بیوگرافی ارسلان حسن زاده مدل معروف ایرانی + عکس های جدید او

ارسلان حسن زاده یکی از مدل های اینستاگرام است که در صنعت مدلینگ ایران توانسته افتخار آفرین باشد. البته شهرت این مدل حرفه ای در شبکه های مجازی نظیر اینستاگرام، یوتیوب و … کمتر از سایر مدلینگ ها است و می توان گفت که اکثر فعالیت های خود را به صورت ناشناس به انجام می رساند. او همچنین خالق آژانس مدلینگ فرشتگان در استان تهران می باشد.

ارسلان حسن زاده کیست؟

ارسلان حسن زاده کیست؟

صنعت مدلینگ امروزه یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین رشته های هنری به حساب می آید که طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد. این رشته در کشور ایران نیز به طور اختصاصی دنبال می شود و امروزه بسیاری از جوانان ایرانی در آن فعالیت می کنند. البته انجام فعالیت های مدلینگ در کشور ایران، تابع قوانین خاصی می باشد و مسلماً محدودیت های آن بسیار بیشتر از سایر کشور ها خواهد بود. از این جهت افرادی که تصمیم دارند در رشته مدلینگ و در کشور ایران به فعالیت بپردازند باید تمامی فعالیت های آن ها تابعی از قوانین ایرانی و اسلامی باشد. از این جهت آژانس های مدلینگ متعددی در ایران پدیدار شده اند که به صورت تخصصی به پرورش مدل خانم و آقا در ایران می پردازند.

یکی از بزرگ ترین آژانس های ایرانی، آژانس مدلینگ فرشتگان در تهران و کرج می باشد که مدیریت این آژانس بر عهده یکی از مشهور ترین و خوش استایل ترین مدل های مرد ایرانی به نام ارسلان حسن زاده قرار دارد. ارسلان حسن زاده یکی از چهره های موفق ایرانی در صنعت مدلینگ است که در استان تهران چشم به جهان گشود. در حال حاضر اطلاعات دقیقی در مورد تاریخ تولد این چهره مشاهده نشده است، اما به گفته وی علاقه به مدلینگ و استعداد در این زمینه به دوران نوجوانی اش باز می گردد. این چهره فعالیت های مدلینگ خود را در دوران نوجوانی آغاز کرد و با تلاش های بسیار زیاد توانسته امروزه به یکی از موفق ترین مدلینگ های مرد ایرانی تبدیل شود و نام و آوازه او در کل کشورهای خاورمیانه بپیچد.

آدرس پیج اینستاگرام ارسلان حسن زاده چیست؟

آدرس پیج اینستاگرام ارسلان حسن زاده چیست؟

مسلماً هر چهره ای که بتواند در رشته های مختلف به موفقیت برسد، فعالیت های خود را در اپلیکیشن اینستاگرام نیز آغاز خواهد کرد. در واقع اینستاگرام یکی از بهترین اپلیکیشن های ارتباطی است که می تواند در دیده شدن و شهرت چهره های مختلف تاثیر بسزایی داشته باشد. ارسلان حسن زاده نیز فعالیت خود در اینستاگرام را همزمان با اوج فعالیت کاری خود در صنعت مدلینگ آغاز کرد. این چهره تصاویر متعددی از خود را در پروژه های کاری متنوع در پیج اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و توانست از این طریق مخاطبان و علاقه مندان متعددی را برای خود به ارمغان آورد. البته باید توجه داشته باشید که فعالیت های این چهره در زمان های گذشته بسیار پر رنگ تر بود، اما به تازگی ارسلان حسن زاده اینستا فعالی ندارد و حضور خود را در این اپلیکیشن مجازی به حداقل رسانده است.

وی همچنین در سال های اخیر بسیاری از فیلم ها و ویدیو هایی که مربوط به کت واک او برای برند های معتبر جهانی بود را از پیج اینستاگرام خود حذف نمود. در حال حاضر می توانید با سرچ آیدی arsalanhassanzadeh در اینستاگرام، به پیج شخصی این مدلینگ معروف دسترسی پیدا نمایید. وی در حال حاضر با به اشتراک گذاری تصاویرش توانسته حدود ۶۰ هزار کاربر اینستاگرامی را برای خود به ارمغان آورد و بیش از ۱۵۰ پست را با آن ها به اشتراک گذاشته است. لازم است بدانید که در قسمت فالووینگ های پیج این مدلینگ جذاب ۴۰ اکانت اینستاگرامی مربوط به برند های معتبر جهانی نظیر گوچی، لویی ویتون، شنل، تام فورد، زارا، پرادا و … به چشم می خورد که نشان دهنده همکاری این چهره با این برند ها می باشد.

یوتیوب ارسلان حسن زاده

یوتیوب ارسلان حسن زاده

این طور که از فعالیت های ارسلان حسن زاده در اینستاگرام مشخص است می توان به این نتیجه رسید که او علاقه ای به فعالیت و حضور در اپلیکیشن های مجازی ندارد. وی در برخی از مصاحبه های خود عنوان می کند که حضورش در اینستاگرام به دلیل علاقه مندی به مخاطبانش و همچنین احترام به آن ها می باشد، اما تا کنون هیچ چنل مخصوصی از او در یوتیوب یافت نشده است.

از این جهت می توان با قاطعیت عنوان کرد که ارسلان حسن زاده هیچ فعالیتی در یوتیوب ندارد و هر شخصی که با نام این مدلینگ ایرانی در یوتیوب فعالیت می کند، به احتمال زیاد از طرفداران این چهره می باشد. البته توجه داشته باشید که برخی از افراد ممکن است با نام و تصاویر این مدلینگ ایرانی اقدامات کلاهبرداری و سود جویانه ای را انجام دهند. با جستجو در یوتیوب می توانید ویدیو های کت واک این مدل ایرانی را برای برند های مختلف جهانی مشاهده کنید که این ویدیو ها توسط چنل رسمی برند ها به اشتراک گذاشته شده اند.

کلاب هاوس ارسلان حسن زاده

کلاب هاوس یکی از اپلیکیشن های محبوب و نوظهور در بین کاربران فضای مجازی است که به تازگی توانسته جایگاه بی نظیری را برای خود به ارمغان آورد. اپلیکیشن کلاب هاوس در زمان همه گیری ویروس کرونا به اوج خود رسید و بسیاری از چهره های شناخته شده جهانی نظیر خوانندگان، بازیگران مدلینگ ها، و حتی سیاستمداران و دولتمردان کشور های مختلف در آن حضور پیدا کردند. این اپلیکیشن مبتنی بر صدا فعالیت می کند و این امر موجب شد تا در دوران قرنطینه، تعاملات اجتماعی و ارتباطی همچنان پایدار باقی بماند.

با بررسی های دقیقی که انجام شده است می توان حضور کم رنگی از ارسلان حسن زاده را در این اپلیکیشن اجتماعی مشاهده کرد. البته این چهره تنها برای مدت کوتاهی که در قرنطینه قرار داشت، برای ارتباط و همکاری با برند های جهانی در این اپلیکیشن حضور یافت و پس از آن دیگر حضور او در هیچ رومی مشاهده نشد. به نظر می رسد که این چهره به تازگی صفحه خود در کلاب هاوس را نیز حذف کرده باشد که این امر نشان دهنده عدم تمایل او به فعالیت در فضا های مجازی و آنلاین می باشد.

عکس های ارسلان حسن زاده را در کجا ببینیم؟

عکس های ارسلان حسن زاده را در کجا ببینیم؟

از آن جایی که ارسلان حسن زاده مدل ایرانی از مدلینگ های مشهور و محبوب ایرانی در جهان است، تصاویر متعددی از او در بسیاری از پیج های اینستاگرامی و همچنین سایت های مربوط به مدلینگ ها و آژانس های مدلینگ مشاهده می شود. در واقع می توان گفت که این چهره ایرانی تا کنون با بسیاری از برند های مطرح دنیا نظیر گوچی و لویی ویتون به همکاری پرداخته است و می توانید تصاویر منحصر به فرد او را در پیج های رسمی این برند ها در اینستاگرام مشاهده نمایید. البته یکی از اصلی ترین منابع اصلی به اشتراک گذاری تصاویر این چهره، پیج اینستاگرامی شخصی او می باشد. وی در حال حاضر تصاویر متعددی را در پیج خود منتشر کرده که می توانید به راحتی آن ها را مشاهده نمایید.

با مشاهده و بررسی تصاویر این مدلینگ ایرانی می توان کاملاً به استعداد بی نظیر او در انجام کت واک پی برد. ارسلان حسن زاده علاوه بر این که از هیکل ورزشکاری و مناسبی برخوردار است، چهره بسیار منحصر به فردی دارد. چشمان مشکی رنگ و مو های پرپشت و براق او کاملاً بیانگر اصالت یک چهره شرقی می باشد. قد مهم ترین پارامتر هایی است که برای انتخاب مدلینگ های خانم و یا آقا به آن توجه می شود. این مدلینگ ایرانی کاملا این ویژگی را دارد و قد ارسلان حسن زاده بیش از ۱۸۰ سانتی متر عنوان شده است.

دوست دختر ارسلان حسن زاده کیست؟

یکی از اصلی ترین دلایلی که این مدلینگ خوش استایل ایرانی تمایلی به فعالیت گسترده در اپلیکیشن های مجازی ندارد، این است که نمی خواهد زندگی شخصی خود را با طرفداران و مخاطبانش به اشتراک بگذارد. در واقع این چهره ترجیح می دهد تا فعالیت های مدلینگ خود را به صورت کاملا ناشناس ارائه دهد. دلیل این چهره برای این امر نیز رفتار های غیر حرفه ای ایرانیان می باشد. از این جهت او تا کنون هیچ اطلاعاتی در مورد خانواده و زندگی شخصی خود به اشتراک نگذاشته است. با این که نمی توان با قاطعیت در مورد عدم داشتن رابطه عاطفی توسط این مدلینگ ایرانی صحبت کرد، اما قطعاً وی در دوران فعالیت خود با خانم ها ارتباط عاطفی داشته است.

وی همچنین همکاری های مشترکی را با مدلینگ های خانم شناخته شده در جهان به انجام رسانده است و تصاویر متعددی از همکاری مشترک آن ها به چشم می خورد. اشتراک گذاری این تصاویر برای مدت زمان کوتاهی، شایعاتی در مورد ازدواج این چهره را به راه انداخت. اما باید بدانید که ارسلان حسن زاده در یکی از مصاحبه های خود با قاطعیت این اخبار را تکذیب کرد و عنوان کرد زندگی شخصی اش را به هیچ عنوان وارد فضا مجازی نمی کند.

چه حاشیه هایی برای این شخص به وجود آمد؟

چه حاشیه هایی برای این شخص به وجود آمد؟

با بررسی بیوگرافی ارسلان حسن زاده، با یکی از بی حاشیه ترین هنرمندان ایرانی رو به رو خواهیم شد. می توان گفت که این مدلینگ ایرانی تا کنون خود را وارد هیچ حاشیه ای نکرده و سعی می کند تا فعالیت های حرفه ای مدلینگ خود را در خفا به انجام رساند. از این جهت بسیاری از کاربرانی که در فضای مجازی فعالیت می کنند، با این چهره آشنایی ندارند. اما اگر از علاقه مندان دنیای مد و فشن باشید قطعاً حضور او را در بسیاری از جشنواره های پوشاک برند های مختلف مشاهده کرده اید. با این که ارسلان حسن زاده در بین کاربران ایرانی مشهوریت چشمگیری ندارد، اما باید بدانید که او یکی از حرفه ای ترین و بهترین مدلینگ های خاورمیانه به حساب می آید.

وی همکاری های گسترده ای را با برند های آمریکایی، انگلیسی، ایتالیایی و … انجام داده، در حالی که ویدیو هیچ کدام از همکاری های خود را به اشتراک نگذاشته است. تنها حاشیه ای که می توان گفت برای مدتی گریبان این مدلینگ ایرانی را گرفته بود، پاک کردن ناگهانی تمام ویدیو های حرفه ای او با برند های بزرگ جهانی می باشد که بسیاری از طرفدارانش علت این امر را از او جویا شدند. وی دلیل این اقدام خود را رفتار غیر حرفه ای هموطنانش و ارسال تصاویر آماتور آن ها به برند هایی که با آن ها همکاری داشته است، عنوان کرد. عدم شهرت چشمگیر این چهره در فضای مجازی موجب شده تا سایت های اندکی به بیوگرافی او بپردازند و هیچ اطلاعاتی در آدرس ارسلان حسن زاده ویکی پدیا مشاهده نشود.

آیا تا به حال ارسلان حسن زاده مصاحبه ای انجام داده است؟

آیا تا به حال ارسلان حسن زاده مصاحبه ای انجام داده است؟

این چهره هیچ تمایلی به انجام مصاحبه با رسانه های هنری داخل ایران ندارد. اما تا کنون مصاحبه های حرفه ای و جالبی را با بسیاری از رسانه های خارج از ایران انجام داده است. وی در مصاحبه های خود اطلاعات جالبی را از حرفه مدلینگ عنوان کرد و همچنین برای نخستین بار، همکاری های حرفه ای خود را با بسیاری از برند های مطرح جهانی آشکار کرده است. وی به عنوان مدل با برند های molton brown، Vince camuto و Finess shampoo به همکاری پرداخته که به ترتیب مربوط به کشور های مالزی، ترکیه و امارات می باشند. این چهره همچنین به عنوان طراح، کارگردان هنری، استایلیست و عکاس نیز فعالیت های گسترده ای را انجام داده است.

این چهره همچنین در کانادا نیز به مصاحبه پرداخت و مشخص شد که او از مدلینگ های معروف ژورنال مو در این کشور می باشد. وی یکی از مدلینگ های بین المللی است و دوره های تخصصی مدلینگ را در کشور های امارات و ترکیه گذرانده است. وی در مصاحبه های خود عنوان می کند که یکی از راز های او برای تبدیل شدن به یک مدلینگ حرفه ای، این است که به تغذیه و ورزش خود اهمیت بسیار زیادی می دهد. وی در حال حاضر حدود ۱۰ سال است که رژیم تغذیه خود را رعایت می کند و به صورت تخصصی به عنوان مشاوره تغذیه و ورزش مدلینگ های آژانس فرشتگان شناخته می شود. او همچنین مربی پوزینگ آقایان نیز در ایران می باشد.

درآمد این شخص از کجاست؟

درآمد این شخص از کجاست؟

همان طور که در مطالب پیشین عنوان کردیم این چهره به صورت تخصصی در صنعت مدلینگ فعالیت دارد و در سال های اخیر آژانس تربیت مدلینگ خود را در استان تهران راه اندازی کرده است. وی از طریق فعالیت های مدلینگ خود برای برند های جهانی به درآمد بسیار بالایی دست پیدا کرده که حدس آن غیر ممکن می باشد. از سوی دیگر وی مدیریت آژانس مدلینگ فرشتگان را به عهده دارد و سالانه مدلینگ های حرفه ای خانم و آقا را وارد بازار کار می کند می توان عنوان کرد که اصلی ترین منبع درآمدی این چهره، از طریق فعالیت های مدلینگ او می باشد. وی در مورد مبلغ درآمد خود به صورت ماهیانه، عنوان کرده است که این مبلغ ثابت نیست و تحت شرایط خاصی تغییر می کند.

البته وی خاطر نشان کرده که درآمد مدلینگ ها به میزان تجربه و حرفه ای بودن آن ها در این صنعت بستگی دارد. او در اوایل فعالیت خود در صنعت مدلینگ تنها روزی صد هزار تومان را به عنوان درآمد کسب می کرد، اما مسلماً در حال حاضر با فعالیت های حرفه ای خود و و با تجربه تر شدنش در این صنعت توانسته به درآمد میلیون دلاری دسترسی پیدا نماید. وی همچنین چهره و سبک استایل را از مهم ترین پارامتر های انتخابی یک مدل می داند که می تواند در میزان درآمد او تاثیر بسزایی داشته باشد.

ارسلان حسن زاده چند سال دارد؟

ارسلان حسن زاده چند سال دارد؟

همان طور که گفته شد ارسلان حسن زاده تا کنون در هیچ کدام از مصاحبه های خود با رسانه های داخلی و خارجی در مورد زندگی شخصی به صحبت نپرداخته است. این چهره تا کنون هیچ گونه اطلاعاتی در مورد خانواده، تاریخ تولد، روابط عاطفی و … را در دسترس علاقه مندان و مخاطبان خود قرار نداده است. از این جهت روز و سال تولد این چهره مشخص نیست. اما با بررسی های انجام شده و دقت در عکس های او، می توان به این پی برد که ارسلان حسن زاده در حال حاضر در دهه سوم زندگی اش قرار دارد.

چهره جذاب و استایل منحصر به فرد او موجب شده تا به عنوان یکی از مدلینگ های بین المللی توسط کشور های دبی، امارات، ترکیه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و … شناخته شود. البته برخی از کاربران اینستاگرامی بر این عقیده هستند که سن ارسلان حسن زاده بیشتر از آن چیزی است که در تصاویر مشاهده می شود. گفته می شود که او برای این که همچنان جذابیت چهره خود را حفظ کند، از فرایند های زیبایی نظیر بوتاکس و زاویه سازی صورت بهره مند شده و اهمیت بسیار زیادی به سلامت پوست و موی خود می دهد.

ماشین ارسلان حسن زاده چیست؟

ماشین ارسلان حسن زاده چیست؟

در حال حاضر تصاویر اندکی از این چهره در پیج اینستاگرامی اش به اشتراک گذاشته شده است، اما باید بدانید که او در سال های گذشته فعالیت پررنگ تری در اپلیکیشن اینستاگرام داشت و تصاویر متعددی از او در کنار انواع و اقسام ماشین های خارجی و لوکس به چشم می خورد. این تصاویر موجب شده بود تا کاربران اینستاگرامی و مخاطبان او را به عنوان ثروتمند ترین مدلینگ ایرانی بشناسند و تمام ماشین هایی که در تصاویرش مشاهده می شود را متعلق به این مدلینگ بدانند. پس از گسترش یافتن این اخبار در شبکه های مجازی ارسلان حسن زاده عنوان کرد که ماشین هایی که در تصاویر مشاهده می شوند، همگی برای زیبا سازی فضای عکس ها می باشند به او تعلق ندارند.

پس از این حاشیه ها ارسلان حسن زاده تمامی تصاویر خود در ماشین ها را از صفحه اینستاگرامش حذف کرد و در حال حاضر هیچ تصویری از ماشین این چهره در فضای مجازی وجود ندارد. اما مسلماً با درآمد بسیار بالایی که این چهره از همکاری با برند های معتبر جهانی و همچنین مدیریت آژانس مدلینگ فرشتگان کسب کرده است، ماشین او یک ماشین بسیار لوکس و لاکچری خارجی می باشد.

مدل شدن آسان است؟

باید بدانید که فعالیت مدلینگ و تبدیل شدن به یک مدل حرفه ای که بتواند با برند های معتبر جهانی به همکاری بپردازد، اصلاً امر ساده ای نیست و برای تحقق آن، باید تلاش های بسیار زیادی را انجام داد. در واقع یک مدل باید از نحوه راه رفتن تا حرف زدنش را آموزش ببیند. از این جهت می توان گفت که درآمد این چهره و همچنین ماشین و خانه لوکس او کاملاً با زحمت هایی که در دوران فعالیتش کشیده است تطابق دارد.

این مدلینگ با چه برند هایی همکاری کرده است؟

این مدلینگ با چه برند هایی همکاری کرده است؟

در مطالب پیشین به طور کامل در مورد برند هایی که ارسلان حسن زاده با آن ها به همکاری پرداخته است، صحبت کردیم. یکی از مشهور ترین برند های جهانی که از ارسلان حسن زاده به عنوان یکی از اصلی ترین مدلینگ های خود در کت واک و تصاویر مجلات و پیج اینستاگرامش استفاده کرد، برند محبوب pull and bear می باشد. این برند یک برند فعال در کشور آلمان و اسپانیا می باشد و با همکاری این مدل این که ایرانی توانست میزان فروش خود را تا حد چشمگیری افزایش دهد. او همچنین با برند molton brown نیز به همکاری پرداخت و توانست شهرت خود را در کشور مالزی نیز افزایش دهد. برند اماراتی Finess shampoo، یکی دیگر برند هایی است که این مدلینگ منحصر به فرد ایرانی با آن به همکاری پرداخت و سرانجام تصاویر او در بسیاری از بیلبورد های کشور امارات به چاپ رسید.

باید بدانید که ارسلان حسن زاده نخستین مدلینگ ایرانی است که توانست از سوی وزارت ارشاد ایران مجوز به چاپ رسیدن تصاویرش در بیلبورد خیابان های ایران را کسب نماید. وی همچنین با برند Lux eye wear، که یک برند عینک در استانبول ترکیه می باشد، نیز همکاری کرد و تصاویرش در بیلبورد های نمایشگاه های ترکیه به چاپ رسید. او همچنین نخستین مدل ایرانی تبار است که تصاویرش در مجله مربوط به مد و فشن آلفا کشور امارات، چاپ گردید. به طور کلی می توان گفت که او بیش از ۱۲ سال است که در صنعت مدلینگ فعالیت می کند و توانست افتخارات بی شماری را در کارنامه هنری خود به ثبت برساند.

سوالات متداول

  1. ارسلان حسن زاده در چه زمینه ای فعالیت می کند؟

    وی یکی از حرفه ای ترین چهره هایی است که در صنعت مدلینگ ایران و سایر کشور ها فعالیت می کند.

  2. ارسلان حسن زاده در چه تاریخی متولد شد؟

    اطلاعاتی در مورد زمان دقیق تولد او در دسترس نیست اما به نظر می رسد که به در دهه سوم زندگی خود باشد.

  3. دلیل فعالیت کم رنگ این مدلینگ ایرانی در شبکه های مجازی چیست؟

    او قضاوت ها و رفتار های غیر حرفه ای برخی از کاربران ایرانی را دلیل کم بودن حضورش در شبکه های اجتماعی می داند.

  4. ارسلان حسن زاده در کدام کشور سکونت دارد؟

    او در حال حاضر در ایران مدیریت آژانس مدلینگ فرشتگان را بر عهده دارد و می توان گفت که در ایران ساکن است. البته برای فعالیت های خود به سایر کشور ها سفر می کند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید