بیوگرافی مهدی صباغی به همراه لیست بهترین بازی های او

در این مطلب تصمیم داریم یکی از خوشتیپ ترین بازیگران مرد ایرانی را به نام مهدی صباغی به شما معرفی نماییم. مهدی صباغی یکی از افرادی است که در تلویزیون و سینما فعالیت های حرفه ای خود را همواره دنبال نموده است و چهره او به عنوان یکی از افراد شاخص در بازیگری شناخته شده است. اگر شما نیز از طرفداران این بازیگر می باشید در ادامه با ما همراه باشید تا این بازیگر را به شما معرفی نماییم.

مهدی صباغی کیست؟

مهدی صباغی کیست؟

بیوگرافی مهدی صباغی همسر شیرین اسماعیلی پس از تشکیل زندگی متاهلی او و بعد از ان که در فیلم های شبکه خانگی و سینما بازی نمود، بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفت و بیوگرافی این بازیگر در اینترنت بسیار بیشتر از قبل مورد جستجو قرار گرفت. دلیل آن نیز این بود که این بازیگر قبل از بازی در سریال های سال های دور از خانه و می خواهم زنده بمانم یا فیلم سینمایی تنگه ابو قریب، یا بی همه چیز چهره بسیار معروفی نبود و از او به عنوان بازیگر نقش های فرعی یاد می شد اما هم اکنون این بازیگر از جمله افرادی است که بسیار معروف واقع شده است و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است تا جایی که طرفداران او این بازیگر را بسیار دنبال می کنند و می توان گفت او شهرت خود را مدیون بازی در این فیلم های سینمایی و سریال های شبکه خانگی می باشد.

مهدی صباغی می خواهم زنده بمانم را در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ به عنوان یکی از آثار بسیار خوب خود که در آن ایفای نقش نموده است، در کارنامه هنری خود به ثبت رساند. مهدی صباغی در سال های دور از خانه نیز به عنوان یک بازیگر نقش اصلی به ایفای نقش پرداخت. مهدی صباغی در تنگه ابوقریب و مهدی صباغی در بی همه چیز توانست دو آثار بسیار زیبا را در کارنامه افتخارات و آثار خود ثبت نماید و بعد از آنکه در این آثار ایفای نقش نمود محبوبیت و شهرت خود را بیشتر از گذشته نماید. به همین دلیل است که هم اکنون افراد زیادی می خواهند با بیوگرافی و زندگی او آشنایی پیدا کنند و او را بیشتر از گذشته بشناسند.

این بازیگر در سریال می خواهم زنده بمانم نیز به ایفای نقش پرداخته است و یکی از بازیگران این سریال بود و به همراه سحر دولتشاهی و حامد بهداد و محمد علی شادمان و پدرام شریفی و آزاده صمدی و آناهیتا درگاهی و امیر نوروزی و افسانه چهره آزاد و فرید سجادی حسینی و مهران احمدی و بابک کریمی و بیژن بنفشه خواه و بهاره کیان افشار و محمدرضا مالکی در این سریال بازی کرد و توجه بسیاری از مخاطبان را به بازی خود جلب نمود.

همان طور که گفتیم این بازیگر کارنامه بسیار درخشانی دارد و آثار بسیار خوبی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است که همواره مورد توجه بینندگان قرار گرفته است. مهدی صباغی در سال ۱۳۵۶ متولد شده است و هم اکنون چهل و چهار سال سن دارد. او زاده شهر تهران می‌ باشد و اصالت آن نیز متعلق به این شهر است. او از سال ۱۳۶۴ یعنی تنها زمانی که ۸ سال سن داشت فعالیت در رشته بازیگری را آغاز نمود و توانست از همان موقع آثار بسیار درخشانی را در کارنامه خود ثبت نماید.

در این قسمت می خواهیم تمام آثار این بازیگر را برایتان معرفی نماییم تا آشنایی شما را با آثار این بازیگر که در آن به ایفای نقش پرداخته است بالا ببریم تا شما در صورت داشتن علاقه این سریال ها و فیلم های سینمایی را مشاهده نمایید. او در سال ۱۳۹۷ در فیلم سینمایی بی حسی موضعی به ایفای نقش پرداخت و این در حالی بود که در حدود ۱۰ سال پیش در سه فیلم بسیار معروف زنان ونوسی و مردان مریخی و مهتاب روی سکو و آسمان هشتم به ایفای نقش پرداخت. او در سال‌ های پیش از آن نیز در فیلم‌ های معروفی مانند راننده شخصی و صورتی به نقش آفرینی پرداخته بود.

ماجرای شفا گرفتن مهدی صباغی

مهدی صباغی در زیر خاکی حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است و بعد از آن که در این سریال بسیار محبوب به ایفای نقش پرداخت، به او پیشنهادات خوبی برای حضور در فیلم هایی مانند صورتی و سلطان و زنان ونوسی و مردان مریخی داده شد و او نیز با حضور در این فیلم های سینمایی به شهرت خود در میان مردم افزود. او در برنامه زنده شهر خراسان رضوی حضور پیدا کرد و با مجری برنامه سفره های همدلی به مصاحبه پرداخت.

مهدی صباغی در این مصاحبه اعلام نمود که مدتی پیش نیمه راست بدنش کاملاً بی حس بود و به همین خاطر نمی توانست بر روی پا بایستد و این باعث ناراحتی او شده بود. به همین دلیل به حرم امام رضا رفته است و در شب نیمه شعبان همان طور که با ناراحتی رو به صحن امام رضا داشت و از امام رضا طلب شفا می کرد و بعد از مدتی به سرعت توانست شفا پیدا کند و سلامتی خود را به دست آورد و این را مدیون حضور در صحن امام رضا می داند.

درآمد مهدی صباغی چقدر است؟

درآمد مهدی صباغی چقدر است؟

با توجه به این که مهدی صباغی یکی از پر درآمدترین بازیگران سینما می باشد، می توانیم انتظار داشته باشیم که زندگی بسیار ایده‌ آل و لاکچری را در اختیار خود و خانواده‌ اش قرار داده است. او یکی از بازیگرانی است که تاکنون نقش های بسیار زیادی را بر عهده داشته است و همین باعث شده تا درآمد او روز به روز در حال افزایش باشد و او هم اکنون یکی از ثروتمندترین و پردرآمدترین بازیگران سینما شناخته شود.

پیج مهدی صباغی در اینستاگرام

شما می توانید با دنبال نمودن ایدی اینستاگرام این سلبریتی mehdisabaghi.official یکی از افرادی باشید که با روزمرگی او در ارتباط می باشند. این بازیگر در حدود ۲۷ هزار نفر دنبال‌ کننده دارد و تنها ۳۰ نفر را دنبال کرده و در حدود ۱۸ پست را به اشتراک گذاشته است. دنبال کنندگان او افرادی هستند که از بازی و نقش آفرینی این بازیگر در سریال ها و فیلم های سینمایی بسیار رضایت داشته و از بازی او بسیار لذت برده اند.

عکس های مهدی صباغی

اگر شما مهدی صباغی را نمی شناسید و می خواهید با او بیشتر از گذشته آشنا شوید، می توانید به گوگل و یا آدرس اینستاگرامی این بازیگر مراجعه نمایید و عکس‌ های مهدی صباغی را در کنار دیگر بازیگران و در کنار خانواده و همسرش مشاهده کنید. شما با این کار می توانید این بازیگر را بیش از گذشته دنبال نمایید و از طرفداران و دنبال کنندگان این بازیگر باشید.

فیلم های مهدی صباغی

مهدی صباغی اینستا خود را محلی برای انتشار اخبار پخش فیلم ها و سریال هایی که در آن به ایفای نقش پرداخته است، قرار داده و انتشار اخبار پخش فیلم های Mehdi Sabbaghi را می توانیم از اینستاگرام دنبال نماییم. ثروت مهدی صباغی از تمام پست ها و عکس های اینستاگرامی او مشاهده نماییم. تا کنون اطلاعاتی از فرزندان مهدی صباغی در دست نداریم و گمان می کنیم که او صاحب فرزند نمی باشد. در این قسمت فیلم های سینمایی و سریال هایی که این بازیگر در ان به ایفای نقش پرداخته است را معرفی خواهیم نمود. پس در ادامه همراه ما باشید تا پیرامون فیلم های سینمایی این بازیگر محبوب سینما و تلویزیون آشنایی بیشتری کسب نمایید و در صورت داشتن علاقه آن ها را از گوگل دانلود نمایید و به تماشای آن ها بپردازید.

می خواهم زنده بمانم

می خواهم زنده بمانم یکی از سریال های نمایش خانگی می باشد که در سال ۱۳۹۹ تا سال ۱۴۰۰ به نمایش درآمد. این سریال در نمایش خانگی آثار به یاد ماندنی و بسیار پرهیجان و زیبا بود که افراد زیادی را میخکوب به خود نمود و توجه افراد بسیاری را به خود جلب نمود. کارگردان این سریال شهرام شاه حسینی می باشد و تهیه کننده آن نیز محمد شایسته است. این فیلم به صورت اختصاصی در شبکه نمایش خانگی فیلیمو به پخش درآمد. قسمت یکم این سریال در تاریخ چهارم اسفند ماه سال ۹۹ منتشر شد و تا مدتی پیش نیز پخش آن ادامه یافت. البته گفته می‌ شود که فصل دوم این سریال در بهار سال آینده به پخش در خواهد آمد.

بی همه چیز

بی همه چیز نام فیلمی است که در سبک درام و اجتماعی ساخته شده است. کارگردان این فیلم سینمایی آقای قررایی می باشد و نویسنده این فیلم سینمایی نیز بر عهده کارگردان آن بوده است. محمد داوودی نیز یکی دیگر از نویسندگانی که در ساخت این فیلم نقش داشته است. تهیه کننده آن جواد نوروز بیگی است و این فیلم سینمایی محصول سال ۱۳۹۹ می باشد که در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شرکت نموده است. این فیلم در نزدیکی شهر گرمسار ساخته و تولید شده است و بازیگر آن نیز افرادی مانند هدیه تهرانی و پرویز پرستویی و باران کوثری و مهتاب نصیر پور و مهدی صباغی و عرفان ناصری و فرید سجادی و لاله‌ مرزبان می‌ باشند.

تنگه ابوقریب

تنگه ابوقریب از جمله فیلم هایی است که محال است نام آن حتی به صورت اتفاقی به گوش شما نخورده باشد. در سالی که این فیلم سینمایی منتشر شد تا به پخش و اکران برسد، افراد زیادی خواهان مشاهده این فیلم سینمایی شدند و به همین دلیل به یک باره، فروش بسیار زیاد این فیلم باعث شد تا به یک باره بازیگران این فیلم نیز بسیار مشهور واقع شوند. کارگردان این فیلم سینمایی بهرام توکلی و تهیه‌ کننده آن سعید ملکان می‌ باشد. این فیلم سینمایی در سال ۱۳۹۶ تولید و ساخته شد و در جشنواره فیلم فجر نیز جایزه کسب نمود. بازیگرانی مانند جواد عزتی و امیر جدیدی و مهدی صباغی در این فیلم سینمایی حضور پیدا کردند و این فیلم سینمایی نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد و سرانجام نیز ۶ سیمرغ بلورین کسب نمود. شما می توانید این فیلم سینمایی را از گوگل دانلود کنید و بازی و نقش آفرینی بسیار با کیفیت بازیگران این فیلم سینمایی را تماشا کنید.

سال های دور از خانه

سال های دور از خانه یکی از سریال های شبکه نمایش خانگی می باشد که کارگردانی آن را مجید صالحی انجام داده است و محمد حسین قاسمی تهیه کنندگی این سریال شبکه نمایش خانگی را برعهده داشته است. سریال شاهگوش نیز از سریال های داوود میر باقری می باشد که دو شخصیت اصلی این سریال مشابه شخصیت های سریال سال های دور از خانه می باشند و با گریم متفاوت در این سریال حضور پیدا کرده اند. شما می توانید این دو سریال محبوب را در نمایش خانگی مشاهده نمایید و نقش آفرینی بسیار خوب مهدی صباغی در فیلم سال های دور از خانه را تماشا کنید.

محکومین

محکومین نام یک مجموعه تلویزیونی می‌ باشد که در سال ۱۳۹۶ تولید و ساخته شده است. این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی حسین قناعت و به تهیه کنندگی بهروز مفید ساخته شده است. نویسنده آن محمد عبدی است که با نویسندگی بسیار خوبش این سریال و مجموعه تلویزیونی را بسیار پرطرفدار نموده است. این سریال در حدود ۲۲ قسمت ساخته شده است و ۸ قسمت انتهای آن نیز توسط حسین قناعت کارگردانی شده است. موسیقی این سریال نیز بر عهده مسعود سخاوت بوده است و خواننده تیتراژ این مجموعه تلویزیونی سالار عقیلی می باشد و شما می توانید با جستجوی نام این سریال آن را از آپارات و یوتیوب مشاهده کنید. این سریال در حدود ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای می باشد که در زمستان سال ۱۳۹۶ ساخته شده و همچنان نیز از جمله سریال های محبوب تلویزیون می باشد.

جوایز و افتخارات مهدی صباغی

جوایز و افتخارات مهدی صباغی

مهدی صباغی و همسرش تا کنون جوایز متعددی را کسب نموده اند و در این قسمت می خواهیم میزان علاقه مردم را به این دو بازیگر شرح نماییم. درباره تاریخ تولد مهدی صباغی و اطلاعات دیگر پیرامون زندگی مهدی صباغی ویکی پدیا یک منبع معتبر است که می تواند مورد مطالعه قرار بگیرد.

مهدی صباغی از کودکی و دوران خردسالی در نمایش‌ های تئاتر حضور داشته است و توانسته از همان دوران استعداد و توانایی خود را در زمینه بازیگری بالا ببرد و این باعث شده که او هم اکنون در لیست یکی از بهترین بازیگران تئاتر و سینما قرار بگیرد و کارگردانان به او پیشنهادات بسیار قابل توجهی بدهند تا از او به عنوان یک بازیگر سرشناس در فیلم هایشان استفاده کنند. او تا کنون جوایز خاصی در جشنواره های فیلم و سریال به دست نیاورده است اما همچنان از بازیگران مطرح سینما است که می توان او را در آثار بسیار با کیفیت مشاهده نمود.

مهدی صباغی چند سال دارد؟

نام اصلی مهدی صباغی، فیروزه صباغی می باشد و مدت ها است که نام خود را تغییر داده است. او در سال ۱۳۵۶ متولد شده است و محل تولد و همچنین محل زندگی او شهر تهران می باشد.

آیا مهدی تحصیلات هنری دارد؟

او در رشته علوم اقتصادی تحصیلات خود را به پایان رسانده و مدرک لیسانس خود را دریافت نموده است. در کارنامه هنری او می‌ توانیم تجربه بازیگری و کارگردانی را مشاهده نماییم.

مهدی صباغی بعد از این که مدرک دیپلم خود را دریافت نمود، در دانشگاه علامه طباطبایی شروع به تحصیل نمود و مدرک کارشناسی علوم اقتصادی خود را از این دانشگاه بسیار مطرح در شهر تهران کسب نمود. بعد از آن مدرک فوق لیسانس خود را از دانشگاه علم و صنعت دریافت نمود. او از حرفه های متفاوت تجاربی را به دست آورد ولی در زمینه هنر به صورت حرفه‌ ای فعالیت نموده است و در کنار فعالیت در بازیگری، همچنین در دانشگاه علم و صنعت با دانشجویان در ارتباط است و مهارت های خود را در اختیار دانشجویان قرار می‌ دهد.

این بازیگر حرفه ای فعالیت های زیادی در سینما و تلویزیون داشته است اما فعالیت اصلی او از دوران کودکی آغاز شد، زیرا او یکی از بازیگران تئاتر به شمار می‌ آید که در زمانی که تنها هشت سال داشت در نمایش های تئاتر حضور پیدا کرد. او در سال ۱۳۸۱ اولین نمایش خود را که خود کارگردانی آن را انجام میداد به اکران دراورد.

حاشیه های مهدی صباغی

حاشیه های مهدی صباغی

این بازیگر در سریال می خواهم زنده بمانم به ایفای نقش پرداخته است. این سریال در سال ۱۴۰۰ به کارگردانی آقای شهرام شاه حسینی و به تهیه کنندگی محمد شایسته تولید و ساخته شده و هم اکنون نیز یکی از سریال‌ هایی است که حواشی زیادی پیرامون آن به وجود آمده است. او که در کنار بازیگران بسیار خوبی در این سریال به ایفای نقش پرداخته است، درگیر این حواشی شده است. حواشی این سریال آن بود که بسیاری گمان می‌ کردند که این سریال از روی سریال بسیار محبوبی که در گذشته با نام شهرزاد ساخته شده است شده و از روی آن تقلید نموده است. اما کارگردان و تهیه‌ کننده این فیلم تمام این شایعات را تکذیب نموده است.

همسر این بازیگر کیست؟

مهدی صباغی در چند سال پیش به عنوان یکی از بازیگران متاهل در سینما و تلویزیون شناخته شده است و او با یکی از بازیگران سینما ازدواج نموده که او نیز به عنوان یکی از بازیگران بسیار چهره و شناس تلویزیون شناخته شده است. شیرین اسماعیلی یکی از بازیگران بسیار شناس و مطرح تلویزیون می باشد که در تاریخ بیست و چهارم دی ماه سال ۱۳۶۰ متولد شده است. این بازیگر اهل کشور ایران است و در چند فیلم و سریال در تلویزیون به ایفای نقش پرداخته است. او یکی از بازیگران شناس در تئاتر می باشد و طریقه آشنایی او با مهدی صباغی از طریق سینما بوده است.

از جمله نمایش های برجسته این بازیگر زن را می توان نمایش تئا‌تر کافه مک آدم دانست. او همچنین در سریال همه چیز آنجاست و فصل نرگس و نیم رخ و پیدا و نهان و لغات مشترک و حق سکوت نیز ایفای نقش نموده است و در تئاتر های بسیار معروف دیگری مانند تماشاچی محکوم و زمان لرزه و شکار مرغابی نیز توانست بازی کند و ایفای نقش بسیار حرفه‌ ای را در این نمایش ها داشته باشد و از این طریق طرفداران و دنبال کنندگان خود را بیشتر از گذشته نماید.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. مهدی صباغی کیست؟

    مهدی صباغی یکی از معروف ترین بازیگران سینما و تلویزیون می باشد که زمانی که تنها هشت سال داشت، شروع به فعالیت نمود و تا امروز نیز در حرفه خود بسیار درخشیده و فعالیت خود را به صورت حرفه ای ادامه داده است.

  2. همسر مهدی صباغی کیست؟

    همسر مهدی صباغی، شیرین اسماعیلی می باشد که او نیز یکی از بازیگران بسیار محبوب و معروف سینما و تلویزیون ایران می باشد و هم اکنون در کنار مهدی صباغی زندگی بسیار عاشقانه ای دارند.

  3. مهدی صباغی در کدام فیلم ها به نقش آفرینی پرداخته است؟

    این بازیگر در فیلم های سینمایی مانند بی همه چیز و تنگه ابو قریب و در سریال های محکومین و سال های دور از خانه و می خواهم زنده بمانم نیز به ایفای نقش پرداخته است.

  4. ماجرای شفا پیدا کردن مهدی صباغی چیست؟

    مهدی صباغی در حدود چند سال گذشته یک طرف بدنش بی حس می شود و نمی تواند بر روی پایش بریزد. به همین دلیل در نیمه شعبان به حرم حضرت امام رضا مراجعه می‌ کند و از امام رضا طلب شفا و سلامتی می کند و به یک باره می‌ تواند سلامتی خود را به دست آورد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید