زیبا ترین بازیگران هندی از ابتدا تا به کنون به همراه عکس

بعد از بررسی لیست بازیگران هندی در این مقاله می خواهیم کمی دقیق تر در مورد زیبا ترین بازیگران هندی مقاله ای را در دسترس قرار دهیم. پس با ما همراه باشید.

زیبا ترین بازیگران هندی مرد کدامند؟

زیبا ترین بازیگران هندی مرد کدامند؟

لیستی از 5 تا از خوش چهره ترین و جذاب ترین بازیگران هندی را در این مقاله از اخبار سلبریتی ها برای شما آماده کرده ایم.

امیر خان

عامر خان (امیر خان) بدون شک یکی از بهترین بازیگران جهان است. او متولد ۱۴ مارس ۱۹۶۵ در بمبئی است. چهره جذاب او در تمام سینمای هند زبان زد است.

شاهرخ خان

شاهرخ خان، متولد ۲ نوامبر ۱۹۶۵ در دهلی نو است. شاهرخ خان از سال ۱۹۸۸ فعالیت هنری‌ اش را شروع کرد.

اجی دیوگن

اجی دیوگن متولد ۲ آوریل ۱۹۶۹ بمبئی است. او از سال ۱۹۹۱ فعالیت هنری خود را آغاز کرد.

آکشی کومار

آکشی کومار متولد ۹ سپتامبر ۱۹۶۷ است. او در هنگ کنگ آموزش هنر های رزمی دیده است.

هریتیک روشن

هریتیک روشن متولد ۱۰ ژانویه ۱۹۷۴ در بمبئی هند است و از سال ۲۰۰ فعالیت حرفه‌ ای هنری‌اش را آغاز کرده است.

زیبا ترین بازیگران هندی زن کدامند؟

در این لیست 5 بازیگر برتر و زیبا و جذاب زن سینمای هندوستان در بازه زمانی سال‌ های ۲۰۰۰ تا ۲۰۲۰ را معرفی کرده ایم.

آیشواریا رای

بازیگری اهل منگلور و متولد اول نوامبر ۱۹۷۳ میلادی است. آیشواریا رای با آبیشک باچان هنرپیشه هندی ازدواج کرده و عروس هنرپیشه مشهور، آمیتاب باچان شد. در ۱۶ نوامبر سال ۲۰۱۱ میلادی آیشواریا رای دختری به نام آرادیا به دنیا آورد.

پریانکا چوپرا

چوپرا اهل جمشیدپور هندوستان است. این بازیگر زیبای سینمای هندوستان متولد ۱۸ جولای ۱۹۸۲ است. چوپرا که برنده مسابقه دوشیزه دنیا ۲۰۰۰ شده، یکی از پر در آمد ترین و محبوب ‌ترین سرگرمی ‌ساز های هند است. او جوایز مختلفی از قبیل دو جایزه ملی فیلم و پنج جایزه فیلم‌ فیر دریافت کرده ‌است.

دیپیکا پادوکونه

دیپیکا پادوکنه زاده پنجم ژانویه ۱۹۸۶میلادی، مدل و بازیگر هندی و اهل کپنهاگ دانمارک است. پادوکن در سال ۲۰۰۸ با نقش مقابل خود رانبیر کاپور در فیلم زیبارویان فرار کنید وارد رابطه شد، که مورد توجه رسانه ‌ها قرار گرفت. هر چند این زوج در سال ۲۰۱۰ به رابطه خود پایان دادند ولی در سال‌ های بعدی در فیلم‌ های جوانی و دیوانگی ۲۰۱۳ و تماشا ۲۰۱۵ حضور پیدا کردند.

کاترینا کایف

کاترینا کایف متولد ۱۶ ژولای ۱۹۸۴ و این بازیگر هندی بریتانیایی، زاده هنگ کنگ اما اهل بمبئی است. این بازیگر بریتانیایی که در فیلم ‌های هندی ‌زبان فعالیت می‌ کند. گرچه مهارت بازیگری او با نقد های ضد و نقیضی همراه بوده، اما یکی از بازیگران زن هند با بیشترین دستمزد است و نامزد دریافت چهار جایزه فیلم ‌فیر هم بوده‌ است. او برای توانایی رقصیدن در آیتم نامبر های مختلف شهرت دارد.

ژاکلین فرناندز

زیبا ترین بازیگران هندی 2019 متولد یازدهم آگوست ۱۹۸۵ و بازیگری بحرینی است. پدرش اهل سریلانکا و مادرش اهل مالزی است. وی از سال ۲۰۰۹ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌ است.

عکس زیبا ترین بازیگران هندی را در کجا مشاهده کنیم؟

بازیگر های هندی که در فیلم و سریال های هندی و خارجی زیادی بازی کرده اند و برای مردم جهان خاطره سازی کرده اند و یا بازیگر هایی که به صورت حرفه ای در صنعت مدلینگ نیز هستند و فعالیت می کنند نسبتا زیاد است. عکس‌ های آن ها در هنگام بازی و یا در هنگام تبلیغات در اینترنت بسیار زیاد است. منبع اصلی مشاهده عکس افراد مشهور شبکه اجتماعی اینستاگرام است و شما می توانید با ورود به نرم افزار و سرچ کردن نام آن ها عکس های این بازیگر ها را در محیط های مختلف و یا در سر ضبط فیلم و سریال های خود را تماشا کنید. عکس زیبا ترین بازیگران هندی که بسیار خوش چهره و جذاب هستند را آماده و طراحی کرده ایم که می توانید در طول پست آن ها را تماشا کنید و در صورت تمایل آن ها را دانلود کنید.

پیج اینستاگرام زیبا ترین بازیگران هندی چیست؟

پیج اینستاگرام زیبا ترین بازیگران هندی چیست؟

تمام افراد مشهور و سلبریتی ها از طریق این شبکه با هواداران و طرفداران خود در ارتباط هستند و اطلاعیه ها و اعلامیه های خود را از طریق این شبکه منتشر می کنند. اگر شما هم علاقه دارید که پیج و صفحه رسمی این بازیگران جذاب و زیبا روی هندی را که بار ها فیلم و سریال هایشان را دیده اید را تماشا کنید می توانید بر روی لینک هایی که در پایین آماده کرده ایم کلیک کنید و وارد این پیج ها شوید و در صورت تمایل آن ها را فالو و یا دنبال کنید. در این صفحه لینک ببیشتر بازیگرانی که در این پست از آن ها نام برده ایم را قرار داده ایم.

زیبا ترین بازیگران هندی در چه فیلم هایی بازی کرده اند؟

بازیگران هندی که چهره بسیار زیبا و قشنگی دارند و و در فیلم های بسیار زیاد و خاطره انگیزی بازی کرده اند. در این بخش تعدادی از این فیلم ها را که این بازیگران بازی کرده اند را برای شما نوشته ایم. بیپاشا باسو در فیلم اجنبی که در سال 2001 منتشر شد بازی کرده بود و یا کیارا آدوانی در فیلم فاگلی و در سال 2014 بازی کرد و پس از ایفای نقش در این فیلم به شهرت رسید.

درآمد زیبا ترین بازیگران هندی چقدر است؟

در بین زیبا ترین سلبریتی ها و بازیگران هندی بیشتر سلبریتی های معروف و نام آشنا و سوپر استار بالیوودی دیده می شود. از آن ها می توان به شاهرخ خان و کاترینا کایف و غیره اشاره کرد که همگی جز سوپر استار های بالیوود محسوب می شوند و برای بازی در فیلم و سریال های بالیوودی و هالیوودی نیز مبالغ هنگفتی را دریافت می کنند و یا برای تبلیغ محصولات مختلف در آمد چشم گیری به دست آورده اند. درآمد تقریبی این سلبریتی ها معمولا در اینترنت موجود می باشد و با کوچک ترین سرچ می توانید در آمد و ثروت این بازیگران را مشاهده کنید اما به صورت کلی در آمد کافی و قابل قبولی همگی آن ها نیز دارند. کاترینا کایف جز گران ترین بازیگران هندی است و دستمزد او برای ایفای نقش بسیار بالا تر از سایر همکاران خود نیز می باشد.

زیبا ترین بازیگران هندی چه حاشیه هایی داشته اند؟

در قرن بیست و یک شخص معروف و سلبریتی را نمی توان پیدا کرد که حداقل یک بار برایش حاشیه ایجاد نشده باشد. بعضا این حاشیه های از روی قصد و عمد توسط خود بازیگران طراحی می شود تا دوباره دیده شوند و بعضا غیر عمد و توسط سودجویان به وجود می آید. بیشترین حاشیه این چند سال بازیگران زیبا روی و خوش چهره هندی می توان به قضیه های ازدواج و طلاق بیش از اندازه آن ها اشاره کرد و یا تعدادی از زنان هندی به واسطه لو رفتن عمل های زیبایی که انجام داده اند بسیار حاشیه ساز شده اند.

زیبا ترین بازیگران هندی بدون آرایش

شاید در هنگام تماشا فیلم های هندی از زیبایی بیش از حد بازیگران زن هندی تعجب کرده باشید و با خود بگویید چهره این بازیگران بدون آرایش چگونه است. اگر در اینترنت و موتور جست و جو گوگول سرچ کنید با عکس های شگفت انگیزی رو به رو می شود و بسیاری از این بازیگران خوش چهره و زیبا اغلب بدون آرایش تصاویر مختلفی از آن ها منتشر شده است که با مشاهده آن ها تعجب می کنید. زیباترین زنان بالیوود نیز بدون آرایش چهره معمولی و حتی بدی نیز دارند. راز زیبایی بازیگران زن هندی شاید در نحوه آرایش آن ها باشد. در انتهای پست چند بازیگر که تصاویر چهره آن ها بدون آرایش منتشر شده است را برای شما قرار داده ایم.

زیبا ترین بازیگران هندی قبل عمل زیبایی

مایکل جکسون در هالیوود به عنوان شخصی که انواع مختلف جراحی های زیبایی را انجام داده و تغییرات چشمگیری که در وی دیده میشد مشهور است. در این بخش به زنان هندی که عمل کرده اند پرداخته ایم. چشیلپا شتی تا به امروز دو بار زیر جراحی رفته است و هر دو دفعه مربوط به عمل بینی اش بوده است و یا پریانکا چوپرا که دختر شایسته هندوستان اعلام شده بود یک بار بینی اش را عمل کرده است و همچنین کانگانا رانات به تازگی لب هایش را پروتز کرده است. پرییتی زینتا تا به امروز نزدیک به 7 عمل زیبایی انجام داده است و مربوط به بینی ابرو لب و گونه و پوستش می شود.

زیبا ترین بازیگران هندی چه افتخاراتی کسب کرده اند؟

زیبا ترین بازیگران هندی چه افتخاراتی کسب کرده اند؟

زیباترین بازیگران جذاب زن بالیوود در دو دهه اخیر بسیار خوش درخشیده اند و در مراسم های مختلف چه مراسمات داخلی و در شهر بمبئی و یا مراسم های بین المللی نیز درخشیده اند و جوایز مختلفی را دریافت کرده اند. بسیاری از آن ها حتی در جشنواره بین المللی کن کاندید شده اند و جایزه این جشنواره را دریافت کرده اند.

همسر زیبا ترین بازیگران هندی

این بازیگر های خوش چهره هندی علاوه بر شهرت و توانایی بازیگری خود باعث دیده شدنشان شده است چهره زیبا و دلربایی که نیز دارند باعث شده است بیش از پیش در چشم مردم باشدند. همسران این بازیگران نیز اغلب در مقابل لنز خبرنگاران و توجه مردم نیز قرار می گیرند. ازدواج های بین همکاری در هندوستان بسیار رواج دارد و بسیاری از آن ها با دختران و یا بازیگران دیگر ازدواج کرده اند.

سوالات متداول

  1. دختر زیبای سال ۲۰۱۹ هند کیست؟

    ژاکلین فرناندز دختر زیبای 2019 هند می باشد.

  2. زیبا ترین مدل و بازیگر هند که در مراسم گلوبال اعلام شد؟

    نسرین جواد مهر بازیگر‌ پاکستانی تبار که در هند و بالیوود بازی می کند.

  3. زیبا ترین بازیگر مرد هندی که در مراسم گلوبال اعلام شد؟

    عامر خان یا همون امیر خان زیبا ترین مردم انتخاب شد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید