صدف بیوتی کیست ؟ + عکس های جدید و بیوگرافی کامل

صدف مسائلی معروف به صدف بیوتی متولد سال ۱۳۶۸ هجری شمسی می باشد او دانش‌ آموخته شیمی در مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی می باشد و امروزه به عنوان یکی از مشهور ترین بلاگرهای ایرانی شناخته می شود.

بیوگرافی کامل صدف بیوتی بلاگر آرایشی

او اکنون ۳۰ سال سن دارد و در کنار همسر و خانواده‌ اش مقیم آمریکا می باشد . در پاسخ به این سوال که صدف بیوتی کیست باید گفت صدف که فالوور هایش او را مامان بیوتی می شناسند یک میکاپ آرتیست و بلاگر ایرانی (معنی بلاگر) می باشد . کلیپ های صدف بیوتی طرفداران زیادی دارد و او جدا از این که به صورت حرفه‌ای در حوزه آرایشی با فالوور های خود مشارکت می کند زندگی خصوصی و شخصی خود را نیز همانند دوستان و آشنایان با فالوور هایش به اشتراک می گذارد .
در بسیاری از مراکزی که به عنوان یک میکاپ آرتیست دعوت می‌ شود و بسیاری از سفر هایی که می رود فالوور های خود را نیز با خود می برد و بسیاری از مناطق زیبای گردشگری که از آن ها بازدید می‌ کنند را نیز به آن ها نشان می‌ دهد .

اینستاگرام صدف بیوتی طرفداران زیادی دارد و در سراسر دنیا بسیاری از افراد آن را دنبال می کند به گونه ای که حمایت طرفداران صدف از او در بین بسیاری از این میکاپ آرتیست های خارج از کشور زبان زد است و قدرت حمایت آن ها از صدف بسیار بالا می باشد . صدف که با همسر و خانواده خود در آمریکا زندگی می کند در عرصه حرفه‌ ای خود در میکاپ و آرایش بسیار موفق و حرفه‌ای ظهور کرده است . او را همگان به عنوان یک شخص معروف شبکه های مجازی می شناسند که فردی بسیار باشخصیت و خوش صحبت است

اعتقادات و علاقمندی های صدف بیوتی

صدف که از نمونه رفتار و نوع زندگی او مشخص است که زندگی با شخصیت را سپری می‌ کند و یک شخصیت اجتماعی کامل و پخته شده‌ای دارد بسیار به حیوانات علاقه مند است و از آزار و اذیت آن ها رنج می برد . صدف بسیار خوش برخورد و خوش رو می باشد به گونه ای که بسیاری از طرفداران او در سراسر دنیا هنگامی که متوجه می‌ شوند صدف برای سفر کاری یا تفریحی به یکی از شهر های سراسر دنیا می‌ رود برای استقبال از او به دیدنش همراه با گل می رود .

صدف در بسیاری از کلیپ ها و ویدیو های منتشر کرده خود در صفحه اینستاگرامی اش بسیار لحنی صمیمی و دوستانه با طرفداران خود دارد و همین امر سبب محبوبیت و صمیمیت بین او و طرفدارانش می باشد. صدف که یک شخصیت شناخته شده مجازی بسیار بی‌ حاشیه می‌ باشد اما در بسیاری از مواقع برای بسیاری از مشکلات جامعه که باعث رنجیدن او می شود واکنش نشان می دهد و با طرفداران خود در مورد این موضوعات گفتگو می کند.

صدف بیوتی ناسا

چندی پیش طرفداران صدف‌ بیوتی در صفحه رسمی او مشاهده کردند که او خبر خوشحال کننده ای را به طرفدارانش داده است .
که در مورد این موضوع گفته است که یکی از طرفداران او به او پیام می‌ دهد و می‌ گوید که ناسا از چهره های مشهور مجازی دعوت به عمل آورده است تا آن ها را در یک تور دو روزه معرفی ناسا شرکت دهد .

صدف نیز اطلاعات شخصی خود را به ناسا ارسال می کند و آنان پس از بررسی و این که می دانند که صدف بسیار طرفداران زیادی دارد و شناخته شده می باشد آن را به این برنامه دعوت می کند .با این که پس از اعلام این موضوع به طرفداران صدف یک بار این موضوع به تعویق افتاده است اما سرانجام پس از گذشت یک هفته صدف به ناسا می‌ رود. در آن جا پس از مشاهده موزه ناسا و همچنین شرکت در ساختمان اصلی شرکت ناسا به برخی از اطلاعات ناسا می پردازند .

صدف همانند همیشه طرفداران خود را در این سفر با خود همراه می کند و بسیاری از نقاط موزه و همچنین ساختمان اصلی ناسا را به آن ها نشان می دهد که در یکی از کلاس‌ های معرفی ناسا که در شبکه تلویزیونی رسمی ناسا نیز پخش شده است صدف شرکت داشته است . همچنین در ادامه توضیحات این سفر صدف می‌ گوید که از آن ها دعوت شده است تا مشاهده کنند چگونه سفینه های فضایی ناسا که چندی پیش به فضا فرستاده شد ارسال خواهد شد .
او از نحوه ارسال این سفینه فیلمبرداری کرده و با طرفداران خود به اشتراک گذاشته است . او همچنین در ادامه موضوع می‌ گوید تجربه سفر به ناسا یکی از مهیج ترین تجربه های سفر در زندگی او بوده است و از آن به خاطره‌ ای خوش یاد می‌ کند .

عمل های زیبایی صدف بیوتی

بسیاری معتقد هستند که صدف‌ نیز همانند بسیاری از چهره های مشهور زیبایی خود را بر اثر عمل های متفاوت زیبایی کسب کرده است .
اما صدف بیوتی قبل از عمل خود را نیز با طرفداران خود به اشتراک گذاشته و او تنها گفته است که صدف بیوتی قبل عمل تنها بینی خود را عمل کرده و هیچ یک از عمل های زیبای دیگر را بر روی چهره خود انجام نداده است .
همچنین صدف بسیاری از کلیپ های طنز و خنده دار خود را در زمان انجام عمل بینی خود در حین بیهوشی بعد از عمل با طرفداران خود به اشتراک گذاشته است .
او معتقد است شخصیت و چهره او به گونه ای نمی باشد که واقعیت آن را از طرفداران خود پنهان کند و هر چیزی که زندگی شخصی او را شامل شود با آنان در میان می گذارد .
صدف شخصیتی محبوب و دوست‌داشتنی دارد .

بیوگرافی صدف بیوتی

زندگی شخصی و ازدواج این بیوتی بلاگر

در زندگی خانوادگی صدف، صدف تنها یک خواهر به نام سارا دارد که آن نیز در خارج از کشور زندگی می کند اما از محل زندگی صدف و خانواده‌ اش دور می باشد. سارا نیز در بسیاری از کلیپ های خودمانی صدف همانند کلیپ هایی که اسم آن ها را با من حاضر شویم می گذارد شرکت داشته است .
سارا از صدف بزرگتر می باشد اما در بسیاری از مواقع به گفته صدف پشتیبان او نیز بوده است در صفحه اینستاگرامی صدف سارا نیز همکاری ها و مشارکت های گوناگونی با خواهر خود داشته است .

شوهر صدف بیوتی علی نام دارد آن ها که نزدیک به سه سال است ازدواج کرده اند چندین سال قبل از ازدواج با یک دیگر آشنا شده اند و در خارج از کشور زندگی می کنند. شوهر صدف علی در بسیاری از فعالیت‌ های او، او را حمایت می‌ کند و به پشتیبانی او مشغول است علی در بسیاری از کلیپ هایی که توسط صدف ساخته می شود با او مشارکت دارد و همچنین او نیز همانند یک خانواده با طرفداران صدف برخورد می‌کند .

بیوگرافی صدف بیوتی

همکاری های صدف در زمینه حرفه ای او

در زیر برخی از مهم ترین همکاری های این بلاگر را برایتان لیست کرده ایم :

  • صدف بیوتی در زمینه ی کاری و حرفه ای خود همکاری های متفاوتی را با انواع برند های آرایشی داشته است .
  • چندی پیش صدف بیوتی یکی از همکاری های بی نظیر خود را با شرکت سیگما انجام داد و محصولات صدف بیوتی که شامل ۴ براش های آرایشی می باشد وارد بازار شد .
  • همکاری که تمام دنیا را شگفت زده خود کرد در این همکاری به مدت بسیار کوتاهی تمامی تولیدات محصولات صدف به فروش رسید و سیگما اعلام کرد که دیگر محصولی برای فروش ندارد و دوباره خط تولید محصولات صدف را راه اندازی می کند .
  • برای بار دوم نیز این محصولات به پایان رسید و تمام دنیا از همکاری و طرفداری طرفداران صدف شگفت زده شدند.
  • همچنین چندی قبل صدف به طرفداران خود اعلام کرد که یک همکاری دیگر با یکی از برند های معروف آرایشی را داشته است.
عکس صدف بیوتی

پیج صدف بیوتی

در حال حاضر صدف دو پیج‌ کاری دارد که مسئولیت اداره آن ها خودش بر عهده دارد .
یکی از این پیج ها ، پیج های کاری و حرفه‌ای خود در عرصه میکاپ می باشد و پیج دیگر پیج دایری که در ابتدا به عنوان پیج عروسی شناخته می شده است .
که هنگام عروسی در انتخاب لباس عروس و وسایل عروسی با مشارکت طرفداران خود می پرداخته است .
همچنین عکس های متفاوت و کلیپ های متفاوت عروسی صدف در این پیج قرار دارد .
پس از آن این پیج راهی برای به مشارکت گذاشتن سفرهای صدف شناخته شد در آن بسیاری از ولاگ سفر های خود را به مناطق مختلف دنیا قرار می‌ دهد و حتی هنگامی که به خرید می‌ رود در آن نظرسنجی گذاشته و با مشارکت طرفداران خود خریدهای خود را انجام می‌ دهد .
او در بسیاری از موفقیت های خود را مدیون طرفداران خود می داند و با آن ها بسیار احساس خوشحالی می کند و می گوید اگر حمایت آنان نبود هرگز به این نقطه ای که قرار دارد نخواهد رسید .
بیشتر در پیج اصلی خود بیشتر به مشارکت با طرفداران خود می‌ پردازد و بسیاری از کلیپ های آرایشی در این پیج قرار دارد .

علاقه صدف به حیوانات

صدف علاقه زیادی به حیوانات دارد و بار ها در صحبت‌ های خود گفته است که از آزار و اذیت آنان رنج می‌ برد .
صدف که خود یک سگ کوچک در خانه اش دارد و نام آن را فندق گذاشته است هنگامی که این سگ بسیار کوچک بوده و آن را به همراه همسرش بزرگ کردند .
او می گوید او اکنون همانند فرزند او می باشد .
علاقه صدف به حیوانات به حدی می باشد که او در حیاط منزل شخصی خود برای پرندگان و سنجاب هایی که وجود دارد قضا قرار داده تا از آن ها تغذیه کنند .
صدف با فندق و همانند فرزند خود برخورد می‌ کند به گونه‌ای که حتی با گذاشتن عکس های او یک پیج شخصی نیز برای او در اینستاگرام فعال کرده است . او فندق را همانند فرزند خود می داند و در بسیاری از مواقع از او مراقبت و نگهداری می‌ کند و اگر او مریض شود یا مشکلی برایش پیش آید صدف با آن ناراحت می شود .
در بسیاری از سفر هایی که نمی تواند فندق را با خود ببرد در طی سفر بسیار ابراز دلتنگی می کند و هنگامی که به خانه باز می گردد شادی می کند .

عکس بیوگرافی صدف بیوتی

فعالیت های صدف در فضای مجازی

همان طور که می‌ دانید صدف‌ در بسیاری از فضا های مجازی با طرفداران خود در ارتباط می باشد . نمونه‌ ای از این فضا های مجازی که قبلا گفتیم اینستاگرام می باشد همچنین صدف بیوتی یوتیوب را نیز فعال کرده و در آن به اشتراک بسیاری از کلیپ های آرایشی خود می‌پردازد .
نکته قابل توجه در معروفیت صدف شاید بتوان گفت صمیمیت آن با طرفداران او و همچنین نشان دادن چهره واقعی زندگی خود با طرفدارانش می باشد .
این صمیمیت و رو راست بودن صدف باعث محبوبیت او در بین طرفداران او شده است .
او زندگی و شخصیت خود را به همان گونه که می باشد با طرفدارانش در میان می گذارد .
صدف هیچ گاه با پشرفت های خود مغرور نشده است و رفتار صمیمی او با صرفدارانش تغییر نکرده است .
همچنین او همیشه شادی خود از موفقيت با آن ها شریک می‌شود .

صدف بیوتی و لیدی گاگا

او از زمانی که تصمیم گرفت تا در زمینه میکاپ و تبلیغات این چنینی فعالیت کند، همواره به دنبال این بوده است که کار خود را گسترش دهد و با برند ها و افراد معروفی همکاری داشته باشد تا هم بیش تر شناخته شود و هم کلاس کاری خود را ارتقا دهد. یکی از این همکاری ها با خواننده معروف و مشهور آمریکایی یعنی لیدی گاگا بوده است و البته موضوع این گونه بود که چندی پیش صدف در استوری خود عنوان کرد که یک بمب خبری برای فالوورانش دارد و حتی به صورت روز شمار این موضوع را عنوان می کرد که اگر این خبر را بشنوید خیلی هیجان زده خواهید شد. سر انجام او اعلام کرد که با برند لیدی گاگا فعالیت دارد و لیدی گاگا از او خواسته است تا برند آرایشی او را استفاده و تبلیغ کند. صدف این موضوع را یکی از بزرگ ترین افتخارات زندگی خود می داند و می گوید که همیشه آرزو داشته است این اتفاق برایش بیوفتد و حالا به هیچ وجه این کار را از دست نخواهد داد. او حتی گفته که با لیدی گاگا به صورت انلاین صحبت کرده است و این گفت و گو برایش بسیار جذاب بوده است.

بعد از مدتی که خبر همکاری صدف بیوتی و لیدی گاگا منتشر شد، لیدی گاگا در کلیپی تمامی میکاپ ارتیست هایی که برند ارایشی او را تبلیغ می کردند را معرفی کرد و در این بین صدف بیوتی نیز حضور داشت که برای هواداران صدف بسیار لذت بخش بود. بعد از این اتفاق تعداد فالووران صدف چنذین برابر شد . کامنت های او پر شد از تبریک های مختلف در این زمینه که برایش می گذاشتند.

مصاحبه صدف بیوتی با رد لاین

رد لاین یکی از تاک شو های اینستاگرام است که صدف همراه با علی در ان حضور یافت و با حضور دو مجری با هم به بحث و گفتگو های جذاب پرداختند.

صدف بیوتی و همسرش علی

اگر پیج اینستای او را دنبال کرده باشید متوجه خواهید شد که صدف با همسرش علی زندگی می کند و به ظاهر رابطه بسیار خوبی با یک دیگر دارند. ان ها در ابتدا با هم دوست بودند و بعد از این که به امریکا مهاجرت کرند با هم ازدواج کردند و در ان جا مشغول فعالیت هستند. صدف همیشه گفته است که علی همواره مشوق و پشتیبان من در زمینه کاری ام بوده است و هیچ گاه مرا تنها نگذاشته است و برای همه این کار ها از او ممنونم. علی نیز در این باره گفته است که همیشه می خواهد موفقیت های صدف را ببیند و هیچ گاه نمی خواهد او را از هدفش دور کند.

دوره های آموزشی صدف بیوتی

دوره های آموزشی صدف بیوتی

صدف برای این که بتواند در زمینه فعالیتش پیشرفت کند اقدام به برگزاری کلاس ها و دوره های اموزشی کرده است. البته چیزی که مشخص است این بوده که به دلیل کلاس بالای کاری وی، این دوره ها بسیار گران است و افرادی که توانایی پرداخت این هزینه را دارند تنها می توانند از ان استفاده کنند. او می گوید که در این دوره ها صفر تا صد اموزش های لازم برای یک میکاپ ارتیست شدن حرفه ای را به هنر جویان اموزش می دهد و اطمینان می دهد که بعد از این کلاس ها، همه متد های روز دنیا را اموخته اید و می توانید به بهترین شکل از ان استفاده کنید. او درباره دوره هایش همیشه در صفحه اینستاگرام خود اطلاع رسانی می کند و اگر می خواهید بدانید که دوره بعدی او چه موقعی است، تنها کافیست استوری ها و لایو های او را دنبال کنید. این دوره ها بخش اصلی درآمد بلاگر مورد بررسی ما می باشد.

محصولات مورد تایید صدف بیوتی

اگر شما صفحه وی را دنبال کرده باشید متوجه خواهید شد که بیش تر برند های مورد استفاده وی برند های خارجی و با کیفیت مانند مک و … است. او در برخی از مواقع برند های خوب و با کیفیت ایرانی را استفاده کرده است اما زمانی اعلام کرد که این ریسک را قبول نمی کند و دیگر از برند های داخلی بر روی پوست خود تست نمی کند زیرا اطلاعات کافی درباره محتویات ان ندارد و می ترسد که مشکلی برای وی به وجود بیاید. او در این رابطه به فالووران خود اطمینان داد که برند های قیمت مناسب خارجی را تست می کند و در صورتی که مناسب بودند و ضرری برای پوست نداشتند، ان ها را معرفی می کند تا مردم بتوانند با همان هزینه برند خوب خارجی را بگیرند.

صدف بیوتی یوتیوب

او در صفحه یوتیوب خود همواره ویدیو های اموزشی خود را اپلود می کند و از این طریق نیز کسب درامد می کند. او در صفحه اینستاگرامش که تعداد فالووران بالاتری دارد، به تبلیغ یوتیوبش می پردازد و در برخی از مواقع از هوادارانش درخواست می کند که در یوتیوب نیز او را دنیال کنند و او را تنها نگذارند. همان طور که می دانید هر ویدیویی که در یوتیوب گذاشته می شود، به ازای هر بازدید درامدی برای شخص مورد نظر دارد و صدف نیز از این قاعده مستثنی نیست.

صدف بیوتی همان شل بیوتی است؟

صدف بیوتی و خواهرش

صدف در برخی از ویدیو هایش از خواهرش نام برده و از مردم و هوادارنش خواسته که او را پشتیبانی کنند و صفحه او را دنبال کنند. چیزی که مشخص است این است که صدف سعی دارد تا خانواده خود را همراه خودش بالا ببرد و ان ها را به مردم بشناساند.

صدف بیوتی همان شل بیوتی است؟

همان طور که گفتیم این روز ها بازار بیوتی بلاگر ها حسابی داغ داغ است و هر کسی که استعدادی در خود ببیند، چه در ایران و چه در خارج از ایران سعی می کند که از این طریق کسب درامد کند و مشهور شود. شاید تا کنون نام شل بیوتی را شنیده باشید و برایتا این سوال پیش بیاید که چه رابطه ای میان صدف بیوتی و شل بیوتی وجود دارد و چرا این دو را برخی با هم اشتباه می گیرند؟ دلیل ان کاملا مشخص و واضح است زیرا شل بیوتی یکی از بیوتی بلاگر هایی است که در اینستاگرام فعالیت می کند و نام واقعی اش صدف است. دلیل این تشابه اسمی موجب اشتباه برخی شده است و فکر می کنند که شل بیوتی همان صدف بیوتی است اما این کاملا اشتباه است. شل بیوتی نیز فالووران زیادی دارد و برای این که با صدف بیوتی اشتباه گرفته نشود این اسم را برای خود انتخاب کرد.

چالش اینستاگرامی این بیوتی بلاگر

همان طور که می دانید هر چند وقت یک بار چالش هایی در اینستاگرام باب می شود که در ابتدا افراد مشهور و سلبریتی ها و افرادی مانند بلاگر ها به ان دامن می زنند. صدف نیز یکی از این افراد است که با امدن چالش های مختلف در اینستاگرام، ان را امتحان می کند و از این طریق ارتباط بیش تری با هواداران خود می گیرد. او با این کار موجب می شود که تعداد هوادارانش نیز بالاتر برود و بیش تر شناخته شود.

پدر صدف بیوتی

پدر صدف بیوتی کیست؟

صدف همیشه از خانواده خود در صفحه اش صحبت می کند و تا جایی که ممکن است سعی در معرفی انان دارد. او در یکی از لایو هایش در پاسخ یکی از فالوورانش به این سوال که پدر و مادرش از هم جدا شده اند یا خیر گفت که پدر و مادر من از هم جدا نشده اند و تنها دلیلی که از مادرم زیاد صحبت می کنم و از پدرم نه، این استت که پدرم دوست ندارد معروف شود و نامی از او به میان بیاید و من هم به خواسته او احترام می گذارم. او در رابطه با کار پدرش صحبت کرده است و گفته که پدرش تاجر است و زمانی که ایران بوده اند همراه عمویش به خرید و فروش انواع و اقسام سازها به ویژه پیانو می پرداخته اند. او بعد از این که از ایران خارج شدند و به امریکا مهاجرت کردند، دیگری صحبتی از کار پدرش نکرد اما چیزی که به وضوح دیده می شود این است صدف و خانواده اش جزو افراد ثروتمند چه در ایران و چه در امریکا هستند.

سوالات متداول

  1. ایا صدف بیوتی همان شل بیوتی است؟

    در واقع شل بوتی یکی از بلاگر های زیبایی است که به دلیل این که نام اصلی اش صدف است، گاهی با صدف بیوتی اشتباه گرفته می شود اما این دو نفر کاملا جدا از هم هستند و تنها حرفه ان ها یکی است.

  2. درامد صدف چقدر است؟

    او به دلیل این که در کار خود بسیار پیشرفت کرده است و با برند های مشهوری هم چون برند ارایشی لیدی گاگا همکاری دارد، نسبت به قبل بسیار درامدش بالا رفته و هوادرانش زیاد شده است.

  3. همسر صدف بیوتی کیست؟

    همسر او علی نام دارد و در بیش تر پست هایش از او نام می برد.

  4. صدف در یوتیوب نیز فعالیت دارد؟

    او علاوه بر اینستا در یوتیوب نیز ویدیوهایی منتشر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید