بیوگرافی مهتاب فود بلاگر غذای ایرانی + آدرس پیج اصلی او

همانطور که از اسم مهتاب فود پیداست حیطه کاری‌ اش مربوط به خوردنی ها و نوشیدنی ها می باشد. او سعی بر این دارد که تولید محتوایش مطابق با این دو باشد و مطالبی که به اشتراک می گذارد مربوط به غذاهای مختلف می باشد. این فود بلاگر انواع و اقسام شیرینی، کیک، غذا های سنتی، فست فود، نوشیدنی ها، بستنی، دسر ها و دیگر خوراکی ها را تست می کند و تمامی این تست ‌ها را در پیج اینستاگرامش به اشتراک می‌ گذارد. علاوه بر تست غذا های مختلف رستوران های سنتی، فست فود ها، کافی شاپ ها، غذای آماده و مکان های غذایی را در پیج اینستاگرامش معرفی می کند که این موضوع برای او درآمد بسیاری را فراهم می کند زیرا او برای این کسب و کار ها تبلیغ می کند و بابت این تبلیغات هزینه هایی را دریافت می کند.

همچنین مهتاب فود، از فود بلاگر های چند سال پیش یا به عبارتی قدیمی اینستاگرام می باشد. می توان گفت جز اولین ها در این حوزه کاری بوده که اولین فود بلاگر اینستاگرام ایران کاپیتان عرفان بوده است و مهتاب فود با همکارش مهدیس فود همکاری های بسیاری را داشته است و همراه با او کلیپ های مختلفی را به اشتراک گذاشته است که آن ها در پست های اینستاگرام شان غذا های مختلفی را تست می کنند و می توان گفت که این فعالیت هیجان انگیز شغل اصلی شان می باشد.

مهتاب فود کیست؟

مهتاب فود کیست؟

در رابطه با بیوگرافی مهتاب فوت باید گفت که او متولد ۱۷ بهمن ۱۳۷۵ می باشد و در شهر کرج به دنیا آمده است، در ۲۳ سالگی ازدواج کرده است و می توان گفت که متاهل می‌باشدY اما عده‌ ای گمان می کنند که او مجرد است زیرا هیچ عکسی از همسرش در پیج اینستاگرامش منتشر نکرده است و عده‌ ای درباره این موضوع سوال هایی از او پرسیده اند و مهتاب فود بیان کرده است که همسرش به دلیل موقعیت کاری نمی تواند در پست هایش حضور داشته باشد. همسرش به فضای مجازی علاقه مند نیست و حتی هیچ اکانتی در اپلیکیشن اینستاگرام ندارد.

همچنین در هایلایت بیوگرافی پیج اینستاگرام مهتاب فود اطلاعات بسیاری از زندگی‌ اش وجود دارد و او گفته است که چند سال پیش به واسطه یکی از دوست های مشترک شان با همسرش آشنا شده است و به دلیل مسائلی مراسم عروسی نگرفته اند و همسرش را غفور صدا می کند. زیرا داستان غفور و صحنیه مربوط به یکی از سریال های ترکی جم تی وی می باشد که به صورت اتفاقی و فان این زوج همدیگر را به صحنیه و غفور خطاب کرده‌ اند و به همین خاطر این دو اسم بر روی آن ها گذاشته شده است.

در رابطه با علایق مهتاب فود باید گفت که او به کله پاچه علاقه بسیاری دارد و به آن کلبچ هم می گوید و عاشق غذا های فرنگی می باشد زیرا معتقد است هیچ غذایی طعم غذا های فرنگی را ندارد. همچنین او در کلیپ هایش به صورت تکی و یا همراه با مادرش حضور پیدا می کند و برخی از غذا های موجود در پیج پابلیک اینستاگرام اش را مادرش می پزد، مادر این فود بلاگر از دست پخت بسیار فوق‌ العاده‌ای برخوردار است.

اینستاگرام مهتاب فود

اینستاگرام مهتاب فود

مهتاب فود با آیدی mahtabi_food در اپلیکیشن اینستاگرام فعالیت می‌کند و پیج اش را در سال ۱۳۹۸ ساخت اولین پستش مربوط به ۲۲ دسامبر ۲۰۱۹ می باشد که او از همان روز اول محتوا پیجش مربوط به خوراکی ها و نوشیدنی ها بود که از استقبال بسیار زیادی برخوردار شد. او در همان سال های اول توانست ۸۰ کا فالوور جذب خودش کند و بیشتر پست هایش با همکاری و حضور مادرش منتشر می‌ شوند و همیشه گفته است که مادرش حمایت کننده اش در این کار بوده است که البته از حمایت‌ های همسرش هم صحبت های بسیاری را بیان کرده است؛ بیان کرد که شاید به ظاهر همسرم در کلیپ هایم حضور ندارد اما در پشت صحنه بسیار به من کمک می کند.

نزدیک به سه سال است که مهتاب فود پیج اش را تاسیس کرده است و امروزه حدود ۴۶۰ دنبال کننده جذب خودش و کلیپ هایش کرده است با این تفاسیر می‌ توان گفت که محتوا پیجش بسیار مورد استقبال و محبوبیت کاربران اپلیکیشن اینستاگرام می باشد. همچنین امنیت پیج اش در دست امیر شاهرخ کیاوش می باشد و برای هماهنگی و همکاری در تبلیغات یک ادمین را استخدام کرده است زیرا گفته است که وقت نمی کند هماهنگی و همکاری برای تبلیغات را خودش انجام دهد.

مهتاب فود اینستا را به عنوان شغلش در نظر گرفته است زیرا از این اپلیکیشن بسیار کسب درآمد می‌ کند با هر تبلیغی که در پیجش انجام می دهد می تواند درآمد میلیونی داشته باشد. همچنین او به رستوران ها، کافی شاپ ها و فست فود های متفاوتی سر می زند و برای آن کسب و کار تبلیغ می کند که از این راه هم درآمد کسب می‌ کند و در مجموع می‌ توان گفت که یکی از فود بلاگر های ثروتمند و معروف ایرانی می باشد.

مهتاب فود در اکانت پابلیک اینستاگرامش پست ها و استوری های بسیاری را انتشار داده که تا به امروز نزدیک به ۵۰۰ پست شیر کرده است همچنین استوری های بسیاری را در پیج اش ثبت کرده و برخی از این استوری ها را هایلایت کرده است. او هایلایت های متفاوتی دارد و در برخی از هایلایت ها بیوگرافیش و داستان آشنایی با همسرش را نوشته و گفته است با همسرش از طریق یکی از آشنا های مشترکشان آشنا شده‌ اند و در ۲۳ سالگی ازدواج کرده‌ اند و اکنون از زندگی بسیار آرام و خوبی برخوردارند.

عکس های مهتاب فود

عکس های مهتاب فود

در رابطه با عکس‌ های مهتاب فود باید گفت که متاسفانه عکس های بسیاری از او در فضای مجازی موجود نمی باشد زیرا ۹۰ درصد پست هایش کلیپ ها و فیلم های کوتاه و بلند می باشند و در این کلیپ ها یا به معرفی رستوران ها و کافی شاپ ها و یا به تست غذا می پردازد که مجبور است پست هایش را در قالب کلیپ منتشر کند؛ اما نباید بی انصافی کرد و باید گفت که پست های اولی که در پیج پابلیک اینستاگرامش منتشر کرده است در قالب عکس می باشد چون در آن کلیپ ها بیشتر به معرفی مکان های مختلف پرداخته است و نیازی نبوده که در قالب فیلم منتشر شوند.

تمامی عکس هایی که در این مقاله موجود می باشند عکس های پیج پابلیک اینستاگرام این فود بلاگر می باشند که این عکس‌ ها با دوربین گوشی ثبت شده‌ اند و می‌توان گفت از کیفیت نسبتاً بالایی برخوردارند. بیشتر عکس های او در کنار مادرش و همکارش مهدیس فود ثبت شده‌ اند و امکان ندارد که عکس‌ های این فود بلاگر را مشاهده کنید و در آن عکس غذا و یا خوراکی دیده نشود.

پس اگر قصد دارید که عکس‌های این فود بلاگر را مشاهده کنید کافی است که به اکانت پابلیک اینستاگرامش سر بزنید و یا اسمش را در گوگل سرچ کنید تا تمامی عکس های موجود از او در فضای مجازی برایتان نمایش داده شود.

درآمد مهتاب فود چقدر است؟

در رابطه با ثروت مهتاب فود اعداد و ارقام دقیقی در دست نیست زیرا او تا کنون هیچ صحبتی درباره مقدار درآمد و دارایی اش نکرده است اما با توجه به تعداد فالوور هایش و محبوبیتش می‌ توان گفت که تا کنون درآمد های بسیار هنگفتی را از پیج اینستاگرام اش کسب کرده است. این فود بلاگر تبلیغات بسیار مختلف و متعددی انجام می دهد زیرا برخی از تبلیغ هایش غیر حضوری می باشند و از طریق هماهنگی با ادمین اش کسب و کار هایی را معرفی و تبلیغ می کند.

یک نوع دیگر از تبلیغاتش حضوری می باشد و او به رستوران ها، کافی شاپ ها و فست فود های مختلف شهر تهران و کرج می‌ رود و به صورت حضوری غذای آن رستوران را تست می کند و اگر از طعم و کیفیت آن غذا راضی باشد فیلمش را در اینستاگرامش منتشر می کند؛ آیدی پیج و آدرس آن کسب و کار را در کپشن پست تک می کند و گفته شده است که برای چنین تبلیغاتی هزینه های زیادی دریافت می کند زیرا نسبت به تبلیغات دیگر زحمت بیشتری دارد و مجبور است که به آن مکان سر بزند.

  • برای اطلاع بیشتر از درآمد بلاگر ها و الخصوص این فرد می توایند به مقاله مربوطه مراجعه کنید.
حاشیه های مهتاب فود

حاشیه های مهتاب فود

با جرات می توان گفت که پیج مهتاب فود یکی از پیج های بی حاشیه اپلیکیشن اینستاگرام می باشد و تا کنون درباره این فود بلاگر خبر ها و حاشیه های زردی منتشر و روانه بازار نشده است. مهتاب فود یکی از بلاگر های بسیار بی حاشیه فضای مجازی می باشد که بیشتر وقتش را درگیر تولید محتوا و ساختن کلیپ های غذایی می باشد که همین رفتارش باعث شده است که از حواشی هنرمندان و سلبریتی ها حفظ شود.

البته ناگفته نماند که در مورد وضعیت تاهل او حاشیه‌ های بسیار کم رنگی منتشر شده بود و سوال عده ای از هوادارانش این بوده است که آیا او مجرد و یا متاهل می باشد که او در پاسخ به این سوال جواب داد متاهل است؛ اما به دلیل این که همسرش دوست ندارد عکسش در فضای مجازی منتشر شود در کلیپ های غذایی و در کل پست هایش او را همراهی نمی‌ کند. حتی همسرش در اپلیکیشن اینستاگرام هم عضویت ندارد و در کل به فضای مجازی علاقه ای ندارد به همین خاطر بیشتر کلیپ هایش را در کنار مادرش ضبط می کند.

اما اگر بخواهیم یک جمع بندی در مورد حاشیه های مهتاب فود ارائه دهیم باید گفت از بلاگر های بی‌حاشیه فضای مجازی می باشد و تقریباً به نیمی از سوال های دنبال کنندگانش پاسخ داده است و از محبوبیت بسیاری در فضای مجازی برخوردار است.

مصاحبه با مهتاب فود

مصاحبه با مهتاب فود

با توجه به شهرت و معروفیت مهتاب فود تاکنون از طریق رسانه های رسمی و ملی کشور ایران با او مصاحبه ای صورت نگرفته است و مصاحبه های او صرفاً مربوط به اینستاگرام می باشند، البته فیلم‌ های بسیاری از چالش ها و تست های غذایی این فود بلاگر در آپارات، یوتیوب، اینستاگرام و گوگل قابل مشاهده و دانلود می باشند. این کلیپ ها بسیار مورد استقبال مردم واقع شده است زیرا در این کلیپ ها غذا های بسیار لذیذ و مختلفی را تست می کند که برای عده ای بسیار هیجان انگیز می باشد.

هواداران او در مورد وزنش سوال هایی پرسید اند که با توجه به شغل اش چند کیلو می باشد زیرا او دائم در حال خوردن و تست غذا های خوشمزه می باشد و بیان کرد قبل از اینکه وارد این حوزه شود ۶۰ کیلو بوده و امروزه ۶۸ کیلو و دارای قد ۱۷۳ سانتی می باشد. اما در ادامه بیان کرد که ورزش های بسیاری را برای هضم این غذا ها انجام می دهد تا اضافه وزن نداشته باشد و همچنین عده ‌ای نسبت به شغلش خرده گرفته‌ اند و معتقدند که کلیپ هایش بسیار وسوسه برانگیز می باشد و ممکن است عده‌ ای توان تهیه چنین غذا هایی را نداشته باشند.

اما این فود بلاگر در پاسخ به این انتقاد بیان کرد که کسی که در اینستاگرام فعالیت می‌ کند حتماً توان این را دارد که یک ساندویچ ۵۰ هزار تومانی تهیه کند زیرا امروزه هزینه ۱۰ گیگ اینترنت از یک ساندویچ بیشتر می باشد!

آیا این فود بلاگر ازدواج کرده است؟

در رابطه با همسر مهتاب فود باید گفت که در ۲۳ سالگی ازدواج کرده است اما متاسفانه هیچ نام و نشانی از همسرش در فضای مجازی منتشر نکرده و حتی عکس او را هم انتشار نداده است زیرا بیان کرده که همسرش دوست ندارد عکسش در فضای مجازی منتشر شود. اما در این حوزه شغلی و فعالیت همسرش بسیار همکاری می کند و حمایت های بسیاری از این فود بلاگر کرده است.

ممکن است که شنیده باشید مهتاب همسرش را با نام غفور خطاب می‌کند اما باید بدانید که غفور نام اصلی همسرش نمی باشد و این اسم برگرفته از یک سریال ترکی است. زیرا یک شب مهتاب و همسرش یک فیلم ترکی را از شبکه جم تی وی تماشا می‌ کردند که در این سریال ترکی صحنیه و غفور زوج بسیار بامزه و خنده داری می‌ باشند که در ناخودآگاه همسرش مهتاب را به صحنیه تشبیه می کند و بلافاصله بعد از آن مهتاب فود همسرش را غفور خطاب می کند؛ که بعد از مدتی به این نام ها عادت می کنند و این داستان را این فود بلاگر در پیج اینستاگرامش شیر کرد و عده‌ ای همسرش را با نام غفور می‌ شناسند!

مهتاب فود و همسرش

مهتاب فود و همسرش

در رابطه با همسر مهتاب فود باید گفت که در سال ۱۳۹۷ ازدواج کرده است اما هیچ نامی از همسرش نبرده است و حتی عکسی هم از او منتشر نکرده و با توجه به شواهد موجود می‌توان گفت که همسرش یک فرد معروف در جامعه ایران است. زیرا او بیان کرده است که همسرش به دلیل موقعیت کاری و شغلی اش نمی تواند دائم در کلیپ ها و عکس هایش حضور داشته باشد.

و در رابطه با داستان آشنایی اش با همسرش به صورت خیلی مختصر توضیح داد و گفته است که از طریق یکی از دوستان مشترکشان با هم آشنا شده اند و بعد از مدتی تصمیم گرفتند که ازدواج کنند. این دو فقط مراسم نامزدی داشته اند و به دلایل شخصی جشن عروسی نگرفتند و اکنون در زیر یک سقف زندگی می کنند اما اگر از طرفداران این فود بلاگر می باشید حتماً دیده اید که خانواده مهتاب فود در کلیپ هایش بسیار حضور پر رنگی دارند.

لایو های مهتاب فود

در رابطه با لایو های مهتاب فود اطلاعات بسیار ناقصی در دست اما گفته شده است که در لایو هایش رابطه بسیار دوستانه و صمیمی با دنبال کنندگانش دارد و بسیار صمیمانه با آن ها ارتباط برقرار می کند. همین صمیمی بودن باعث شده است که در بین هوادارانش بسیار محبوب و مورد استقبال واقع شود. حدود یک سال پیش پدر مهتاب فود در گذشت و او در یکی از لایو هایش به دلیل از دست دادن پدرش بسیار اظهار ناراحتی و حتی گریه کرده است.

اکثر کلیپ هایش برای برقراری ارتباط بهتر و صمیمی تر با هوادارانش صورت گرفته است و لایو هایش از بازدید بسیار قابل توجهی برخوردار می باشد زیرا تمامی فالوور هایش اکتیو و واقعی می باشند و تعداد بسیار ناچیزی از فالور هایش غیر اکتیو می باشند. تعداد زیادی ریکورد از لایو هایش در فضای مجازی موجود می باشد و این ریکورد ها از طریق فن پیج هایش صورت گرفته است زیرا می‌ توانند از این ریکورد های ضبط شده فالورر های بسیاری را جذب کند.

سوتی های مهتاب فود

سوتی های مهتاب فود

طبیعی می باشد که سلبریتی ها و بلاگر های اینستاگرام سوتی بدهند و مهتاب فود هم از همان بلاگر هایی می باشد که در حین ضبط کلیپ هایش بسیار سوتی داده است و همان سوتی ها را هم انتشار داده است زیرا با فالوور هایش بسیار صادق می باشد و قصد دارد که در کنار تبلیغات و تست غذا ها هوادارانش را هم بخنداند و دلشان را شاد کند. سوتی هایی که مهتاب فود داده است بسیار جذاب و هیجان انگیز می باشند که او همراه با سوتی هایش بسیار خنده های جنجالی را منتشر و روانه بازار می‌کند.

خبر هایی با تیتر سوتی های مهتاب فود در فضای مجازی منتشر شده است که باید گفت این سوتی ها مربوط به چالش های غذا این بلاگر می باشد که خودش از انتشار این سوتی ها با خبر است. همچنین او هیچ مشکلی با وایرال شدن این سوتی ها ندارد پس اگر عده ای سودجو و منفعت طلب در پی این سوتی ها حاشیه سازی هایی انجام دهند برای مهتاب فود اهمیتی ندارد. همچنین ناگفته نماند که یکی از فود بلاگر های واینر اپلیکیشن اینستاگرام می باشد و می توان گفت جز اولین هایی می باشد که در این حوزه فعالیت کرده‌ اند.

هزینه تبلیغات Mahtab food چقدر است؟

مهتاب فود در رابطه با هزینه تبلیغات در اینستاگرام اش هیچ اطلاعاتی در اختیار کاربرانش قرار نداده است اما با جرات می توان گفت که او هزینه های میلیونی برای تبلیغات انجام شده در پیج اش دریافت می‌ کند زیرا جز فود بلاگر های ثروتمند فضای مجازی می باشد و همچنین تبلیغات بسیاری را در پیجش انجام می دهد علاوه بر تبلیغات در حیطه غذا و نوشیدنی تبلیغاتی در حوزه پوشاک، وسایل خانه، وسایل خانگی و دیگر موارد هم انجام می دهد که تمامی این تبلیغات برایش هزینه های بسیاری را به همراه دارد.

باید گفت که هیچ کدام از بلاگر ها و سلبریتی های اینستاگرام تعرفه و هزینه تبلیغات شان را در اختیار فالوور هایشان قرار نمی دهند زیرا ترس از قضاوت شدن دارند به همین خاطر سعی می کنند که این موضوع کاملاً محرمانه باقی بماند و کسانی از این موضوع با خبرند که با مهتاب فود تجربه همکاری داشته اند و یا کسب و کارشان را مهتاب بود تبلیغ کرده باشد، پس اگر بخواهیم از تعرفه و هزینه تبلیغاتش با خبر شویم باید پروسه‌ ای بسیار طولانی را پشت سر بگذرانیم که بسیار وقت گیر می باشد.

آیا شغل اصلی مهتاب تبلیغات است؟

آیا شغل اصلی مهتاب تبلیغات است؟

در رابطه با شغل اصلی Mahtab food باید گفت که فود بلاگری شغل اصلی اش می باشد زیرا مهتاب بود در سال ۱۳۹۸ اولین فعالیت هایش را در پیج پابلیک اینستاگرامش منتشر کرد و بعد از چند ماه توانست کار های بسیاری را جذب خودش کند؛ به همین خاطر ترغیب شد که در این زمینه بسیار فعالیت کند و امروز توانسته است حدود ۴۶۰ هزار نفر را در پیج اینستاگرامش نگه دارد تا از کلیپ هایش استقبال و آن ها را اشتراک گذاری کنند.

مهتاب فود به خاطر درآمد بسیاری که از این شغل کسب می‌کند سعی دارد که تمام وقت اش را بر روی این کار سرمایه‌ گذاری کند زیرا مهتاب فود به فود بلاگری علاقه بسیاری دارد و معتقد است زمانی که در این عرصه فعالیت می کند بسیار لذت می برد. در نهایت می‌توان گفت که شغل اصلی مهتاب فود، فود بلاگری می باشد و به واسطه همین شغل به شهرت و معروفیت رسیده است.

سوالات متداول

  1. مهتاب فود متولد چه سالی است؟از سال ۲۰۱۹.

    او متولد ۱۷ دی ماه ۱۳۷۵ می باشد.

  2. قد و وزن مهتاب فود چقدر است؟

    قدش ۱۷۳ سانتی متر و وزنش ۶۸ کیلو گرم می باشد.

  3. درآمد ماهانه و یا سالانه مهتاب فود چقدر است؟

    متاسفانه هیچ اطلاعاتی در مورد درآمد و ثروت مهتاب بود در دست نیست.

  4. مهتاب فود از چه سالی فعالیتش را در اینستاگرام شروع کرد؟

    او فعالیتش را از سال ۲۰۱۹ شروع کرده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید