بیوگرافی برزو ارجمند و همسرش + علت مهاجرت او

برزو ارجمند یکی از بازیگران مرد دهه پنجاه ایرانی است که سال ها است در عرصه صدا و تصویر فعالیت دارد. این بازیگر علاوه بر بازی دل نشینی که دارد، صدای بسیار خاص و زیبایی دارد که باعث شده است تا در زمینه خوانندگی نیز فعالیت خوبی داشته باشد. پدر برزو، انوشیروان ارجمند، بازیگر بزرگ سینما و تلویزیون کشورمان است و همچنین نسبت برزو ارجمند و داریوش ارجمند نیز برادر زاده و عمو است.

برزو ارجمند کیست؟

برزو ارجمند کیست؟

در بیوگرافی برزو ارجمند که یکی از خوشتیپ ترین بازیگران مرد ایرانی می باشد، آمده است که این هنرمند محبوب متولد 7 فروردین ماه سال 1354 در شهر مشهد است و از این رو سن برزو ارجمند امروزه 46 سال است. مادر برزو ارجمند نام او و خواهرش را انتخاب کرده است. او امروزه در شهر تهران به همراه همسرش خانم پارمیس زند و فرزندش جانیار ارجمند زندگی می کند و در زمینه های بازیگری، خوانندگی، نوازندگی و همچنین نویسندگی و کارگردانی نیز فعالیت دارد. برزو در یک خانواده هنری و بازیگر به دنیا آمد و از همان دوران جوانی اش نمی توان منکر علاقه و عشق بی پایان او به بازیگری و هنر شد.

او در در دانشکده هنر و معماری در یکی از دانشگاه های آزاد شهر تهران به تحصیل در رشته بازیگری مشغول شد و پس از فارغ التحصیلی در این رشته، وارد فعالیت و بازار کار حرفه ای آن شد. پدر برزو، انوشیروان ارجمند از بهترین و پر افتخار ترین بازیگران مرد ایرانی است که امروزه از پیشکسوتان بازیگری به حساب می آید. برزو همیشه از پدرش به عنوان تنها و بهترین استادی که داشته است، یاد می کند.

عموی او نیز داریوش ارجمند است که امروزه هم در فیلم ها و سریال های زیادی بازی می کند. برزو تنها یک خواهر از خودش کوچک تر به نام بهار دارد که خواهر برزو ارجمند نیز در زمینه بازیگری در تئاتر مشغول است و برزو ارجمند و خواهرش رابطه بسیار خوب و صمیمی با یکدیگر دارند. بهار ارجمند در دوران نوجوانی، زمانی که 13 سال سن داشت به عنوان بهترین بازیگر در جشنواره تئاتر فجر معرفی شد. بازیگری در خانواده ارجمند، ارثیه فامیلی به حساب می آید، پسر عموی برزو، امیر یل ارجمند و همسر او یاسمینا باهر نیز از بازیگران سینما و تلویزیون هستند.

اولین فیلمی که برزو در آن نقش آفرینی کرد، فیلم سفر سرخ نام داشت که در سال 1379 ساخته شد. البته برزو در سال 1373 در سریال زیر چتر خورشید نیز به مردم معرفی شده بود. سریال هایی مانند زیر آسمان شهر و قهوه تلخ باعث محبوبیت زیاد برزو در بین بینندگان شدند و او این دو سریال پر بیننده را نقطه عطف کارنامه اش می داند. بعد ها برزو در زمینه خوانندگی نیز فعالیت کرد و خیلی زود آلبوم هایی مانند غریبه آشنا را منتشر کرد. برزو تیتراژ های برنامه ها و فیلم های زیادی را خوانده است و نام او به جز بازیگر به عنوان خواننده نیز در تیتراژ ها نوشته می شود.

برزو به هیچ وجه در دوران مدرسه و دانشگاه دانش آموز درس خوانی نبوده است. برعکس برزو، خواهرش به شدت درس خوان بود و برزو همیشه او را مسخره می کرد. برزو ارجمند در سال های اول و سوم دبیرستان به دلیل پایین بودن نمراتش مردود شد و درس خواندن در تابستان آن سال ها هنوز هم برایش خاطره ای عذاب آور است. در کمال تعجب او در کنکور رتبه دو رقمی را به دست آورد و دلیل آن را تنها مطالعات آزادی که در اوقات فراغت به آن مشغول بود، می داند. او از همان دوران نوجوانی متوجه علاقه اش به بازیگری شده بود و به دور از چشم پدرش کتاب های تخصصی بازیگری او را مطالعه می کرده است.

آدرس پیج اینستاگرام برزو ارجمند چیست؟

آدرس پیج اینستاگرام برزو ارجمند چیست؟

برزو ارجمند اینستا را در این سال ها مکانی برای ارتباط بیش تر با مخاطبانش می داند و تقریبا هر روز در آن، هر چند کم فعالیت دارد. او در اینستاگرام تصاویر و ویدیو های زیادی از زندگی شخصی و فعالیت های حرفه ایش منتشر می کند. طرفداران این بازیگر از طریق اینستاگرام او متوجه بازی های برزو در فیلم ها و سریال ها می شوند. آدرس پیج اینستاگرام برزو ارجمند، arjmandborzou است و او امروزه بیش از 1/1 میلیون نفر فالوور دارد.

عکس های خانوادگی زیادی مانند عکس برزو ارجمند و داریوش ارجمند که در واقع عموی برزو محسوب می شود و یا عکس برزو ارجمند و پدرش، در پیج اینستاگرام این بازیگر موجود است. برزو همچنین فن پیج های بسیار فعالی دارد که به او در انتشار اخبار کاری کمک های زیادی می کنند.

همسر برزو ارجمند کیست؟

برزو ارجمند در دوران دانشگاهش با همسرش، خانم پارمیس زند آشنا می شود و این آشنایی خیلی زود به ازدواج این دو عزیز ختم می شود. حاصل ازدواج برزو ارجمند و پارمیس زند، پسری است که جانیار نام دارد. برزو همیشه در مصاحبه هایش از عشق زیادی که به همسر و فرزندش دارد سخن می گوید و آن ها را بهانه و دلیل زندگیش می داند. برزو بیان کرده است که ماجرای پیشنهاد ازدواج به همسرش بسیار یک دفعه ای و پس از یک دوری چند ساله از او اتفاق افتاد و آن ها تا قبل از این ماجرا تنها دوست و هم کلاسی بودند. خانواده برزو ارجمند، متشکل از همسر و فرزند او، امروزه همگی در شهر تهران زندگی می کنند.

همسر برزو ارجمند نیز امروزه در زمینه سینما و تلویزیون فعالیت می کند، اما فعالیت او به پشت دوربین بر می گردد. او به کمک تشویق های زیاد برزو به بازیگری نیز علاقمند شده است و حتی در برخی از دوره ها و کلاس های بازیگری نیز شرکت کرده است. به پیشنهاد خود برزو قرار بود که زن برزو ارجمند در وارش، سریالی که برزو ارجمند در آن نقش آفرینی کرده است، حضور داشته باشد که بنا به دلایلی این اتفاق نیفتاد. برزو در مصاحبه ای اعلام کرده است که قرار است تا در آینده فیلمی را کارگردانی کند که همسر و فرزندش در آن نقش های اصلی را بر عهده خواهند داشت.

جالب است بدانید که برزو در مصاحبه ای اعلام کرد که زمانی که 17 سال سن داشت، خواب دختر دار شدنش را دیده بود و مطمئن بود فرزندش دختر می شود. حتی بیان کرده است که آن دختر باران نام داشت و در خواب در جواب این که پرسیده بودم کیستی، خودش را باران ارجمند معرفی کرده بود. برزو همیشه دوست داشت تنها یک دختر داشته باشد و نامش را همان باران بگذارد. زمانی که آن ها متوجه شدند فرزندشان پسر است، نه تنها ناراحت نشدند بلکه بسیار خوشحال شدند و از همان روز به دنبال نامی مناسب برای او بودند. برزو ارجمند از یک کتاب اسم، در جمع دوستانش به نام جانیار برخورد کرد و از این نام بسیار خوشش آمد. پارمیس نیز بلافاصله عاشق این اسم شد و خیلی زود نام فرزندشان مشخص شد.

فیلم های برتر برزو ارجمند کدامند؟

فیلم های برتر برزو ارجمند کدامند؟

برزو ارجمند تا به امروز در فیلم ها و سریال های ماندگار زیادی نقش آفرینی کرده است. بسیاری از نقش های برزو هنوز هم، با گذشت سال ها از پخش آن برنامه ها در ذهن مخاطبان وجود دارند. شما می توانید با سرچ کردن برزو ارجمند ویکی پدیا، به لیست تمامی فیلم ها و سریال هایی که برزو در آن ها نقش آفرینی کرده است، دسترسی پیدا کنید.

به رنگ خاک

سریال به رنگ خاک در سال 1398 از شبکه اول صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد و با استقبال خوبی از سوی بینندگان همراه بود. این سریال را آقای حسن لفافیان به همراه محسن یوسفی کارگردانی کرده بودند و تقریبا تمامی صحنه های آن در شهر های جنوبی کشورمان فیلم برداری شده بودند. بروز در این سریال در کنار بازیگرانی مانند محمود پاک نیت، پوریا پور سرخ و سیاوش طهمورث نقشی زیبا و ماندگار را ایفا کرده بود.

روز سوم

فیلم روز سوم یکی از فیلم های برتر دفاع مقدس ایران است که مربوط به اتفاقات سال 1359 در شهر خرمشهر است. در این فیلم برزو در کنار بازیگرانی مانند باران کوثری، پوریا پور سرخ و حامد بهداد بازی زیبایی را از خودش ارائه داده است. فیلم برزو ارجمند با حامد بهداد تنها همین یک فیلم است و با این حال او همیشه در مصاحبه هایش اعلام کرده است که علاقه زیادی به هم بازی شدن با این بازیگر حرفه ای در آینده دارد.

قهوه تلخ

نقطه عطف کارنامه حرفه ای برزو به بازیش در این سریال بر می گردد. این مجموعه پر مخاطب که توسط مهران مدیری، کارگردان خوب و کاربلد کشورمان در سال 1389 ساخته شده است، حوادث دوران های قبل از انقلاب و مربوط به دوران قاجار، زندیه و ماقبل آن را روایت می کند. گریم برزو ارجمند در این سریال بسیار جالب بود و هنوز هم برخی از تیکه کلام های او در این سریال استفاده می شود. برزو ارجمند در قهوه تلخ بسیار درخشید و همیشه در تمامی مصاحبه هایش اعلام کرده است که این نقش برای او ساخته شده بود و به خوبی توانست از پس آن برآید. برزو ارجمند در دورهمی از مهران مدیری بابت اعتمادش به وی تشکر زیادی کرده است و خودش را مدیون او می داند.

معراجی ها

معراجی ها

مسعود ده نمکی پس از ساخت سه سری موفق اخراجی ها، این فیلم را روانه سینما کرد. این فیلم در سینما بسیار خوش درخشید و محبوبیت زیادی به دست آورد و همین موضوع دلیل شد تا کارگردان به فکر ساخت سریالی به مشابه آن بیفتد. در سال 1392 این سریال پخش شد و در نظر سنجی ها، جز سریال های پر بیننده آن سال به شمار می رفت.

ما فرشته نیستیم

فلور سام این سریال را برای تعطیلات نوروزی ساخت و توانست استقبال خوبی از سوی بینندگان به دست آورد. در این سریال بازیگران خوبی مانند گوهر خیر اندیش و محمد رضا شریفی نیا نیز به ایفا نقش پرداختند. موضوع اصلی این سریال با مرخصی های زندانیان در زمان عید از زندان اختصاص دارد و روایت گر داستان چند تن از این زندانیان و ماجرا های مربوط به زندگی آن ها می باشد.

درآمد برزو ارجمند از کجاست؟

برزو ارجمند امروزه در زمینه بازیگری و خوانندگی فعالیت می کند و از این راه درآمد نسبتا خوبی نیز به دست می آورد. برزو استعداد بسیار خوبی برای بازی در نقش های طنز و جدی دارد و به همین دلیل همیشه پیشنهاد های زیادی برای بازی در فیلم و سریال ها به وی می شود. علاوه بر این ها، او تا به امروز تیتراژ فیلم ها و سریال هایی مانند ما فرشته نیستیم، من بی تو و تا رهایی را خوانده است و همچنین به جز این موزیک ها، آلبوم موسیقی غریبه آشنا را روانه بازار کرده است. یکی از آرزو های برزو این است که بتواند در کشورمان کنسرت برگزار کند و به همراه مردم به اجرا ترانه هایش بپردازد.

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

برای دیدن عکس ها و فیلم ها برزو ارجمند یکی از راه ها مراجعه و سرچ کردن نام این بازیگر دوست داشتنی و محبوب در موتور جستجو گوگل است. در قسمت تصاویر گوگل می توانید بسیاری از عکس های این بازیگر را مشاهده کنید. راه بعدی این است که نام او را در اینستاگرام جستجو کنید. برزو در پلتفرم اینستاگرام بسیار فعال است و تقریبا هر روز پست و استوری می گذارد. فن پیج های این هنرمند نیز بسیار فعال هستند و در صفحات آن ها نیز می توان تصاویر و ویدیو های زیادی از برزو را مراجعه کرد.

راه دیگر برای دیدن عکس های برزو ارجمند، مجلاتی هستند که با وی مصاحبه کرده اند و تصاویر جدیدی از او را منتشر کرده اند. امروزه بسیاری از مجلات با سلبریتی ها و چهره های معروف مصاحبه می کنند و از طریق عکاسانی که در اختیار دارند از آن ها تصاویری را تهیه می کنند؛ به این ترتیب این تصاویر برای اولین بار توسط آن ها منتشر می شود و طرفداران بازیگران سریعا اقدام به خرید خواهند کرد. برزو ارجمند در این سال ها نشان داده است که به شدت اهل مصاحبه است و این را راهی برای ارتباط بیش تر با مخاطبانش می داند. امروزه مجله های زیادی وجود دارند که از برزو تصاویر زیادی را منتشر کرده اند و مصاحبه های فراوانی با این هنرمند دوست داشتنی کشورمان انجام داده اند.

حاشیه های این بازیگر در رابطه با چه موضوعاتی است؟

حاشیه های این بازیگر در رابطه با چه موضوعاتی است؟

مهاجرت برزو ارجمند یکی از حاشیه های این بازیگر است. بار ها در اخبار سایت ها و پیج های زرد اینستاگرامی در این باره صحبت شده است و حتی طرفداران برزو نیز او را به این مورد محکوم کرده اند. برزو به همراه همسر و فرزندش عاشق سفر کردن به کشور های اروپایی هستند و انتشار تصاویر از این سفر ها در اینستاگرام سبب شده است که برخی به اشتباه بیفتند. یکی از سوالات همیشگی مصاحبه با برزو ارجمند در همین باره است و هر بار برزو با خنده این شایعه را رد می کند.

برزو بار ها به دلیل داشتن آشنایان بازیگر، مانند پدر، عمو و پسر عمویش به اتهام بی سوادی در بازیگری محکوم شده است. برزو در رشته بازیگری تحصیل کرده است و در مصاحبه هایش کاملا مشخص است که تا چه اندازه اطلاعات به روزی در زمینه بازیگری و فیلم ها و سریال های مطرح دنیا دارد. او همیشه بیان کرده است که روزانه سعی می کند، هر چند کوتاه، به مطالعه در این باره بپردازد.

بازی برزو با بازی پدر و عمویش مقایسه می شود و این موضوع سبب شده بود که در دورانی اعتماد به نفس برزو به شدت پایین بیاید و تا زمان نسبتا زیادی هیچ پیشنهاد فیلم و سریالی را قبول نکند. خود برزو بار ها بیان کرده است که مهران مدیری و سریال موفق قهوه تلخ درست به موقع به دادش رسیدند وگرنه مشخص نبود که سرانجامش در بازیگری به چه سمتی کشیده می شد.

برزو ارجمند بیماری خاصی دارد؟

برزو ارجمند هیچ بیماری ندارد و کلیه اخبار در این باره شایعه ای بیش نیستند. در تاریخ 23 آذر ماه سال 1393 انوشیروان ارجمند، پدر برزو از دنیا رفت. دلیل مرگ ایشان بیماری قلبی گزارش شده است. در مراسم این بازیگر پیشکسوت کشورمان هنرمندان و بازیگران زیادی حضور داشتند و چهره افسرده و گریان برزو سبب شد که برخی از رسانه ها شرایط این بازیگر را درک نکنند و تیتر هایی مانند بیماری برزو، حال بد برزو و حتی مرگ برزو ارجمند را بنویسند.

افتخارات این بازیگر محبوب چیست؟

برزو ارجمند تا به امروز در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده است که بسیاری از آن ها هنوز هم نزد مردم محبوب هستند. این هنرمند برای بازی در سریالی به نام مشق عشق و یک وجب خاک توانست جایزه بهترین بازیگر مرد را از شبکه جام جم برنده شود. سریال قهوه تلخ نیز برای برزو افتخارات زیادی را به همراه داشت که او در جشن دنیا تصویر، کاندید بهترین بازیگر شد. برزو ارجمند در تئاتر های خوبی نیز بازی کرده است و جوایزی در این زمینه در سال ها گذشته کسب کرده است.

فیلم برزو ارجمند در نقش اسماعیل که چهارشنبه 19 اردیبهشت نام داشت نیز برای این هنرمند افتخارات بسیاری به همراه آورد و او موفق شد کاندید بهترین بازیگر برای نقش مکمل مرد از جشنواره شهر و همچنین جشن منتقدان سینما ایران شود. علاوه بر این ها مهم ترین افتخار زندگی برزو ارجمند، به گفته خودش، این است که پدرش استاد انوشیروان ارجمند بود و او همیشه یک معلم ماهر را در خانه در نزد خودش داشت. برزو بار ها بیان کرده است که این جایگاهی که دارد مدیون پدرش است و اگر آموزش های او نبودند هرگز به سمت بازیگری علاقمند نمی شد.

او پدرش را همیشه با لقب استاد نام می برد و ارادت و علاقه زیادی به او دارد. زمانی که انوشیروان ارجمند درگذشت، به برزو شوک بسیار بدی وارد شد و او تا مدت ها نمی توانست با این فاجعه زندگی کنار آید. او مهم ترین افتخارش را زندگی کردن با فردی مانند پدرش می داند و بیان می کند که در زمان زنده بودنش، هر لحظه از او موضوعی را فرا می گرفت.

این بازیگر در خندوانه دعوت شد؟

این بازیگر در خندوانه دعوت شد؟

خندوانه و دورهمی دو برنامه پر بیننده ای هستند که سال ها است از شبکه نسیم پخش می شوند. برزو ارجمند در این سال ها نشان داده است که همیشه از مصاحبه و صحبت کردن با مخاطبان و طرفدارانش لذت می برد و از حضور در برنامه های این چنینی بسیار استقبال می کند. او در سال گذشته به برنامه خندوانه، با اجرا و کارگردانی رامبد جوان دعوت شد و در آن مصاحبه بسیار خنده دار و دل چسبی را رقم زد. شما می توانید از آرشیو شبکه نسیم در قسمت برنامه زیبا خندوانه، به این قسمت از برنامه که برزو ارجمند مهمان بود دسترسی داشته باشید.

جالب است بدانید رامبد جوان و برزو ارجمند از دوستان نزدیک یکدیگر هستند که خارج از دنیا سینما و تلویزیون با یکدیگر ارتباط و رفت و آمد نیز دارند. به همین دلیل است که این قسمت از برنامه خندوانه پر از لحظات ناب صمیمی میان این دو دوست بود و جز قسمت های پر بیننده این برنامه به حساب می آید.

برزو ارجمند اهل کجاست؟

برزو ارجمند اهل کجاست؟

برزو ارجمند امروزه به همراه همسر و فرزندش در شهر تهران زندگی می کند. او متولد شهر مشهد است و کل خانواده پدریش به همین شهر بر می گردند. او همیشه در مصاحبه هایش اعلام می کند که عاشق زادگاه خودش، شهر مشهد است و هر زمان که دلش تنگ می شود و یا دلش می گیرد به این شهر می رود. او بیان کرده است که بار ها از امام رضا (ع) حاجت گرفته است و به این امام ارادت بسیار خاصی دارد.

سوالات متداول

  1. تاریخ تولد برزو ارجمند چه تاریخی است؟

    این هنرمند محبوب متولد 7 فروردین ماه سال 1354 در شهر مشهد است.

  2. قطعات موسیقی برزو ارجمند چه نام دارند؟

    او تا به امروز تیتراژ فیلم ها و سریال هایی مانند ما فرشته نیستیم، من بی تو و تا رهایی را خوانده است و همچنین به جز این موزیک ها، آلبوم موسیقی غریبه آشنا را روانه بازار کرده است.

  3. برزو ارجمند در چه شهری زندگی می کند؟

    برزو ارجمند امروزه به همراه همسر و فرزندش در شهر تهران زندگی می کند.

  4. پیج اینستاگرام برزو ارجمند چیست؟

    آدرس پیج اینستاگرام برزو ارجمند، arjmandborzou است و او امروزه بیش از 1/1 میلیون نفر فالوور دارد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید