بیوگرافی سامی لو (sami low) + ماجرای آشنایی سامی لو و رها وانتونز

سامی لو یکی از خوانندگان ایرانی بوده است که به خارج از کشور مهاجرت کرده است. به احتمال زیاد باید این فرد را بشناسید و آهنگ های او را شنیده باشید. سامی لو امروزه طرفداران زیادی دارد و به زودی آهنگ جدید او منتشر می شود. با وجود این که این خواننده در ترکیه زندگی می کند و به فعالیت خوانندگی خود ادامه می دهد اما طرفداران او در ایران روز به روز در حال افزایش هستند. این خواننده می گوید که از 16 سالگی سختی های بسیار زیادی را تا به الان کشیده است و از زمانی هم که به ترکیه رفته این سختی ها بیشتر شده است. اما به دلیل این که این شغل را دوست داشتم توانستم با تمام مشکلاتم کنار بیایم.

سامی لو کیست؟

سامی لو کیست؟

سامان که با نام سامی لو شناخته شده است، در تاریخ 26 مرداد 1374 در تهران به دنیا آمده است و در سن 16 سالگی خود شروع به آهنگ خواندن کرده است. بهتر است بدانید که او در حال حاضر یکی از اصلی ترین اعضاء گروه وانتونز می باشد کار بیت سازی این گروه به عهده او می باشد. این خواننده با استعداد علاقه زیادی به خوانندگی دارد  و تا به امروز آهنگ های زیادی را از خود منتشر کرده است. این خواننده چند سال قبل از ایران مهاجرت کرده است و الان در خارج از کشور ساکن است. سامی لو با و جود سن کمی که دارد اما به قول خود این خواننده تجربه های زیادی را در زندگی داشته است و به قول خودش تا الان به خاطر این حرفه سختی های زیادی را کشیده است تا الان به این درجه خوانندگی رسیده است.

این خواننده روز به روز معروف تر می شود و طرفداران او در خارج و ایران هر روز بیشتر می شود. این خواننده در حال حاضر در کشور ترکیه زندگی می کند و با رها وانتونز دوست دختر خود ازدواج کرده است و این زوج هنرمند اعلام کردند که در کنار هم خیلی خوشبخت هستند؛ آن ها از این که باهم ازدواج کردند بسیار راضی هستند. جالب است که بدانید که یکی از سرگرمی های این خواننده علاقه شدید او به بازی های کامپیوتری است و به گونه ای که گاهی اوقات همسر او از این کار او انتقاد هایی می کند اما خوب ظاهراً سامی گوش نمی کند. جالب است که سامی اخلاق های عجیبی دارد و زمانی که به یک کار یا شغلی گیر می دهد باید آن را به سرعت یاد بگیرد.

سامی لو خواننده پر طرفدار ایرانی است که الان در خارج از کشور به حرفه خود می پردازد و با گروه های مختلف خوانندگی و آهنگ سازی فعالیت می کند. این خواننده در همه جای دنیا مخاطبان زیادی دارد و گفته است از این که مردم تا این حد دوستش دارند و هوادار دارد بسیار خوشحال است و به خبرنگار های ترکیه گفته است که توقع این همه مخاطب را نداشته است و باعث تعجبش شده است. البته شاید این خواننده معروف را بعضی از افراد دوست نداشته باشند و تا الان به گفته خود این خواننده حتی در خیابان هم در مورد ما انتقاد هایی می شود؛ به خود ما هم می گویند، اما ما به عنوان یک خواننده می توانم فقط به نظرات آن ها احترام بگذارم و باز هم همه آن ها را دوست داشته باشم.

آدرس اینستاگرام سامی لو چیست؟

آدرس اینستاگرام این خواننده (sami low instagram) می باشد که شما می توانید این آیدی را در قسمت جستجوگر این فضا وارد کنید و وارد صفحه او شوید. شما می توانید اینستاگرام این خواننده را پیدا کنید و او را فالو کنید و همچنین می توانید آدرس پیج های این هنرمند را از گوگل و یا در قسمت سرچ اینستاگرام خود پیدا کنید و ایشان را دنبال کنید. این خواننده علاوه بر این که آهنگ های خود را در اینستاگرام می گذارد بعضی اوقات از زندگی خود و مدل بیت سازی در استوری های خود صحبت هایی می کند. این خواننده از این که بعضی از افراد در اینستاگرام ایشان پیام های خیلی زیادی می دهند ناراحت است و با این که به همه آن ها به عنوان مخاطبان خاص احترام می گذارد اما ظاهراً افرادی هستند که مزاحم ایشان می شود و برای ایشان آرامش در زندگی شخصی نگذاشته اند.

سامی لو اینستا خود را باز گذاشته است تا علاقه مندان بتوانند خیلی راحت ایشان را پیدا و دنبال کنند. این خواننده معروف در اینستا فعالیت خیلی زیادی دارد و آهنگ های خود را در پیج اصلی خود در اینستاگرام منتشر می کند. البته ایشان یک مدتی را به دلیل بیماری که داشته اند در اینستاگرام خود فعالیت نمی کردند و فقط مخاطبان خود را از کامنت هایی که می گذاشتند و نگران ایشان بودند خبر از بهبودیشان می دادند. اما خداروشکر الان رها همسر این خواننده خبر بهبودی ایشان را داده اند و ایشان گفته اند؛ که از این به بعد در اینستاگرام خود بیشتر فعالیت می کند و بابت این روزهایی که نبوده است بسیار عذرخواهی کرده است.

کلاب هاوس سامی لو فعال است؟

کلاب هاوس سامی لو فعال است؟

کلاب هاوس یک برنامه چت است که بسیاری از سلبریتی ها در آن عضو هستند. این خواننده معروف هم برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود در این برنامه عضو شده است تا بتواند خیلی راحت با طرفداران خود ارتباط برقرار کند. این خواننده از این که تا این حد مردم ایران او را دوست دارند واقعاً خوشحال است و به گفته خودش برای همه آن ها آرزوی سلامتی می کنم.

سامی لو در برنامه استعداد یابی رپ کورش چگونه بود؟

سامی و کوروش وانتونز یک  برنامه استعداد یابی برگزار کردند که در آن خوانندگان جوان را شناسایی می کردند. سامی و کوروش به خوبی از پس این برنامه بر آمدند و می توان گفت که آن ها در این برنامه فوق العاده بودند. در این برنامه  افراد زیادی را به دنیای رپ وارد کردند. در این برنامه سامی بسیاری از بیت های آهنگ های خود را در اختیار آن ها قرار داد و از آن ها خواستند که روی این بیت ها رپ بخوانند. تا استعداد آن ها را مورد بررسی قرار دهند. این خواننده تا الان کمک های زیادی به خوانندگان جوان کرده است و به گفته خودش دوست دارم تا زنده هستم بتوانم به کسانی که مثل من دوست دارند خواننده شوند چیز های زیادی یاد بدهم.

جالب این است که همه کسانی که در این برنامه حضور داشتند از این که این فرد هنرمند به آن ها اینقدر کمک می کرد و با آن ها خوب برخورد می کند تعجب می کردند. طبق مصاحبه ای که سامی در ترکیه انجام داده است گفته است که دوست دارد به چنین افرادی که اینقدر علاقه به موسیقی دارند امکانات خاصی را بدهد تا آن ها از این همه انگیزه لذت ببرند اما به دلیل مشکلات کاری که دارد نمی تواند به همه آن ها رسیدگی کند و از این بابت بسیار ناراحت است.

طبق خبر های ترکیه سامی لو تصمیم گرفته است که یک برنامه ای برای افراد با استعداد درست کند؛ او کسانی را که خیلی علاقه به خوانندگی دارند را حمایت کند و همچنین او قصد دارد از این افراد برای گروه خود استفاده کند. با این افراد جوان برای خود یک گروه موسیقی درست کند و با آن ها در عرصه موسیقی، خوانندگی، بیت سازی و خیلی از فعالیت های هنری فعالیت کند. این خواننده به افراد جوان تا این حد کمک می کند و حمایتشان می کند و می توان گفت اولین خواننده در این عرصه از موسیقی تا این حد انسانیت به خرج می دهد و دنبال پیشرفت جوانان امروزی است.

حاشیه های سامی لو در رابطه با چه موضوعاتی است؟

سامی لو کلاً خواننده پر حاشیه ای نیست و به قول خودش که می گوید من کار به کار دیگران ندارم و دیگران هم کار به زندگی من ندارند. اما خوب من هم مانند دیگر سلبریتی های دیگر حرف هایی شنیده ام و برخورد هایی دیده ام، اما خوب برایم اصلاً مهم نبوده و نیست. او می گوید که من در زندگی خودم هستم و سعی می کنم تا جایی که امکان داشته باشد از حاشیه دور بمانم. این خواننده از این که در مورد خودش و خانواده اش حاشیه هایی ساخته اند بسیار ناراحت است. به همین دلیل در مورد بیماری خود هیچ توضیحی به مخاطبانش نداده است تا مردم در موردش حاشیه های الکی نسازند؛ حتی طبق صحبت های همسرش او یک مدتی است که فعالیت خود را در اینستاگرام کم کرده است تا بتواند در آرامش باشد.

یوتیوب سامی لو درآمدی برای این رپر در پی دارد؟

این خواننده معروف در یوتیوب فعالیت می کند و آهنگ ها و کلیپ های خود را در آنجا به اشتراک می گذارد تا طرفداران او از این فرصت استفاده کنند و آهنگ های او را داشته باشند. سامی لو می گوید که تا به امروز آهنگ های زیادی را خوانده است اما هرگز فکر نمی کرد که یکی روزی تا این حد خواننده و مخاطب داشته باشم تا حدی که همه مخاطبان در پیج های شخصی من منتظر آهنگ جدید من هستند. اگر هم آهنگم دیر منتشر شود از من سوال می کنند تا ببینند علت این تأخیر چه بوده است. البته باید بدانید که این خواننده درآمد خیلی خوبی از یوتیوب دارد و الان هم به دنبال برنامه های جدید است که بتواند با رها درآمد بیشتر به دست آورد.

برترین ترک های سامی لو کدامند؟

بهتر است بدانید که این خواننده تا به امروز آهنگ های زیادی را از خود منتشر کرده است و کنسرت های زیادی را اجرا کرده است. به گونه ای که امروزه همه مخاطبان او برای رفتن به کنسرت های او از یک ماه قبل به دنبال بلیط هستند. اما در اینجا چند مورد از ترک های فوق العاده این خواننده محبوب را به شما معرفی می کنیم. بیشتر مردم او را به عنوان یک خواننده حرفه ای حسابش می کنند و حتی زندگی شخصی او را دنبال می کنند.

دانلود آهنگ های سامی لو را چگونه انجام دهیم؟

تنگه دلم

این ترک یکی از بهترین ترک هایی است که تا الان مخاطبان زیادی داشته است و بسیاری از مخاطبان هنوز این آهنگ جذاب را می شناسند. جالب است این خواننده با این که این آهنگ را به تازگی منتشر کرده است اما رکورد مخاطبان آن بسیار از آن چیزی که فکرش را می کردیم بیشتر شده است. افراد زیادی از این ترک آهنگ استقبال زیادی کرده اند. البته ناگفته نماند که کار این هنرمند هم بسیار خوب است و آهنگ هایی می خواند که معنی آن را می توانیم با جون و دل درک کنیم. این آهنگ روی سایت های بسیاری قرار گرفت و افراد بسیاری او را حمایت کردند.

سامی لو داد

این ترک یکی دیگر از جذاب ترین آهنگ های این خواننده معروف است که تا الان مخاطبان بیشتری آن را دوست داشته اند و در مورد این آهنگ فوق العاده نظرهای خیلی خوبی می دهند. به گفته سامی این اولین آهنگی است که مخاطبان من در اینستاگرام کامنت های بسیار جذاب می گذارند و از آهنگ هایم تعریف می کنند. به گفته خود این آقای خواننده دوست دارد این روزها آهنگ های زیادی را منتشر کند اما به دلیل فعالیت هایی که این روزها دارد نمی تواند این کار را انجام دهد.

سامی لو فردا

این آهنگ یکی از بهترین و پرطرفدارترین آهنگ های این فرد بوده است. این آهنگ را حتی بچه ها هم دوست داشتند و می توان گفت که این خواننده یکی از با استعداد ترین افرادی است که تا به امروز دیده ایم. می توان گفت این آهنگ یکی از بهترین آهنگ هایی است که تا به اکنون منتشر شده است. اگر شما تمایل دارید تا این آهنگ را بشنوید می توانید اسم این آهنگ را در گوگل جستجو کنید و از سایت های متعدد آن را دانلود کنید و یا به صورت آنلاین گوش کنید.

او و آرتا وانتونز

سامی لو و آرتا وانتونز هنوز با هم فعالیت می کنند و حتی این فرد دوست دارد آهنگ سازی را به طور خیلی جدید تری یاد بگیرد. از آنجایی که این فرد به این حرفه خاص علاقه دارد و روز به روز هم در این زمینه پیشرفت می کند بعید می دانم که خوانندگان دیگر به بتوانند چنین استعدادی داشته باشند. البته این فرد الان با همسر خود کار می کند و او گفته است که همسرم کمک بسیار زیادی در این حرفه می کند و من از این بابت خیلی خوشحالم که با رها ازدواج کرده ام.

دانلود آهنگ های سامی لو را چگونه انجام دهیم؟

دانلود آهنگ های این خواننده محبوب را می توانید ازسایت های مختلف گوگل دانلود کنید و آهنگ های این هنرمند را بشنوید. البته شما می توانید برای دانلود کردن آهنگ های او از بعضی از نرم افزار های خاص هم استفاده کنید. جالب است که خیلی از افراد سوال می کنند که چرا آهنگ های این خواننده را نمی توانند دانلود کنند، خوب باید گفت که دلیل های متعددی دارد و می تواند به این علت باشد که اینترنت ضعیف است.

زیرا این خواننده تمام آهنگ های خود را با کیفیت خیلی خوبی بر روی سایت ها می گذارد تا همه مخاطبان بتوانند خیلی راحت دانلود کنند. دانلود آهنگ یادش بخیر سامی لو را می توانید از گوگل و سایت های آهنگ های سامی لو دانلود کنید. دانلود آهنگ داد از سامی لو این آهنگ شنیدنی است و به نظر من اگر این آهنگ را تا به الان گوش نکرده اید حتما برای شنیدن این آهنگ کمی وقت بگذارید. دانلود آهنگ تلخه ولی حقیقته از سامی لو این آهنگ را می توانید از سایت های مختلف دانلود کنید. البته باید بدانید که این آهنگ کمی غمگین است و اگر در این سبک ها آهنگ دوست دارید آن را دانلود کنید.

دانلود آهنگ سامی لو اگه دستاتو نگرفتم این آهنگ هم یکی دیگر از آهنگ های خیلی خوب است که طرفداران زیادی دارد و خیلی از افراد از این آهنگ خوششان می آید و تا الان طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. سامی می گوید که بسیاری از جوانان با این آهنگ من خاطره دارند چون بعضی اوقات در کامنت های اینستاگرام من در مورد خاطرات خودشان می نویسند و از این که چنین آهنگی برای یادآوری خاطرات آن ها ساخته ام تشکر می کنند.

بیت سازی سامی لو حرفه ای است؟

بیت سازی سامی لو حرفه ای است؟

این فرد در این زمینه بسیار حرفه ای هستند تا به امروز هم بیت سازی گروه وانتونز را خود ایشان درست می کردند و حتی الان هم در این زمینه دارند مطالعه می کنند و تا الان هم پیشرفت زیادی داشته اند. به گفته خود این خواننده علاقه زیادی به بیت سازی دارد و هر روز به دنبال اطلاعات جمع کردن است. این فرد سعی می کند که روز به روز در این زمینه پیشرفت داشته باشد. به گفته رها همسر سامی، خیلی از گروه های موسیقی برای بیت سازی به سامی پیشنهاد می دهند اما اومی گوید که می خواهد بیشتر در این زمینه کار و پیشرفت کند. اما همسر این هنرمند از این که سامی تا این حد خودش را مشغول این حرفه کرده است ناراحت است و می گوید که می ترسم سلامتی او به خطر بی افتد. البته به گفته بعضی از رسانه ها پیشنهاد های خوبی به این آقای خواننده برای بیت سازی شده است و ایشان گفته اند که باید فکر کند. اما بیشتر طرفداران او می گویند که قطعاً این کار را قبول می کند.

آلبوم های sami low کدامند؟

این خواننده مشهور تا الان آهنگ های مختلف خود را در سایت های مختلف منتشر کرده است. اگر هم نمی توانید که آهنگ های او را از گوگل تهیه کنید ایشان آهنگ های خود را در یوتیوب و یا اینستاگرام خود گذاشته است. شما می توانید آهنگ های این هنرمند را در کوتاه ترین زمان ممکن تهیه و گوش کنید. البته ناگفته نماند که من هم در اوایل خوانندگی سامی خیلی آهنگ های او را دوست نداشتم اما کم کم با گوش کردن آهنگ های او به این خواننده علاقه بیشتر پیدا کردم و حتی این روز ها منتظرم که دوباره بتوانم آهنگ جدید او و رها را گوش کنم. این خواننده که در اینستاگرام خود اعلام کرده است که برای ساخت این آهنگ با رها خیلی زحمت کشیدیم و امیدوارم که مخاطبان من این آهنگ را مانند آهنگ های دیگرم دوست داشته باشند و برای من نظرات خودشان را در اینستاگرام بنویسند.

دوست دختر سامی لو کیست؟

دوست دختر سامی لو کیست؟

دوست دختر این خواننده یکی از هم گروهی های او بوده است که طبق خبر هایی که رسانه ها منتشر کرده اند با این خانم ازدواج کرده است و الان هم زندگی خیلی خوبی را در کنار هم دارند. سامی گفته است که زندگی کردن در کنار رها برای من بهترین اتفاق زندگیم بود. زیرا او گفته است که با وجود این که خانواده های ما هر دو با ازدواج ما مخالف بودند اما ما نتوانستیم زندگی بدون هم را ادامه بدهیم و آخر هم با هم ازدواج کردیم و الان هم از این تصمیم در زندگی بسیار راضی هستم و می توانم بگویم که تا الان بهترین تصمیم را گرفته ام.

آیا رها با سامی ازدواج کرده است؟

طبقه گفته های رسانه ها سامی با رها که دوست دختر او بود و به دلیل علاقه خیلی زیادی که آن ها به هم داشتند با هم ازدواج کردند و الان هم زندگی خوبی در کنار هم دارند. این زوج هنرمند در حال ساختن آهنگ جدید هستند و به زودی آن را برای مخاطبان خود منتشر می کنند. سامی می گوید که رها درک بسیار زیادی دارد و در همه کار ها به من کمک می کند.

سوالات متداول

  1. چرا خانواده های رها و سامی با ازدواج آن ها مخالف بودند؟

    زیرا این دو نفر زمانی که عاشق هم شدند خیلی جوان بودند و خانواده های آن ها به دلیل این که سن کمی داشتند مخالف بودند.

  2. آیا سامی و رها به ایران می آیند؟

    سامی گفته است که عاشق ایران است و بعضی اوقات برای مسافرت به ایران می آید و گفته است مگر می شود آدم وطن خودش را دوست نداشته باشد.

  3. آیا درست است که این خواننده بیت سازی هم می کند؟

    این خواننده هم در کار بیت سازی خیلی خبره است و هم در کار آهنگ سازی فوق العاده عمل می کند.

  4. بیماری سامی چه بوده است؟

    این خواننده در مورد بیماری خود توضیح نداده است اما رها همسر او خبر بهبود او را بعد از مدت ها منتشر کرد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید