پدر رپ فارسی کیست؟ بررسی بهترین آهنگ های پدر رپ فارسی ایران

در این مقاله قصد داریم پدر رپ فارسی را به شما عزیزان معرفی کنیم همچنین بهترین رپر های فارسی و برترین آهنگ های آنها را نیز با یکدیگر بررسی می‌کنیم و به شما می‌گوییم به چه کسی این لقب را بخشیده اند.

پدر رپ فارس کیست؟

پدر رپ فارس کیست؟

در بین رپر های ایرانی اختلاف نظر بسیار زیادی وجود دارد که چه کسی پدر رپ فارسی نامیده می شود ما در ایران رپر های بسیار معروفی را داریم که هرکدام تاثیر بسیار زیادی در دنیای موسیقی رپ گذاشتند و هر کدام طرفداران بسیار زیادی در ایران و خارج از ایران دارند. طرفداران رپر معروف ایرانی هیچکس اعتقاد دارند که پدر رپ پارسی هیچکس می باشد او در این زمینه بسیار قدیمی می باشد و فعالیت خود را از چندین سال قبل به صورت زیرزمینی شروع کرده است. آهنگ های او معمولاً مضمون اجتماعی سیاسی دارد و به صورت اعتراضی خوانده می شود. شما می‌توانید عکس‌های پدر رپ فارس را در اینستاگرام و در صفحات گوگل مشاهده کنید.

بهترین آهنگ های پدر رپ فارس کدام آهنگ ها هستند؟

در این قسمت به برترین آهنگ های پدر رپ فارس می پردازیم هر کدام از رپر ها اعتقاد دارند آنها پدر رپ پارسی هستند اما به طور کلی مشخص نشده است که منحصراً این عنوان دست چه کسی می باشد ما در این قسمت آهنگ هایی از برترین رپر ها را به شما معرفی می‌کنیم که هر یک از آنها در این جایگاه قرار دارد که پدر رپ پارسی باشند. اما اکثراً اعتقاد دارند رپر معروف ایرانی هیچ کس به دلیل تاثیر بسیار زیاد بر سبک موسیقی رپ در کشور ما ایران پدر رپ فارسی نامیده می شود.

اهنگ خلوت از هیچکس

این آهنگ از اولین آهنگ های او می باشد که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد این آهنگ تأثیر زیادی روی موسیقی رپ ایران گذاشت به طوری که طرفداران بعد از این همه سال همچنان متن این آهنگ را به خاطر دارند و یکی از محبوب ترین آهنگ های هیچکس می باشند.

اهنگ یک مشت سرباز از هیچکس

این آهنگ یکی از آهنگ های همین آلبوم به اسم یک مشت سرباز است که در سال ۲۰۰۸ منتشر شد مضمون این آهنگ سیاسی اجتماعی است و حالت اعتراضی دارد طرفداران هیچکس این آهنگ را بسیار دوست دارد و همچنین جزو محبوب ترین آهنگ های هیچکس شناخته می شود.

جدول و رویا از هیچکس

این آهنگ یکی از آهنگ های آلبوم مجاز می باشد که مدتی پیش در سال ۲۰۲۰ منتشر شد برای دانلود شنیدنی آهنگ می توانید به سایت موسیقی سر بزنید و این آهنگ جذاب را بشنوید.

اهنگ تو کجا بودی از هیچکس

این آهنگ یکی از آهنگ های آلبوم مجاز می باشد که در سال ۲۰۲۰ منتشر شده است مضمون این آهنگ بیشتر حالت عاشقانه دارد زمانی که این آهنگ منتشر شد توانست توجه بسیاری از طرفداران و مخاطبان را به خود جلب کند.

اهنگ انجام وظیفه از هیچکس

این آهنگ در سال ۲۰۱۱ منتشر شد یکی از زیباترین آهنگ های هیچکس می باشد که معمولاً طرفداران این آهنگ را بسیار دوست دارند متن این آهنگ نیز با حالتی اعتراضی نوشته شده است.

پدر رپ فارس یاس است؟

پدر رپ فارس یاس است؟

بسیاری از طرفداران رپ فارسی اعتقاد دارند که یاس باید عنوان بهترین رپر فارس را داشته باشد چرا که یاس از اولین رپر های ایرانی بوده است که فعالیت خود را به صورت زیرزمینی آغاز کرده است و اکنون در بیشتر کشورهای جهان کنسرت برگزار می‌کند طرفداران از ایران و خارج از کشور در این کنسرت ها شرکت می کنند همانطور که آهنگ های یاس را شنیده اید این آهنگ ها بیشتر در موضوع سیاسی اجتماعی و اشاره به مشکلات و معضلات جوانان از جمله اعتیاد و یا بیکاری دارند همچنین رکورد ۱۱ دقیقه آهنگ رپ در دست یاس می باشد. یاس بارها در مصاحبه خود تاکید کرده است که او پدر رپ فارس نمی باشد و دوست ندارد که طرفداران این عنوان و لقب را به او نسبت بدهند.

شایان پدر رپ فارس ایرانی است؟

اما شاید برای شما سؤال پیش بیاید که پدر رپ فارسی کیست. همانطور که در قسمت‌های بالاتر گفتیم بسیاری از رپرها اعتقاد دارند هیچکس را می‌ توان پدر رپ فارسی نامید به دلیل تاثیر بسیار زیادی که در این سبک از موسیقی گذاشته است. اما طرفداران رپر معروف کشورمان شایان، اعتقاد دارند باید جایگاه پدر رپ پارسی را داشته باشد همانطور که می دانیم فعالیت هیچکس از سال‌های بسیار قبل آغاز شده است و بیشتر وقت خود را صرف موسیقی رپ کرده است و انحصاری موسیقی رپ خوانده است. بین انتخاب شایان و هیچکس به عنوان پدر رپ پارسی معمولاً اختلاف نظرهای بسیاری وجود دارد.

نظر مردم در مورد حصین پدر رپ فارس ایران چیست؟

نظر مردم در مورد حصین پدر رپ فارس ایران چیست؟

حصین یکی از پرطرفدار ترین رپر های ایرانی می باشد. بسیاری از طرفداران اعتقاد دارند باید پدر رپ فارسی باشد طرفداران او که حصین را پدر رپ فارسی می نامند اعتقاد دارند حصین یکی از تاثیرگذارترین رپر های ایرانی می‌باشد. او توانست سبک رپ را به درستی در میان مردم ایران منتشر کند. او سبب شد ایرانیان به موسیقی رپ علاقه بیشتری نشان دهند.

پدر اصلی رپ فارس کیست؟

هیچکس که نام اصلی او سروش لشکری می‌باشد لقب و عنوان پدر رپ پارسی را به او دادند او در سال ۱۳۸۶ اولین آلبوم رسمی خود به نام جنگل آسفالت را منتشر کرد آهنگ های این آلبوم بسیار مورد توجه طرفداران و مخاطبان هیچکس قرار گرفت هیچکس در دوران موسیقی حرفه‌ای خود با خوانندگان رپر معروفی همکاری داشته است که این همکاری به معروفیت او کمک کرده است. زمانی که به او گفتند چرا به تو لقب پدر رپ فارس را دادند گفت موضوع این نیست که چه کسی برای اولین بار در ایران سبک رپ را آغاز کرده است اما این من بودم که روی سبک رپ بسیار تاثیر گذاشتم و موسیقی رپ فارسی را گسترش داده و آن را به گوش جهانیان رساندم. شما می‌توانید با سرچ دانلود آهنگ هیچکس پدر رپ فارس تمامی آهنگ های این خواننده معروف را دانلود کنید و بشنوید.

اهنگ امیر خلوت بهم بگو پدر رپ فارس

اهنگ امیر خلوت بهم بگو پدر رپ فارس

این آهنگ یکی از معروف ترین آهنگ های امیر خلوت می باشد اسم اصلی آهنگ شهر موش‌ها است این آهنگ بیشتر مضمون اعتراضی دارد مانند اکثر آهنگ های رپ. امیر خلوت در این آهنگ اشاره کرده است که به او این لقب را بدهند همچنین اشاره کرده است که چرا باید به او لقب پدر رپ فارس را بدهند اما همانگونه که می‌دانید این لقب در دست هیچکس رپر معروف می باشد. شما می توانید با سرچ اسم این آهنگ در گوگل آهنگ را دانلود کنید و از شنیدن آن لذت ببرید.

چرا به هیچکس می گن پدر رپ فارس؟

همانطور که در قسمت‌های بالاتر توضیح دادیم به دلیل تاثیر هیچکس بر روی موسیقی و همچنین گسترش این موسیقی و پر و بال دادن به آن و رساندن این سبک از موسیقی به گوش جهانیان به او لقب پدر رپ فارس را می‌دهند اما طرفداران دیگر رپر ها مثل یاس، شایان، امیر خلوت اعتقاد دارند که آنها باید این لقب را باشند. منتشر شدن آلبوم جنگل آسفالت در سال ۱۳۸۶ از هیچکس نقطه عطفی در تاریخ رپ پارسی بود و از آن زمان به بعد هیچکس را پدر رپ پارسی می نامند. او همکاری هایی با رپر های معروفی چون حصین، امیر خلوت و یاس داشته است.

مادر رپ فارسی کیست؟

با اینکه تعداد رپر های فارسی که مرد باشند بیشتر می باشد اما زنان نیز در سبک موسیقی رپ چند سال اخیر توانسته اند به پیشرفت های بزرگی دست پیدا کنند و کم کم سبک موسیقی رپ در خوانندگان زن نیز پیشرفت کرده است همانطور که می‌دانید بیانسه و نیکی میناژ از بزرگترین رپر های زن تاریخ هستند که از آنها به عنوان تاثیرگذارترین خواننده جهان نیز یاد می شود. در ایران خوانندگان رپر زن متاسفانه وجود ندارند اما خوانندگانی چون نیکی میناژ توانستند در موسیقی رپ جزو بهترین زنان باشند. در ایران سوگند توانسته این لقب را به خودش بگیرد.

آلبوم های پدر رپ فارس

همانطور که در قسمت‌های بالاتر گفتیم از هیچکس به عنوان پدر رپ فارسی ایران نام برده می‌شود به دلیل تاثیری که بر این موسیقی و گسترش آن گذاشته است برای دانلود تمامی آهنگ های مربوط به حوزه رپ ایران را می توانید به سایت های موسیقی و گوگل مراجعه کنید و همچنین می توانید اولین آلبوم هیچکس به اسم جنگل آسفالت در سال ۱۳٨۶ منتشر شده را دانلود کنید و بشنوید و با شنیدن این آلبوم حتماً نظر شما در مورد سبک موسیقی رپ تغییر خواهد کرد چرا که این آلبوم نقطه عطف تاریخ رپ ایران محسوب می‌شود.

اینستاگرام پدر رپ فارس

اگر شما دوست دارید جزو دنبال کنندگان سروش هیچکس این خواننده رپ ایرانی باشید می‌توانید آیدی اینستاگرام هیچکس را از گوگل پیدا کرده و جزو مخاطبان او باشید تا اولین نفراتی باشید که از منتشر شدن آلبوم ها و آهنگ های او و همچنین کنسرت های حضوری و آنلاین او با خبر باشید. معمولاً در اینستاگرام خود عکس ها و پست های زیادی را از کنسرت هایش، از منتشر شدن آهنگ هایش، از تیزرهای موزیک ویدئوی خود منتشر می‌کند. صفحه او دنبال کننده زیادی دارد.

سوالات متداول

چرا به هیچکس پدر رپ فارسی می گویند؟

به دلیل تاثیر بسیار زیاد او بر روی این موسیقی و گسترش آن به او پدر رپ فارس می گویند.

کدام یک از آهنگ های هیچکس نقطه عطف رپ ایران محسوب می‌ شود؟

آلبوم جنگل آسفالت در سال ۱۳۸۶ منتشر شد نقطه عطف رپ ایران است.

سروش هیچکس متولد چه سالی می‌ باشد؟

او در ۱۹ اردیبهشت سال ۱۳۶۴ متولد شده است.

برترین رپر های زن جهان چه کسانی هستند؟

بیانسه، نیکی میناژ از تاثیرگذارترین رپر های زن جهان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید