تحلیل بیت تورنت (BitTorrent) بیت تورنت رایگان در صرافی ایرانی

بیت تورنت یک ارز دیجیتال تازه تاسیس می باشد، که در حال حاضر با رشد بالای 86 درصد، در جدول بهترین و پر سود ترین رمز ارز های پایه قرار گرفت. این ارز دیجیتال در میان دیگر رمز ارز ها و دارایی های دیجیتال شناخته شده نبود. اما در حال حاضر که بازار سرمایه جهانی رشدی منفی داشته و بیت کوین نیز نموداری نزولی را تجربه کرده است، بی تی تی بیش از پیش خود را نشان داده است. این رمز ارز دیجیتال در ابتدا تنها به عنوان یک اپلیکیشن طراحی و راه اندازی شد. در ابتدای روی کار امدن در بازار از ان استقبال نشده و در رتبه پایینی در جدول قرار گرفت. اما دو سال گذشته شرایط تغییر کرد، چرا که این اپلیکیشن همتا به همتا خریداری شده و در ماهیت ان تغییراتی لحاظ شد.

این در حالی است، که بعد از اعمال تغییرات این رمز ارز در میان 50 ارز دیجیتال برتر بازار سرمایه قرار گرفت. از یک سال گذشته تا به الان این ارز دیجیتال با رشد بسیاری همراه بوده است. البته نوسان های بازار سرمایه دیجیتال جهانی بر روی BTT نیز تاثیر گذاشته است. اما این نوسان ها جزئی بوده است. در عین حال به دلیل ارزان بودن و قیمت پایین هر واحد از ان، نوسان های ان اتفاق خاصی را رقم نمی زند.

برای آشنایی با این رمز ارز دیجیتال و یادگیری روش های خرید و فروش ان، توصیه می شود، که این مقاله را با توجه بسیار مطالعه کنید. در نظر داشته باشید، که در این مقاله به تحلیل تکنیکال این رمز ارز دیجیتال پرداخته شده است.

بیت تورنت چیست؟

بیت تورنت چیست؟

در روز دوم ماه ژانویه سال 2001 میلادی بود، که بیت تورنت در بازار سرمایه به عنوان یک اپلیکیشن غیر متمرکز و همتا به همتا شناخته شد. این اپ توسط برام کوهن برنامه نویسی و ساخته شده بود. در این اپ و یا پروتکل تهیه شده، تمام کاربر ها و متقاضیان به صورت کاملا مستقیم با یک دیگر در ارتباط می باشند. به شکلی که برای کاهش پهنای باند و افزایش سرعت ارتباط کاربر ها با یک دیگر این برنامه نوشته شده است. هر یک از کاربر های این اپلیکیشن با استفاده از پهنای باند محدود خود به فعالیت می پردازد. به شکلی که درست است، که تمام این مجموعه توسط یک سرور اصلی و مرکزی مورد بررسی واقع می شود. اما سرور مرکزی به اطلاعات موجود در میان کاربر ها دسترسی ندارد.

به همین دلیل هر یک از کاربر ها اطلاعات موجود را در میان خودشان بررسی می کنند. سرعت این اپ بسیار بالا است. اما یکی از کار هایی که در این اپلیکیشن و پروتکل برای کاربران الزامی است، دانلود و اپلود می باشد. به صورتی که هر یک از کاربر ها اطلاعاتی را کسب کرده و دانلود می کند. حال ان کاربر وظیفه دارد، که در صورت نیاز دیگر کاربر ها، اطلاعات دریافتی را آپلود نیز بکند. این اپلیکیشن توسط کوهن و با برنامه نویسی پایتون آغاز شده است.

این ارز دیجیتال مانند دیگر رمز ارز های پایه از محبوب ترین و پر استفاده ترین توکن موجود در بازار جهانی ساخته شده است. به شکلی که توکن این رمز ارز دیجیتال TRC-10 می باشد. البته لازم به ذکر است، که این رمز ارز دیجیتال از ماه جولای سال 2018 میلادی به بعد بود، که وارد خانواده ترون شد. چرا که توسط جاستین سان خریداری شده و به انحصار کامل او درامد. این رمز ارز بعد از واگذاری به یک رمز ارز دیجیتال بومی تبدیل شد.

قیمت لحظه ای بیت تورنت چقدر است؟

قیمت لحظه ای بیت تورنت چقدر است؟

در این قسمت از مقاله به قیمت لحظه ای این رمز ارز دیجیتال بازار سرمایه جهانی پرداخته و روند نمودار ان را در یک سال گذشته مورد بررسی و تحلیل قرار می دهیم. این رمز ارز دیجیتال تا قبل از رشد 86 درصدی در بازار سرمایه جهانی، دارای رتبه 44 بود. میزان سهمی که این دارایی دیجیتال دارد، 4.44 میلیارد دلار می باشد. در بازار سرمایه جهانی و میان تمام ارز های دیجیتال و پایه، BTT در حدود 0.17 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.

این ارز دیجیتال مشهور اما تازه وارد، بیش تر از سمت کسانی که به تازگی وارد بازار سرمایه جهان شده اند، بسیار خریداری می شود. چرا که این ارز پایه در میان رقیب های خود شرایط بهتری دارد. در عین حال نیز قیمت ان بسیار پایین بوده و زیر 1 دلار می باشد. البته همین اندازه نیز در کشور ما و با پول ریال بسیار بالا می شود. در نتیجه توصیه می شود، در انتخاب رمز ارز های دیجیتال عجله نکنید.

بی تی تی در حال حاضر دارای 1.2 میلیارد دلار مبادله در طول روز می باشد. هر واحد از BTT، در حدود 0.0068 دلار می باشد. این مقدار بر اساس تومان در حدود 159 تومان و بر اساس تتر، تقریبا معادل 23.589 تومان می باشد. در این هفته بازار رمز ارز های دیجیتال دارای نوسان های بسیاری بوده است. به شکلی که در یک ماه گذشته با رشد منفی همراه بوده است. در حال حاضر نیز در یک ساعت گذشته نمودار حالتی نزولی با شیبی ملایم دارد. اما در حالت کلی امروز نمودار ان سبز و رو به رشد بوده است.

تحلیل تکنیکال رمز ارز بیت تورنت

تحلیل تکنیکال رمز ارز بیت تورنت

در تحلیل تکنیکال این الت کوین جدید می توان به یک ساله اخیر و رشد چشم گیر بیت تورنت اشاره کرد. این رمز ارز دیجیتال موجود در بازار سرمایه جهانی از سال 2018 میلادی که به صورت انحصاری واگذار شد. تا به الان در حال رشد و تغییرات مثبت بوده است. رشد این الت کوین به صورت افزایش ایکون ها و قابلیت های این اپ و یا پروتکل دیجیتال می باشد. چرا که در BTT هر یک از کاربر ها قادر به دانلود رایگان و سریع فایل های خود می باشد. با رشد این اپ، شرایط برای رشد و سرمایه گذاری در ان نیز رو به بهبود رفت.

این رمز ارز پایه در روز 16 ماه فروردین سال 1400 بود، که رشد بی نظیر خود را به نمایش گذاشت. البته این رشد و سیر صعودی، در تمام بازار سرمایه جهانی دیده شد. به صورتی که بیت کوین نیز با رشد مثبت و بسیاری همراه شد. قیمت هر بی تی تی در ان دوران به یک دلار رسید. این رشد بی سابقه برای تمام سرمایه گذار های این ارز دیجیتال شرایط خوبی را فراهم کرد. اما در شرایط پیش بینی نشده ای، این ارز های دیجیتال زمین خوردند. BTT در زمانی که بیش ترین سود را داشت، در حدود 86 درصد رشد کرد. اما در حال حاضر این رمز ارز 52 درصد از ان زمان نزول کرده است. تا شش ماه گذشته نمودار این ارز دیجیتال حالتی صعودی و رو به رشد داشت.

اما از ماه پیش شرایط کاملا منفی شده است. البته بر اساس تحلیل های انجام شده، شرایط در این حالت باقی نمی ماند. به شکلی که در امروز نیز رشد نمودار قیمت بی تی تی مثبت بوده است. همین مورد نشان دهنده اینده ای درخشان و رو به پیشرفت برای این ارز دیجیتال تازه شناخته شده است. با بررسی نمودار های تحلیل قیمت BTT، می توان پی برد، که روند رشد این رمز ارز دیجیتال در روز ها و سال های اینده اتفاق خواهد افتاد. چرا که تا اوایل امسال این ارز دیجیتال نموداری ثابت داشته است.

صرافی های پشتیبانی ارز دیجیتال BitTorrent

صرافی های پشتیبانی ارز دیجیتال BitTorrent

صرافی های مختلفی می باشند، که این رمز ارز دیجیتال را حمایت و پشتیبانی می کنند. برای خرید و فروش این رمز ارز دیجیتال محبوب در بازار سرمایه جهانی لازم است، تا از صرافی های نام برده بهره گرفت، تا تبدیل ان راحت تر باشد. صرافی های حمایت کننده بیت تورنت :

  • صرافی houbi global : از جمله صرافی هایی که بیش ترین حجم مبادلات روزانه این رمز ارز دیجیتال را در دست دارد، houbi global می باشد. سهمی که این صرافی در روز مبادله می کند، در حدود 26 درصد از حجم مبادلات روزانه بی تی تی است.
  • بایننس : مشهور ترین و محبوب ترین صرافی در جهان که تمامی ارز های دیجیتال را پوشش می دهد، بایننس می باشد.
  • صرافی اچ بی تی سی : صرافی HBTC توسط مدیر سابق هوبی گلوبال مدیریت می شود که جیمز جو نام دارد. این پلترم هم ملنند دو مورد دیگر رمز ارز های بسیاری را حمایت می کند.
  • صرافی بی کی : صرافی BIKI یکی از ان دسته از صرافی هایی می باشد، که اغلب رمز ارز های دیجیتال را ارائه می دهد. این صرافی برای حجم مبادلات روزانه دارای محدودیت هایی می باشد.

خرید بیت تورنت چگونه است؟

برای خرید بیت تورنت لازم است، که به یک صرافی مشهور و در عین حال مطمئن مراجعه کرد. در نظر داشته باشید، که صرافی هایی که در بالا نام برده شده اند، برای خرید این ارز دیجیتال بهترین گزینه هستند. البته بهتر است بدانید، که این صرافی ها دارای نمونه های فیک می باشند، که برای کلاه برداری تعبیه شده اند. در نتیجه لازم است، تا نام کامل سایت را در قسمت جست و جوی مرورگر بنویسید. بسیاری از مخاطبان ایرانی به دنبال خرید این ارز دیجیتال از صرافی های حضوری هستند. این روش نیز امکان پذیر است، اما سخت تر می باشد. چرا که در ابتدا باید پول خود را به تتر تبدیل کرده و سپس ارز دیجیتال را سرمایه گذاری کنید.

سوالات متداول

بیت تورنت در چه سالی روی کار آمد؟

ارز دیجیتال بیت تورنت در سال 2001 میلادی وارد بازار شد.

قیمت ارز دیجیتال بیت تورنت در بیشترین مقدار خود چقدر بود؟

ارز دیجیتال بیت تورنت در ماه گذشته به مرز یک دلار رسید.

ارز دیجیتال بی تی تی در چه سالی به جاستین سان واگذار شد؟

بیت تورنت در سال 2018 میلادی به خانواده ترون پیوست و به جاستین سان واگذار شد.

زبان اولیه برنامه نویسی بیت تورنت چیست؟

زبان اولیه برنامه نویسی BTT، پایتون است.

دیدگاهتان را بنویسید