مونیکا بلوچی کیست؟ بررسی ماجرای مونیکا بلوچی و جواد کاظمیان

مونیکا بلوچی یکی از معروف ترین بازیگران جهان است، که در جهان از شهرت بسیاری برخودار است. در کنار این که این زن زیبا، نقش های بسیار جذابی را در فیلم های بزرگ بازی کرده است، یکی دیگر از علت های شهرت او زیبایی و جذابیت بی اندازه او است. این بازیگر مشهور هیکل و اندام محشری دارد، که بیننده را به خود خیره می کند. در حال حاضر نیز که این زن زیبا پا به سن گذاشته است، باز هم جذابیت های خاص خود را دارد.

او در کنار حرفه بازیگری به مدلینگ و فشن نیز پرداخته است. به شکلی که هم چنان نیز این صنعت را ادامه داده است. دختر او نیز که بسیار کم سن می باشد، حرفه مدلینگ را آغاز کرده است. این زن جوان همیشه مورد توجه مردم جهان بوده است و در ایران نیز بسیار طرفدار دارد. اما زمانی حواشی درباره این زن زیبا پیش امد، که یکی از بازیکن های پرسپولیس تولد او را به زبان فارسی تبریک گفت. مونیکا نیز که به زبان فارسی مسلط است، در جواب آن تشکر کرد. این اتفاق در ایران بسیار صدا کرد و حواشی بسیاری داشت.

برای شناخت این بازیگر زن زیبا و خوش اندام، توصیه می شود، که این مقاله را از دست ندهید. اگر به دنبال شناخت بهتر و کامل تر این بازیگر مشهور ایتالیایی هستید، ادامه این مقاله را با دقت و توجه بیشتری دنبال کنید.

مونیکا بلوچی کیست؟

مونیکا بلوچی کیست؟

مونیکا بلوچی که با نام کامل مونیکا آنا ماریا در ایتالیا زاده شده است، یکی از بهترین بازیگر های زن دنیاست. این زن جوان هیچ گاه به محل و کشور زندگی خود حرفه اش را محدود نکرده است. به همین خاطر به زبان های مختلف دنیا تسلط دارد، تا بتواند در پروژه های مختلف ایفای نقش کند. این زن زیبای ایتالیایی در روز 30 ماه سپتامبر سال 1964 میلادی زاده شده است. او در حال حاضر 57 سال دارد و در دوره میان سالی است. این زن جوان در زمینه بازیگری و مد بسیار فعال می باشد. اما در ابتدا کار خود را با صنعت مد و فشن آغاز کرد. او که به این صنعت بسیار پایبند است، هم چنان نیز در این حوزه بسیار فعال می باشد.

این دختر جوان در خانواده بزرگی زاده شد. به شکلی که از کودکی خواهر و برادر های بسیاری داشتو مونیکا بر خلاف تصور بسیاری در خانواده ثروت مندی زاده نشده است. بلکه خانواده و والدین او شرایط معمولی و متوسطی را از لحاظ مالی داشتند. اما والدین مونیکا برای فرزندان خود بسیار حامی بودند و در تلاش برای سوق آن ها به سمت هدف هایشان بودند. شاید بتوان یکی از دلایل موفقیت این زن زیبا را حمایت بی حد و مرز والدین دانست. مونیکا از همان کودکی به صنعت مد علاقه داشت و مجلات مد را دنبال می کرد.

او که در شهر کوچکی به نام چیتا دی کاستلو زاده شده است، بعد از مدتی شهر محل زندگی خود را تغییر داد. مونیکا دوران نوجوانی خود را در شهر سان جیوستینو گذراند و به سمت مدلینگ حرکت کرد. این شهر که بالاتر از سطح دریا واقع است و بسیار سرسبز می باشد، در استان پروجا قرار دارد. مونیکا صنعت مد و فشن را در سن 13 سالگی آغاز کرد. به شکلی که در همان شهر محل زندگی خود، به عنوان مدل یک عکاس انتخاب شد. سپس برای تحصیلات دانشگاه نیز به پروجا رفت. تا در شهر بزرگ تری به تحصیل رشته حقوق بپردازد. او در آن زمان از علاقه خود به بازیگری بی خبر بود.

اصالت مونیکا بلوچی کجاست؟

اصالت مونیکا بلوچی کجاست؟

یکی از سوال های پر تکراری که درباره این زن زیبا بسیار مطرح می شود، اصالت او می باشد. بر خلاف تصور بسیاری از مخاطبان این زن زیبا متعلق به کشور ایتالیا می باشد. او در این کشور زاده شده است و در این کشور نیز ساکن می باشد. اما تنها برای پروژه های مختلف و بازی در فیلم های متفاوت، مجبور به ترک وطن خود می باشد. مونیکا زمانی که قصد نشان دادن خود در هالیوود را داشت، در لس آنجلس نیز مدتی زندگی کرد. اما همیشه اصالت خود را حفظ کرده است و خود را ساکن ایتالیا دانسته است. اغلب فیلم های مشهور این زن نیز به زبان ایتالیایی است.

مونیکا درست است، که بر زبان های مختلف دنیا تسلط کافی دارد. اما این توانایی تنها برای رشد او در زمینه مد و بازیگری بوده است. در نتیجه نمی توان تسلط او بر یک زبان خاص را مبنایی بر اصالت و یا محل تولد فردی دانست. پدر و مادر این زن زیبا و جوان نیز ایتالیایی هستند.

مونیکا بلوچی ایرانیست؟

مونیکا بلوچی ایرانیست؟

بار ها شده است، که سایت های مختلف و یا در فضای اینستاگرام این زن زیبا را ایرانی خوانده اند. این مورد کاملا غلط می باشد. چرا که مونیکا ایرانی نیست و تنها اهل ایتالیا می باشد. ایران و ایتالیا از لحاظ اسم و ظاهر شباهت هایی با یک دیگر دارند. اما این مورد دلیلی بر این نمی باشد، که او اهل ایران باشد. در نتیجه در هر مقاله و یا سایتی چنین مطلبی را خواندید، بهتر است اطلاع داشته باشید، که کاملا کذب است. چرا که مونیکا هیچ گونه اصالت و ریشه ایرانی در وجود خود ندارد. او نیز مانند سلبریتی های بسیاری به فرهنگ و هنر ایران علاقه مند می باشد. اما این شرایط ربطی به اصالت و محل تولد او نیست.

مونیکا تا به حال حتی به کشور ایران نیز سفر نکرده است. در نتیجه بهتر است از خبر های بی پایه و اساس دوری کنید. برای دانستن اصل هر موضوعی کافی است، تا در این مقاله به دنبال جواب صحیح آن باشید. یکی از دلیل هایی که بسیاری از مردم او را ایرانی می دانند، شباهت فامیل او با فامیل های ایرانی است. اما یکی دیگر از دلایل آن را نیز می توان تسلط او به زبان فارسی دانست. چرا که این زن زیبا و مشهور بر زبان فارسی تسلط خوبی دارد. البته این مورد به صورت دقیق ملاک نیست. چرا که او تنها برای علاقه و خواست قلبی خود این زبان را فراگرفته است.

مادر و پدر ایتالیایی این زن زیبا به ترتیب برونلا بریگانتی و پاسکوال بلوچی می باشند. چهره و اندام مردم ایتالیا تا حدی به ایران شبیه می باشد. در نتیجه بسیاری از سایر کشور ها دچار این مشکل می شوند. اما این تنها یک شباهت ژنتیک ها می باشد و به موضوع دیگری ارتباط داده نمی شود.

آغاز حرفه مدلینگ برای مونیکا چگونه بود؟

آغاز حرفه مدلینگ برای مونیکا چگونه بود؟

همان طور که در قسمت بالا اشاره شد، شروع حرفه مدلینگ و فشن برای مونیکا بلوچی از سن 13 سالگی بود. زمانی که او در شهر کوچک محل زندگی خود برای یک عکاس تازه کار ژست های مختلف می گرفت. این اتفاق که در دوره نوجوانی او رخ داد، شرایط را برای آینده این دختر جوان تغییر داد. چرا که مونیکا مسیر زندگی خود را تا حد زیادی پیدا کرده بود. مونیکا در ابتدا به خواست خانواده خود به پروجا رفت، تا حقوق بخواند. اما رشته حقوق در اصل بهانه ای برای رشد مونیکا در یک شهر بزرگ با امکانات زیاد برای تبدیل شدن به یک مدل مشهور بود. مونیکا چند سال ابتدایی دانشگاه را هر طور که بود گذراند و در کنار آن نیز به مد و فشن می پرداخت.

اما در سال های نهایی تحصیل خود، که دروس بسیار سنگین شده بود، او مجبور به ترک دانشگاه حقوق کرد. چرا که قصد داشت، تا تمام وقت و تمرکز خود را صرف این هنر کند. مونیکا که به دلیل اندام و چهره زیبای خود بسیار مورد توجه بود، در این حرفه به سرعت پیشرفت کرد. به شکلی که در سال 1989 میلادی و زمانی که بیست و پنج سال داشت، به میلان رفت. مهاجرت او به میلان باعث شد، تا با گذشت زمان بسیار کوتاهی او بتواند در اروپا و آمریکا به عنوان یک مدل برتر فعالیت کند. در کنار نیز او در همان اوایل کار خود با برند های مطرح دنیا در حال فعالیت بود.

در این میان همه جا سخن از زیبایی زنی ایتالیایی بود، که صنعت مد را دگرگون کرده بود. این زن جوان و زیبا در سال 2002 میلادی در مجله اسکمن به عنوان زیباترین زن دنیا شناخته شد. در سال 2003 میلادی نیز که مونیکا 39 ساله بود، مجله ماکسیم او را در میان 100 زن زیبای جهان قرار داد. مونیکا در میان آن 100 نفر، رتبه 21 را از آن خود کرد. سپس در سال 2019 میلادی بود، که مونیکا تصمیم گرفت، تا با مدل های همسن و سال خود، که در دهه 90 فعالیت داشتند، فشن شو هایی را راه اندازی کند.

مونیکا بلوچی بازیگر زن ایتالیایی

مونیکا بلوچی بازیگر زن ایتالیایی

مونیکا بلوچی در دوره ای که در اوج حرفه مدلینگ بود، به عنوان بازیگر نیز فعالیت های مختلفی را داشت. اولین علتی که این زن زیبا برای فیلم های مختلف انتخاب شد، زیبایی و جذابیت بی اندازه او بود. البته علاقه به هنر پیشه بودن و بازیگری از همان ابتدا در وجود مونیکا بود. به شکلی که این دختر جوان در سال 1989 میلادی که در پروجا زندگی و تحصیل می کرد، کلاس های بازیگری را نیز می گذارند. مونیکا در ابتدا در سال 1990 میلادی بود، که به صورت جدی کار های خود را آغاز کرد.

شروع کار این زن زیبا در صنعت سینما، با بازی در نقش های جزئی در فیلم های قرعه کشی و دراکولای برام استوکر بود. در سال 1996 میلادی بود، که مونیکا بسیار دیده شد. به شکلی که این زن جوان برای بازی در فیلم سینمایی آپارتمان توانست به عنوان نامزد بهترین بازیگر زن انتخاب شود. این جشنواره سزار نام داشت. در سال 2000 میلادی با بازی در فیلم جذاب مالنا به شهرت بسیاری در دنیا رسید. به شکلی که این فیلم صنعت سینمایی ایتالیا را نیز به خوبی در جهان نمایش داد.

او تا به حال در فیلم های مشهور بسیاری بازی کرده است، مانند برگشت ناپذر و یا برادری گرگ که در سینمای ایتالیا ساخته شدند. البته او در هالیوود نیز فعالیت های بسیاری داشته است. برای مثال ایفای نقش در فیلم های سینمایی مشهور، ماتریکس، اشک های خورشید، برادران گریم، مصائب مسیح، شاگرد جادوگر، به گذشته نگاه کن، شلیک نهایی و … جزئی از افتخار آفرینی های مونیکا هستند. در سال 2015 میلادی نیز در فیلم اسپکتر ایفای نقش کرد. او از آن جایی که این فیلم را در سن 50 سالگی بازی کرد، به عنوان پیرترین بازیگر این فیلم شناخته شد.

فیلم های مشهور مونیکا بلوچی چه بوده است؟

فیلم های مشهور مونیکا بلوچی چه بوده است؟

در این قسمت از مقاله به معرفی 6 فیلم برتر و خاطره انگیز این زن جذاب ایتالیایی پرداخته ایم. برای آشنایی بیش تر با فعالیت های مونیکا در زمینه بازیگری بهتر است، که این مقاله را با دقت و توجه بالا دنبال کنید. برترین و جذاب ترین فیلم هایی که مونیکا بلوچی در آن ایفای نقش کرده است :

malena

یکی از مشهور ترین فیلم های مونیکا بلوچی مالنا می باشد. این فیلم در سال 2000 میلادی ساخته شد و مشکلات یک زن بیوه را در دوران جنگ جهانی به تصویر می کشید. مالنا زنی زیبا و جذاب در شهری کوچک در ایتالیا بود، که همسرش در جنگ به سر می برد. از آن جایی که این دختر جوان هیچ راهی برای تامین هزینه های خود نداشت، مجبور شد تا تن به رابطه جنسی با مردان مختلف بدهد. او که از سر اجبار به این شرایط دچار شده بود، مورد حسادت زنان شهر قرار گرفت و با خفت از شهر به بیرون انداخته شد. این فیلم مشکلات و جنسیت زدگی موجود در اجتماع را به تصویر می کشید.

اسپکتر

اسپکتر یکی از فیلم های مشهور مونیکا می باشد، که بیش تر حالت جنایی و اکشن دارد. این فیلم به صورت نامه ای از سمت جیمز باند آغاز می شود و صحنه های اکشن آن بسیار زیاد می باشد. مونیکا در این فیلم نقش یک زن بیوه را دارد، که بسیار مورد علاقه شخصیت اصلی داستان می باشد و در این مسیر به بازیگر نقش اول کمک های بسیاری می کند. او در این فیلم بازی درخشانی را از خود به نمایش گذاشت.

انقلاب های ماتریکس

مونیکا بلوچی در یکی از فصل های ماتریکس به بازی پرداخت، که آن فصل انقلاب های ماتریکس نامیده شده است. در این مجموعه سینمایی که به صورت قسمت های مختلف منتشر، بازیگر نقش اول در پی نجات دنیا است. دنیایی که تمام اتفاقات آن بر اساس معادله های ریاضی و ماتریکس است و قانون ها و اتفاقات از پیش تعیین شده است. این فیلم در زمان خود یکی از دسته فیلم های تخیلی بسیار مشهور بود.

برگشت ناپذیر

برگشت ناپذیر

یکی از فیلم های مشهور مونیکا بلوچی است، که در سال 2002 میلادی ساخته شده است. این فیلم جذاب و مشهور تا به حال مخاطبان بسیاری را داشته است. داستان فیلم این گونه می باشد، که به مونیکا که در نقش دختر و زن اصلی فیلم می باشد، تجاوز می شود. مونیکا نیز بعد از این اتفاق به کما می رود. حال نامزد او به دنبال پیدا کردن فرد متجاوز می باشد و شک اصلی او به دوست پسر سابق وی است.

مصائب مسیح

مصائی مسیح در سال 2004 میلادی ساخته شد. این فیلم تاریخی و بسیار زیبا تا به حال کامنت های مثبت بسیاری را دریافت کرده است. این فیلم بر اساس داستانی تاریخی از به صلیب کشیده شدن حضرت مسیح می باشد. این داستان از کتاب یهودا برگرفته شده است و از چاپ های جدید ان برداشته شده است. مریم مجدلیه در این فیلم مونیکا می باشد، که بازی بسیار زیبایی را از خود به نمایش گذاشته است.

اشک های خورشید

یکی از فیلم های بتر مونیکا که از فیلم های هالیوودی او می باشد، اشک های خورشید نام دارد. این فیلم درباره حکومت نیجریه است و در آفریقا نیز فیلم برداری شده است. مونیکا در این فیلم یک پزشک است و در جنگ های داخلی موجود در نیجریه گیر افتاده است. حال در این میان سربازی موظف می شود، که مونیکا را نجات دهد. این داستان در عین به نمایش گذاشتن مشکلات مردم نیجریه، بسیار عاشقانه نیز می باشد.

همسر مونیکا بلوچی کیست؟

همسر مونیکا بلوچی کیست؟

مونیکا بلوچی تا به حال ازدواج های متعددی را داشته است. این زن زیبای اهل ایتالیا، برای اولین بار در سال 1990 میلادی ازدواج کرد. مونیکا در آن زمان بیست و چهار ساله بود و در دوره ای بود، که در تلاش برای رسیدن به اهداف و آروزهای خود به سر می برد. همسر اول او یک مرد عکاس بود، که در زمینه مدلینگ با او آشنا شده بود. اما این ازدواج از همان ابتدای کار با مشکلات بسیاری همراه بود. به شکلی که مونیکا تنها 18 ماه در آن زندگی ماند و سپس سریعا طلاق گرفت.

6 سال بعد و در سال 1996 میلادی بود، که مونیکا بار دیگر تصمیم به ازدواج گرفت. این بار شخصی که به عنوان همسر انتخاب کرده بود، یک بازیگر فرانسوی بود. آشنایی این دو بازیگر با یک دیگر در فیلم آپارتمان رخ داد. نام این بازیگر مشهور فرانسوی، ونسان کسل بود. آن دو تا سال 1999 میلادی با یک دیگر نامزد بودند و سپس در بعد از سه سال آشنایی تصمیم به ازدواج گرفتند. یکی از طولانی ترین ازدواج های مونیکا با کسل بود. البته این ازدواج نیز مشکلات خود را داشت، چرا که کسل و بلوچی در سال 2013 میلادی و بعد از چهارده سال زندگی از هم دیگر جدا شدند.

مونیکا و کسل دارای دو دختر به نام های دیوا و لئونیه می باشند. دیوا در سال 2004 میلادی متولد شد و لئونیه نیز در سال 2010 میلادی زاده شد. مونیکا بعد از سال 2013 میلادی که از نسان کسل جدا شد، دیگر ازدواج نکرد. مونیکا تمام زندگی خود را صرف پرداختن و بزرگ کردن دو دختر خود گذاشته است. به شکلی که در تلاش برای وارد کردن فرزندان خود به عرصه مد و فشن نیز می باشد. دختر بزرگ او در حال حاضر در صنعت مدلینگ فعالیت می کند.

مونیکا بلوچی و جواد کاضمیان

مونیکا بلوچی و جواد کاظمیان

چندی پیش رفتار بازیکن فوتبال ایرانی بسیار حاشیه ساز شد. جواد کاظمیان که یکی از بازیکن های مطرح پرسپولیس می باشد، در صفحه رسمی اینستاگرام خود تولد مونیکا بلوچی را تبریک گفت. این اتفاق بسیار جنجال برانگیز شد. به شکلی که بسیاری از بازیکن ها و سلبریتی ها این رفتار را مسخره کردند. یکی از افرادی که این رفتار را بسیار مورد مضحکه قرار داد، علی انصاریان بود. علی انصاریان که یکی از دوست های جواد کاظمیان می باشد، در زیر پست مونیکا جواد را مسخره کرد. البته مونیکا به حواشی این اتفاق بازخوردی نشان نداد. به همین خاطر این موضوع در همان مراحل اولیه به پایان رسید و حاشیه های بیشتری ایجاد نکرد.

جواد کاظمیان در پیج خود به صورت پست، تولد مونیکا را تبریک گفت. این اتفاق بسیار نادر و در عین حال زشت بود. چرا که او تا به حال چنین رفتاری را برای هیچ کدام از اعضای خانواده و حتی دوستان خود انجام نداده بود. البته مونیکا در جواب این پست و این تبریک مسخره، تنها یک تشکر کوتاه کرد. اما علب انصاریان در زیر یکی از پست های مونیکا، کامنتی را به فارسی منتشر کرد. این کامنت این گونه بود، که جواد از شما خوشش می آید و فکر هایی در سر دارد. با این که مونیکا زبان فارسی را متوجه می شود، اما به این کامنت هیچ گونه جوابی نداد.

این اتفاق تا مدت ها یکی از خبر های جنجالی رسانه های ایران بود، چرا که حاشیه های بسیاری را در پی داشت. البته جواد کاظمیان به خاطر این رفتار خود از سمت کمیته فوتبال مورد اخطار واقع شد.

سوالات متداول

  1. مونیکا بلوچی متولد چه سالی است؟

    مونیکا بلوچی در سال 1964 میلادی در کشور ایتالیا متولد شده است.

  2. نام دو فرزند مونیکا بلوی چیست؟

    مونیکا بلوچی از همسر دوم خود دو دختر به نام های دیوا و لئونیه دارد.

  3. رشته دانشگاهی مونیکا چه بود؟

    مونیکا در رشته حقوق تحصیل می کرد، اما در سال های آخر تحصیل خود دانشگاه را ترک کرد.

  4. مونیکا اولین بار حرفه مدلینگ را در چه سنی تجربه کرد؟

    مونیکا بلوچی اولین بار حرفه مدلینگ را در سن 13 سالگی در شهر محل زندگی خود تجربه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید