بیوگرافی سامر بیوتی + عکس های قبل و بعد عمل او

سامر بیوتی، یکی از بیوتی بلاگر های بسیار معروف است. او در این سال ها توانسته است به خوبی از طریق فعالیت بالا در اینستاگرام به مردم و علاقمندان آرایش، شناخته شود. از این بلاگر موفق ویدیو ها و آموزش های کاربردی آرایشی زیادی در اینستاگرام و یوتیوب منتشر شده است.

از بیوگرافی سامر بیوتی چه اطلاعاتی به دست می آید؟

از بیوگرافی سامر بیوتی چه اطلاعاتی به دست می آید؟

احتمالا شما هم از آن دسته افرادی هستید که با مشاهده پیج اینستاگرام این بلاگر برایتان این سوال پیش بیاید که سامر بیوتی کیست. در این جا سعی داریم تا بررسی این بلاگر محبوب آرایشی این روز های اینستاگرام را بررسی کنیم. سامر بیوتی کسی است که این روز ها با ویدیو های کاربردی و خوبی که می سازد توانسته است به گروه زیادی از مردم معرفی شود.

نام اصلی این بلاگر، پروانه اعلمی است. جالب است بدانید با وجود محبوبیت زیاد او در بین ایرانیان، سامر بیوتی ساکن ایران نمی باشد. پروانه اعلمی در کشور آمریکا و در واشنگتن زندگی بسیار خوب و مرفهی دارد. او در کنار همسر و فرزندش در این شهر زندگی می کنند و زندگی کم حاشیه و آرامی را سپری می کنند. سامر از سال 2002 کار میکاپ را به طور جدی آغاز کرده است و تا به امروز در این زمینه بسیار موفق بوده است.

سامر در تاریخ 16 مرداد ماه سال 1359 در ایران به دنیا آمده است. امروزه او نزدیک به 41 سال سن دارد، که اصلا از چهره او این موضوع مشخص نمی باشد. یکی از نکات جالب پیج سامر این است که او تمامی مواد و محصولات آرایشی را که به مردم معرفی می کند، روی پوست خودش در جلوی دوربین استفاده می کند. او صداقت زیادی با مخاطبانش دارد و اگر از محصولی ناراضی باشد، خیلی راحت آن را اعلام می کند. سامر به دلیل حضورش در کشور آمریکا، تا به حال محصولات خارجی و خوبی را به مردم معرفی کرده است.

باید بدانید که او تنها به این دلیل از نام مستعار سامر در فضا مجازی استفاده می کند چون تلفظ آن در خارج از کشور آسان تر است. پروانه در ابتدا در اینستاگرام با پیجی به نام خودش مشغول بود اما پس از مدتی زندگی در آمریکا متوجه شد که تلفظ نامش برای بسیاری از غیر فارسی زبانان به شدت مشکل است. او حتی متوجه شده بود که نامش را برخی به اشتباه می گویند و همین باعث شده بود تعداد فالوور های غیر ایرانی او کم باشد.

تحصیلات سامر در کشور انگلستان بوده است. او مهاجرت از ایران را چند باری در طول زندگی تجربه کرده است. او در سال 2000 در کشور انگلستان به تحصیل در رشته گرافیک مشغول بود و تا مدتی در این زمینه توانست کار کند. یکی از دلایل خوب بودن ادیت های تصاویر و ویدیو هایش، به تحصیل سامر در این رشته بر می گردد. او کار ادیت تمام پست هایش را خودش با نرم افزار های کامپیوتری که یاد گرفته است، انجام می دهد.

توانمندی و استعداد هنری او در کار هایش کاملا مشخص است. او پس از مدتی متوجه شد که علاقه زیادی به آرایش و میکاپ دارد و به همین دلیل وارد این صنعت محبوب شد. او در همان دانشگاهی که در شهر لندن مشغول به تحصیل در رشته گرافیک بود، رشته میکاپ را به طور حرفه ای دنبال کرد. امروزه سامر مدرک و گواهی تخصصی رشته آرایش و همان میکاپ را از این دانشگاه دارد و از طریق همان دوره ها، مهارت خوبی در این زمینه به دست آورده است. سامر از سال 2002 علاقه اش را به آرایش فهمید و از همان سال شروع به مطالعه در این زمینه کرد. او علاقه زیادی به میکاپ و گریم حرفه ای داشت و برای آن دوره های زیادی را طی کرد. امروزه سامر در این زمینه استعداد و توانایی زیادی دارد. او کار آرایش تعداد زیادی از دوستانش را انجام داده است و تصاویر آن ها را در پیجش منتشر کرده است.  

درآمد سامر بیوتی چقدر است؟

سامر بیوتی تا به امروز با برند های محبوبی در سراسر دنیا تجربه همکاری را کسب کرده است. او با برند های آرایشی مانند آناستازیا و هدی بیوتی کار کرده است و این محصولات را به مردم معرفی کرده است. درآمد سامر از معرفی این محصولات نسبتا بالا است، خصوصا این که تمامی قرارداد های این بلاگر محبوب، به دلار محاسبه می شوند. سامر در پیج اینستاگرامش تنها به تبلیغ محصولات آرایشی برند های خارجی نمی پردازد. او برند های محصولات آرایشی و بهداشتی، ماسک های خانگی و سایر محصولات مراقبتی را معرفی می کند و بسیاری از این برند ها، در ایران هستند. او تمامی این محصولات را با تست کردنشان جلوی دوربین به مردم معرفی می کند و تجربه استفاده شخصی خودش از آن ها را نیز بیان می کند.

حاشیه های سامر بیوتی درباره چه موضوعاتی است؟

حاشیه های سامر بیوتی درباره چه موضوعاتی است؟

این چهره آرایشی، بسیار کم حاشیه است. سامر بیوتی در این سال ها سعی کرده است از بازار حاشیه و شایعات اینستاگرامی به دور باشد. او اخلاق حرفه ای در کار دارد و به هیچ کس اجازه نمی دهد وارد حریم شخصی اش شود. او با وجود این که از زندگی شخصی اش در پیج دوم اینستاگرامش تصاویری را منتشر می کند، تا کنون اجازه نداده است کسی برایش حاشیه ای در این زمینه بسازد. تنها حاشیه زندگی سامر به این موضوع بر می گردد که گویا او برای هر تبلیغ دستمزد بالایی دریافت می کند. سامر در کشور آمریکا زندگی می کند و تمام قرارداد هایش به مبلغ دلاری بسته می شود. تبدیل دلار به ریال باعث شده است که مبلغ دریافتی سامر به مذاق عده ای از شرکت ها و برند ها آرایشی داخلی خوش نیاید. برند های داخلی اگر بخواهند با سامر همکاری داشته باشند، می بایست هزینه دلاری را پرداخت کنند که به قیمت امروز دلار، هزینه بالایی خواهد بود.

مصاحبه با سامر بیوتی چگونه بود؟

مصاحبه های سامر بیوتی اغلب به صورت لایو های اینستاگرامی بوده اند. او در این سال ها سعی کرده است تا با حضورش در لایو های بلاگر ها و مجریان دیگر، به مردم بیش تری شناخته شود. سامر دوست دارد روزی به عنوان یک اینفلوئنسر موفق از او یاد شود و در این زمینه بتواند فردی تاثیر گذار شناخته شود. سامر تا به امروزه لایو های زیادی از خود به همراه اعضا خانواده اش در اینستاگرام منتشر کرده است. او در این لایو ها به پرسش های فالوورانش در رابطه با زندگی و فعالیتش در حوزه میکاپ به طور کامل پاسخ داده است. یکی از مزیت های شخصیتی سامر نسبت به برخی از بلاگران دیگر این است که او در تمامی این لایو ها به درستی و در نهایت صداقت به پرسش های مخاطبانش پاسخ داده است.

همسر سامر بیوتی کیست؟

همسر سامر بیوتی کیست؟

سامر بیوتی تا کنون دو بار ازدواج کرده است و اکنون در کنار دختر و همسر دومش در آمریکا زندگی می کند. ازدواج اول او تجربه ای ناموفق بود. سامر زمانی که 19 سال سن داشت به صورت سنتی ازدواج کرده بود و همان موقع به کشور انگلستان رفته بود. ازدواج اول او تنها 4 سال دوام داشت و آن ها در سن 23 سالگی سامر از یکدیگر به صورت توافقی جدا شدند.

یکی از نکات جالب زندگی سامر این است که او خودش بسیار صادقانه اتفاقات زندگیش را برای مخاطبانش بیان می کند. او در استوری های پیجش، که خیلی از آن ها را به عنوان هایلایت ذخیره کرده است، بیش تر اتفاقات مهم زندگیش را بیان کرده است. ماجرای ازدواج اولش که ناموفق بود را هم او خودش برای اولین بار بیان کرد. سامر با فالوورانش بسیار صادق است و هیچ نقطه ابهامی در پرونده اش ندارد. طریقه آشنایی سامر با همسر دومش از طریق پیام های فیسبوکی بود. این دو در سال 2011 با هم آشنا شدند و خیلی زود، در سال 2012 در شهر مشهد با هم ازدواج کردند. عکس عروسی سامر بیوتی و پیام در پیج دومش موجود است. پروانه و پیام در سال 2015 صاحب دختری شدند و نامش را آوا گذاشتند. پیام، همسر سامر، در کشور ایران به دنیا آمده و بزرگ شده کشور آمریکا است. او یکی از دندان پزشکان موفق واشنگتن به شمار می رود.

آدرس پیج اصلی اینستاگرام سامر بیوتی چیست؟

فعالیت سامر بیوتی اینستا و یوتیوب را شامل می شود. سامر در اینستاگرام دو پیج دارد که یکی از آن ها را به آرایش و میکاپ حرفه ای اختصاص داده است و در پیج دومش تصاویر شخصی تری را در زمینه لایف استایلش منتشر می کند. او در هر دو این پیج ها فعالیت نسبتا بالایی دارد و هر پیج مخاطبانش خاص خودش را دارد. پیج اول و تخصصی سامر، summer.makeup.artist نام دارد و بیش از 574 هزار نفر فالوور، تا به امروز دارد. کلیه های پست های آرایشی و آموزشی سامر در این پیج قرار دارند. پیج دوم این بلاگر summerava.life نام دارد. او در این پیج تصاویر زیادی از دخترش، آوا را منتشر کرده است. فالووران این پیج هم بالای 9/56 هزار نفر می باشند.

یوتیوب سامر بیوتی فعال است؟

یوتیوب سامر بیوتی فعال است؟

برخلاف کلاب هاوس سامر بیوتی، او در یوتیوب و اینستاگرام به شدت فعال است. سامر سعی می کند تا با انتشار ویدیو هایش در یوتیوب از این راه درآمد هم به دست آورد. او تقریبا تمام ویدیو های آموزشی و کاربردی میکاپش را در اکانت یوتیوبش منتشر کرده است و از فالوورانش درخواست کرده است که پیج او را در یوتیوب سابسکرایب کنند.

سامر مانند برخی دیگر از بلاگر ها، خصوصا بلاگر های آرایشی، مسابقه های زیادی با جوایز آرایشی و نقدی برگزار می کند. او به دلیل تشویق مردم به دنبال کردن او در یوتیوب، جوایز و مسابقات زیادی را به دنبال کنندگانش در این پلتفرم اختصاص داده است. همان طور که می دانید سامر و دیگر چهره ها می توانند به ازای تعداد مشخصی بازدید ویدیو در برنامه یوتیوب، از این سایت درآمد خوبی به دست آورند.

تبلیغات پیج سامر بیوتی درباره چیست؟

موضوع اصلی پیج تخصصی سامر بیوتی، میکاپ و محصولات آرایشی و بهداشتی است. به دلیل فعالیت سامر در این زمینه، تبلیغات پیج او بیشتر محتوا های این چنینی دارند. سامر تا کنون در پیجش با برند های زیاد داخلی و خارجی همکاری کرده است و در ازای پرداخت مبلغی توسط این شرکت ها، آن ها را به مخاطبانش معرفی کرده است.

آیا این بلاگر حامله شده است؟

سامر در سال 2012 با همسر دومش، پیام در شهر مشهد ازدواج کرد. آن ها در سال 2015 صاحب فرزندی به نام آوا شدند. سامر در دوران حاملگی نیز به ساخت ویدیو های آرایشی می پرداخت. هیچ اتفاقی در زندگی سامر باعث نشده است که او مدت زیادی از کار تخصصی اش که عاشقانه آن را دنبال می کند، دور بماند.

این بلاگر در کدام کشور زندگی می کند؟

این بلاگر در کدام کشور زندگی می کند؟

سامر در کشور ایران به دنیا آمد. او سال های زیادی را در کشور هایی جز ایران به فعالیت و تحصیل در زمینه بیوتی بلاگری و میکاپ حرفه ای پرداخت. سامر تحصیلاتش را در شهر لندن در این خصوص انجام داد. او امروزه ساکن واشنگتن آمریکا است و در این کشور پیشرفته به بلاگری در زمینه آرایشی و محصولات مراقبت از پوست، مشغول است.

عکس های سامر بیوتی را در کجا ببینیم؟

برای دیدن عکس های این بیوتی بلاگر موفق، بهترین راه دنبال کردن او در اینستاگرام می باشد. سامر در این پلتفرم مجازی بسیار فعال است. او دو پیج موفق و پر فالوور در اینستاگرام دارد که هر روز در آن ها فعالیت می کند. سامر تصاویر شخصی ترش را در پیج دومش قرار می دهد و پیج اینستاگرام اصلی او تنها به کار میکاپ اختصاص دارد. تصاویر و استوری های سامر در هر دو پیج اینستاگرامش موجود می باشند.

راه دیگر دیدن تصاویر این بیوتی بلاگر موفق، سرچ کردن نام او در موتور جستجو گوگل است. با سرچ کردن نام سامر در اینترنت می توانید به تصاویر زیادی از او دسترسی داشته باشید. بسیاری از سایت ها اطلاعاتی از زندگی این چهره محبوب منتشر کرده اند و در کنار این اطلاعات، تصاویری از زندگی سامر در کنار همسر و فرزندش نیز برای کاربرانشان قرار داده اند.

فیلم های میکاپ سامر چگونه است؟

برای آن که بتوانید فیلم های میکاپ سامر، این بیوتی بلاگر موفق را مشاهده کنید بهترین راه این است که او را در پلتفرم هایی مانند اینستاگرام و یوتیوب دنبال کنید. سامر در هر دو این اپلیکیشن ها، هر چند مدت یک بار، ویدیو هایی از آموزشی میکاپش را منتشر می کند. این ویدیو های در اینستاگرام و یوتیوب بازدید گسترده ای دارند و بسیار کاربردی هستند.

بسیاری از علاقمندان به میکاپ و گریم، از طریق ویدیو های سامر توانسته اند به مهارت بالایی برسند. سامر تک تک ویدیو هایش را با وسواس زیادی تولید می کند. او بسیار کامل و دقیق اطلاعات لازم در خصوص استفاده از این محصولات را به مخاطبانش می دهد. آموزش های سامر با این که نسبتا طولانی هستند، اما بسیار کاربردی تر از آموزش های میکاپ برخی از بیوتی بلاگر های دیگر می باشند.

امروزه آرایش های سامر بیوتی در بسیاری از سایت های اینترنتی دیده می شود. شما می توانید فیلم های آموزش آرایشی این بیوتی بلاگر را در سایت های داخلی کشورمان هم مشاهده کنید. برای این کار، کافی است نام سامر بیوتی را در موتور جستجو گوگل سرچ کنید و وارد سربرگ ویدیو شوید. در این قسمت ویدیو ها و فیلم های آموزش میکاپ سامر همگی برایتان آورده خواهد شد. شما حتی امکان دانلود این ویدیو ها را از برخی از سایت ها خواهید داشت.

سامر تا کنون ماسک های خانگی زیادی را آموزش داده است که از آن ها استقبال زیادی در فضا مجازی شده است. سامر آموزش هایش را بسیار دقیق و اصولی می دهد و تقریبا تمامی آن ها با استقبال زیادی از سوی مخاطبانش مواجه شده اند. او در این آموزش ها زاویه دوربین فیلم برداری را جوری تنظیم می کند که به طور مشخص و زوم شده، مخاطبان صورت او را مشاهده کنند. به دلیل خوب و با کیفیت بودن آموزش های سامر، فیلم های او در سایت های اینترنتی قرار دارند.

یکی دیگر از راه های دیدن فیلم های سامر، مراجعه به پیج های آموزش میکاپ می باشد. در اینستاگرام برخی از پیج ها هستند که خود ادمینشان آموزشی درباره میکاپ منتشر نمی کند، بلکه تنها به بازنشر ویدیو های خوب و کاربردی آموزش میکاپ و گریم می پردازد. آموزش های میکاپ سامر همه کاربردی و اصولی هستند و به همین دلیل در بسیاری از این پیج های اینستاگرامی از آن ها استفاده می شود.

بسیاری از مخاطبان سامر این موضوع را تجربه کرده اند که برای اولین بار فیلم های میکاپ حرفه ای سامر را در پیج های به جز پیج خود سامر دیده اند. سامر در اینستاگرام، فن پیج های زیادی دارد. او به دلیل رابطه راحت و دوستانه ای که با مخاطبانش در این سال ها برقرار کرده است، فن پیج های بسیار خوبی را از همان زمان شروع کارش پیدا کرد. فن پیج های او مانند اعضای خانواده سامر هستند و علاقه و عشقشان به سامر را با بازنشر کردن ویدیو های آموزشی او، بیان می کنند.

چالش های سامر بیوتی چه بودند؟

چالش های سامر بیوتی چه بودند؟

سامر در پیج اینستاگرامش تا به حال چالش های زیادی را برگزار کرده است. این چالش ها اغلب با استقبال خوبی از سمت فالووران سامر مواجه شده اند. بیش تر این چالش ها به میکاپ و آرایش ارتباط دارد. برای مثال، سامر با یاد دادن آموزش میکاپ و نکات خاصی که در ویدیو بیان می کند، از فالوور هایش می خواهد که همان میکاپ را در همان روز انتشار ویدیو، انجام دهند.

بسیاری از فالوور های او که همه از علاقمندان به میکاپ هستند، در همان روز تصاویر و ویدیو های میکاپ خودشان را که از ویدیو سامر یاد گرفته اند، برای او می فرستند. سامر همیشه به بهترین این میکاپ ها جایزه می دهد. جوایز او معمولا محصولات آرایشی از برند های معتبر و مشهور آرایشی و بهداشتی دنیا است.

در برخی از مواقع، خصوصا در تاریخ های مناسبت دار، سامر چالش هایی را در پیجش مطرح می کند که نوعی مسابقه به حساب می آیند. او قبل از آن که از خودش ویدیوی آموزشی منتشر کند از مردم و فالوورانش می خواهد در رابطه با یک موضوع خاص آرایش انجام دهند و برایش در اینستاگرام ارسال کنند. او این کار ها را در زمان های مختلفی انجام می دهد و تا کنون استقبال خوبی از آن در فضا مجازی وجود داشته است.

یکی از چالش های همیشگی پیج سامر بیوتی، در زمان جشن هالووین است. سامر از فالوورانش درخواست می کند تا آرایش هایی با مناسبت این تاریخ انجام دهند. مخاطبان سامر آرایش های ترسناک و مناسب با موضوع هالووین را انجام می دهند و سامر آن ها را استوری می کند. طبق رای گیری خود مخاطبان، به بهترین این میکاپ جایزه خوبی از طرف پیج سامر بیوتی داده می شود.

در واقع در یک تعریف کلی او یک بلاگر چالش هم می باشد. برای شناخت این دسته از بلاگر ها از لینکی که در دسترس قرار گرفت کمک بگیرید. این بلاگر ها برای شمایی که علاقه به چالش های ترند روز هستید بهترین گزینه ها برای فالو کردن می باشند.

سامر بیوتی قبل از عمل چه شکلی بود؟

سامر بیوتی قبل از عمل چه شکلی بود؟

بسیاری از دنبال کنندگان سامر بیوتی دوست دارند تا چهره او را پیش از عمل های صورتش ببینند. سامر چند عمل کوچک، مانند جراحی زیبایی بینی، انجام داده است. تا به حال تصویری از چهره پیش از عمل های سامر، در اینترنت قرار نگرفته است. خود سامر در پیج اینستاگرامش تصاویر خیلی قدیمی تر از خودش را منتشر کرده است که در برخی از آن ها چهره او پیش از جراحی دیده می شود.

همسر سامر چه شغلی دارد؟

پروانه اعلمی در سال 2012 با همسرش، پیام ازدواج کرد و سامر بیوتی جدید و پر انرژی محصول این پیوند بود. همسر سامر، پیام نام دارد و در کشور ایران به دنیا آمده است. پیام بزرگ شده کشور آمریکا است و دلیل اصلی مهاجرت سامر و همسرش به این کشور، شغل پیام بود. پیام در آمریکا جز دندان پزشکان حاذق و مطرح به حساب می آید.

در انتهای مقاله لازم دانستیم که لیستی از دیگر بیوتی بلاگر های و در واقب همکار های سامر بیوتی را برایتان در دسترس قرار دهیم. لیست شناخته ترین آن ها به شرح زیر می باشد :

سوالات متداول

  1. چرا پروانه اعلمی نام سامر بیوتی را برای خود انتخاب کرده است؟

    او تنها به این دلیل از نام مستعار سامر در فضا مجازی استفاده می کند چون تلفظ آن در خارج از کشور آسان تر است.

  2. سامر بیوتی چند سال سن دارد؟

    سامر در تاریخ 16 مرداد ماه سال 1359 در ایران به دنیا آمده است. امروزه او نزدیک به 41 سال سن دارد.

  3. سامر بیوتی چند بار ازدواج کرده است؟

    سامر در سن 19 سالگی یک ازدواج ناموفق سنتی را تجربه کرد که بعد از 4 سال به جدایی منجر شد. او در سال 2012 با همسر دومش پیام ازدواج کرد.

  4. سامر در کدام کشور و با چه کسانی زندگی می کند؟

    سامر امروزه به همراه دخترش آوا و همسرش پیام در کشور آمریکا و در واشنگتن زندگی می کند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید