آرین بهاری کیست؟ | بیوگرافی آرین خواننده پازل بند

آرین بهاری از اعضای گروه پازل بند می باشد. آرین که یکی از خوانندگان پاپ ایرانی است فعالیت خود را از سال 1388 شروع کرد. ابتدا کار خود را به صورت تکی و بدون مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شروع کرد ولی با پیوستن به گروه پازل بند به صورت مجاز و رسمی فعالیت خود را ادامه داد. آرین بهاری پازل بند اولین آلبوم خود را در سال 1395 منتشر کردند و یک سال بعد توانستند کنسرت خود را در شهر تهران برگزار کنند.

ناشر این گروه در ابتدا به مدت سه سال موسسه فرهنگی هنری آوازی نو بود و به همکاری در سال 1398 خاتمه دادند و در همان سال ناشر دیگری با نام موسسه فرهنگی هنری آوازی صلح هزاره سوم شروع به فعالیت با گروه کردند. ساز های اصلی این گروه محبوب و شاد پیانو، گیتار، کاخن، دامز می باشد. از کار های به یاد ماندنی این گروه، تنظیم آهنگ خواننده عزیز و مرحوم کشورمان مرتضی پاشایی با نام یکی هست می باشد. گروه پازل بند دو آلبوم جذاب و زیبا را تا کنون منتشر کرده اند. همچنین تک آهنگ های پرطرفداری را برای علاقمندان به ثبت رسانده اند.

هدف آن ها در گروه به گفته علی رهبری فرهاد شدن در موسیقی نیست، هدف آنان موسیقی پاپ و مردمی است و در تلاش بر این هستند که امروز، مردم از آهنگ های گروه لذت ببرند و محبوب باشند. اولین آهنگ گروه با صدای علی رهبری سال 1390 به نام نفس منتشر شد. علی رهبری در خانواده دامغانی در تهران متولد شد وی سی و هشت سال دارد و تیر ماهی می باشد او فعالیت خود را از سال 1375 شروع کرد و از شاگردان لقای حقی و علی فخاریان می باشد. علی رهبری پیانو را هم نزد مرادیان و امیرحسین بروشکی و ناصحی آموخت. وی هم اکنون با آرین بهاری در استودیوی پازل بند مشغول به فعالیت می باشد.

آرین بهاری کیست؟

آرین بهاری کیست؟

درباره بیوگرافی آرین بهاری باید بگوییم وی متولد سال 1370 و متولد شهر تهران می باشد. او که یکی از خوانندگان جدید ایرانی محصوب می شود فعالیت خود را از سال 1388 شروع کرد و بعد از آن به گروه پازل بند به همکاری علی رهبری و مهران عباسی پیوست. مهران عباسی مدتی بعد از گروه جدا شد. آرین در ابتدا نقش تنظیم کنندگی و تنظیم ریمیکس های این گروه را برعهده داشت.

فعالیت خوانندگی خود را در گروه از آهنگ صاف و ساده ببینیم همو شروع کرد. این خواننده سی ساله ملودی های زیبایی را هم برای گروه پازل بند تدوین کرده است. با این وجود که در ابتدای کار خود مجوز نداشت اما هیچ گاه نا امید نشد و با استعداد های خاصی که در زمینه تنظیم کنندگی و شناخت دقیق ملودی ها داشت، توانست بهترین کار ها را رقم بزند و با افراد مشهور و سلبریتی زیادی فعالیت کند.

انعطاف پذیری و کار حرفه ای او از دلایل شهرت پازل بند می باشد. یکی از صحبت های جالب آرین که تیتر مجله های خبر شد می توان به الان دور، دور دهه هفتادی ها است و دور کنسرت رفتن و جوانی کردن شان می باشد و ما هم باید کار هایمان را طبق سلیقه و علاقه آن ها قرار دهیم و به روز باشیم، اشاره کرد.

عکس های آرین بهاری را در کجا ببینیم؟

عکس های آرین بهاری را می توانید در سایت های معتبر و آرین بهاری اینستا و یا از طریق فن پیج های اینستاگرام گروه پازل بند تماشا کنید. عکس های آرین را به واسط شغل وی می توانید با افراد معروف و خوانندگان مشهور دیگری همچون فرزاد فرزین و رضا صادقی، میثم ابراهیمی دیدن فرمایید. فیلم های موزیک و کنسرت های آرین و علی را می توانید در سایت های داخلی و اپ های معتبر جستجو کرده و تماشا کنید.

آدرس پیج اینستاگرام آرین بهاری چیست؟

آدرس پیج اینستاگرام آرین بهاری و بقیه شبکه های اجتمایی او چیست؟

آرین بهاری صفحه رسمی در شبکه مجازی اینستاگرام به آدرس arianbahari دارد و 244 هزار نفر، دنبال کننده و 48 پست را در اینستاگرام دارا است. پست های وی شامل عکس ها و موزیک ویدیوهای گروه پازل بند می باشد. یوتیوب آرین بهاری، آرین در یوتیوب فعالیت در حال حاضر ندارد و فقط صفحه رسمی در اینستاگرام دارد. کلاب هاوس آرین بهاری هم اکنون فعالیتی در کلاب هاوس ندارد و خبری تحت عنوان فعالیت وی در کلاب هاوس در دسترس نمی باشد.

چه حاشیه هایی برای آرین بهاری به وجود آمد؟

گروه پازل بند در ابتدا گروه دو نفره شامل علی رهبری و مهران عباسی بود و بعد ها آرین بهاری به این گروه پیوست و تنظیم کنندگی گروه را بر عهده داشت. بعد از آلبوم حباب مهران عباسی از گروه جدا شد و بعد از آن آرین بهاری به جمع خوانندگان اضافه شد. این اتفاقات حاشیه ها و حدس و گمان هایی را مبنی بر اختلاف بر سر حضور آرین و ناراحتی مهران و رفتنش دامن زد. اما علی رهبری مصاحبه ای مبنی بر شفاف سازی جدا شدن مهران عباسی انجام داد وی گفت مهران همیشه دوست خوبمان بوده و هیچ گاه جدایی وی به معنی قطع دوستی ما نخواهد بود. مهران در همان ابتدای کار قصد داشت علاوه بر کار در گروه به صورت شخصی هم برای خود کار کند و بعد از آلبوم حباب رابطه ما دچار تغییراتی شد. جدایی مهران تصمیمی گروهی و با توافق افراد بود.

از حاشیه های دیگر می توان به موضوع نام گروه که توسط آرین پیشنهاد شد اشاره کرد. وی اسم این گروه دو نفر را آرین پیشنهاد داد اما به دلایلی اسم این گروه بدون تغییر ماند. از حاشیه ها اخیر وی حاشیه رابطه داشتن آرین با پردیس فاطمی می باشد که این حاشیه مدتی در فضای اینستاگرام پخش می شد اما این خبر ثابت نشد و خبری کذب و نامعتبر بود. پردیس فاطمی یکی از مدل های جذاب اینستاگرامی که در ایران زندگی می کند، می باشد. پردیس فاطمی متولد چهاردهم خرداد ماه سال 1374 می باشد و وی به صورت مدل در زمینه فروش مانتو ها فعالیت دارد. پردیس مانند دیگر سلبریتی ها سایت شرط بندی با نام خود دارد و درآمد وی از سایت و حرفه مدلینگ می باشد.

همسر آرین بهاری کیست؟

همسر آرین بهاری کیست؟

افراد مطرح جامعه مانند بازیگران، خوانندگان و فوتبالیست ها طرفداران بسیاری دارند و به دلیل محبوبیت عکس های زیادی با هواداران خود در شبکه های مختلف مجازی دارند. عکس های آرین بهاری با هوادارانش شاید شایعاتی در مورد ازدواج و یا نامزدی وی خبر ساز کند اما وی مجرد می باشد و تا کنون خبری معتبر در مورد ازدواج وی نشر نشده است.

بهترین آهنگ های آرین بهاری

آرین بهاری علاوه بر این که خواننده با استعدادی می باشد پیانیستی قوی و حرفه ای در حوزه موسیقی می باشد از بهترین آهنگ ها وی از دید طرفداران و منتقدان شامل اولین باره که در سال 1392 پخش شد و آهنگ زیبا سال 1393 وی با نام از خودت برام بگو می باشد. برگزیده ترین آهنگ های آرین در سال 1393 به نام های آخرش رسید، گریه چیه؟ فرشته، خاطره بچگی، یه صدا و لحظه به لحظه می باشند.

آهنگ های پر بازدید وی در سال 1394 چشم چشم، می خندم، چی میشه؟، لحظه به لحظه، دریا و آهنگ فوق العاده نارنجی که با همکاری میثم ابراهیمی همراه بود، می باشند. در بیست و هشتم اردیبهشت ماه سال 95 آهنگی با نام یکی تو قلبمه منتشر شد این آهنگ ریتمی احساسی و ملایم با مفهومی عاشقانه دارد. از آهنگ های مناسب جشن و مهمونی می توان به آهنگ کم کم عاشق شد دلمون یا کم کم از پازل بند اشاره کرد.

ریتم این آهنگ شاد و عاشقانه است و جز بهترین و شاد ترین کار های آرین است. اگر به دنبال آهنگی با ریتم پایین مخصوص راه رفتن و ماشین می گردید پیشنهاد ما به شما آهنگ جاده سال 95 از پازل بند می باشد. عشق یکی از اتفاقات زندگی است که انتهای این مسیر مشخص نیست و می تواند دستخوش اتفاقات زیادی قرار بگیرد. ترک شدن توسط یک انسان می تواند باعث آسیب روحی به ما شود. آدمی برای تسکین روح خود می تواند یک موسیقی آرام را انتخاب کند آهنگ یادم نرفته می تواند بهترین گزینه باشد. آهنگ نگم برات آهنگی عاشقانه و زیبا، اثر فوق العاده پازل بند می تواند یک گزینه خوب برای پلی لیست شما باشد.

یکی از اثر های دلنشین آرین در سال 1395 موزیک دنیامیا می باشد این موزیک ریتمی خاص و شاد دارد و به قلم نیما معینی می باشد. آهنگ خدا به همرات در لیست بهترین های پازل بند و به قلم بابک بابایی می باشد. از آخرین کار های بهاری در سال 95 آهنگ به سرم زده می باشد این آهنگ عاشقانه با احساس را می توانید دانلود کرده و لذت ببرید. از بهترین آهنگ ها با همکاری حمید هیراد می توان به معشوقه، دلارام و بی تاب اشاره کرد.

آهنگ داستان و مغرور و عاشق هم جز بهترین های در زمان خود (سال 1397) بود. از آلبوم های محشر و فوق العاده آرین آلبوم عیدانه و قایق کاغذی می باشد. آلبوم عیدانه در پنجم فروردین ماه سال 95 به طور غیر مجاز در اینترنت منتشر شد و آهنگ های آلبوم عیدانه شامل دوسش دارم، نمی مونه، هم نفس، قلب عاشق، اشتباهی می باشد. آلبوم قایق کاغذی به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری آوازی نو و آهنگسازی بابک بابایی و نوازندگان گیتار و ویالون و کانچه و عود، فشیر ادهمی و کیان دارات و احسان نی زن و احسان عبدی پور می باشد.

این آلبوم نوزدهم مرداد 95 منتشر شد و شامل آهنگ های کم کم، اصلا دلم خواست، قایق کاغذی، گریه چیه؟ قرار نیست، جاده، دست عاشق، چرا رفتی، خستم، چی سرت اومده؟ وابسته و حقم اینه می باشد. در سال 99 به علت شیوع ویروس کرونا این گروه کم کار شدند و تنها موزیک آن ها با نام مو قرمز می باشد شعر این موزیک متعلق به بردیا بهادر و آهنگ سازی آن متعلق به جورج مایکل و بردیا بهادر و تنظیم کنندگی آرین بهاری و مو قرمز آهنگی عاشقانه و با ریتمی احساسی می باشد.

از سوپرایز های جدید پازل بند و از بهترین کار های 1400 آرین پخش آهنگ جدید سنگ کاغذ قیچی بود. این آهنگ به ترانه سرایی و آهنگ سازی هادی زینتی است و در تاریخ یکم آبان سال 1400 منتشر شد و می تواند جز آهنگ ها شاد این گروه و در پلی لیست شاد شما قرار بگیرد. این آهنگ زیبا و جدید پازل بند را می توانید از ملوبات و رادیو جوان دانلود کنید و لذت ببرید.

آرین بهاری متولد چه ماهی است؟

آرین بهاری متولد چه ماهی است؟

آرین بهاری مرداد ماهی است. تاریخ تولد وی بیست و نه مرداد سال 1370 می باشد. این خواننده سی سال ابتدای کار فعالیت غیر رسمی و زیر زمینی داشت. اما بعد از آشنایی با گروه پازل بند فعالیت کاری وی شکلی جدید و رسمی پیدا کرد. قد آرین بهاری 175 سانتی متر می باشد و اطلاعاتی درباره وزن وی در دسترس نمی باشد. از علایق دیگر آرین به جز موسیقی، ورزش بدن سازی می باشد. آرین از اولین تجربه کنسرت رفتن خود می گوید کاملا استرس داشته است و تا به حال چنین چیزی را تجربه نکرده است و استرس وی به دلیل اجرا در مقابل کسانی که اساتید این حرفه بودند، می باشد.

علی رهبری و آرین بهاری

علی رهبری و آرین بهاری جز گروه پازل بند می باشند. این زوج هنری توانست، همکاری مثال زدنی و موفقی را در عرصه موسیقی داشته باشند. علی رهبری خواننده گروه و آرین بهاری ویکی پدیا به تنظیم آهنگ ها و ملودی ها مشغول می باشد. همکاری های علی و آرین باعث شهرت و محبوبیت این گروه شده است. این زوج هنری در تلاش اند که موزیک هایشان به آهنگ یک بار مصرف تبدیل نشود و طرفداران بعد از دوم ماه گوش دادند از آن خسته نشوند و آن را پس بزنند.

هدف آن ها منتشر کردن کار های مورد پسند مردم است و به دیدگاه منتقدان و نظرات منفی بها نمی دهند. فعالیت آن ها در یک بستری که حمایت های زیادی نخواهد داشت و به پشتوانه استعداد هایشان با توجه به این که رقیب های زیادی در صنعت موسیقی پاپ دارند ادامه می دهند، ستودنی می باشد.

کنسرت های آرین بهاری

کنسرت های آرین بهاری

اولین آلبوم آرین و علی رهبری سال 95 منتشر شد، این آلبوم تبدیل به پربازدید ترین و محبوب ترین آلبوم در بین طرفداران موسیقی پاپ شد و دیری نگذشت که اولین کنسرت آن ها پس از یک سال برگزار شد. کنسرت آن ها در سالن ایرانیان برگزار شد با توجه به وضع بدی که داشت نتوانست امتیازی از کار فوق العاده این گروه کم کند.

از امتیازات کنسرت های آرین بهاری ویکی پدیا و علی رهبری استفاده از جلوه ها ویژه و ملودی های زیبا می باشد. کنسرت های آرین در شهر های تهران و کیش برگزار می شود و در حال حاضر خبری از کنسرت جدید به دلیل شیوع کرونا نمی باشد. اجرا ها و کنسرت های گذشته پازل باند را می توانید از پایگاه های معتبر داخلی دانلود و دیدن بفرمایید.

آرین بهاری در دورهمی دعوت شد؟

در عید نوروز سال 1397 برنامه دورهمی به تهیه کنندگی و مجری گری مهران مدیری میزبان آرین بهاری و علی بود. برنامه دورهمی جز پربیننده ترین برنامه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران می باشد. علی رهبری و آرین در شب دعوت خود به این برنامه دو تا از آهنگ های جدید خود به نام هستی و محشر را به صورت زنده اجرا کردند و با تشویق زیاد حاضرین در برنامه مواجه شدند.

آیا آرین در برنامه تلوزیونی دیگر هم دعوت شده است؟

به تازگی در برنامه کودک شو، برنامه تلویزیونی صدا وسیما به مجری گری (سابق) پژمان بازغی شرکت کردند و آهنگ های هستی و دلداده را اجرا کردند. آهنگ دلداده (عاشقی کردم که یارم بشی) از آهنگ های ترند گروه در بین کاربران است و شاعر این کار حمید هیراد می باشد.

آرین بهاری در خندوانه به مجری گری رامبد جوان در یازدهم فروردین 1400 همراه بازیگران سریال نون خ شرکت کردند با شرکت در این برنامه به بازی های شاد و سرگرم کننده برای مخاطب پرداختند.

گروه پازل بند در تاریخ هشتم تیر ماه سال 96 در برنامه فرمول یک به مجری گری علی ضیا، با همراهی حمید هیراد شرکت کردند. در این برنامه در مورد دکور فوق العاده کنسرت های خود و از حمایت های آقای اردستانی تهیه کننده گروه صحبت کردند. علی رهبری به صورت تکی آهنگ جذاب و عاشقانه نگم برات و آهنگ دلارام را به صورت دو نفره با حمید هیراد به اجرا درآورد.

این خواننده در چه جشنواره هایی شرکت کرده است؟

این خواننده در چه جشنواره هایی شرکت کرده است؟

آرین بهاری جز گروه محبوب پازل بند در سال 96 در جشنواره فجر 96 شرکت کرد و اولین کنسرت خود را در جشنواره فجر به اجرا در آوردند. از دلایل شگفتی کنسرت های پازل بند استفاده از جلوه های ویژه نمایشی می باشد. دو زوج هنری آرین و علی برای اولین تجربه درسی و نهمین جشنواره فجر در فیلم سینمایی گل به خودی شرکت کردند ژانر این فیلم کودک و نوجوان است. این فیلم داستان چند کودکی را که در پرورشگاه زندگی می کنند به تصویر می کشد. آهنگ اجرا شده در این جشنواره قطعه بی تاب به همراهی حمید هیراد می باشد.

این خواننده با چه افرادی همکاری کرده است؟

در کارنامه هنری و کاری وی تنظیم ملودی و آهنگ هایی برای آلبوم محسن یگانه و خواننده قدیمی و به یاد ماندنی مرتضی پاشایی و خواننده پاپ میثم ابراهیمی، فرزاد فرزین، رضا صادقی می باشد. آهنگ غمگین نارنجی به تنظیم کنندگی، میکس و مسترینگ آرین با صدای علی رهبری و همکاری میثم ابراهیمی می باشد.

همکاری او با محسن یگانه سبک جدیدی از آهنگ را برای یگانه رقم زد در مصاحبه ای بهاری بیان داشت که یگانه در کار خود انعطاف دارد و پذیرای پیشنهاداتی است که به نفع وی باشد. کار آهنگ دیوار از آلبوم نگاه من را برعهده داشتیم و شکل ابتدایی آهنگ ملودی آرامی بود ما تصمیم به تغییر ملودی و سبک موزیک گرفتیم و محسن از این پیشنهاد استقبال کرد و موزیک دیوار شکلی امروزی گرفت و توانست در رده کارهای زیبا قرار بگیرد.

آرین تنظیم آهنگ دلگیری را برای ماکان بند بر عهده داشته است این کار یکی از کارهای محبوب و پرطرفدار وی می باشد. همکاری بهاری با حمید هیراد در نقش تنظیم کننده و خواننده در موزیک های بی تاب، معشوقه و دلارام می باشد و همچنین در موزیک های یار و بهترین موزیک حمید هیراد به نام شب که شد در نقش تنظیم کنندگی می باشد. از همکاری های دیگر وی تنظیم برای مهرزاد امیر خانی می باشد این آهنگ ها شامل نشون به اون نشون، خیلی خیلی بیشتر، عشق تو کیه، امشب، باشه، معلومه، حرفای تو دلی و دنیا دنیا می باشد.

مهرزاد خواننده پاپ و ار اند بی، سی و هفت سال ایرانی می باشد مهرزاد کار خود را از سال 1386 شروع کرده است. مهدی احمدوند نیز همکاری هایی با آرین بهاری داشته است و آهنگ ستاره با تنظیم پازل بند و خوانندگی مهدی در مهر ماه سال 92 منتشر شد. مهدی احمدوند متولد کرج خواننده پاپ با آهنگ عشق اول جز آهنگ های قدیمی و خاطره ساز شهرت یافت. محمد رضا گلزار این بازیگر با سابقه تلویزیون و سینما ایران به تازگی شروع به فعالیت خوانندگی کرده است.

همکاری های آرین با محمدرضا گلزار در سال 98 مربوط به موزیک ساحل می باشد. محمدرضا گلزار علاوه به خوانندگی و بازیگری در برنامه های برنده شو و هفت خان هم به مجری گری پرداخته است. موزیک سخته به آهنگسازی علی عبدالمالکی و تنظیم کنندگی پازل بند از نمونه همکاری های بین علی عبدالمالکی و پازل بند می باشد.  

آیا این خواننده فرزند دارد؟

این خواننده تا به اکنون ازدواج نکرده است و فرزندی هم ندارد.

سوالات متداول

  1. آرین بهاری چند سال دارد؟

    آرین بهاری متولد 29 مرداد است وی سی سال دارد.

  2. آلبوم های آرین بهاری شامل چه آهنگ هایی می باشد؟

    آلبوم عیدانه شامل دوسش دارم، نمی مونه، هم نفس، قلب عاشق، اشتباهی و آلبوم قایق کاغذی شامل کم کم، اصلا دلم خواست، قایق کاغذی، گریه چیه، قرار نیست، جاده، دست عاشق، چرا رفتی، خستم، چی سرت اومده، وابسته و حقم اینه می باشد.

  3. وی هم اکنون جز خوانندگان مجاز موسیقی است؟

    آرین بهاری در ابتدا جز خوانندگان غیر مجاز و زیر زمینی بود ولی با پیوستن به گروه پازل بند فعالیتی مجاز و رسمی از سوی وزارت فرهنگ دارد.

  4. لیست خوانندگانی که آرین بهاری با آن ها همکاری داشت است؟

    لیست خوانندگان شامل مهدی احمدوند، میثم ابراهیمی، فرزاد فرزین، رضا صادقی، حمید هیراد، ماکان بند، محمدرضا گلزار، محسن یگانه، مهرزاد امیرخانی، مرتضی پاشایی و علی عبدالمالکی می باشند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید