چرسی رپر بندر عباسی نسل چهام + لیست بهترین آهنگ ای او

چرسی از رپرهای جنوبی می باشد و هم اکنون هم در این شهر ساکن است. او طی مصاحبه ای استفاده از المان های شهر خود را بعنوان نوآوری در این عرصه می داند و هدفش از این کار را هموار نمودن ورود به سبک رپ برای دیگر علاقمندان بیان می کند. او موسیقی بندری را با رپ فارسی ادغام کرده و موزیک ویدیو هایش را هم در بندرعباس ضبط می کند. این ام نشان از علاقه زیاد او به زادگاه خود می باشد.

چرسی کیست؟

چرسی کیست؟

مهدی جعفر پور با نام هنری چرسی در موسیقی رپ ایران، متولد سال 77 در بندر عباس می باشد. وی هم اکنون 24 ساله است. او تحصیلات دانشجویی خود را در رشته معماری طی می کند و پس از مدتی از دانشگاه انصراف می دهد. وی طی مصاحبه ای راجب واکنش خانواده اش در این باب می گوید: آن ها طبیعتا با این کار من مخالف بودند و هم اکنون نیز هستند و توصیه می کنند که به موسیقی بعنوان شغل دوم خودم نگاه کنم. با این وجود من از دوران دبیرستان مستقل بودم و با این موضوع که به موسیقی باید بعنوان اولویت دوم در زندگی ام بپردازم مخالف هستم.

معروف ترین آهنگ های چرسی کدامند؟

چرسی در حدود 6 سال است که در صنعت موسیقی فعالیت می کند البته از دو سال پیش بصورت جدی و حرفه ای در سبک رپ مشغول به انتشار آهنگ می باشد. وی در سبک آر ان بی و راک هم موسیقی ساخته است. در این بخش به چند تا از آهنگ هایش اشاره می کنیم.

ماشالله

ماشالله تک آهنگی با صدای چرسی و هیپ هاپولوژیست می باشد که اشکان کاگان تنظیم و میکس و مستر آن را عهده دار بوده است.

گولم نزن

چرسی این آهنگ را با همکاری عرفان پایدار در تاریخ 12 دی 1399 به تولید رسانده است. ترانه سرایی این آهنگ هم خودشان انجام داده اند.

Grill

این آهنگ یکی از تک آهنگ های آلبوم تناژ چرسی می باشد که آهنگسازی و تنظیم و میکس و مستر آن را اشکان کاگان به عهده گرفته است. ترانه سرای این اثر خود چرسی می باشد و در 23 خرداد 1400 همراه دیگر آهنگ های آلبوم منتشر شده است.

بس کن

بس کن از دیگر آهنگ های آلبوم تناژ می باشد که تنظیم و میکس و مستر و آهنگسازی آن را Yxnglost بر عهده داشت و ترانه سرایی آن را خود چرسی انجام داده است.

بهترین آلبوم های چرسی کدامند؟

چرسی طی مصاحبه ای که با برنامه گمبرون انجام داد اعلام کرد که همه آهنگ هایش را خودش نوشته و در موسیقی های آر ان بی و راک هم خودش به تنهایی تمرین و کار می کند. البته او در بسیاری از آهنگ هایش با رپر های دیگری نیز همکاری داشته است. چرسی نیز مانند دیگر رپر ها و خوانندگان ایرانی اقدام به تولید و انتشار آلبوم کرده است. یکی از این آلبوم ها با عنوان تناژ در سایت های معتبر موسیقی منتشر شد که شامل آهنگ های گریل، بس کن، distance، v و yu.knw.that می باشد. آلبوم تناژ نسخه دو اولین آلبوم چرسی است که پس از شهرت او در بین علاقمندان رپ فارسی ساخته شد. کاگان، illnoiz و yxnglost از آهنگسازان این آلبوم می باشند.

چرسی چه حاشیه هایی داشته است؟

وی در ابتدای شروع کارش در صنعت موسیقی با گروهی که بن بست نام داشت همکاری می کرد. اعضای این گروه در بندرعباس به تولید و انتشار رپ فارسی می پرداختند. چرسی دلیل جداییش از این تیم را دلسرد شدن و عدم همسویی ذهنی اعضای آن می داند و پس از جداییش از این تیم مدتی نسبت به موسیقی دلسرد شده و فشارهای خانواده هم او را از این مسیر دور کرده بود که بعد از مدتی پرقدرت دوباره به این مسیر برگشت.

چرسی کجا زندگی می کند؟

چرسی کجا زندگی می کند؟

چرسی در بندرعباس به دنیا آمده و بزرگ شده است و هم اکنون نیز در همین شهر زندگی می کند و به فعالیت هنری خود می پردازد. وی طی مصاحبه ای که انجام داد علت انتخاب لقب چرسی را برای خود تماشای فیلم هندی و شباهتش به شخصیت حاضر در آن فیلم اعلام کرد و در ادامه گفت که معنی این کلمه و ترجمه لغوی اش در فارسی معتاد می باشد که با این انتخاب قصد ایجاد تضاد در ذهن مخاطب را داشته است.

درآمد چرسی چقدر است؟

درآمد اصلی این رپر ایرانی از موسیقی می باشد و با فروش ترک هایی که به تنهایی و یا با همکاری رپر های دیگر به تولید می رساند، کسب درآمد می کند. با وجود این، تصمیم دارد برندی با عنوان گمبرون هم تاسیس کند و این امر از علاقه او به این کار نشات می گیرد و البته از لحاظ اقتصادی هم به او کمک می کند. او به برند سازی لباس علاقه دارد و این امر نسبت به برند سازی در موسیقی برایش اولویت دارد؛ چراکه طراحی لباس را در حد ایده دادن برای دیزاین آن دوست دارد.

پیج اینستاگرام چرسی چیست؟

با سرچ اینستای رپر ایرانی چرسی، به آیدی chvrsi خواهید رسید که پیج اصلی او در اینستاگرام می باشد. وی نتوانسته تیک آبی اینستاگرام را برای این صفحه اش بگیرد ولی با این وجود حدود 76 هزار کاربر اینستاگرام او را در این صفحه دنبال می کنند؛ این درحالی است که این رپر 58 پست در آن به اشتراک گذاشته است. علاوه بر آن فضای اینستاگرام باعث ارتباط بیشتر او با مخاطبانش شده است و پل ارتباطی خوبی میان او و هواداران می باشد. او از طریق لایو هایی که در صفحه اینستاگرام خود برگزار می کند، با هواداران بصورت مستقیم و رو در رو ارتباط می گیرد و این امر به پیشرفت و گسترش حوزه فعالیتش کمک می کند.

عکس های چرسی را در کجا مشاهده کنیم؟

چرسی بعنوان یکی از چهره های تازه وارد در عرصه موسیقی رپ شناخته می شود که بین قشر نوجوان و جوان در ایران طرفداران زیادی دارد. بر این اساس شما می توانید با سرچ نام او به لاتین و فارسی در مرورگرهایی چون گوگل، به عکس های باکیفیت او دسترسی داشته باشید و از تماشای آن ها لذت ببرید. همچنین شما می توانید اقدام به دانلود آن ها کنید و در زمان دیگر به تماشای آن ها بپردازید. البته با گسترش فضای اینترنت و بوجود آمدن برنامه هایی همچون اینستاگرام، شما می توانید به صفحه شخصی او در این فضا و یا فن پیج هایی که با نام او فعالیت می کنند، مراجعه کنید.

چرسی تا کنون چه کنسرت هایی برگزار کرده است؟

باتوجه به این که چرسی در سبک رپ و هیپ هاپ فعالیت می کند و این سبک از موسیقی در ایران ممنوع بوده و قوانین سخت گیرانه ای برای برگزاری کنسرت های آن وجود دارد، چرسی نیز مثل دیگر رپر های ساکن ایران نتوانسته کنسرت رسمی ای برگزار کند. با این وجود اجرا های زیرزمینی و با تعداد محدود داشته است.

همسر چرسی کیست؟

اگر به عکس های چرسی رپر بندرعباسی توجه کنید خواهید دید که او همیشه حلقه نامزدی به دست دارد و این امر در ویدیو مصاحبه او با گمبرون در آپارات هم قابل مشاهده است. با این وجود هیچ خبر قطعی از ازدواج او در شبکه های مجازی منتشر نشده است.

معروف ترین دیس های چرسی کدامند؟

معروف ترین دیس های چرسی کدامند؟

دیس یا دیس ترک به آهنگ هایی گفته می شود که هدف اصلی آن حمله لفظی به شخصی دیگر، معمولاً یک هنرمند دیگر است. در آهنگ های دیس یک هنرمند اقدام به سرکوب رقیب خود می کند و این امر از اختلافات و دشمنی میان آن دو نشات می گیرد. دیس و دیس کشی در هیپ هاپ بسیار رایج می باشد و باعث جذابیت این سبک از موسیقی می شود. چرسی نیز مانند دیگر رپر های ایرانی اقدام به این کار کرده است و شما می توانید با سرچ نام او به آهنگ ها و دیس های وی دسترسی داشته باشید.

چرسی تا کنون با کدام رپر ها همکاری کرده است؟

ما در طی این مقاله سعی کردیم مطالب کاملی راجب بیوگرافی چرسی به شما ارائه دهیم و تا حدودی به سوالات شما راجب وی پاسخ داده باشیم. چرسی تاکنون چند آهنگ با همکاری رپر های دیگر که با آن ها رابطه دوستانه و صمیمی ای دارد منتشر کرده است. چرسی رپر جنوبی ایران از سری خوانندگان در سبک هیپ هاپ می باشد که شهر و کشور خود را رها نکرده و هدفش از ضبط موزیک ویدیو هایش در بندرعباس، رواج این سبک از موسیقی در ایران می باشد. شما می توانید موزیک ویدیو ها، آهنگ صوتی چرسی و آهنگ افغانی خمار خمار چرسی را از کانال آهنگ چرسی دانلود نمایید. همچنین با سرچ آهنگ چرسی بلوچی در گوگل اقدام به دانلود آهنگ چرسی کنید.

سوالات متداول

  1. چرسی کیست؟

    او رپر جوان و بندرعباسی می باشد که در سبک آر ان بی هم فعالیت می کند.

  2. چرسی در کجا زندگی میکند؟

    او در بندرعباس به دنیا آمده و هم اکنون نیز با خانواده اش در همین شهر زندگی می کند.

  3. آیا چرسی تاکنون کنسرت رسمی داشته است؟

    خیر، به علت قوانین وزارت ارشاد رپر های مقیم ایران اجازه برگزاری کنسرت رسمی در هیچکدام از شهرهای ایران را ندارند.

  4. آیا چرسی ازدواج کرده است؟

    او همیشه حلقه نامزدی به دست دارد و این امر در ویدیو مصاحبه او با گمبرون در آپارات هم قابل مشاهده است. با این وجود هیچ خبر قطعی از ازدواج او در شبکه های مجازی منتشر نشده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید