بیوگرافی رامبد جوان و همسرانش + حواشی این سلبریتی معروف

رامبد جوان بازیگر توانا و با تجربه ایران که سال هاست کارگردانی و مجری گری هم می کند در اولین روز از دی ماه سال 1350 در محله شهر آرای بدنیا آمد این کارگردان توانا تا الان بسیار فیلم بازی و کارگردانی کرده است. این فرد حاظر در بازیگران مرد دهه پنجاه با درست کردن فیلم هایی مانند نشانی مورد توجه مردم قرار گرفت. این بازیگر تا الان بسیار فیلم بازی کرده است و مخاطبان زیادی را جذب کرده است.

رامبد جوان کیست؟

رامبد جوان کیست؟

رامبد جوان متولد ۱ دی ماه است که تا الان بسیار در عرصه فیلم و تلویزیون فعالیت کرده است و بسیاری از مردم او را می شناسند. این بازیگر و کارگردان از خانواده‌ ای سنتی در تهران با اصالت آذربایجانی به دنیا آمده ‌است؛ شروع به کار هنری او به ترتیب در تئاتر، تلویزیون و سینما بوده‌ است. او تا به اکنون در یازده فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته ‌است. او در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی که مورد توجه مردم قرار گرفت این سریال پرطرفدار همسران بود که رامبد در آن نقش کوتاهی داشت و همین باعث مشهور شدن او در دنیای هنر و سینما شد. سریال های تلویزیونی خانه سبز در نقش فرید صباحی شد. فرید جینگل‌ برد نامی است که رامبد برای مدتی در طول سال های دهه ۷۰ شمسی بدان مشهور شده بود نقش‌ هایی که این هنرمند در سینما و تلویزیون بازی می کند بیشتر جنبه طنز دارد.

خانواده رامبد جوان تبریزی می باشد و اما خود رامبد متولد محله شهر آرا در تهران می باشد. او در حال حاضر 50 سال دارد اما اصالتا اهل تبریز می باشد و تنها یک خواهر بزرگتر بنام پوپک دارد؛ که رابطه خوبی باهم دارند. باید بدانید که پدرش نوازنده تار و خطاط و مادرش کارشناس مردم شناسی دارد.

رامبد جوان در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با خانم بازیگر سحر دولتشاهی ازدواج کرد و در ۱۳۹۳ از او جدا شد او دو سال بعد با نگار جواهریان ازدواج کرد. رامبد جوان الان مشغول برنامه خندوانه است و کارگردانی و مجری گری این برنامه با خود ایشان است. بیوگرافی رامبد جوان را به شما معرفی کردیم و اطلاع دادیم که ایشان یک بازیگر توانا در عرصه هنر و سینمای ایران هستند و تا الان نقش های خیلی خوبی را در فیلم ها و در کنار همسرشان بازی کرده اند.

خودکشی همکار رامبد جوان را احتمالاً همه شما شنیده اید؛ ایشان یاشار جعفرخان پور نام جوانی فعال در عرصه انیمیشن سازی است که به ادعای دوستان نزدیکش در زمینه انیمیشن سازی یک نابغه بوده است. استعداد آن در بین هنرمندان فوق العاده بود اما ایشان همکار رامبد جوان در خندوانه سینماگران را در شوکه فرو برد. او انیماتور تیتراژ خندوانه و ستاره شو بود که در سن 35 سالگی بر اثر خودکشی عجیب جان خود را ازدست داد و همه مخاطبان را شوکه کردند. یاشار جعفرخان پور فارغ التحصیل رشته مدیریت دانشگاه تهران بود و طراحی تیتراژ خندوانه و ستاره شو را انجام داده است. او از طریق استنشاق گاز های سمی به زندگی خود پایان داد و خودکشی عجیب او دوستانش را به سوگ نشاند. هنوز هم نمی دانند که این جوان چرا این کار را کرده است.

آدرس پیج اینستاگرام رامبد جوان چیست؟

آدرس پیچ اینستاگرام این بازیگر را به نام خودشان در گوگل و اینستاگرام ثبت شده است و شما می توانید با سرچ کردن نام ایشان، این بازیگر را پیدا کنید و دنبال کنید. حتی شما می توانید آدرس اینستاگرام این بازیگر محبوب را از گوگل سرچ کنید و ایشان را دنبال کنید. رامبد جوان اینستا خود را باز گذاشته اند تا افرادی که به او علاقه مند هستند بتوانند خیلی راحت او دنبال کنند و از بازی و زندگی آن ها با خبر شوند. ایشان فردی بسیار با تجربه هستند و می توان گفت در پیج شخصی خود در مورد بازیگری و هدف هایی که دارند صحبت می کنند. شما می توانید با دنبال کردن پیج ایشان خیلی از اطلاعاتی که دنبالش هستید را پیدا کنید.

همسران رامبد جوان

رامبد جوان تا به حال سه بار ازدواج کرده است و می توان گفت ازدواج های قبلی او موفق آمیز نبوده است. رامبد جوان و ماندانا روحی که همسر اول این بازیگر و کارگردان بودند و بعد از چند وقت به دلیل نداشتن تفاهم از هم جدا شدند. همسر فعلی ایشان خانم نگار جواهریان هستند که ایشان هم بازیگر هستند و الان یک فرزند دارند. زن رامبد جوان در کانادا را همه دیدند ایشان برای زایمان به آن کشور رفته بودند و البته خانواده نگار در آن کشور زندگی می کنند.

رامبد جوان و دخترش

رامبد جوان و دخترش را همه در اینستاگرام دیده اید. این دختر با نمک در کانادا به دنیا آمده است. به گفته پدر و مادرش بسیار شیطون و دوست داشتنی است و زندگی ما را شیرین کرده است. دختر رامبد جوان، این دختر بانمک 2 سال دارد و متولد 1398 است که در کانادا به دنیا آمده است.

فیلم های برتر رامبد جوان کدامند؟

فیلم های برتر رامبد جوان کدامند؟

رامبد جوان تا الان فیلم های بسیار زیادی را ساخته است و بازی کرده است. این بازیگر توانا در هر کاری بسیار استعداد دارد و می توان گفت در زمینه هنر بسیار با تجربه هستند. رامبد جوان در سریال مختار نامه یک مجموعه تلویزیونی پیرامون زندگی و قیام مختار ثقفی به کارگردانی داوود میرباقری است. او در این سریال گریم بسیار عجیبی داشت و بسیار هم خوب بازی کرد این سریال به داستان مختار ثقفی مکنی به ابواسحاق، و چگونگی قیام او که پس از حادثه عاشورا به خونخواهی حسین بن علی برمی‌ خیزد، می‌ پردازد. این سریال در ۴۰ قسمت ۶۰ دقیقه‌ ای از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش گردید.

مختارنامه

شروع پخش این سریال در تاریخ جمعه ۹ مهر ۱۳۸۹ از شبکه اول سیما بود که به نوبه خود مخاطب زیادی را جذب کرد، داستان این مجموعه تلویزیونی از زخمی شدن حسن بن علی و رفتن وی به مدائن که حاکم آن سعد بن مسعود ثقفی، عموی مختار است شروع می‌ شود. مختار از طرف عمویش فرا خوانده می‌ شود تا از حسن بن علی محافظت کند. بعد از مسموم و کشته شدن حسن مجتبی توسط همسرش جعده در ادامه، داستان به وقایع سال ۶۰ هجری و مرگ معاویه و حکومت یزید و جریان بیعت گرفتن از حسین بن علی رفته و در نهایت پنج سال بعد از حادثه عاشورا، مختار به عنوان رهبر سومین قیام پس از عاشورا با متحد کردن شیعیان با شعار یا لثارات الحسین به خونخواهی حسین بن علی و شهدای کربلا قیام می‌ کند این سریال زیبا را خیلی از مردم دوست داشتند.

مردم معمولی

مردم معمولی سریال خانگی ایرانی است که به کارگردانی رامبد جوان محصول سال ۱۴۰۰ است و شنبه‌ ها در فیلیمو پخش می‌ شد. خلاصه این فیلم خوب این گونه است بردیا برازنده صاحب مرکز زیبایی است و ثروتی دارد که همچون خساستش بی انتهاست. بعد از پلمب آژانس مسافرتی بارباراس که متعلّق به خواهر بردیا، باربارا برازنده است؛ باربارا برادرش را با زور و تهدید راضی می‌ کند که فعالیت آژانس را تا فکّ پلمب در مرکز تناسب طلایی ادامه دهد. امّا، در همیشه روی یک پاشنه نمی‌ چرخد و به زودی با افشای راز ثروت بردیا، وضعیت خانواده برازنده از این رو به آن رو خواهد شد. همچنین خیلی از اتفاق های دیگر که رامبد جوان در آن درخشیده اند.

سریال نشانی

نشانی یک مجموعه تلویزیونی است به کارگردانی رامبد جوان که در سال ۱۳۸۷ در ایام نوروز از شبکه ۲ سیما به روی آنتن رفت. این سریال جذاب بسیار مخاطب داشت و الان هم مخاطبین درخواست این سریال را دارند؛ باید بدانید که بخش‌ هایی از این سریال در شهر دبی در امارات متحده عربی ساخته شده و گروه تولید این مجموعه، به‌ مدت ۱۵ روز در این شهر بودند تا سکانس‌های مربوط به آن را فیلم‌ برداری کنند؛ به گفته رامبد جوان برای این سریال بسیار زحمت کشیدیم و امیدواریم که مورد تأیید مردم باشد. خلاصه این سریال مه لقا زن ايرانى و صاحب چند شركت بزرگ در خارج از كشور است، كه به فكر سر و سامان دادن به زندگى برادرزاده ٢٨ ساله خود لیلا است. لیلا كه در ايران متولد شده پس از مرگ پدر و مادرش در كودكى از ايران رفته و نزد عمه اش زندگى مى كند. مه لقا تصميم مى گيرد به لیلا كه حالا درگير بدهى هاى بزرگى شده كمك كند، این فیلم خیلی جذاب بود و می توان گفت که بازیگران این فیلم فوق العاده بودند.

دختر آدم و پسر هوا

پسر آدم، دختر حوا فیلم سینمایی رامبد جوان و در سال ۱۳۸۷ ساخته شده است و اکران شده در تاریخ ۲۳ تیر ۱۳۸۹ است. این فیلم موفق ترین و پربیننده ترین و پرفروش ترین فیلم کمدی در سال ۱۳۸۹ بوده است و اسقبال خیلی زیادی از این فیلم سینمایی شد و به گفته نویسنده این فیلم بسیار بازیگران خوب بازی کردند. خلاصه این فیلم جذاب و دیدنی عبارت اند؛ از فرهود و مینا، دو وکیل جوان بر سر تصاحب دفتر کاری که با کلاهبرداری به آن دو داده شده، به رقابت می‌ پردازند. در این بین ناصر و محبوبه می‌ خواهند از هم جدا شوند. فرهود و مینا وکالت این دو را می‌ پذیرند و رقابتشان وارد دور تازه‌ ای می‌ شود که بعد از آن هم بسیار اتفاق های هیجان انگیزی پیش می آید.

ورود آقایان ممنوع

ورود آقایان ممنوع فیلمی به کارگردانی رامبد جوان در سال ۱۳۸۹ است که در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ پخش شد. این فیلم در تهران فیلمبرداری شده و توانست عنوان دومین فیلم پرفروش سال ۱۳۹۰ سینمای ایران را کسب کند. این فیلم کمدی بود و مردم این فیلم را دوست داشتند خلاصه این فیلم عبارت است از مدیر یک دبیرستان دخترانه خصوصی با ورود آقایان به مدرسه خود شدیداً مخالف است. اما وقتی دبیر شیمی دانش آموزان المپیادی به علت زایمان شش ماه مرخصی می‌ گیرد؛ مجبور می‌ شود تا یک دبیر جایگزین به دبیرستان بیاورد؛ ولی تلاش او برای یافتن دبیر المپیاد زن در میانه سال تحصیلی بی‌ فایده است. وی مجبور است یک مرد را به عنوان تنها گزینه بپذیرد تا از رقابت المپیاد جا نماند و خیلی از اتفاق های دیگر که فیلم را جذاب تر کرد.

مسافران

مسافران سریال تلویزیونی ۶۹ قسمتی در ژانر طنز علمی تخیلی به کارگردانی رامبد جوان است که از ۲۹ تیر ۱۳۸۸ از شبکه ۳ سیما پخش شد. این فیلم در قالب تخیلی بود که ذهن مخاطب را بسیار درگیر کرده بود و بازیگران این فیلم بسیار جذاب بازی کردند. خلاصه این فیلم عبارت اند؛ از موجودات فضایی با تصور این که ساکنان زمین تهدیدی برای موجودات جهان هستند گروهی را روانه این سیاره می‌کنند.آن ها قصد دارند با این کار این با زمینی‌ ها، رفتار و فرهنگ آن‌ ها بیشتر آشنا شوند و به این ترتیب در مورد نابود کردن آن‌ ها در صورت لزوم تصمیم بگیرند.

این گروه چهار نفره در هیبت انسانی در قالب یک زوج به نام‌ های بهرام و ناهید ، یک دختر جوان ستاره و یک پسر جوان شهاب که در واقع رباتی انسان نما و قدیمی‌ است به زمین فرستاده می‌ شوند. آن ها در خانه دو برادر به نام‌ های فرخ افروخته و فرید افروخته به عنوان مستأجر ساکن می‌ شوند و تظاهر می‌ کنند که از سوئد آمده‌ اند. فرید یک نویسنده است و مشکلات بسیار فراوانی دارد. او در ادامه متوجه می‌ شود که آن ها فضایی هستند. در هر قسمت این سریال در مورد یکی از عادات بد انسان‌ ها بحث می‌ شود و در پایان آن داستان، بهرام گزارش خود را به کنفدراسیون راه شیری می‌ فرستد. این فیلم هم طنز بود و هم تخیلی که مخاطبان زیادی را به خود جذب کرد و از همه مهم تر این در این فیلم رامبد جوان با خانم سحر دولت شاهی ازدواج کردند.

اسپاگیتی در 8 دقیقه

فیلم اسپاگتی در هشت دقیقه یکی دیگر از فیلم های رامبد جوان بود که این فیلم او جزء برترین فیلم های سال شد. به تهیه‌کنندگی محمد رضا تخت کشیان و نویسندگی رامبد جوان و محمود طالبیان ساخته سال ۱۳۸۳ است. خلاصه این فیلم جذاب و دیدنی این گونه بود داستان این فیلم درباره پدرام آرام وکیل پایه یک دادگستری است که با دختر شش ساله‌ اش تکتا در یک برج ۲۱ طبقه زندگی می‌ کند. پدرام بسیار شلخته، حواس‌ پرت و نامنظم است و همیشه روزهای دوشنبه و سه‌شنبه را اشتباه می‌ گیرد. گلشید ۳۰ ساله با پسرش مانی شش ساله به صورت موقت آپارتمان طبقه بالای پدرام را اجاره می‌ کنند. گلشید قصد مهاجرت به آلمان را دارد. همسایگی این دو خانواده ماجرا هایی را برای آن ها به وجود می‌ آورد و اتفاق های قشنگ دیگر که احتمالاً بینندگان خودشان دیده اند.

درآمد رامبد جوان از کجاست؟

درآمد رامبد جوان از کجاست؟

این بازیگر معروف درآمد خود را از بازیگری، کارگردانی، دستیار کارگردان و نویسندگی و مجری گری به دست می آورد. این بازیگر با کارهایی که می کند قطعاً می توان گفت که می تواند درآمد خوبی هم داشته باشد. اما او قبل از بازیگری هم از لحاظ مالی مشکلی نداشته است. این بازیگر فعالیت های زیادی انجام می دهد و درآمد خوبی هم دارد. ثروت رامبد جوان ایشان فعالیت های زیادی می کنند و قطعاً ایشان ثروت خیلی زیادی دارند و از لحاظ مالی بسیار خوب هستند.

عکس های این بازیگر را در کجا ببینیم؟

عکس های این بایگر محبوب را می توانید در اینستاگرام وی و همچنین در گوگل مشاهده کنید. البته این بازیگر محبوب این روز ها زیاد در اینستاگرام فعال نیست و به گفته خود ایشان به دلیل مشغله کاری که دارند وقت زیادی برای شبکه های مجازی ندارند. اما قطعاً می توانند در روز کمی از وقت خوشان را در اختیار شما خود بگذارند. البته ایشان در حال درست کردن قسمت های متنوع خندوانه هستند و به همین دلیل تایم ایشان پر است.

حاشیه های این بازیگر در رابطه با چه موضوعاتی است؟

همان طور که می دانید شغل بازیگری یکی از شغل هایی است که در آن حاشیه و خبر زیاد دارد و باید ببینیم که آیا واقعاً این خبر ها درست است؛ همان طور که می دانید بازیگران ایرانی ما در شغل خود حاشیه هایی دارند. مانند خبر های دروغ ازدواج و یا رابطه داشتن بازیگران که همیشه در گوگل مشاهده می کنیم. جدید ترین حاشیه های این بازیگر طلاق رامبد جوان از نگار جواهریان است که هر دو این موضوع را تکذیب کردند و اعلام کردند که زندگی خوبی در کنار هم دارند.

رامبد جوان و سحر دولتشاهی چند سال قبل با هم ازدواج کردند و به دلیل مشکلاتی که با هم داشتند از هم جدا شدند. این بازیگران در مورد جدایی خیلی از شایعه ها را شنیده اند اما توجه ای نکردند. فرزندان رامبد جوان و سحر دولتشاهی این دو زوج هیچ فرزندی نداشته اند. رامبد جوان و سارا بهرامی دو همکار هستند که باهم همکاری می کنند. اما چند وقت قبل شایعه مبنی بر این که این دو بازیگر باهم رابطه دارند که به سرعت این شایعه از طرف دو نفر تکذیب شد.

مصاحبه با رامبد جوان را الان در خیلی از برنامه های تلویزیون دیده اید و ایشان در مورد خودشان و زندگی خودشان صحبت هایی کرده اند و تا الان در مورد فعالیت های حرفه ای که داشته اند برای مخاطبین توضیح داده اند. البته نمی توان گفت که با ایشان می شود؛ مصاحبه کرد زیرا ایشان خودشان در برنامه خندوانه هستند و با دیگران مصاحبه می کنند. اما ایشان از مصاحبه کردن بدشان نمی آید و تا کنون با چند برنامه مصاحبه کرده اند.

رامبد جوان بیماری خاصی دارد؟

رامبد جوان بیماری خاصی دارد؟

ایشان هیچ بیماری ندارند و در حال حاضر سالم هستند و آرزوی سلامتی برای همه دارند. البته ایشان بیماری چربی و قند خون دارند اما خوب این بیماری های به قول خودشان با ورزش و غذای سالم درست می شود.

سن رامبد جوان سن ایشان 50 سال است زیرا ایشان متولد 1350 در تهران هستند. به قول رامبد جوان نصف بیشتر سن شان را در سینما در حال کار کردن و بازیگری بوده اند و می توان گفت بسیار با تجربه هستند.

افتخارات این بازیگر محبوب چیست؟

رامبد جوان در سینما نیز اسپاگتی در هشت دقیقه را در کارنامه خود دارد که جایزه بهترین کارگردانی دوره بیستم جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان را در سال 1384 از آن خود کرد. او در جشنواره 29 فجر به عنوان کارگردان در فیلم ورود آقایان ممنوع شرکت داشت و توسط همین فیلم در زمان اکران فروشی بالغ بر 6 میلیارد تومان بر جای گذاشت و فیلم پر مخاطب شب های رمضان 90 بود. همچنان رامبد جوان در 31 امین جشنواره فجر، سیمرغ بهترین بازیگر مکمل نقش مرد از فیلم گناهکاران را دریافت کرد. پانزدهمین جشن حافظ بهترین برنامه تلویزیونی خندوانه را از آن خود کرده است. شانزدهمین جشن حافظ بهترین مجری تلویزیونی خندوانه گرفته است. سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر بهترین کارگردانی نگار شده است.

رامبد جوان در دورهمی با آقای مهران مدیری هم صحبت شدند. این بازیگر توانا خیلی با استعداد هستند و همین استعداد فوق العاده او باعث شد در کمترین زمان ممکن به موفقیت هایی برسند. مهران مدیری در مورد آشنا شدن رامبد جوان با نگار جواهریان پرسیدن و ایشان این گونه پاسخ دادند:”نگار هم مثل همه آدم ها اهل بگو بخنده، اهل سفر، علاقه زیادی به ورزش کردن داره و کاملا زندگی بیرونی خیلی فعالی داره و هردومون خیلی مفصل بلدیم حرف بزنیم و بحث های خیلی جدی در موارد مسائل مختلف داریم و خیلی با هم تفاهم داریم و خداروشکر زندگی خوبی داریم”.

رامبد جوان اهل کجاست؟

رامبد جوان اهل کجاست؟

این بازیگر خوب و کارگردان عالی اهل تهران و اصالتاً ترک آذربایجان است. ایشان در تهران زندگی می کنند و زندگی عالی را در کنار نگار جواهریان و فرزندشان دارند.

رامد جوان عزادار است؟

رامبد جوان عزادار شد در مورد این موضوع می توان گفت که رامبد جوان عزادار پدر خانمش شد. چند وقت قبل نگار جواهریان بازیگر خوب کشور و همسر رامبد جوان متأسفانه پدرشان را از دست دادند.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. چرا رامبد جوان مدتی را در کانادا زندگی کرد؟

    ایشان برای زایمان همسرش به آن کشور رفته بودند که باید برای گرفتن شناسنامه او باید مدتی در آنجا زندگی می کردند.

  2. آیا نگار جواهریان با رامبد جوان خوشبخت است؟

    به گفته خود ایشان زندگی خیلی خوبی دارند و می توان گفت که در کنار همسرشان خوشبخت هستند.

  3. آیا آقای جوان هنوز هم می خواهند خندوانه را ادامه دهند؟

    ایشان گفته اند که به دلیل مخاطب زیادی که دارند می خواهند ادامه دهند. به گفته مخاطبان بهترین برنامه است.

  4. چرا آقای رامبد جوان از خانم سحر دولتشاهی طلاق گرفتند؟

    این زوج به دلیل اختلافاتی که با هم داشتند نتوانستند زندگی مشترک خود را ادامه بدهند و از جدا شدند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید