بیوگرافی نیکی کریمی و همسرش + بررسی کارنامه هنری این بازیگر

نیکی کریمی یکی از خوشتیپ ترین بازیگران زن ایرانی می باشد که در سال 1350 به دنیا آمده است. وی از موفق ترین هنرمندانی است که تا کنون جوایز و افتخارات زیادی را به دست آورده است. در این مقاله می خواهیم در رابطه با این بازیگر اطلاعات جذاب و جالبی را به شما ارائه دهیم. در ادامه می توانید با مطالعه این پست، از اطلاعات هیجان انگیزی درباره نیکی کریمی بهره مند شوید.

نیکی کریمی کیست؟

نیکی کریمی کیست؟

نیکی کریمی یکی از بازیگران و فیلم سازان ایرانی می باشد که در تاریخ 19 آبان ماه سال 1350 در شهر تهران به دنیا آمده است. وی از دوران کودکی به بازیگری علاقه داشت و در تئاتر های مدرسه به صورت مداوم ایفای نقش می کرد. این شخص از بازیگرانی است که جوایز و افتخارات داخلی و بین المللی زیادی را تا به حال به دست آورده است. نخستین فیلمی که نیکی کریمی در آن نقش داشت، مربوط به فیلم سینمایی وسوسه به کارگردانی جمشید حیدری در سال هزار و سیصد و شصت و هشت بود.

وی پس از ایفای نقش در چند فیلم و سریال به عنوان دستیار کارگردان آقای عباس کیا رستمی در فیلم آفریقا انتخاب شد. این بازیگر با بازی در فیلم سینمایی عروس در سال هزار و سیصد و هشتاد، با آقای ابوالفضل پور عرب هم بازی شد و در آن فیلم به اوج معروفیت خود رسید. همچنین این بازیگر مطرح و سر شناس به انجام کار های فیلم سازی و مستند سازی نیز علاقه داشته و تا کنون مستند های زیادی را کارگردانی کرده است.

این بازیگر، از زمان بچگی به نوازندگی و موسیقی علاقه بسیار زیادی داشت. او در حال حاضر یکی از نوازندگان ماهر و چیره دست ویولون بوده و تا به حال کنسرت های زیادی را نیز در شهر تهران برگزار کرده است. خانواده نیکی کریمی، در شهر آمریکا زندگی می کنند و مدت زمان زیادی است که از کشور مهاجرت کرده اند. جالب است بدانید که نیکی کریمی نیز مرتب و به صورت مداوم، برای دیدار با خانواده اش به این کشور سفر می کند. او از بازیگران کم حاشیه سینما و تلویزیون بوده و به نظر می رسد که علت این موضوع، فعالیت کم نیکی کریمی در  فضای مجازی می باشد. او در بعضی اوقات اینستاگرام خود را به صورت کامل حذف کرده و به فضای حقیقی بر می گردد. جالب است بدانید که این بازیگر تا به حال کتاب های زیادی را نویسندگی کرده است و به این کار علاقه بسیار زیادی دارد.

نیکی کریمی در دورهمی دعوت شد؟

در تاریخ 24 بهمن ماه سال 1398، نیکی کریمی به دعوت مهران مدیری به برنامه دورهمی دعوت شد و با او به مصاحبه و گفت و گوی جالبی پرداخت. او در این برنامه به سوالات مهران مدیری پاسخ داد و گفت و گوی هیجان انگیزی را با او انجام داد. فیلم مصاحبه مهران مدیری با نیکی کریمی در سایت های مختلف اینترنتی وجود دارد. شما می توانید با یک جست و جوی ساده آن را پیدا کرده و مشاهده نمایید. همچنین شما می توانید با مراجعه به برنامه یوتیوب نیز فیلم مربوط به این مصاحبه را پیدا کرده و در صورت تمایل دانلود نمایید.

آیا از نیکی در خنداونه دعوت شده است؟

البته جالب است بدانید با این که رامبد جوان کارگردان و مجری برنامه خندوانه نیز بار ها نیکی کریمی را به این برنامه دعوت کرده، اما وی تا کنون فرصت حضور در این برنامه را پیدا نکرده است.

درآمد نیکی کریمی چقدر است؟

درآمد نیکی کریمی چقدر است؟

افراد زیادی هستند که دوست دارند درآمد بازیگران معروف را بدانند. بازیگران و هنرمندان سر شناسی مانند نیکی کریمی، با بازی کردن در فیلم ها و سریال های تلویزیونی، درآمد زیاد و قابل توجهی را از آن خود می کنند. همچنین او با کارگردانی فیلم ها و مستند ها، توانسته است درآمد زیادی را به دست آورد. البته او از موسیقی دانان و نوازندگان ماهر و چیره دست ویولون می باشد که کنسرت های زیای را تا کنون برپا کرده است. مقدار درآمد دقیق این بازیگر مشخص نمی باشد، اما به نظر می رسد که از درآمد کمی نیز بهره مند نباشد. چرا که نیکی کریمی از ثروت زیادی بهره مند بوده و از افراد مرفه تهران محسوب می شود.

آدرس پیج اینستاگرام نیکی کریمی چیست؟

نیکی کریمی یکی از معروف ترین هنرمندانی می باشد که جوایز و افتخارات بین المللی زیادی را به دست آورده است. او از جمله افراد مطرحی می باشد که در اینستاگرام فعالیت می کند و تصاویر زیادی را از خود در این فضا منتشر می کند. نیکی کریمی در پیج اینستاگرامی خود با انتشار نهصد و دوازده پست، نزدیک به سه میلیون و پانصد هزار دنبال کننده را به خود جذب کرده است. او در این پیج سیصد و هشتاد و چهار نفر را فالو کرده و لایو های زیادی را نیز با طرفداران و کاربرانش در این پیج برپا می کند. آدرس پیج اینستاگرامی نیکی کریمی niKKarimi می باشد. شما می توانید با جست و جوی آدرس این بازیگر در برنامه پر مخاطب اینستاگرام، صفحه او را پیدا کرده و در صورت تمایل دنبال کنید.

شغل اصلی نیکی کریمی چیست؟

شغل اصلی نیکی کریمی چیست؟

همه ما حداقل برای یک بار هم که شده نام نیکی کریمی را شنیده ایم. او از موفق ترین و معروف ترین بازیگران سینمایی و تلویزیونی می باشد که با بازی در فیلم سینمایی عروس، به اوج معروفیت خود رسید. وی همچنین از کارگردانان و مستند سازان بزرگ ایرانی می باشد که جوایز و افتخار بین المللی زیادی را تا به حال به دست آورده است. البته جالب است بدانید که او مدتی دستیار کارگردان آقای عباس کیا رستمی نیز بوده است. این بازیگر چهره و سر شناس، از نوازندگان و موسیقی دانان ویولون نیز می باشد و تا کنون کنسرت های بسیار زیادی را در شهر تهران نیز برپا کرده است. نیکی کریمی از مترجمان و نویسندگان بزرگ کتاب نیز می باشد که تا به حال کتاب های زیادی را ترجمه و نویسندگی کرده و نمایشگاه های کتاب زیادی را نیز برپا کرده است.

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

افراد زیادی هستند که به دیدن عکس های بازیگران و هنرمندان علاقه زیادی دارند، اما شیوه آن را بلد نیستند. شما می توانید برای دیدن عکس های نیکی کریمی، بازیگر معروف سینما، نام او را در اینترنت جست و جو کرده و عکس های زیادی از او را مشاهده کنید. همچنین شما می توانید با جست و جوی نام نیکی کریمی در برنامه پر طرفدار و پر مخاطب اینستاگرام، صفحه او را در این برنامه پیدا کرده و عکس های او را ببینید. همچنین برای دیدن عکس های بیشتر از این بازیگر و مستند ساز، شما می توانید پیج او را فالو کرده و عکس های بیشتری از او را مشاهده کنید. البته از این بازیگر معروف، در برنامه تلگرام نیز، تصاویر زیادی به چشم می خورد. در این قسمت می خواهیم عکسی که از این بازیگر معروف تهیه کرده ایم را به شما نشان دهیم. در ادامه می توانید این عکس را مشاهده کنید.

فیلم های محبوب نیکی کریمی کدامند؟

فیلم های محبوب نیکی کریمی کدامند؟

این فرد از معروف ترین بازیگرانی است که تا کنون در فیلم های زیادی به ایفای نقش پرداخته است. یکی از معروف ترین فیلم های نیکی کریمی، عروس می باشد که با بازی در آن به اوج معروفیت خود رسید. از دیگر فیلم های معروف و بسیار محبوبی که نیکی کریمی در آن نقش داشته، مربوط به سریال تلویزیونی کیمیا می باشد. او در این سریال با بازی درخشان در نقش محبوبه، همسر یک ساواکی، توانست بازی درخشانی دیگر از خود را در پرونده بازیگری اش به ثبت برساند. در این قسمت می خواهیم برخی از فیلم های معروف و محبوب نیکی کریمی را به شما معرفی کرده و درباره آن ها توضیحاتی را به شما ارائه دهیم.

رد پای گرگ

رد پای گرگ یکی از بهترین فیلم هایی است که کارگردانی آن را مسعود کیمیایی برعهده داشت. در این فیلم معروف، بازیگران سر شناسی مانند فرامرز قریبیان، گل چهره سجادیه و سعید پیر دوست ایفای نقش کرده اند. رد پای گرگ در سال هزار و سیصد و هفتاد ساخته شده است و نیکی کریمی در آن نقش نگین را بازی کرده است. این فیلم معروف برنده سیمرغ بلورین بهترین تدوین از دهمین جشنواره فجر شده است.

جهان پهلوان تختی

جهان پهلوان تختی، یکی از بهترین فیلم هایی است که در سال هزار و سیصد و هفتاد و شش به کارگردانی آقای بهروز افخمی و علی حاتمی ساخته شده است. در این فیلم بازیگران بزرگی مانند فریبرز عرب نیا، محمد رضا شریفی نیا و آتیلا پسیانی ایفای نقش کرده اند. داستان این فیلم در رابطه با کارگردانی است که به کمک همسرش می خواهد پروژه نا تمام کارگردانی بهنام علی حاتمی را به اتمام برساند. آن ها در این فیلم در پی علت مرگ غلام رضا تختی می باشند.

بوی پیراهن یوسف

بوی پیراهن یوسف، یکی از محبوب ترین فیلم هایی می باشد که در سال هزار و سیصد و هفتاد و چهار به کارگردانی آقای ابراهیم حاتمی کیا ساخته شده است. جالب است بدانید که موسیقی ماندگار و جالب این فیلم را که تا به حال نیز مورد استفاده افراد زیادی قرار گرفته است را مجید انتظامی طراحی و تولید کرده است. دستیار کارگردانی این فیلم را بازیگر معروف، آتیلا پسیانی بر عهده داشته است. در این فیلم بازیگران معروفی مانند علی نصیریان، شیرین بینا و جعفر دهقان به ایفای نقش پرداخته اند. نیکی کریمی نیز در این فیلم نقش شیرین را بازی کرده است.

زن ها فرشته اند

زن ها فرشته اند، فیلمی به کارگردانی آقای شهرام شاه حسینی می باشد و در سال هزار و سیصد و هشتاد و شش، تهیه و تولید شده است. در این فیلم بازیگران معروفی مانند امین حیایی، محمد رضا شریفی نیا، مهتاب کرامتی و لادن طباطبایی ایفای نقش کرده اند. تهیه کننده این فیلم آقای عبدالله علی خانی و حسین فرح بخش بوده است. همچنین نویسندگی این فیلم را احمد رفیع زاده برعهده داشته است.

تلفن همراه رییس جمهور

تلفن همراه رییس جمهور، فیلمی به کارگردانی آقای علی عطشانی بوده و در سال هزار و سیصد و نود تهیه و تولید شده است. نویسندگی این فیلم را آقای جابر قاسم علی و تهیه کنندگی آن را محسن آقا علی اکبری بر عهده داشت است. در این فیلم بازیگران معروفی مانند مهدی هاشمی، بهناز جعفری، اکبر عبدی و علی دهکردی ایفای نقش کرده اند. در تلفن همراه رییس جمهور، نیکی کریمی نقش خانم طیبی را بازی کرده است. این فیلم توانست دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن را در سی امین جشنواره فجر را به نام خود به ثبت برساند.

جوایز و افتخارات نیکی کریمی شامل چه مواردیست؟

جوایز و افتخارات نیکی کریمی شامل چه مواردیست؟

نیکی کریمی یکی از بهترین و معروف ترین بازیگرانی است که تا کنون توانسته است جوایز و افتخارات داخلی و بین المللی زیادی را به نام خود به ثبت برساند. یکی از این جوایز داوری پنجاه و هفتمین جشنواره پرتقال طلایی آنتالیا بوده است. از دیگر جوایز بین المللی نیکی کریمی می توان به بهترین بازیگر زن در جشنواره بین المللی تورنتو، برای بازی در فیلم آذر اشاره کرد. همچنین نیکی کریمی توانسته است جایزه جشنواره بین المللی فیلم مانهایم-هایدلبرگ، را از آن خود کند. یکی دیگر از هزاران جایزه های نیکی کریمی برنده جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره براتیسلاوا برای بازی در فیلم چهار شنبه 19 اردیبهشت اشاره نمود. او توانسته است در جشنواره های فجر و برای بازی در فیلم عروس، آتابای و من همسرش هستم جوایز و افتخارت بسیار زیادی را به دست آورد.

نیکی کریمی چند سال دارد؟

افراد زیادی هستند که به دانستن درباره سن بازیگران و هنرمندان علاقه بسیار زیادی دارند. با نگاهی به سایت های مختلف اینترنتی متوجه شدیم که نیکی کریمی، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون که بسیار سر شناس و چهره نیز می باشد، در تاریخ نوزده آبان ماه سال هزار و سیصد و پنجاه به دنیا آمده است. وی اکنون پنجاه سال داشته و در شهر تهران زندگی می کند.

آیا تا به حال مصاحبه با این بازیگر انجام شده است؟

آیا تا به حال مصاحبه با این بازیگر انجام شده است؟

افراد معروف و زیادی هستند که با انجام مصاحبه ها و گفت و گو های مختلف، به تعداد طرفداران خود لحظه به لحظه اضافه می کنند. یکی از این افراد نیکی کریمی می باشد که تا کنون گفت و گو های زیادی را با رسانه های مختلف انجام داده است. یکی از این مصاحبه ها مربوط به برنامه فیلیمو می باشد. نیکی کریمی در تاریخ 12 بهمن ماه سال 1399 به برنامه فیلیمو رفت و با آن ها مصاحبه بسیار جذاب و جالبی را انجام داد. مدت زمان این مصاحبه پنجاه و یک دقیقه بوده و سخنان جالبی را در آن عنوان کرده است. همچنین او با شرکت در برنامه دورهمی با مجری گری مهران مدیری نیز مصاحبه جنجالی و جذابی را با او انجام داد و به سوالات وی پاسخ داد. البته نیکی کریمی با سایت پارس ناز نیز گفت و گوی گرم و صمیمانه ای را انجام داده است.

البته نیکی کریمی به صورت مداوم، لایو های زیادی را در صفحه شخصی اینستاگرامش برگزار می کند و به سوالات ذهن طرفدارانش پاسخ می دهد. شما می توانید برای دیدن مصاحبه های نیکی کریمی به اینترنت و سایت های مختلف مراجعه کرده و با یک جست و جوی ساده آن را پیدا کنید. همچنین شما با جست و جو در برنامه یوتیوب نیز می توانید فیلم مربوطه را پیدا کرده و در صورت تمایل دانلود نمایید. جالب است بدانید که فیلم های گفت و گوی این بازیگر معروف در برخی از کانال های تلگرامی نیز به چشم می خورد.

حاشیه های نیکی کریمی درباره چه مواردیست؟

برخی از سلبریتی ها و افراد معروف، سعی می کنند که با ایجاد حاشیه برای خود به تعداد دنبال کننده های خود در اینستاگرام اضافه کرده و بیشتر از قبل مورد توجه قرار بگیرند. در این میان نیکی کریمی یکی از بازیگران بسیار کم حاشیه در سینما و تلویزیون می باشد که تا به حال حاشیه های زیادی را برای خود به وجود نیاورده است. تنها حاشیه او مربوط به ازدواجش با آقای ابوالفضل پور عرب بود که خود او به سرعت تکذیب کرد و گفت چنین مسئله ای به هیچ عنوان واقعیت ندارد.

از دیگر حاشیه ها و شایعاتی که درباره این بازیگر وجود دارد، ازدواج او با شخصی به نام محمد خانی می باشد که به هیچ عنوان صحت ندارد. البته چندی پیش خبر هایی با این مضمون که نیکی کریمی با یک خانم بد رفتاری کرده، منتشر شد. مدتی بعد این بازیگر به صورت عمومی عذر خواهی کرده و این گونه عنوان کرد که به هیچ عنوان قصد توهین نداشته است. فیلم این عذر خواهی در سایت های مختلف اینترنتی و همچنین برنامه یوتیوب نیز موجود می باشد. شما می توانید با یک جست و جوی ساده آن را پیدا کرده و تماشا نمایید. مدتی پیش نیز فیلمی با عنوان عروسی نیکی کریمی در فضای مجازی دست به دست می شد. بعد ها مشخص شد که این فیلم، مربوط به بازی در یک سکانس فیلم بوده که عده ای تصور کرده اند که این بازیگر ازدواج کرده است. در طی چند ماه گذشته نیز عکسی از این بازیگر در یک استخر منتشر شد که علت آن هنوز هم مشخص نمی باشد.

  • این حواشی همه و همه دست به دست هم دانند تا ما این بازیگر را در لیست جنجالی ترین بازیگران ایرانی قرار بدهیم. برای بررسی دیگر اعضای این لیست می توانید از لینکی که در دسترس قرار گرفت استفاده کنید.
همسر این بازیگر کیست؟

همسر این بازیگر کیست؟

تا به حال شایعات و حاشیه های زیادی از نیکی کریمی از ماجرای ازدواجش منتشر شده است. افراد زیادی می گویند که نیکی کریمی همسر آقای محمد خانی می باشد. در گذشته نیز عده زیادی معتقد بودند که نیکی کریمی با آقای ابوالفضل پور عرب، بازیگر معروف تلویزیون ازدواج کرده است. برخی دیگر نیز بیشتر به این شایعات دامن می زدند و این طور عنوان می کردند که نیکی کریمی دارای دو فرزند پسر نیز می باشد. جالب است بدانید علی رغم تمام گفته ها و به گفته خود نیکی کریمی او ازدواج نکرده و دارای همسر نیز نمی باشد. او در یکی از مصاحبه های خود در جواب مجری که پرسیده بود چرا تا به حال ازدواج نکرده اید، پاسخ داد که جواب این سوال را نمی خواهم بدهم. این مسئله در بازیگران بسیار عجیب است، چرا که بار ها دیده شده است که بازیگران چهل ساله و پنجاه ساله نیز مجرد بوده و تا به حال ازدواج نکرده اند. نیکی کریمی نیز یکی از همین افراد می باشد.

ماشین نیکی کریمی چیست؟

نیکی کریمی یکی از بازیگران پر درآمد در تلویزیون می باشد که تا به حال ماشین های بسیاری نیز داشته است. از بهترین و گران ترین ماشین های نیکی کریمی می توان به ابتیما اشاره کرد که مدت زیادی نیز آن را نزد خود داشته است. البته در زمان های گذشته نیکی کریمی خودرو های دیگری نیز مانند پژو دویست و شش و پژو پارس را دارا بوده است. شما می توانید در اینترنت با یک جست و جوی ساده عکس های زیادی از این خانم بازیگر به همراه ماشینش تماشا کنید.

ماجرای آسیب دیدگی نیکی کریمی چه بود؟

ماجرای آسیب دیدگی نیکی کریمی چه بود؟

نیکی کریمی طی مصاحبه ای در تاریخ 11 اردیبهشت ماه سال 1400، این طور عنوان می کند که برای فیلم برداری فیلم دسته دختران به شهر خوزستان سفر کرده بودند. او می گوید در صحنه فیلم برداری، دچار حادثه شدید و زنده ماندنش بسیار عجیب است. وی می گوید جدا از مشکلات و سختی های بیماری کرونا، در این سفر برای من اتفاقی افتاد که کمر و گردنم به شدت آسیب دید و از پشت سر به شدت زمین خوردم.

سوالات متداول

  1. نیکی کریمی در چه تاریخی و چه شهری به دنیا آمده است؟

    او در تاریخ 19 آبان ماه سال 1350 در پایتخت ایران، یعنی شهر تهران به دنیا آمده است.

  2. همسر نیکی کریمی چه شخصی می باشد؟

    در این باره نظرات زیادی وجود داشته و عده زیادی می گویند او همسر آقای محمد خانی می باشد، اما در واقع این موضوع شایعه بوده و به گفته خود نیکی کریمی وی مجرد است و به هیچ عنوان ازدواج نکرده است.

  3. نیکی کریمی با بازی در کدام فیلم به شهرت رسید؟

    این بازیگر معروف با بازی در فیلم سینمایی عروس که در آن با ابوالفضل پور عرب هم بازی بود، در سال هزار و سیصد و هشتاد به اوج معروفیت خود رسید.

  4. نیکی کریمی در چه حیطه ای فعالیت می کند؟

    او از بازیگران مطرح و معروف سینما و تلویزیون می باشد و هم چنین تا به حال فیلم ها و مستند های زیادی را نیز تهیه و تولید کرده است. علاوه بر این، نیکی کریمی، به نوازندگی علاقه زیادی داشته و تا به حال کنسرت های زیادی را در زمینه موسیقی و نوازندگی ویولون اجرا کرده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید