بیوگرافی نوید محمد زاده + ماجرای آشنایی او با فرشته حسینی

نوید محمد زاده از جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی است. نوید در ابتدا به عنوان مجری، کارش را شروع کرده است و امروزه از بازیگران توانمند کشورمان به حساب می آید. او تا کنون موفق به برنده شدن در جشنواره های داخلی و خارجی زیادی شده است.

نوید محمد زاده کیست؟

نوید محمد زاده کیست؟

برای آشنایی با این بازیگر محبوب، در ابتدا بیوگرافی نوید محمد زاده را بررسی می کنیم. تاریخ تولد نوید محمد زاده 17 فروردین ماه در سال 1365 است. او در یک خانواده پرجمعیت دوازده نفره و در شهر ایلام به دنیا آمده است و در این خانواده، فرزند آخر است و خواهر نوید محمد زاده از همان ابتدا مشوق اصلی او برای کار بازیگری بوده است. او که خودش را ببر کرد فروردینی می داند در ایلام به دنیا آمد و تا دو سالگی در تهران بود. زمانی که نوید 2 سال داشت، خانواده او مجددا به ایلام بازگشتند و او تا تمام کردن دوران راهنمایی در این شهر ماند. نوید محمد زاده تحصیلاتش را در رشته مهندسی عمران گذرانده است و فوق دیپلم این رشته را دارد. او بعد از آن متوجه علاقه اش در زمینه بازیگری شد و در کلاس های بازیگری به نام هنر هفت ثبت نام کرد. او توسط اساتیدی مانند مهتاب نصیر پور و علی سلیمانی در این آموزشگاه آموزش دید.

نوید به شدت به فوتبال علاقه داشت و حتی تصمیم داشت تا در آینده از فوتبالیست های خوب کشورمان شود. تلنگری که در زندگی او افتاد، تماشای فیلم سوته دلان به کارگردانی آقای علی حاتمی بود؛ او با دیدن بازی بهروز وثوقی به طور کامل متحول شد و تصمیم گرفت پا به دنیای بازیگری و تصویر بگذارد. او همان روز از ویدیو کلوپ محله شان فیلم های قیصر و صورت زخمی را خریداری کرد و با دیدن آن ها از قبل هم مصمم تر شد. او تصمیم گرفت این راه را تا پایان ادامه دهد و هرگز در آن دچار تردید نشد.

نوید در سال 1390 در قسمت هایی از برنامه دوستان به همراه سارا رسول زاده، کار مجری گری را نیز بر عهده داشت. این برنامه از شبکه جام جم پخش می شد و نوید توانست در نقش یک مجری، بسیار موفق عمل کند. بازی نوید محمد زاده برای اولین بار در فیلم ناهید در سال 1393 پای او را به دنیای جوایز و جشنواره های ملی و بین المللی باز کرد. اما نقطه عطف کارنامه حرفه ای نوید، بازی در فیلم های ابد و یک روز، لانتوری، من عصبانی نیستم، خشم و هیاهو و مغز های کوچک زنگ زده بود. در حال حاضر آخرین سریالی که نوید در آن حضور داشت، سریال قورباغه بود که با استقبال بی نظیری از سوی مخاطبان همراه بود. نوید محمد زاده در همرفیق به مجری گری شهاب حسینی هم حضور داشت که می توانید آن را در شبکه هایی مانند آپارات به طور کامل مشاهده کنید.

نوید محمد زاده ازدواج کرده است؟

نوید محمد زاده ازدواج کرده است؟

نوید محمد زاده به شدت اهل دنیای مجازی و پلتفرم اینستاگرام است. در سالی که گذشت تصاویر زیادی از ست پوشیدن های نوید محمد زاده و فرشته حسینی در فضای مجازی پخش شد و این موضوع سبب شد شایعه ارتباط نزدیک این دو بازیگر بسیار واضح و با سند و مدرک شنیده شود. تا قبل از این موضوع بسیاری از بلاگر های اینستاگرامی به علت جذب فالوور بیش تر، شایعه رابطه داشتنشان با نوید را مطرح کرده بودند. سرانجام در 17 فروردین ماه سال 1400، درست در روز تولد نوید، فرشته حسینی در اینستاگرامش پستی از او گذاشت و با کپشن خاصی که نوشته بود، ارتباطش با نوید را علنی کرد. پس از آن نیز نوید محمد زاده در 5 اردیبهشت همان سال، روز قبل از تولد فرشته حسینی، با کپشن دوستت دارم به او ابراز علاقه کرد. پس از این پست ها، ابراز علاقه های آن ها به یکدیگر علنی شد و آن ها با قرار دادن عکس های دو نفره اشان خبر از ازدواج و ارتباطشان با یکدیگر دادند. عروسی نوید محمد زاده در سکوت رسانه ها برگزار شده است و تنها عکسی از دست های این زوج و حلقه هایشان در اینترنت موجود است.

نوید محمد زاده در دورهمی دعوت شد؟

نوید محمد زاده به شدت پرمشغله است و خیلی اهل مصاحبه های تلویزیونی نیست. مهران مدیری چند باری در برنامه دورهمی اسم نوید را آورده است و از او برای حضور در این برنامه درخواست کرده است؛ اما این بازیگر تا به امروز در هیچ یک از قسمت های دورهمی حضور نداشته است. نوید محمد زاده در خندوانه، که برنامه ای با شباهت زیاد به دورهمی است نیز حضور نیافته است. او این سال ها نشان داده است که حضور در این گونه برنامه ها، فعلا در اولویت کاری او نیستند.

درآمد نوید محمد زاده چقدر است؟

درآمد نوید محمد زاده چقدر است؟

نوید در این سال ها به خوبی توانسته است در سینما و تئاتر بدرخشد و نقش های ماندگار زیادی را بازی کند. او به خاطر بازی خوبی که در این سال ها از خودش نشان داده است، همیشه پیشنهادات بازی در فیلم های خوبی با کارگردان های مطرح ایران را دارد. او از جمله پولساز ترین بازیگران سینمای ایران است که حضور او در یک فیلم، فروش آن فیلم را چند برابر خواهد کرد. همین موضوع سبب شده است که درآمد این بازیگر از راه بازیگری بسیار بالا باشد. خیلی ها او را به عنوان پولدارترین بازیگر ایران می شناسند.

آدرس صفحه اینستاگرام نوید محمد زاده چیست؟

نوید محمد زاده اینستا را محلی برای ارتباط با مخاطبانش و همچنین انتشار اخبار مهم زندگی شخصی و کاری اش می داند. او در این پلتفرم فعالیت به عنوان یکی از کراش های اینستاگرام زیادی دارد و تقریبا هر روز در آن پست و استوری می گذارد. اینستاگرام او به نام خودش است و با یک سرچ ساده در این پلتفرم، می توانید به راحتی او را پیدا کنید. با فالو کردن پیج او می توانید از زندگی کاری و شخصی نوید به خوبی آگاه شوید.

شغل اصلی نوید محمد زاده چیست؟

نوید محمد زاده بازیگر تئاتر و سینمای ایران است. او تمرکز اصلیش را بر روی بازیگری قرار داده است و سعی می کند با مطالعات و دیدن فیلم های روز دنیا، سعی در تکراری نشدن خودش در مقابل دوربین کند. ثروت نوید محمد زاده و درآمد اصلی او از طریق همین راه به دست می آید. یکی دیگر از فعالیت هایی که نوید در این سال ها به خوبی از آن کسب درآمد داشته است، حضور در کمپین تبلیغاتی برند سن ایچ بوده است. حتما بیلبورد های سن ایچ را در خیابان های شهر دیده اید که تصویر نوید محمد زاده بر روی آن ها دیده می شود. همچنین او در ویدیو های تبلیغاتی این برند هم حضور دارد.

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

برای دیدن تصاویر این بازیگر راه های زیادی وجود دارد. ساده ترین راه سرچ کردن نام کامل او در موتور جستجو گوگل است. از طریق سربرگ تصاویر می توانید عکس های این بازیگر توانمند را در اینترنت مشاهده کنید. همچنین در اینترنت سایت های زیادی وجود دارند که کارشان انتشار تصاویر و مصاحبه های سلبریتی های ایران است. شما می توانید در این سایت ها در قسمت آرشیو نام نوید را پیدا کنید و تصاویر او را مشاهده نمایید. اینستاگرام نوید محمد زاده نیز بسیار فعال است. شما با فالو کردن اینستا نوید می توانید تصاویر و اخبار زندگی او را دنبال کنید. نوید در اینستاگرام فن پیج های فعال زیادی دارد که به بازنشر تصاویر و ویدیو های مرتبط با این بازیگر مشغول هستند. با پیدا کردن آن ها نیز تصاویر زیادی از این بازیگر را به دست خواهید آورد که شاید خیلی از آن ها در پیج خود نوید موجود نباشند. با جستجوی نام Navid Mohammadzadeh در این فضای مجازی می توانید به پیج اصلی و همچنین فن پیج های نوید، دست پیدا کنید.

فیلم های محبوب نوید محمد زاده کدامند؟

از نوید محمد زاده تا سال 1386 در دنیای تصویر و سینما خبری نبود. در این سال او در فیلم در میان ابر ها در یکی از نقش های مکمل کرد بازی کرد. این فیلم را روح الله حجازی کارگردانی کرده بود و برای نوید به عنوان کار اول، افتخاری محسوب می شد. او به فعالیت در تئاتر پرداخت و جوایز زیادی را در این زمینه برنده شد. از جوایزی که او در تئاتر برنده شده است می توان به برنده شدن در جشنواره استانی تئاتر تهران و همچنین یازدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی اشاره کرد. نوید در سال 1387 در تئاتر ماه در آب اولین کار حرفه ایش را در تئاتر ایران شروع کرد. فیلم آندو نوید محمد زاده، یکی از اولین نقش های او است که با کارگردانی حرفه ای به نام بهروز قبادی در آن همکاری کرده است، این فیلم هرگز نتوانست مجوز اکران بگیرد. نوید تا به امروز بازی در فیلم های قوی بسیاری را در کارنامه هنری اش داشته است. او برای بازی در بسیاری از این فیلم ها یا نامزد و یا برنده جوایز متعددی شده است.

قورباغه

این سریال که در سال 1400 از شبکه نمایش خانگی پخش شد، استقبال زیادی را در بین مخاطبین به همراه داشت. نوید در این سریال یک نقش جدید و خاص را بازی کرد که باعث شد بسیار بدرخشد. اتفاقات این فیلم کاملا غیر قابل پیش بینی بودند و نوید یکی از نقش های اصلی آن را بر عهده داشت که به خوبی از پس آن برآمد. نوید محمد زاده در قورباغه بسیار زیرکانه و درخشان عمل کرد و هومن سیدی، کارگردان این فیلم توانست به خوبی بهترین بازی نوید را نشان مخاطب دهد.

ابد و یک روز

نقطه عطف کارنامه هنری این بازیگر، ابد و یک روز است. بسیاری از مردم و حتی کارگردانان با این فیلم و بازی درخشان و خاص نوید، او را شناختند. او برای بازی در این فیلم کاندید جوایز متعددی در جشنواره های داخلی و خارجی شد.

مغز های کوچک زنگ زده

یکی دیگر از فیلم های درخشان نوید محمد زاده بازی در این فیلم است. او نقش یک عقب مانده را به زیبایی و ظرافت تمام در این فیلم بازی کرد و به خوبی این موضوع را نشان داد که از پس هر نقشی بر می آید.

خشم و هیاهو

این فیلم یکی از فیلم های جنجالی سینمای ایران است که با استقبال بسیار خوب تماشاگران توانست از فروش بسیار خوبی در گیشه سینما برخوردار باشد. این فیلم در حقیقت اقتباسی از زندگی یکی از فوتبالیست های کشورمان است و نوید نقش اصلی آن را ایفا کرده است. فیلم جدید نوید محمد زاده خشم و هیاهو، تا مدت ها تیتر اول رسانه ها و مجلات بوده است.

سرخپوست

از فیلم های درخشان دیگر نوید، سرخپوست را می توان نام برد که او نقش یک نظامی را به زیبایی تمام ایفا کرده است. سرخپوست قبل از سینمای ایران در جشنواره های خارجی برنده جوایز زیادی شد.

جوایز و افتخارات نوید محمد زاده شامل چه مواردیست؟

جوایز و افتخارات نوید محمد زاده شامل چه مواردیست؟

این بازیگر با این که مدت زمان کمی است که در سینما به طور حرفه ای حضور دارد، توانسته است در جشنواره های زیادی نامزد جوایز بسیار خوبی شود. او توانست در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر برای بازی خوب و خاصش در فیلم ابد و یک روز سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت نماید. برای این فیلم که در کارنامه هنری نوید، نقطه درخشانی است او تندیس حافظ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از سری شانزدهم جشن دنیای تصویر در سال 1395 برنده شد. نوید محمد زاده برای بازی در فیلم سرخپوست توانست تندیس شایستگی بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کند. او این جایزه را از بیستمین جشن سینمای ایران در سال 1398 دریافت کرد.

فیلم بدون تاریخ، بدون امضای او نیز جوایز متعددی برایش به ارمغان آورد. از این جوایز می توان به جایزه بهترین بازیگر مرد در نوزدهمین جشنواره فیلم براتیسلاوا در سال 1396 اشاره کرد. او در همین جشنواره در سال 2015 نیز برنده جایزه بهترین بازیگر مرد برای بازی در فیلم ناهید شده بود. فیلم بدون تاریخ بدون امضا در جشنواره های خارجی بسیار درخشید و جایزه مهم بهترین بازیگر مرد در هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم ونیز را برای نوید به ارمغان آورد. برای دیدن لیست کامل افتخارات و جوایز این بازیگر توانمند می توانید با جستجو نوید محمد زاده ویکی پدیا، لیست کامل آن ها را مشاهده نمایید. بسیاری از سایت ها نیز در قسمت اخبار هنرمندان، این لیست را به طور کامل شده قرار داده اند.

نوید محمد زاده چند سال دارد؟

او متولد 17 فروردین سال 1365 است و سن نوید محمد زاده 35 سال است. او با وجود سن کمش نسبت به بازیگران با تجربه کشورمان، در این سال ها توانسته است به خوبی خودش را در دنیای سینما جای دهد. او جوایز زیادی را برنده شده است و از جمله استعداد های درخشان سینمای ایران به حساب می آید.

آیا تا به حال مصاحبه با این بازیگر انجام شده است؟

تا کنون مصاحبه های زیادی با این بازیگر توانمند انجام شده است که تمامی آن ها در سایت های خبری اخبار هنرمندان و بازیگران وجود دارند. نکته ای که وجود دارد این است که نوید خیلی از مصاحبه، به خصوص مصاحبه های تصویری زنده استقبال نمی کند. بیش تر مصاحبه های او در زمان اکران فیلم هایش در جشنواره های مختلف انجام شده اند.

حاشیه های نوید محمد زاده درباره چه مواردیست؟

حاشیه های نوید محمد زاده درباره چه مواردیست؟

نوید محمد زاده در معرض حواشی زیادی تا به امروز قرار گرفته است. بسیاری از سایت ها با شیطنت های خود و حتی افشا کردن ویس ها و تصاویر او سعی داشته اند تا مخاطبان نوید را کم تر از گذشته کنند که تا به امروز موفق در این زمینه نبوده اند. نوید محمد زاده بیش تر به خاطر تیپ های جنجالی اش به خصوص در جشنواره های فیلم مختلف، سوژه رسانه ها می شود. او به تیپ زدن های خاص شهرت دارد و تا به حال نشده است که با یک دست کت و شلوار عادی در جشنواره ای حاضر شود. عده ای بعد از هر مراسم به تحلیل لباس های خاص او مشغول می شوند، استایل نوید محمد زاده در این گونه مراسم ها همیشه از بحث های داغ به حساب می آید. جنجال دیگر مهم زندگی نوید محمد زاده، ارتباط او با فرشته حسینی بود.

زمانی که آن دو هنوز ارتباط خودشان را به طور علنی مطرح نکرده بودند، بسیاری از کاربران با زیرکی فراوان و کنار هم قرار دادن تیپ های آن ها متوجه شده بودند لباس های آن ها یکی است و از این طریق متوجه رابطه آن ها شده بودند. پس از مشخص شدن رابطه نوید و فرشته، آن ها باز هم از سوژه و تیتر اول رسانه ها کنار نرفتند و بسیاری از سایت ها و پیج های اینستاگرامی شروع به تحلیل رفتار ها و زندگی این دو کردند. جسارت نوید در طرز انتخاب پوشش و هنجار شکنی هایش، از نکات بارز او به حساب می آید. نوید در فیلم های زیادی بازی کرده است که برخی از آن ها به دلیل داشتن موضوع خاص با سانسور های فراوان اکران شدند.

فیلم نوید محمد زاده اسید پاشی که لانتوری نام داشت، تا مدت ها در سینما های کشور اکران نشد و همین موضوع موجب ایجاد حواشی زیادی برای بازیگران و دست اندر کاران این فیلم داشت. آخرین حاشیه مرتبط با این بازیگر مربوط به زمانی است که سریال زخم کاری از شبکه نمایش خانگی پخش شد. در این فیلم بازی جواد عزتی مورد ستایش و تقدیر بسیاری از مردم و بازیگران حرفه ای قرار گرفت. نوید با انتشار پستی به طور غیر مستقیم این همه اغراق درباره بازی یک نفر را غلط دانست. نوید محمد زاده و جواد عزتی از دوستان خوب یکدیگر بودند و این واکنش نوید، سوژه بسیاری از سایت ها و پیج های اینستاگرامی شد.

همسر این بازیگر کیست؟

فرشته حسینی، بازیگر توانمند سینما و تئاتر، همسر نوید محمد زاده است. نوید محمد زاده و فرشته حسینی با وجود برخی اختلافات سطحی در این سال ها توانسته اند به خوبی با یکدیگر ارتباط داشته باشند. این زوج از زوج های دوست داشتنی سینمایی ایران هستند و آشنایی آن ها از طریق همبازی شدنشان در سریال قورباغه شکل گرفت.

ماشین نوید محمد زاده چیست؟

ماشین نوید محمد زاده چیست؟

نوید محمد زاده به شدت ماشین باز است. اگر از دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام او باشید، حتما می دانید که او در استوری هایش، تصاویر زیادی از خودش منتشر می کند. در بسیاری از این تصاویر او در ماشین شخصی اش است و کاربران با دقت در این تصاویر متوجه ماشین گران قیمت و میلیاردی نوید شده اند.

چرا نوید محمد زاده سیمرغ نگرفت؟

نوید محمد زاده در فیلم عصبانی نیستم، بازی درخشانی از خودش نشان داده بود و آن طور که مشخص بود این فیلم از نگاه تماشاگران هم نتیجه بسیار خوبی به دست آورده بود. به گفته خود نوید محمد زاده زمانی که او در جشنواره حضور داشت متوجه شده بود که همگی از این فیلم تعریف می کنند و حتی زمان گفتگو با داوران جشنواره فجر فهمید که سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد، از آن اوست. دو روز مانده به جشنواره او در مراسمی حاضر می شود و حرف های زیادی در این باره که سیمرغ حق او بود و چقدر حیف شد، به گوشش می رسد؛ اما او نمی داند که منظور افراد مطلع چه کسی است.

روز مراسم فیلم فجر برای نوید روز بسیار خاصی بوده است. او مطمئن بود که برای بازی در این فیلم برنده سیمرغ خواهد شد و حتی متن تقدیر و تشکرش را نیز آماده کرده بود. با خوانده شدن نام رضا عطاران برای فیلمی دیگر، نوید و بسیاری از حضار بسیار متعجب می شوند. او بعد ها متوجه شد فیلم عصبانی نیستم به گفته مسئولین نباید پخش شود و باید در دستور سانسور و ممیزی قرار بگیرد؛ به همین دلیل عوامل همگی باید سکوت کنند و منتظر بمانند تا فیلم از توقیف آزاد شود.

سوالات متداول

  1. نوید محمد زاده چند ساله است؟

    او متولد 17 فروردین سال 1365 است و سن نوید محمد زاده 35 سال است.

  2. همسر نوید محمد زاده چه کسی است؟

    فرشته حسینی، بازیگر تئاتر و سینمای کشورمان، همسر نوید است.

  3. اصالت نوید محمد زاده به کدام شهر بر می گردد؟

    نوید اصالتا اهل ایلام است و خودش را ببر کرد فروردینی می نامد.

  4. چه اتفاقی باعث شد نوید به دنیای بازیگری علاقمند شود؟

    تلنگری که در زندگی او افتاد، تماشای فیلم سوته دلان به کارگردانی آقای علی حاتمی بود؛ او با دیدن بازی بهروز وثوقی به طور کامل متحول شد و تصمیم گرفت پا به دنیای بازیگری و تصویر بگذارد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید