترسی پیدا کند. او در حین انجام رقابت های پوکر با آنتونیو اسفندیاری آشنا شد و هم اکنون نام آمال، در کنار این چهره مشهور دنیا پوکر برده می شود. آنتونیو اسفندیاری چهره ای پر طرفدار در میان بازیکنان پوکر است و می توان او را یکی از قدرتمند ترین و بزرگ ترین بازیکنان پوکر دانست. وی در انجام تورنمنت های پوکر به قهرمانی های بزرگ و متعددی دست یافته که امروزه او را به جایگاه ماهر ترین پوکر باز جهانی رسانده اند. ارتباط میان آنتونیو اسفندیاری و آمال، یک رابطه بسیار قوی عاطفی است که در ادامه بیشتر در این مورد به صحبت می پردازیم.

بیوگرافی آمال بوناهرا چه می باشد؟

زندگی آمال بوناهرا در میان یک خانواده پوکر باز آغاز شد، استعداد انجام بازی های کازینویی و شرطی در خانواده بوناهرا رایج است و می توان گفت که اکثریت اعضا این خانواده راهی رقابت های جهانی پوکر شده اند. باب بوناهرا یکی دیگر اعضا پوکر بازی است که تا کنون توانسته به موفقیت های بی شماری در زمینه پوکر دست پیدا کند. خانواده بوناهرا اصالتا اهل کشور کوچکی به نام بلیز هستند. این کشور یکی از کوچک ترین کشور های جهان است که در آمریکا مرکزی واقع شده است و جمعیت آن تنها ۴۲۰ هزار نفر می باشد.

او به کدام کشور مهاجرت کرده است؟

او به کدام کشور مهاجرت کرده است؟

این خانواده در سال ۲۰۰۸ به آمریکا مهاجرت کردند و در یکی از ایالت های این کشور سکونت گزیدند. در سال ۲۰۱۱، باب بوناهرا برای نخستین بار توانست در رقابت های سری جهانی پوکر شرکت کند و به فینال این مسابقه راه یابد. پیروزی در این تورنمنت به عنوان با ارزش ترین رقابت این چهره به حساب می آید. هر چند که او همچنان در بسیاری از رقابت ها شرکت می کند و افتخار آفرینی های او پایان پذیر نبوده است.

او چه مبلغی در مسابقات بدست اورده است؟

لازم به ذکر است که این چهره تا کنون دو میلیون دلار از بازی از رقابت های پوکر برنده شده است. آمال دختر باب می باشد. او نیز مانند پدر خود، مسیر شرکت در رقابت های پوکر را انتخاب کرد و توانست در چندین تورنمنت حضور یابد. در این رقابت او، آمال برای یک بار با آنتونیو اسفندیاری در یک نیز قرار گرفت. هرچند که آمال نتوانست به میز نهایی راه یابد، اما شرکت در آن تورنمنت مسیر زندگی او را تغییر داد و موجب شد که او با آنتونیو اسفندیاری وارد یک رابطه عاطفی عمیق شود.

عکس های آمال بوناهرا در کجا دیده می شود؟
Amal Esfandiari

عکس های آمال بوناهرا در کجا دیده می شود؟

هم اکنون با مراجعه به اینترنت و سرچ نام این چهره می توانید به تصاویر او دسترسی پیدا کنید. در بسیاری از سایت ها، تصاویری از حضور این چهره در رقابت ها و تورنمنت های جهانی پوکر دیده می شود. همچنین در یکی از مجلات مربوط به پوکر، نام و تصویر این چهره ذکر شد. از آن جایی که این چهره نو ظهور دنیا پوکر با آنتونیو اسفندیاری در رابطه است، می توانید برای مشاهده تصاویر او، به پیچ رسمی اینستاگرام آنتونیو اسفندیاری نیز مراجعه نمایید. در پیج این چهره تصاویری از آمال در مسافرت هایشان دیده می شود و می توانید تصاویر خانوادگی این زوج را نیز مشاهده کنید.

ازدواج آمال بوناهرا با آنتونیو اسفندیاری حقیقت دارد؟

رقابت های جهانی پوکر، سرآغاز شروع یک رابطه عاطفی قوی میان آمال و آنتونیو اسفندیاری بود. نام این دو چهره در سال های اخیر بسیار سر زبان ها افتاده و تصاویرشان در سایت های مربوط به پوکر دیده می شود. می توان از این زوج به عنوان یکی از محبوب ترین زوج های پوکر باز جهانی نام برد. آن ها رابطه خود را در حدود سال ۲۰۱۳ آغاز کردند. این رابطه تا کنون بر قوت خود باقی مانده است. اما باید ذکر کنیم که آن ها از همان ابتدا به عنوان دوست دختر و دوست پسر شناخته شدند و تا کنون سندی بر رسمی کردن رابطه آن ها به چشم نخورده است. به تازگی خبری مبنی بر آماده کردن تدارکات ازدواج این زوج به گوش می رسد که در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

حاشیه های آمال بوناهرا در چه موردی است؟
WPT L.A. Poker Classic Season 2018-2019

حاشیه های آمال بوناهرا در چه موردی است؟

از آمال بوناهرا اطلاعات خاصی در دسترس نیست. در واقع تمامی اطلاعات مربوط به زندگی این چهره در مطالب پیشین ذکر شد. با این حال می توان گفت که این چهره یکی از بی حاشیه ترین چهره های پوکر باز در جهان است. تا کنون در میان خبر های جنجال برانگیز نام او عنوان نشده و او نیز خود را درگیر روابط و خبر های جنجالی نمی کند.

او با چه کسی ازدواج کرده است؟

تنها خبری که در روز های اخیر از این چهره منتشر شده، خبر ازدواج رسمی او با آنتونیو اسفندیاری می باشد. این خبر نیز به دلیلی منتشر شد که آمال، در روز های اخیر نام اکانت خود را در اینستاگرام را از آمان بوناهرا به آمال اسفندیاری تغییر داده است. با تغییر این نام احتمال این که به زودی شاهد مراسم عروسی این زوج پوکر باز باشیم، بسیار زیاد است. در نهایت این زوج از بی حاشیه ترین زوج های پوکر باز هستند و تا کنون برای هیچ کدام از آن ها خبر های بسیار جنجالی منتشر نشده است.

آدرس اینستاگرام آمال بوناهرا چیست؟

آمال نیز مانند بسیاری از چهره های پوکر باز جهانی، در اینستاگرام نیز حضور دارد. اما باید بدانید که آمال بوناهرا اینستا را به یک فضا گسترده برای فعالیت تبدیل نکرده است. پیج اصلی این چهره در اینستاگرام، یک پیج پابلیک نیست. او یک پیج پرایوت دارد و فعالیت هایش به صورت خصوصی می باشد. این پیج او، تنها مخصوص دوستان و آشنایان او است و پیجی برای طرفدارانش راه اندازی نکرده است. برای دسترسی به اینستاگرام آمال بوناهرا می توانید در اینستاگرام آیدی amalesfandiari را سرچ کنید. او در حال حاضر نزدیک به ۲۰۰ فالوور دارد و ۶۷۷ پست را با آن ها به اشتراک گذاشته است. احتمالا تصاویر منتشر شده از او، عکس های خانوادگی او می باشد. همچنین در برخی از عکس هایی که آنتونیو اسفندیاری منتشر کرده، پیج تگ شده آمال نیز به چشم می خورد.

بچه های آمال بوناهرا چندتا می باشد؟

پس از این که ارتباط آمال با آنتونیو به صورت کاملا جدی پیش رفت، آن ها تصمیم گرفتند که خانواده خود را بزرگ تر کنند. به همین دلیل در سال ۲۰۱۵ نخستین فرزند این دو چهره متولد شد. آن ها یک فرزند پسر دارند که هم اکنون حدودا ۶ ساله می باشد. در پیج آنتونیو تا کنون تصاویر پسر او به چشم نخورده است. می توان گفت که این زوج از انتشار تصاویر خانوادگی و اطلاعات مربوط به زندگی خود جلوگیری می کنند. نام پسر این دو چهره مشخص نیست. این طور به نظر می رسد که آن ها فرزند دیگری نیز داشته باشند. اما همچنان صحت این خبر تایید نشده و نمی توان با قاطعیت از فرزند دوم این زوج صحبت کرد.

آمال بوناهرا هم پوکر باز است؟

پوکر بازی را می توان ارثیه خانواده بوناهرا دانست. زیرا که اکثریت افراد این خانواده در رقابت ها و تورنمنت های بازی پوکر دیده شده اند. آمال نیز یکی از پوکر بازان نو ظهور است. اما باید ذکر کنیم موفقیت او در بازی های پوکر به اندازه افتخارات پدر و همسرش چشم گیر نیست. در واقع او را می توان یک تازه وارد به حساب آورد و احتمال دارد که در آینده بتواند افتخارات بیشتری را کسب نماید. نام او در میان بازیکنان ۵ تورنمنت دیده می شود. رقابت های او در بین سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹ بود. او در هیچ کدام از رقابت ها نتوانست به میز نهایی دست یابد. اما در حین بازی های خود، مبلغی بیشتر از ۳۴ هزار دلار را برای خود به ارمغان آورد.

ماجرا آمال بوناهرا و تغییر فامیلش به اسفندیاری چه بود؟

هم اکنون حدود ۸ سال از ارتباط دوستی آمال و آنتونیو اسفندیاری می گذرد. همان طور که گفته شد، رابطه آن ها بسیار عمیق است و علاقه آن ها به یکدیگر کاملا مشهور می باشد. آمال در روز های اخیر نام خانوادگی خود در پیج اینستاگرامش را تغییر داد و هم اکنون به عنوان آمال اسفندیاری شناخته می شود. این تغییر ناگهانی، خبر ازدواج رسمی این زوج را منتشر کرد. آمال نیز مانند آنتونیو پوکر باز است و با توجه به سن آمال بوناهرا، او یکی از جوان ترین بازیکنان پوکر به حساب می آید.

سوالات متداول

فعالیت آمال بوناهرا در چه زمینه ای است؟

او یک پوکر باز می باشد.

ارتباط آنتونیو اسفندیاری با آمال چیست؟

آن ها به عنوان نامزد شناخته می شوند.

آمال چند فرزند دارد؟

او یک پسر دارد که در سال ۲۰۱۵ متولد شد اما خبر فرزند دوم او تایید شده نیست.

آمال تا کنون در رقابت های پوکر چه مبلغی را به دست آورده است؟

وی بیش از ۴۳ هزار دلار را کسب کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید