بهترین فلو رپ فارس متعلق به کیست؟ بررسی فلو بازی رضا پیشرو

بعد از بررسی لیست رپر های مجاز ایران که مجوز برگزاری کنسرت دارند در این مقاله می خواهیم در مورد بهترین فلو در رپ به بحث و گفت‌ و گو بپردازیم و خوانندگان موفق در این سبک از رپ را به شما معرفی کنیم و اگر شما هم طالب دانستن اطلاعاتی در مورد این سبک هستید مطالب را تا پایان مقاله به دقت مطالعه کنید و همراه ما باشید.

بهترین فلو رپ فارسی برای کیست

بهترین فلو رپ فارسی برای کیست؟

اگر می خواهید با بهترین فلو رپ در فارسی آشنا شوید باید در وهله اول معنی فلو رپ را بدانید. شما تصور کنید که دو خط به طور موازی با یک دیگر هماهنگ حرکت می‌ کنند اما یکی از آن ها حرکتش به صورت موج دار می باشد و خط دیگر به صورت یک دست و صاف حرکت می کند به حرکت موج دار آن خط در موسیقی و به خصوص در سبک رپ فلو گفته می شود. اکنون پنج نفر از بهترین فلو رپ های فارسی را در موارد زیر باز گو می کنیم:

پیشرو

رضا پیشرو یکی از خوانندگان مجاز در سبک رپ در ایران می باشد که در سال ۸۳ فعالیتش را به صورت زیر زمینی آغاز کرد اما بعد از چند سال که به صورت زیر زمینی آهنگ های سیاسی و اعتراضی می خواند و فعالیت می‌ کرد توانست مجوز بگیرد و سپس آهنگ هایش را با مضمون های مجاز منتشر کرد که بهترین آهنگش در سبک فلو رپ آهنگ ما باهمیم می باشد.

هیچکس

او یکی از افراد نام دار در سبک رپ فارسی می باشد و فعالیتش را سال ها پیش به شکل زیر زمینی و غیر مجاز آغاز کرد و بعد از گرفتن مجوز مضمون آهنگ هایش را تغییر داد و یکی از بهترین خوانندگان در سبک فلو شناخته می شود و بهترین آهنگش در این سبک یک مشت سر باز می باشد.

بهرام

بهرام نورایی یکی از خوانندگان نو ظهور در این عرصه می باشد که دارای مجوز است و هیچ وقت خواندن به صورت زیر زمینی را تجربه نکرده است و آهنگ های بسیار زیادی خوانده که همه آن ها مورد استقبال قرار گرفته اند و بهترین آهنگش در سبک فلو رپ آهنگ لمس می باشد.

سورنا

سورنا هم یکی دیگر از خوانندگان جدید در این عرصه می باشد که از سال ۹۲ شروع به فعالیت کرده و با آهنگ مجنون شهر که در سبک فلو رپ می باشد به شهرت رسید و بعد از آن هم در همین سبک باقی ماند و فعالیتش را به صورت گسترده ادامه داد.

زد بازی

او هم از خوانندگان زیرز مینی می باشد که در سال ۸۷ شروع به خواندن به صورت زیر زمینی و غیر مجاز کرد، اما بعد از چند سالی که فعالیت می‌ کرد توانست مجوز بگیرد و همیشه آهنگ های عاشقانه را در سبک رپ خوانده است اما تنها اهنگش در سبک فلو آهنگ تابستون کوتاهه می باشد.

بهترین فلو در رپ در چه ترکی بود

بهترین فلو در رپ در چه ترکی بود؟

سبک رپ هم مانند دیگر سبک ها می توان گفت که یکی از مدل های خواندن آهنگ می باشد که از سال ۷۲ به کشور ایران راه یافت اما در آن موقع اسمش رپ نبود و به این سبک آهنگ سبک هم خوانی گفته می‌ شد.

یعنی دو خواننده به صورت هم زمان با دو صدای متفاوت یک آهنگ را می خواندند اما از سال ۷۸ و ۷۹ نامش به رپ تغییر پیدا کرد و به عنوان یک سبک جدید شناخته شد که آهنگ های زیادی در این سبک خوانده و برخی به صورت فلو هستند که بهترین آن ها را معرفی می کنیم:

ترک دیوونه از پیشرو

یکی از بهترین ترک هایی می باشد که در آن فلو به خوبی رعایت شده و توانسته زیبایی خاصی به ریتم آهنگ بدهد و همین موضوع باعث شد که این آهنگ مورد استقبال زیادی قرار بگیرد و دیده و شنیده شود.

ترک این جا ایرانه از بهرام

یکی دیگر از ترک هایی که فلو باعث بهتر شنیده شدن و مورد استقبال قرار گرفتن آن شد ترک اینجا ایرانه از بهرام می باشد. این ترک یکی از آهنگ های سیاسی، اعتراضی و تهاجمی بود که توانست دردسر های زیادی برای این خواننده در سال ۸۷ به وجود بیاورد.

ترک جعبه جادویی از فدایی

فدایی در سال ۹۱ یکی از آهنگ هایش را به نام جعبه جادویی که آهنگ سیاسی و تهاجمی بود را منتشر کرد که فلو نقش خیلی زیادی در بیشتر شنیده شدن این ترک داشت. مضمون این آهنگ در مورد تلویزیون و رسانه‌ های ایران بود که تمام مخاطبانش را کودن و احمق فرض کرده بود.

ترک سرکوب از یاس

همیشه تعدادی از عواملی که باعث بهتر شنیده شدن و مورد استقبال قرار گرفتن یک ترک می شوند وجود دارد که یکی از آن ها فلو می باشد که این بار توانست آهنگ سرکوب را با صدای یکی از خواننده های رپ به نام کشورمان به نام یاس مورد توجه و استقبال هوادارانش قرار دهد.

ترک اختلاف از هیچکس

هیچکس خواننده رپر ایرانی این ترک را در سال ۸۵ منتشر کرد و بهترین فلو را می توان گفت دارد که در مورد اختلاف طبقاتی در کشور دیده می شود بود.

بهترین فلو در رپ از آنِ کیست؟

همان طور که می دانیم یکی از سبک های آهنگ که مورد علاقه جوانان کشورمان و سایر کشور ها می باشد می توان گفت که یک سبک نو ظهور به نام سبک رپ می باشد که همین سبک هم برای خود انواع و اقسام مختلفی از ریتم ها را دارد که یکی از بهترین ریتم ها فلو می باشد.

پیشرو یکی از خواننده های رپ ایرانی می باشد که از این ریتم ها استفاده زیادی می کند و می توان گفت بهترین فلو رپ فارس و یا بهترین فلو های رپ فارس متعلق به پیشرو است. بهترین فلو های رپ فارسی و بهترین فلو های رپ همه از یک نوع می باشند که در کار های بی نظیر پیشرو شنیده می شوند.

بهترین فلو در رپ جهان

بهترین فلو در رپ جهان مربوط به چه کسانی می باشد؟

در بین آهنگ های رپ که در این سال‌ ها خوانده شده است بعضی از آن ها به خاطر ریتم فلو مورد استقبال جهانی قرار گرفتند و شنوندگان خیلی آن آهنگ ها را دوست داشتند و هیچ وقت برای شنوندگان قدیمی نشد و همیشه به صورت یک آهنگ گوش نواز برای آن ها باقی می‌ماند.

با گذشت مدت زمان زیادی که از منتشر شدن آن آهنگ ها گذشته است اما باز هم به صورت خیلی زیاد شنیده می‌ شود و هیچ وقت به عنوان یک آهنگ خز و با کیفیت پایین تلقی نمی شود بهترین آهنگ های رپ با ریتم فلو را برای شما معرفی می کنیم:

آهنگ look at me now از کریس براوون

این آهنگ از کریس براوون یکی از آهنگ هایی بوده است که شنوندگان خیلی زیادی آن را گوش کردند و مورد استقبال زیادی قرار دادند که کلیپ خیلی زیبایی هم برای آن ساخته شد و از ریتم فلو برای آن استفاده شده بود که همین ریتم باعث بهتر و بیشتر شنیده شدن و دیدنش شد.

آهنگ o. b. o از اوت کتس

این آهنگ با ریتم فلو در سال ۲۰۰۲ خوانده شد و متعلق به گروه اوت کتس می باشد و مضمونی عاشقانه دارد که توانست جنجال های خیلی زیادی به پا کند و مورد استقبال هوادارانش قرار بگیرد و بتواند تا همین امروز به صورت یک آهنگ زیبا و دلنشین و خاطره انگیز به جا بماند.

آهنگ changes از 2pac

یکی از آهنگ هایی که با ریتم فلو توسط پدر رپ جهان یعنی آقای توپاک، در سال ۱۹۹۸ خوانده شد همین آهنگ می باشد و می توان گفت که یکی از جنجالی ترین آهنگ ها در زمان خودش بود که هنوز هم برای هواداران و طرفداران پدر رپ جهان بسیار دلنشین و گوش نواز است.

آهنگ still d. r. e از دکتر دره

دکتر دره و اسنوپ دو نفر از خوانندگان سبک رپ جهانی می باشند که خیلی از ریتم فلو در آهنگ هایشان استفاده می کنند و این آهنگ را در سال در سال ۱۹۹۹ با ریتم ذکر شده خواندند و منتشر کردند که توانست جایزه بزرگی را در آن سال به دست بیاورد.

آهنگ lose yourself، از امینم

امینم یکی از خواننده هایی می باشد که در عرصه بازیگری هم فعال است و با بازی در فیلم mile 8، به عنوان یک بازیگر شناخته شد و این آهنگ را با ریتم فلو برای همین فیلمی که برای اولین بار در آن حضور یافت خواند و به اوج شهرت خود رسید.

آهنگ the next espisode از جک و مگان

جک و مگان از خوانندگانی هستند که فعالیت خیلی زیادی دارند و آن ها این آهنگ را با ریتم فلو در اواخر دهه نود خواندند و دوباره جنجال ها و غوغای زیادی را به پا کردند البته باید نا گفته نماند که تمام آهنگ های آن ها هواداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان دارد.

آهنگ without me از آرا

یکی از بهترین آهنگ ها با ریتم فلو می باشد که توانست در یوتیوب بیش از ۸۸۰ میلیون بازدید داشت و می توان گفت که به اصطلاح در سال ۲۰۰۲ ترکاند و مورد استقبال خیلی از افراد جهان قرار گرفت.

آهنگ in the club از فیفتی سنت

ریتم فلو در این آهنگ که با صدای پنجاه سنت است در سال ۲۰۰۳ به کار گرفته شد و توانست که ریتم خیلی زیبایی داشته باشد و همین باعث شد که به خوبی شنیده و جایزه بهترین آهنگ را در همان سال به خود اختصاص دهد و به صورت یک آهنگ ماندگار در بیاید.

آهنگ drop it like از لویز

یکی از آهنگ هایی که با ریتم ذکر شده در سال ۲۰۰۴ خوانده و شنیده شد که مورد استقبال خیلی زیادی از طرف هواداران خود قرار گرفت و به صورت ماه ها و سال ها در صدر جدول بهترین آهنگ های رپ در دنیا قرار داشت.

آهنگ yea از لیل جاون

این آهنگ هم یکی از بهترین آهنگ های رپ در جهان است که در سال ۲۰۰۴ توسط جاون خوانده شد و بعد از آن که منتشر شد به صورت ماه و سال ها در صدر جدول بهترین آهنگ های رپ جهان قرار داشت.

بهترین فلو در آهنگ های رپ

بهترین فلو در آهنگ های رپ کدام آهنگ ها می باشند؟

ما اول باید معنی کلمه فلو را بدانیم، ریتم های آهنگ ها انواع و اقسام خیلی زیادی دارند که یکی از این ریتم ها فلو نام دارد. این ریتم در مقایسه با سایر ریتم ها می تواند زیبایی شنیدنی خیلی زیادی را به یک آهنگ ببخشد و آن را دلنشین تر و گوش نواز تر جلوه دهد که در آهنگ های رپ بسیار زیادی از این ریتم استفاده شده که باعث بهتر دیده و شنیده شدن آن شده است که اکنون به پنج مورد از آن ها اشاره می کنیم:

آهنگ چاقال نامه از پیشرو

یکی از آهنگ‌ های اعتراضی، سیاسی و تهاجمی می‌ باشد که در سال ۹۱ توسط آقای رضا پیشرو خوانده و منتشر شد که در آن زمان توانست دردسر های خیلی زیادی را برای این خواننده مطرح به وجود بیاورد و جنجال‌ های بی شماری را در بین گروه‌ های مختلف در داخل کشور ایجاد کند.

آهنگ شب تیره از تتلو

تتلو یکی از خواننده هایی می‌ باشد که طرفدار پر و پا قرص این ریتم است و در تمام آهنگ هایش از آن استفاده می‌ کند چرا که باعث بهتر شنیده شدن آن ها می شود. او این آهنگ را در سال ۹۷ با مضمون های اجتماعی و سیاسی خواند و منتشر کرد که مورد استقبال زیادی قرار نگرفت اما توانست که چالش ها و جنجال‌ های زیادی را در بین تمام ایرانیان داخل و خارج از کشور ایجاد کند و همین امر باعث شد که او برای همیشه از کشور ایران دیپورت شود و نتواند که به وطن خود بازگردد.

آهنگ سر کوب از یاس و بهترین فلو در رپ

یاسر بختیاری یکی از خوانندگان رپر داخلی کشورمان می باشد که حاشیه‌ های خیلی کمی نسبت به سایر رپر ها دارد و می‌ توان گفت که سرش تو لاک خودش است و کاری به دیگران ندارد و همین امر باعث شده است که افراد زیادی در کار او دخالت کنند و او را سرکوب نمایند که این آهنگ را در جواب تمام مخالفان و رقبا خود خواند و مشت کوبنده بر دهان آن ها کوبید.

آهنگ 80 از فدایی و قاف

فدایی و قاف می توان گفت که از خوانندگانی هستند که فقط از ریتم فلو استفاده می کنند و همه آهنگ هایشان مضمون های سیاسی، اجتماعی، مبتذل و مستهجن و تهاجمی دارد که این آهنگ همین مضمون ها را در بر داشت که مورد پیگرد قانونی قرار گرفت.

آهنگ ایران آواره از قاف

آهنگی که ریتم بسیار زیبایی به نام فلو داشت اما از نظر مضمون مورد استقبال قرار نگرفت و جنجال های زیادی در کشور به پا کرد که پلیس مجبور به پیگیری آن شد.

بهترین آهنگ های رپ خارجی با ریتم فلو

بهترین آهنگ های رپ خارجی با ریتم فلو کدام آهنگ ها می باشند؟

همان‌طور که می‌دانید آهنگ های رپ به تعداد خیلی زیادی در سر تا سر جهان و با زبان‌ های مختلف خوانده شده اند که مورد استقبال شنوندگان داخلی آن کشور ها و همچنین شنوندگان خارجی سایر کشور ها قرار گرفته است اما بعضی از آن ها که ریتم فلو را استفاده کرده بودند بیشتر مورد توجه قرار گرفتند و به عنوان آهنگ های رپ مطرح شناخته شدند که در موارد زیر برای شما فقط آن ها را نام می بریم:

  1. آهنگ رپ عربی از محمد صلاح
  2. آهنگ بهشت جادوگر از لیل یوزی
  3. آهنگ all of me، از جاون لجند
  4. آهنگ red lights، از تیستو

بهترین آهنگ های رپ فلو در زبان ترکی کدام آهنگ ها هستند؟

همان طور که در زبان فارسی تعدادی از آهنگ ها هر ساله به عنوان بهترین آهنگ های رپ شناخته می‌ شوند و یا در سایر کشور های آمریکایی، اروپایی و سایر نقاط جهان تعدادی از آهنگ های رپ به عنوان بهترین آهنگ های همان منطقه و یا کشور شناخته می شوند و مورد استقبال زیادی قرار می‌ گیرند.

در زبان ترکی و کشور های آذربایجان و ترکیه هم هر ساله تعدادی از آهنگ های رپ به عنوان بهترین آهنگ ها شناخته می‌ شوند که به آن ها اشاره می‌ کنیم تا شما هم با آن ها آشنا شوید:

آهنگ یولار وار از بورا هیشیر

بورا هیشیر این آهنگ را در سال ۲۰۱۱ منتشر کرد که از بهترین آهنگ ها شناخته می شود و مورد استقبال تعداد زیادی از هوادارانش در داخل کشور و سایر کشور های منطقه و جهان قرار گرفت و هنوز هم از محبوبیت خیلی زیادی در بین هواداران پر و پاقرصش برخوردار است.

آهنگ دیسکاتکا از جیجون قالا

‏جیجون قالا هم یکی دیگر از رپر خوان های ترک می باشد که آهنگ های خیلی زیادی در این سال‌ ها خوانده که همه آن ها از استقبال خیلی زیادی برخوردار شده‌اند. آهنگ دیسکاتکا هم یکی دیگر از آن آهنگ ها می باشد که در سال ۲۰۱۵ آن را منتشر کرد.

آهنگ ساکین اول از اسواق

یکی از آهنگ های عاشقانه غمگین که از ریتم فلو در آن استفاده شده است این آهنگ می باشد که نامش ساکین اول است در سال گذشته توسط اسواق خوانده و منتشر شد.

دانلود بهترین آهنگ های رپ فلو

دانلود بهترین آهنگ های رپ فلو از کجا می تواند صورت بگیرد؟

بهترین آهنگ های رپ فلو که به هر زبانی مثل فارسی و انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ترکی، اسپا نیایی و یا هر زبان دیگری را می توانیم از داخل سایت های معتبری که در آن ها قرار داده شده با لینک های مستقیم و یا لینک های کمکی دانلود کنیم.

اگر به موتور جستجو دسترسی نداریم و یا دانلود منیجر هایی در دسترس نداریم می‌ توانیم آن ها را با کلیپ هایشان از یوتیوب و یا اینستا گرام دانلود کنیم و یا همچنین از داخل کانال های موزیک در داخل تلگرام هم می توانیم برای دانلودشان استفاده کنیم.

ریمیکس بهترین آهنگ های رپ فلو را از کجا می توانیم دانلود کنیم؟

همان طور که در مباحث قبلی اشاره کردیم، ریمیکس تمام آهنگ های رپ را با هر ریتمی که دوست داریم می‌ توانیم دانلود کنیم اما اگر برای شما سوال است که دانلودها از کجا می توان انجام داد باید بدانید که شما می توانید با مراجعه به اینترنت و سایت های مختلفی که در آن ها لینک مستقیم و لینک های کمکی وجود دارد می توانید آهنگ های دل خواه را به صورت ریمیکس و با ریتم فلو دانلود کنید و اگر دسترسی ندارید می توانید با مراجعه به تلگرام و کانال های موزیک آن ها را از آن جا هم دانلود کنید.

بهترین آهنگ های عاشقانه رپ با ریتم فلو کدام هستند؟

از آن جایی که ما بیشتر آهنگ های رپی که شنیده ایم همه مفهوم های سیاسی، اجتماعی، تهاجمی، اعتراضی و وحشیانه داشتند و یا خیلی خشونت آمیز بودند ما همیشه فکر می کنیم که هیچ آهنگ عاشقانه ای را نمی توان به صورت رپ خواند در صورتی که این طور نیست در جهان کسانی هستند آهنگ های رپی با ریتم فلو و مضمون عاشقانه خوانده اند که به آن ها اشاره می کنیم :

آهنگ من ککو از مو مو نو

این آهنگ عاشقانه را در سال 2018 مو مو نو خواند که توانست طرفداران خیلی زیادی جذب کند و مورد استقبال خوبی قرار گیرد و ماندگار شود.

آهنگ دامار از مصطفی صندل

آهنگ دامار درسال 2019 با صدای مصطفی صندل و ریتم فلو منتشر شد که مضمون عاشقانه و بسیار غمگینی دارد که باعث شد شهرت زیادی برای صندل در پی داشته باشد.

آهنگ چک چک از ایپیو

ایپیو با منتشر کردن این آهنگ عاشقانه و غمگین در سال 2020 توانست به اوج شهرت برسد که هوا دارانش او را با همین آهنگ می شناسند.

آیا هنوز آهنگ های دیس رپ با ریتم فلو خوانده می شود؟

قبل از آن که بدانیم آهنگ های دیس رپ با ریتم فلو خوانده می شود یا نه باید بدانیم که دیس رپ به زمانی که یک خواننده آهنگی را چه به صورت آزاد و مجاز و یا چه به صورت زیر زمینی و غیر مجاز می خواند و منتشر می کند و مورد استقبال زیادی قرار می گیرد.

اما از سوی رقبا و مخالفان مورد تهاجم و سرکوب قرار می گیرد به این حالت دیس رپ گفته می شود که هنوز هم این اتفاق برای تعدادی از خوانندگان با آهنگ های مختلف و ریتم فلو می افتد.

سوالات متداول در مورد بهترین فلو در رپ

  1. خواننده های فلو رپ ایران چه کسانی اند؟

    پیشرو، هیچکس، فدایی، سورنا، یاس، بهرام خواننده های فلو رپ هستند.

  2. آهنگ های فلو رپ جنجالی ایرانی کدام اند؟

    سرکوب از یاس، این جا ایرانه از بهرام، مجنون شهر از سورنا.

  3. آهنگ های فلو رپ عاشقانه خارجی کدام اند؟

    آهنگ عربی از محمد صلاح، آهنگ بهشت جادوگر از لیل یوزی.

  4. سه آهنگ رپ فلو سیاسی ایرانی به کدام خواننده ها تعلق دارد؟

    آهنگ پنگوئن به سپهر خلسه، آهنگ تعصب به ارشاد و آهنگ مهمونی به تتلو قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید