بوراک دنیز مسلمان است؟ بررسی رابطه بوراک دنیز و هانده ارچل

بوراک دنیز محبوب ترین بازیگر ترکیه است، که سال های بسیاری از زندگی خود را در این راه صرف کرده است. این بازیگر جوان و خوش اندام در تمام دنیا و به خصوص شرق، مخاطبان بسیاری دارد. اغلب هوادار های این بازیگر ایرانی می باشند، چرا که به دلیل شباهت فرهنگ ها و نزدیکی جغرافیایی، بسیاری از ایرانیان فیلم های ترک را دنبال می کنند. بوراک تا به الان در فیلم ها و سریال های ترکی بسیاری ایفای نقش کرده است. این بازیگر ترک جوان و خوش اندام، به دلیل جذابیت های ظاهری که دارا می باشد، در بسیاری از فیلم ها نقش اول است.

اغلب این بازیگر جوان در سریال های عاشقانه و خانوادگی بازی می کند. کم تر فیلم و یا سریالی است، که این مرد در آن نقش های اکشن داشته باشد. ژانری که مورد پسند او می باشد، فانتزی است و او علاقه ای به بازی در ژانر های فان و خنده دار ندارد. بوراک در بسیاری از سریال های خود در برابر هازل کایا بازی کرده است. این بازی و ایفای نقش دو نفره بسیار مورد پسند مخاطب قرار گرفت. در نتیجه دنبال کننده های او بسیار بیش تر از قبل شدند.

برای آشنایی با این مرد جوان و شناخت کامل تر او توصیه می شود، که این مقاله را با دقت و توجه بیشتری دنبال کنید. در عین حال نیز اگر مشتاق دانستن حواشی موجود برای این مرد جوان هستید، بهتر است، که در این مقاله همراه ما باشید.

بیوگرافی بوراک دنیز

بیوگرافی بوراک دنیز

در این قسمت از مقاله به بیوگرافی این مرد جذاب و خوش اندام می پردازیم. بوراک دنیز در روز 17 ماه فوریه و در سال 1991 میلادی زاده شد. این پسر جوان در کشور ترکیه و شهر استانبول به دنیا آمد. از آن جایی که او از ابتدا در پایتخت ترکیه ساکن بود، مسیر برایش هموار تر بود. چرا که می توانست به امکانات زیادی در زمینه های مختلف دسترسی داشته باشد. این مرد خوش اندام، در یک خانواده سه نفره متولد شد. به شکلی که به غیر از خودش، فرزند دیگری نبود. همین مورد باعث شده بود، تا توجه والدین بر روی او بسیار زیاد باشد. بوراک به دلیل تک فرزندی، امکانات و شرایط خوبی را در زندگی تجربه کرده است.

بوراک در زمانی که بسیار کوچک بود، از پدر خود جدا شد. چرا که والدین او در سنین کم بوراک از یک دیگر طلاق گرفتند. در نتیجه بوراک و مادرش با یک دیگر زندگی می کردند. اما بوراک پدر خود را سال های طولانی ندید. به شکلی که از کودکی تا سنین بزرگ سالی برای مدت طولانی از دیدار دوباره پدر خود محروم شد. زندگی به تنهایی با مادرش، برای او شرایط سخت تری را ایجاد کرد. به صورتی که بخش مهمی از وظایف را بر دوش داشت. اما فرزند طلاق بودن، نتوانست که او را از رسیدن به قله های موفقیت دور کند.

مادر او بسیار بر روی درس بوراک حساسیت داشت. به شکلی که تمام تلاش خود را در جهتی گذاشته بود، که او بتواند به خوبی در درس و تحصیل خود موفق شود. این مرد جوان و خوش هیکل، علاقه زیادی به درس نداشت و از همان ابتدا در زمینه هنر اشتیاق بیشتری از خود نشان می داد. به همین خاطر تحصیلات او نیز در دانشگاه و یا مدرک خوبی نبود. او در رشته تاریخ فارق التحصیل شده است. دانشگاهی که او در آن تحصیل کرده است، چاناک قلعه نام دارد. بوراک در روز هجدهم ماه مارس سال 2013 میلادی از دانشگاه فارق التحصیل شد.

بوراک دنیز چند سال دارد؟

بوراک دنیز چند سال دارد؟

یکی از سوال هایی که درباره بوراک بسیار مطرح است، سن او می باشد. بوراک دنیز یک بازیگر جوان و خوش اندام است، که سن بسیار کمی دارد. این پسر جوان که در سال 1991 میلادی زاده شده است، در حال حاضر 30 سال دارد. بسیاری از مخاطبان و دنبال کننده های او معتقدند، که سن بوراک کم تر است. چرا که از کسانی که همسن او هستند، کوچک تر دیده می شود. شاید یکی از دلایلی که بوراک نیز برای فیلم های عاشقانه و فانتزی انتخاب می شود، سن کم او می باشد. چرا که او در اغلب فیلم ها و سریال های خود در قامت یک دانشجو در حال ایفای نقش است.

آغاز حرفه بازیگری برای بوراک دنیز چگونه بود؟

بوراک دنیز در سال 2011 میلادی بود، که وارد این حرفه شد. این پسر جوان از همان کودکی بسیار علاقه مند به این حرفه بود. اما هیچ گاه برای فعالیت در این زمینه اقدامی نکرده بود. یکی از اتفاق های جذاب برای این پسر جذاب و جوان ترک، ورود به حرفه بازیگری بود. چرا که او بدون هیچ گونه برنامه ای وارد این حرفه شد. خود او نیز بار ها در مصاحبه هایش اعلام کرده است، که در ابتدا فکر نمی کرده است، که این حرفه بخش مهمی از زندگی او گردد. بوراک در سال 2011 میلادی و زمانی که هنوز دانشجو بود، به سمت این حرفه کشیده شد. او تا به ان زمان در هیچ گونه کلاس بازیگری شرکت نکرده بود. در کنار نیز رشته دانشگاهی او ربطی به این حرفه نداشت. اما از آن جایی که دارای چهره ای کاریزماتیک می باشد، به سرعت جذب این حرفه شد.

بوراک در ان زمان تنها 20 سال داشت و بسیار جوان بود، اما چهره او از همان ابتدا جذاب بود. بوراک دنیز خود در آن دوره به حرفه مدلینگ بیش تر فکر می کرد و ایده داشت. اما در نهایت در یکی از فیلم های ترکی مشهور، ایفای نقش کرد. همین مورد باعث شد، تا بوراک بیش از گذشته در میان مردم ترکیه شناخته شود. از طرفی بازی او در آن فیلم شرایطی را حاصل کرد، که مردم بسیار از او رضایت داشتند. مادر بوراک در ابتدا برای ورود به این حرفه، نگران بود. اما زمانی که درخشش پسر خود را دید، از انتخاب و مسیر بوراک مطمئن شد.

اولین مجموعه ای که بوراک در آن بازی کرد، به نام خاطرات دانشکده بود، که بسیار مورد استقبال واقع شد. اغلب بازیگر های این سریال که در تلویزیون ترکیه منتشر می شد، جوان و تازه کار بودند. بوراک به دلیل استعداد و ظاهر زیبای خود در نقش اول قرار گرفت. این مجموعه از آن جایی که به دنبال دانشجو های با استعداد و خوش چهره بود، از بوراک دعوت کرد. فیلم برداری آن نیز در یکی از دانشگاه های ترکیه بود.

بوراک دنیز مسلمان است؟

در کشور دوست و همسایه ترکیه نیز مسئله دین و اسلام بسیار پر رنگ است. این کشور دین بخصوصی ندارد، که تمام مردم موظف به پیروی از آن باشند. اما در عین حال آزادی دین و عقیده در میان مردم ترکیه بسیار رایج است. این مورد را از سریال ها و فیلم های این کشور نیز می توان درک کرد. چرا که در کشور ترکیه هر کدام از مردم به تنهایی قادر به تصمیم گیری در مورد پوشش خود هستند. در این کشور قانون مشخصی برای این مورد نمی باشد. اما در بعضی از شهر ها و قسمت های ترکیه، حضور مسلمان ها بیش تر دیده می شود.

دین موجود و پر طرفدار د ر این کشور اسلام است. درست است، که در این کشور نیز ادیان مختلفی در حال زندگی و فعالیت هستند، اما اسلام دین غالب آن جا می باشد. اغلب مردم این کشور دین اسلام را برای خود برگزیده اند، اما در نسل های جوان دین داری بسیار کم رنگ تر شده است. چرا که با رواج تفکرات غربی و زندگی مردم در غرب، تفکرات دین محور کم رنگ تر شده است. بوراک دنیز نیز به دلیل حضور در خانواده مسلمان، پیرو این دین می باشد. به صورتی که این بازیگر جوان و خوش اندام سی ساله، در گروه اهل سنت است. اما در بسیاری از بازی های او و فیلم هایی که بوراک بازی کرده است، قانون های اسلام دیده نشده است. به همین خاطر می توان فهمید، که او اعتقادات مذهبی درستی ندارد.

تا به حال در مصاحبه های بسیاری خبر نگار ها این مورد را از او پرسیده اند. بوراک نیز جواب درستی به ان نداده است. چرا که در جامعه سنتی ترکیه نیز، ادعای بی دین بودن و اعتقاد مذهبی نداشتن، بسیار بد جلوه می کند. در نتیجه این پسر جوان همیشه خود را یک مسلمان معرفی کرده است و نگذاشته تا شایعات شهرت او را خدشه دار کنند.

فیلم های بوراک دنیز

فیلم های بوراک دنیز

بوراک با این که سن بسیار کمی دارد و تا به الان نیز تنها 10 سال است، که در حال فعالیت در حرفه بازیگری است. اما فیلم ها و سریال های بسیاری را در کارنامه خود دارد. او یکی از بازیگر های مشهور و موفق در ترکیه است. البته این بازیگر جوان تا به حال به هالیوود وارد نشده است و تنها به کشور خود بسنده کرده است. سبک فیلم ها و سریال هایی که بوراک دنیز در آن ها ایفای نقش می کند، بسیار شبیه به هم می باشند. به شکلی که بسیار از منتقدان آینده درخشانی را برای این مرد جوان تصور نمی کنند. چرا که با گذشت زمان کوتاهی، شیوه دیگری از سریال ها و فیلم ها برای مرد جذاب خواهد شد. بوراک در حال حاضر در اوج شهرت و محبوبیت خود می باشد.

برای آن که با فیلم های این بازیگر جوان و خوش اندام ترک بیش تر آشنا شوید، توصیه می شود، که این بخش از مقاله را با دقت بیشتری دنبال کنید. بوراک در اکثر سریال ها و فیلم هایی که تا به الان در آن ها ایفای نقش کرده است، نقش اول بوده است. این فیلم ها و سریال ها در ایران و ترکیه از شهرت بسیاری برخوردار می باشند. البته اغلب مخاطبان بوراک در دوره سنی جوان و نوجوان می باشند. چرا که سبک فیلم های او با افرادی در آن سن و سال ارتباط دارد و نزدیک می باشد.

خاطرات دانشکده

اولین مجموعه تلویزیونی که بوراک دنیز در آن ایفای نقش کرد، خاطرات دانشکده بود. در این سریال زیبا و جذاب بوراک نقش اول مرد بود. این سریال که در سال 2011 میلادی ساخته شد، به فضای دانشگاه و ارتباط میان دانشجو ها می پرداخت. بسیاری از بازیگر های جوانی که در این سریال ایفای نقش کردند، بعد ها به عنوان بازیگران برتر ترک شناخته شدند. زمانی که این سریال فیلم برداری می شد، بوراک تنها بیست سال داشت و بسیار جوان بود. این سریال در پیشرفت بوراک در زمینه بازیگری بسیار کمک کرد.

هانده ارچل که یکی از زیباترین بازیگر های ترک می باشد، در سریال خاطرات دانشکده همراه با بوراک ایفای نقش کرد. او نیز در این سریال بسیار دیده شد. بعد از آن نیز به دلیل استعداد و زیبایی خود، توانست به خوبی در این حرفه رشد کند. او در زمانی که این سریال در حال ساخت بود، تنها 18 سال داشت. این دو بازیگر تا به حال بازی های بسیاری با یک دیگر داشته اند. به شکلی که در سریال ها و یا فیلم های بسیاری با هم همکار بوده اند.

سلطان

دومین سریال تلویزیونی که بوراک دنیز در آن ایفای نقش کرد، سلطان بود. این سریال بسیار در میان مردم درخشید و دیده شد. این سریال ژانر تاریخی داشته و به تاریخ ترک اشاره می کرد. بوراک از آن جایی که در دانشگاه در رشته تاریخ تحصیل کرده بود. به این فیلم بسیار علاقه نشان داد و سریعا بازی در این سریال و مجموعه تلویزیونی را پذیرفت. بوراک در سال های ابتدایی فعالیت خود، اغلب در سریال ها و مجموعه های تلویزیون فعالیت داشت. این سریال در سال 2012 میلادی فیلم برداری شد و بوراک دنیز در ان زمان بیست و یک ساله بود. مثل همیشه این مرد جوان و خوش اندام نقش اصلی این فیلم بود. نام بوراک در این فیلم تارک بود.

کاچاک

کاچاک

مجموعه و سریال تلویزیونی که در سال 2013 میلادی ساخته شد، کاچاک بود. این سریال ترکی بسیار جذاب در زمانی که بوراک دنیز فارق التحصیل شده بود، فیلم برداری شد. بعد از این که بوراک مدرک خود را گرفت و فارق التحصیل شد. شرایط برای او تغییر کرد. چرا که حالا زمان بیشتری برای پرداخت به حرفه اصلی زندگی خود بود. نام او در این فیلم نیز بوراک بود. او در این سریال جذاب نیز در نقش اول حضور داشت.

جزر و مد

یکی دیگر از سریال های جذاب و مشهوری که بوراک دنیز در آن بازی کرده است، جزر و مد می باشد. این سریال ترک که یکی از مشهور ترین سریال های این سرزمین می باشد، تا به حال مخاطبان بسیاری را به سمت و سوی خود جذب کرده است. بوراک در این سریال نقش مکمل مرد را داشت. این سریال جذاب و پر مخاطب در سال 2013 میلادی تا 2015 میلادی در حال انتشار بود. به شکلی که به صورت رو به رو به ساخت این سریال مشغول بودند. نقشی که بوراک در این سریال داشت، اراس نامیده می شد.

این سریال عاشقانه از شبکه استار تی وی ترکیه که بسیار پر طرفدار است، پخش شد. این سریال برای رنج سنی نوجوان ها بسیار جذابیت داشت. از طرفی این سریال جذاب و مشهور، در فصل اول خود بسار درخشید. به شکلی که در جهان در رتبه 100 سریال برتر و پر مخاطب در دنیا قرار گرفت. این سریال در جشنواره های برگزار شده در ترکیه بسیار جایزه دریافت کرد. داستان ان نیز با یک تصادف آغاز می شود.

دروغ گو های کوچک شیرین

یکی دیگر از سریال های محبوب و جذاب موجود در ترکیه، دروغ گو های کوچک شیرین می باشد. این سریال که بوراک دنیز در آن نقش اصلی مرد را عهده دار بود، در سال 2015 میلادی منتشر شد. در این سریال جذاب و مشهور، بازیگر های بسیاری بازی می کردند. بوراک در این سریال نقش توپراک را داشت. این سریال پر طرفدار در شبکه استار تی وی ترکیه پخش شد. این سریال 13 قسمتی که به صورت اکشن و معمایی ساخته شده است، اقتباسی از نمونه آمریکایی آن است.

این سریال کمی در ژانر وحشت نیز قرار می گیرد. به صورتی که از میان 5 دوسن صمیمی، یکی از آن ها ناپدید می شود. سپس بعد از یک سال جنازه یکی از آن ها پیدا می شود. این اتفاق ها با حضور یک دختر ناشناس و غریبه مرموز تر می شود. اگر به دیدن سریال های معمایی علاقه دارید، توصیه می شود، این سریال محبوب را مشاهده کنید.

ملکه شب

ملکه شب

یکی از مجموعه های تلویزیونی که بوراک دنیز در آن ایفای نقش کرده است، ملکه شب نام دارد. این سریال که در شبکه مشهور استار تی وی ترکیه منتشر شده است، مخاطبان بسیاری را داشته است. این سریال در سال 2016 میلادی منتشر شد و شکل متفاوتی با دیگر بازی های بوراک داشت. بوراک در این سریال در نقش مکمل داستان قرار دارد. نام او در این سریال جذاب موت می باشد.

عشق حرف حالیش نمیشه

یکی از مشهور ترین و پر طرفدر ترین سریال های ترکی که بوراک در آن بسیار خوش درخشید، عشق حرف حالیش نمیشه است. این سریال ترکی که بسیار محبوب است، در ایران نیز بسیار دیده شده است. ژانر این سریال همان طور که از نام آن پیدا می باشد، عاشقانه است. نام بوراک در این فیلم مورات بود. شبکه تی وی استار ترکیه این سریال را پخش کرد. این سریال در سال های 2016 میلادی و 2017 میلادی در ترکیه منتشر شد. این بازیگر جوان نقش اصلی این سریال جذاب و مشهور بود.

این سریال در یک فصل ساخته شد و 31 قسمت داشت. بازیگر زن نقش اول فیلم، هانده ارچل بود. بوراک دنیز و هانده ارچل بار دیگر در این سریال به عنوان زوج ظاهر شدند. حضور هر دو این بازیگر ها در این سریال، بر جذابیت آن افزود. این سریال در عین عاشقانه بودن در ژانر کمدی نیز قرار می گیرد. هانده ارچل در این سریال بسیار زیبا بازی کرده است و نقش یک دختر از طبقه متوسط جامعه ترک را به تصویر می کشد. بوراک برای این سریال جذاب توانست جایزه بهترین بازیگر مرد ترکیه را کسب کند.

حکایت ما

از جمله مشهور ترین سریال ها بوراک دنیز را می توان حکایت ما دانست. این سریال که بلافاصله بعد از عشق حرف حالیش نمیشه منتشر شد، بر شهرت این مرد بسیار افزود. او که نقش اصلی فیلم را بر عهده داشت، در این فیلم با نام باریش بازی می کرد. این سریال جذاب در سال های 2017 میلادی تا سال 2018 میلادی منتشر شد. این مجموعه جذاب از شبکه فاکس تی وی ترکیه پخش شد. بوراک برای این سریال جایزه دریافت کرد.

ماراشلی

آخرین سریالی که بوراک در آن ایفای نقش کرد، ماراشلی می باشد. این سریال در حال حاضر نیز در کشور ترکیه در حال پخش است و بسیاری از مردم مخاطب آن هستند. این سریال در سال 2021 میلادی کلید خورد و در حال حاضر نیز در حال فیلم برداری است. نام بوراک در این سریال جلال می باشد و نقش اول بازی را دارد. این سریال جذاب از شبکه a تی وی ترکیه در حال انتشار می باشد.

بوراک دنیز و همسرش

بوراک در کارنامه خود یک ازدواج نا موفق دارد. چرا که او بعد از بازی در فیلم آردا با همسر سابق خود آشنا شد. این بازیگر ترک زیبا و مشهور بوشرا دولی نام دارد. بوشرا و بوراک زندگی بسیار زیبایی را در کنار هم شروع کردند. این دو بازیگر مشهور که از سال 2016 میلادی یک دیگر را می شناختند، در سال 2018 میلادی تصمیم به ازدواج گرفتند. البته این تصمیم سختی های بسیاری را بعدا برای آن ها ایجاد کرد.

به شکلی که بوراک دنیز و بوشرا دولی در سال 2021 میلادی از یک دیگر جدا شدند. ان ها پس از سه سال زندگش مشترک، تصمیم به طلاق گرفتند. درست است، که بسیاری از طرفدار های آن ها خواهان برگشت این زوج به یک دیگر می باشند. بر اساس منابع موجود این زوج با یک دیگر آشتی کرده اند، اما تصمیم برای ازدواج دوباره ندارند. چرا که ترجیح می دهند، تا رابطه خود را دوستانه ادامه دهند.

سوالات متداول

  1. بوراک دنیز در چه سالی متولد شد؟

    بوراک دنیز در سال 1991 میلادی زاده شد.

  2. رشته دانشگاهی بوراک چیست؟

    رشته دانشگاهی بوراک دنیز، تاریخ می باشد.

  3. نام همسر بوراک دنیز چه می باشد؟

    نام همسر بوراک دنیز، بوشرا دولی نام دارد.

  4. بوراک برای کدام سریال های خود جایزه دریافت کرد؟

    بوراک دنیز برای سریال های حکایت ما و عشق حرف حالیش نمیشه، جایزه دریافت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید