سلبریتی های شیطان پرست ایران و جهان چه کسانی هستند؟

بعد از بررسی سلبریتی های بهایی این بار می خواهیم سلبریتی های شیطان پرست ایران و جهان را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

شیطان پرستی یکی از فرقه های انحرافی می باشد که برخی به آن گرایش پیدا کرده‌اند. آنها سعی دارند که به قوانین و دستورات ادیان گذشته هیچ توجه و اعتنائی نکنند و قصد دارند با قوانین طبیعت پیشرفت خود را رقم بزنند و کاری به قوانین الهی برای پیشرفت کردن ندارند. آنها ادیان گذشته را قبول ندارند و به عقیده آنها آدم باید خودش سعی کند با قوانین خودش پیشرفت کند. آنها نماد شیطان را برای خود برگزیده اند و از اشیای مختلف به عنوان نماد شیطان پرستی استفاده می کنند. در میان افراد مشهور در جوامع مختلف کسانی هستند که به عنوان سلبریتی های شیطان پرست مشهور می باشند که در ادامه می خواهیم بیشتر در رابطه با آنها صحبت کنیم.

5 تا از معروف ترین سلبریتی های شیطان پرست

5 تا از معروف ترین سلبریتی های شیطان پرست

در جهان برخی از هنرمندان و سلبریتی ها و یا افراد مشهور هستند که از نمادهای شیطان پرستی اطاعت می کنند که آنها به دلیل محدود بودن تعداد شان انگشت نما و انگشت‌ شمار هستند که در ادامه می خواهیم چند مورد از آنها را معرفی کنیم.

مدونا شیطان پرست

مدونا یکی از افراد مشهور و از بازیگران درجه یک می باشد که از فرقه های شیطان پرستی است و بیشتر در آثار هالیوودی به عنوان ستاره آن اثر شناخته می شود.

لیدی گاگا شیطان پرست

لیدی گاگا از هنرمندان شیطان‌پرستی به حساب می آید که او هم در فیلم های هالیوودی بازی می‌کند و از وضع مالی بسیار خوبی برخوردار است.

ریحانا شیطان پرست

در رابطه با ریحانا باید بگوییم که او را خیلی ها در سراسر دنیا می شناسند و به یکی از خواننده های اصیل می باشد که او نیز از فرقه های شیطان پرستی تبعیت کرده و در آثار هالیوودی دیده می شود.

بیانسه شیطان پرست

بیانسه از خواننده ها و هنرمندان مشهور سینما می باشد که در فیلم هایی مثل پلنگ صورتی و دختران رویایی بازی کرده است و از کسانی می باشد که بارها و بارها صراحتاً گفته است که شیطان پرست می باشد.

لیندسی لوهان

لیندسی لوهان از سلبریتی ها و بازیگر ها و مدل های مشهور آمریکایی می‌باشد که بسیار کار های جنجالی انجام داده است و به مواد مخدر و مشروبات الکلی اعتیاد فراوان دارد و چون شیطان پرست است و خبرش در همه جا پیچید بارها در اخبار ها سر تیتر خبرها قرار گرفته است.

سلبریتی های شیطان پرست خارجی

سلبریتی های شیطان پرست معمولاً در سرتاسر جهان به صورت پراکنده و در میان مردم زندگی می‌کنند. معمولاً آن ها شیطان پرست بودنشان را برای کسی بیان می کنند ولی دیگران از حرکات و کارهای آن ها می‌توانند با خبر شوند که آن ها و شیطان پرستان گرایش دارند. معمولاً سلبریتی های شیطان پرست در کشورهای خارجی بسیار یافت می‌شوند و در میان دیگر سلبریتی ها جایگاه خود را محفوظ نگاه داشته اند. عده‌ ای از سلبریتی های شیطان پرست را معرفی کردیم ولی تعداد آن ها به همین پنج مورد ختم نمی شود بلکه بیشتر از این حرفا هستند که شما می توانید با جستجوی نام شیطان پرست و یا بازیگران شیطان پرست و همچنین خواننده های شیطان پرست در فضای اینترنتی و موتورهای جستجوگر به جستجوی نام آن ها و شخصیت آن ها بپردازید.

سلبریتی های شیطان پرست ایران

سلبریتی های شیطان پرست ایران

بر اساس گزارش های رسیده از منابع غیررسمی در کشور ما ایران حدود ۷۰ فرقه شیطان‌پرستی فعالیت می‌کنند که با برنامه‌های از پیش تعیین شده و از نظر خودشان هدفدار در حال عضوگیری هستند. البته تعداد آنها بسیار کم می باشد و معمولاً کم به چشم دیگران می خورند چراکه آنها در کوچه و خیابان ها مشغول راه رفتن و دیده شدن نیستند بلکه در مکان های خاصی پاتوق خود را ثابت نگه داشته اند و به انجام اعمال شیطان پرستی می پردازند. شیطان پرستان در ایران عضو سلبریتی های مشهور نیستند بلکه از کسانی می باشند که شهرت بالایی ندارند و تنها دیگران از طریق چهره های آنها که بسیار عجیب و غریب می باشند شناسایی می کنند.

آهنگ های معروف سلبریتی های شیطان پرست

در میان شیطان پرستان سلبریتی، سلبریتی های خواننده نیز یافت می شود که در حرفه موسیقی مهارت دارند و به آهنگ های شیطان پرستی روی آورده اند که آهنگ های آنها بسیار بر روی ذهن ها اثر گذار است و فکر و ذهن انسان ها را به حال و هوای دیگری مانند حال و هوای شیطانی سوق می دهند. پیشنهاد می‌شود آهنگ های آن ها را گوش نکنید چرا که بسیار فریبنده می باشند. در ادامه می‌ خواهیم به چند مورد از آهنگ های آن ها بپردازیم.

آهنگ زمان خواب

آهنگ زمان خواب یکی از آهنگ های معروف شیطان پرستی می باشد که توسط گروهی بریتانیایی خوانده شده است که نماد های شیطان پرستی در این آهنگ نهفته می باشد.

کابوس

یکی دیگر از آهنگ های شیطان پرستی آهنگ کابوس می باشد که در این آهنگ نیز به صورت کاملاً مرموزانه انسان ها را به پرستش شیطان دعوت می کنند.

درخت سیاه

یکی دیگر از موزیک های شیطان پرستی آهنگ درخت سیاه می باشد که در آن پیغام های خاصی نهفته است که می گوید به ما ملحق شو. خیلی ها با گوش کردن این آهنگ کار های جنجالی کرده و حرکاتشان دست خودشان نبود.

شکم پاره

شکم پاره نام یک موسیقی شیطان پرستی جنجالی می باشد که ذهن ها را درگیر کرده و مخاطب را از خود بی خود می کند.

دندان خورشیدی

از دیگر آهنگ های شیطان پرستی آهنگ دندان خورشیدی می باشد که در آن ها پیغام هایی از جمله پیغام های شیطان گرایی وجود دارد.

عکس های سلبریتی های شیطان پرست

عکس های سلبریتی های شیطان پرست

شیطان پرستان با چهره های متفاوت و عجیب و غریب و ترسناک فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند. چهره های آنها معمولاً به حدی ترسناک است که دیگران را نسبت به خود فراری می‌دهند. آنها به داشتن این چهره را افتخار می کنند و آن را یک شخصیت برای خود می دانند و هیچ وقت به این فکر می‌کنند که دیگران از این چهره ها متنفر هستند. و از آن ها برای خود بینی های مصنوعی که شبیه اجسام مختلف از جمله اسباب بازی می‌گذارند یا لب هایشان را خالکوبی می کنند و یا حتی برای سر خود شاخ می گذارند. شما می توانید با جستجوی نام سلبریتی های شیطان پرست در فضای مجازی به تصاویر آنها دسترسی داشته باشید و از تماشای قیافه آنها نهایت تعجب را بکنید. عکس های سلبریتی های شیطان پرست در سرتاسر اینترنت خصوصاً پلتفرم‌های پخش ویدیو از جمله یوتیوب یافت می‌شود که معمولا افراد با تماشای این فیلم ها و کلیپ ها از آنها متنفر شده و تازه می فهمند که شیطان پرستان چه کسانی هستند.

سلبریتی های شیطان پرست در ایران وجود ندارد اگرچه به گفته برخی منابع غیر رسمی آن ها چند دسته هستند که در ایران مشغول فعالیت هستند ولی اگر هم باشند تعدادشان کم است و کسی به آنها دسترسی ندارند و آنها مخفی شده اند. سلبریتی های شیطان پرستی معمولاً در بیشتر فعالیت هایشان در پارتی های شبانه حضور دارند و به دراوردن ادعاهای عجیب و غریب می پردازند که برازنده شیطان است. سلبریتی های خارجی شیطان پرست که تعدادشان زیاد است و البته نسبت به عمومیت مردم کم هستند در کشور خودشان فعالیت‌های گسترده دارند که در آن فعالیت های خود را در قالب کلیپ ها و دابسمش ها و همچنین تصاویر متعدد و گوناگون در جاهای مختلف فضای مجازی منتشر می‌کند.

شیطان پرستان مطرح هالیوود

شیطان پرستان مطرح هالیوود

در خارج و کشورهای خارجی افراد متعددی هستند که از اعضای فرقه شیطان پرستی می باشند و البته در فیلم های هالیوود نیز حضور دارند و از هنرپیشگان آن فیلم ها به حساب می آیند و گاهی و موارد پیش می‌آید که آنها در نقش‌های اولین فیلم ها بازی می کنند. این بازیگران شیطان پرست سعی داشتند که گرایش شیطان پرستی خود را مخفی کنند و کسی متوجه شیطان‌ پرست بودن آن ها شود ولی چون در معرض توجه همگان هستند نمی توانند این را برای همیشه مخفی نگه دارند. از جمله بازیگران شیطان پرست سلبریتی دانا، لیدی گاگا، ریحانا، بیانسه، لیندسی و … می باشند.

حاشیه های سلبریتی های شیطان پرست

حاشیه سازی امری بوده که معمولاً متوجه سلبریتی ها می شود که سلبریتی ها یا خودشان برای خودشان حاشیه درست می‌کنند و یا افراد سودجو برای آنها حاشیه می سازند. در رابطه با شیطان پرستان سلبریتی باید این را گفت که آنها از سر تا پای شان پر از حاشیه است و هم این که شیطان پرست می باشند خودش حاشیه بسیار بزرگی می باشد. اگر نگاهی به کلیپ ها و عکس های آنها بیندازید متوجه می شوید که منظور ما از حاشیه‌سازی خودشان برای خودشان چیست همه چیز از ظاهر آنها پیدا است.

سوالات متداول

  1. سلبریتی های شیطان پرست چه کسانی هستند؟

    از جمله افراد پولدار می باشند که از فرقه های شیطان پرستی را به عنوان سرچشمه اعتقادات خود برگزیده اند.

  2. زندگی سلبریتی های شیطان پَرست چگونه است؟

    آن ها دارای زندگی های نکبت باری هستند ولی از نظر خودشان زندگی شان خوب است.

  3. ماشین سلبریتی های شیطان پرست چیست؟

    آن ها ماشین های معمولی را مثل چهره خود شان به نماد های شیطان پرستی تزیین می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید