کیارش فتحی کیست؟ | بیوگرافی دوست پسر پارمیدا ممقانی

کیارش فتحی که نام کاملش کیارش مدرس فتحی می باشد، یکی از بدنساز های ایران است. کیارش از دوران نوجوانی به ورزش و خصوصا رشته بدنسازی و پرورش اندام علاقمند بود و خیلی زود تصمیم گرفت تا علاقه اش را به طور جدی دنبال کند. امروزه فتحی شاگردان بسیاری در زمینه پرورش اندام دارد. او امروزه در زمینه های مختلف این رشته توانسته است تا مدارک بین المللی به دست آورد.

کیارش فتحی کیست؟

کیارش فتحی کیست؟

برای آشنایی بیش تر با این چهره ورزشی و البته نسبتا پر حاشیه، بهتر است در ابتدا نگاهی به بیوگرافی کیارش فتحی داشته باشیم. با سرچ کردن کیارش فتحی بیوگرافی، اطلاعات زیادی در خصوص این چهره اینستاگرامی برایتان آورده می شود فتحی در تاریخ 19 مهر ماه سال 1368 در شهر تهران به دنیا آمد. او از همان دوران نوجوانی به ورزش بدنسازی علاقمند شد و تصمیم گرفت در دوره های آموزشی این رشته ورزشی ثبت نام کند. خانواده کیارش از این تصمیم حمایت کردند و کیارش این شانس را داشت تا در زمان جوانی یکی از چهره های خوب و موفق رشته بدنسازی لقب گیرد. قد کیارش فتحی و هیکل او بسیار مناسب برای این رشته است.

عکس های کیارش فتحی را در کجا ببینیم؟

برای دیدن عکس های کیارش راه های مختلفی وجود دارد. شما می توانید از طریق سرچ نام این چهره ورزشی در موتور جستجو گوگل، به اطلاعات و عکس های زیادی از او دست پیدا کنید. امروزه در سایت های زیادی از این بدنساز کشورمان نوشته شده است؛ یکی از این سایت ها نی نی سایت است که با جستجو کیارش فتحی نی نی سایت می توانید اطلاعات و تصاویری از او را بیابید. سایت های زیادی در اینترنت وجود دارند که فعالیتشان در زمینه ارائه اطلاعات چهره های سلبریتی می باشد.

آدرس پیج اینستاگرام کیارش فتحی چیست؟

کیارش فتحی اینستا بسیار فعالی دارد. فتحی در طول این سال ها در اینستاگرام و برنامه هایی مانند یوتیوب بسیار فعال بوده است. او می داند که با فعالیت زیادی در این پلتفرم های محبوب اجتماعی می تواند به شهرت بیش تری دست پیدا کند. کلاب هاوس کیارش فتحی بر خلاف یوتیوب کیارش فتحی فعال نیست. شما می توانید با سرچ کردن kiarash_fathi در قسمت سرچ اینستاگرام به صفحه پابلیک این بدنساز دسترسی پیدا کنید. کیارش امروزه بیش از 247 هزار نفر دنبال کننده دارد و از چهره های مشهور و نسبتا شاخ اینستاگرامی به حساب می آید.

کیارش را می توان یکی از بلاگر های ورزشی در اینستاگرام معرفی کرد. او در اینستاگرام و یوتیوب بسیاری از آموزش هایش را منتشر می کند و عده زیادی از دنبال کنندگان او در این پلتفرم های محبوب، تنها به دلیل یادگیری رایگان این آموزش ها در پیج او هستند. کیارش قصد دارد تا در آینده پکیج های آموزشی بیش تری تولید کند و با فروش آن ها هم به درآمد خوبی برسد و از طرفی دیگر شهرت بیش تری به دست آورد. فتحی تصمیم دارد تا این آموزش ها را در سایتی که به زودی آن را افتتاح می کند، منتشر کند.

شغل کیارش فتحی چیست؟

شغل کیارش فتحی چیست؟

کیارش در رشته های مختلف بدنسازی مهارت دارد. فتحی در دسته بهترین مربیان بدنسازی جا دارد. علاوه بر مربی گری او رئیس کمیته تی آر ایکس در فدراسیون کارگری کشور ایران می باشد. چند سالی است که این چهره ورزشی مطرح کشورمان به کشور ترکیه مهاجرت کرده است و در شهر استانبول به ادامه فعالیتش در زمینه بدنسازی و ورزش مشغول است. او که حالا به عنوان یکی از سلبریتی های ساکن ترکیه هم شناخته می شود تا به امروز دوره های زیادی را در زمینه بدنسازی تشکیل داده است و از این طریق توانسته است شاگردان زیادی را در این رشته پرورش دهد.

علاوه بر کار در رشته های مختلف ورزشی و پرورش اندام، این روز ها کیارش به سمت بازار پر درآمد مدلینگ رفته است. او به کمک تشویق ها و ارتباطاتی که همسرش، پارمیدا ممقانی، در این زمینه داشت توانست به یکی از چهره های موفق در زمینه مدلینگ در کشور ایران و ترکیه تبدیل شود. یکی از دلایل مهاجرت فتحی به کشور ترکیه نیز همین علاقه و ادامه فعالیتش در بازار مدلینگ است. چهره کیارش چهره ای بسیار خاص در مدلینگ به حساب می آید و او قصد دارد تا در آینده در این زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد. حضور او در ترکیه سبب آشناییش با برند های اروپایی می شود و این موضوع گواه حتمی برای ادامه همکاریش با صاحبین برند های اروپایی است.

درآمد این شخص از کجاست؟

درآمد این شخص از کجاست؟

درآمد اصلی کیارش فتحی از راه ورزش است. او یکی از چهره های برجسته مربی گری در رشته پرورش اندام در ایران است. قبل از آن که فتحی به کشور ترکیه مهاجرت کند، او در باشگاه های ورزشی به آموزش این رشته به جوانان و نوجوانان می پرداخت و این راه درآمد بسیار خوبی به دست می آورد. او دارای مدارک مختلفی مربوط به تاسیس کارگاه های ورزشی است که این مدارک به او این اجازه را می دهند که در هر کشوری که بخواهد کارگاه های آموزش بدنسازی را تشکیل دهد. تمامی مدارک حرفه ای او بین المللی هستند و امروزه کیارش در ترکیه نیز از طریق همین مدارک توانسته است آموزش های بدنسازی خود را داشته باشد.

کیارش فتحی اینستا را محلی برای درآمد شغل دومش در نظر گرفته است. مدتی است که این چهره به کار های تبلیغاتی روی آورده است. قد و اندام کیارش به دلیل سابقه طولانی او در بدنسازی، بسیار مناسب این کار است. کیارش پس از ادواجش با یک مدل تصمیم گرفت تا با انتشار تصاویر دو نفره و تا حدودی خصوص از این راه درآمد داشته باشد. امروزه کیارش، هم به تنهایی و هم همراه به همسرش، به کار های تبلیغاتی و مدلینگ در فضا مجازی مشغول است.

دوست دختر کیارش فتحی کیست؟

پارمیدا ممقانی نام همسر این بدنساز کشورمان است. ممقانی یکی از اینفلوئنسر های پر حاشیه اینستاگرامی است که شهرت و درآمدش را از شبکه های مجازی مانند اینستاگرام داد. پارمیدا به دلیل افسردگی بعد از شکست عشقی که تجربه کرده بود به کشور ترکیه رفته بود و در سال 1398 بسیار اتفاقی با کیارش آشنا شد. این آشنایی خیلی زود به ازدواج این دو منجر شد. امروزه تصاویر دو نفره زیادی از این دو نفر در اینترنت و فضا مجازی منتشر شده است. این دو در ترکیه و در شهر استانبول در کنار هم زندگی سرشار از آرامشی را سپری می کنند. اینستاگرام پارمیدا ممقانی خیلی بیشتر از کیارش از تصاویر دو نفره پر شده است.

سایت کیارش فتحی 

فتحی مدت ها است که تصمیم گرفته است تا علاوه بر اکانت یوتیوبش در سایت رسمی خودش فعالیت داشته باشد. این سایت به تازگی به نام خود فتحی تاسیس شده است و قرار است تا در آن آموزش های متنوعی از ورزش بدنسازی منتشر شود. کیارش قصد دارد تا آموخته های این سال های زندگیش در زمینه پرورش اندام را از طریق سایتش به طرفداران این شاخه ورزشی آموزش دهد. علاوه بر این ها، فتحی می خواهد تا از طریق فروش پکیج های این آموزش های کاربردی درآمد زایی نیز داشته باشد.

چه حاشیه هایی برای کیارش فتحی به وجود آمد؟

چه حاشیه هایی برای کیارش فتحی به وجود آمد؟

از حاشیه های زندگی کیارش می توان به ماجرا ازدواجش با پارمیدا ممقانی اشاره کرد. پارمیدا تا قبل از آن که با کیارش ازدواج کند، چهره پر حاشیه ای در اینستاگرام بود و با افراد زیادی مانند مبین و شاخ های اینستاگرامی رابطه داشت. ازدواج کیارش با این چهره پر حاشیه موج منفی زیادی در بین طرفدارانش داشت. جالب است بدانید این ازدواج منجر شد تا فتحی بسیاری از دنبال کنندگانش را در اینستاگرام از دست بدهد. فتحی پس از ازدواجش خیلی زود به شهر استانبول مهاجرت کرد و همین موضوع برای بار دوم شوکی به طرفدارانش وارد کرد. طبق گفته های فتحی او فعلا قصد بازگشت به ایران و از سر گیری دوره های آموزشی بدنسازی را در کشور خودش ندارد.

این شخص چه افتخاراتی کسب کرده است؟

کیارش فتحی یکی از با استعداد ترین چهره های ورزشی و به خصوص ورزش بدنسازی است. این چهره ورزشی دارای مدارک بین المللی زیادی در زمینه بدنسازی است. از مدارک کیارش می توان به داشتن مدرک کارگاه کار با دستگاه های مختلف بدنسازی اشاره کرد که او این مدرک را از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام که برای جمهوری اسلامی ایران است، به دست آورده است. او مدارک مختلفی در زمینه کار با دستگاه های مختلف بدنسازی، از جمله دستگاه های درجه A، B و C دارد. هر یک از این مدارک نشان دهنده تجربه و مهارت بالا این مربی بدنسازی در ایران و دیگر کشور های دنیا است.

سوالات متداول

  1. تاریخ تولد کیارش فتحی چه تاریخی است؟

    شود فتحی در تاریخ 19 مهر ماه سال 1368 در شهر تهران به دنیا آمد.

  2. مدارک ورزشی فتحی کدام ها هستند؟

    او مدارک مختلفی در زمینه کار با دستگاه های مختلف بدنسازی، از جمله دستگاه های درجه A، B و C دارد.

  3. علاقه کیارش به رشته بدنسازی از چه زمانی اتفاق افتاد؟

    او از همان دوران نوجوانی به ورزش بدنسازی علاقمند شد و تصمیم گرفت در دوره های آموزشی این رشته ورزشی ثبت نام کند.

  4. آدرس پیج اینستاگرام این بدنساز مطرح کشورمان چیست؟

    شما می توانید با سرچ کردن kiarash_fathi در قسمت سرچ اینستاگرام به صفحه پابلیک این بدنساز دسترسی پیدا کنید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید