آرتام جم کیست؟ | بیوگرافی پسر دنیا جهانبخت و مهراد جم

افرادی در اینستاگرام در حال فعالیت می باشند که به اصطلاح به این دسته از افراد شاخ مجازی گفته می شود. این دسته از افراد، معمولا بدون هیچ استعدادی فقط با به وجود آوردن شایعه و حواشی خود را در بین مردم شناخته می کنند. به تازگی خبری که در اینستاگرام بسیار منتشر شده است، به دنیا آمدن فرزند مهراد جم و دنیا جهانبخت می باشد که نام او آرتام جم است. در این مقاله به پشت صحنه های زندگی این کودک می پردازیم.

آرتام جم کیست؟

آرتام جم کیست؟

آرتام جم چه کسی است؟ بیوگرافی آرتام جم چیست؟ در این قسمت به این موارد به صورت اختصاصی می پردازیم. آرتام جم، متولد 2021/11/11 و یا 20 آبان 1400 می باشد. وی به گفته دنیا جهانبخت که مادر او است، پسر مهراد جم، خواننده ایرانی پاپ است که به ترکیه مهاجرت کرد و برای مدتی به عنوان همسر دنیا جهانبخت شناخته شد اما پس از گذر زمان، زمانی که دنیا حامله بود، به ایران برگشت.

محل تولد این کودک در شهر لندن در انگستان بوده است. او در یک بیمارستان کاملا حرفه ای فرزند خود را به دنیا آورده است. این بیمارستان لحظه به لحظه به دنیا آمدن فرزند را به صورت فیلم ثبت می کند. زمانی که این کودک هنوز به دنیا نیامده بود، دنیا جهانبخت برای وی صفحه اینستاگرامی را فعال کرد. این صفحه تا قبل از به دنیا آمدن این کودک، بالای یک میلیون دنبال کننده داشت!

در حال حاضر نیز روزمرگی های این کودک در این صفحه منتشر می شود. اما سوال هایی که در پشت پرده زندگی این شخص وجود دارد چیست؟ در ابتدا بسیاری از افراد بر این باورند که اصلا دنیا جهانبخت حامله نبود و این کودک از رحم اجاره ای به وجود آمده است. آن ها معتقد بودند تمامی عکس های دنیا جهانبخت که حامله است، با شکم مصنوعی گرفته شده است. خبر های دیگری نیز که درمورد این که اصلا پدر این شخص کیست منتشر شده که باعث به وجود آمدن دوگانگی شده است. در ادامه به این موضوع می پردازیم.

مادر آرتام جم

همان طور که در ابتدا این مقاله به آن اشاره کردیم، مادر آرتام جم، دنیا جهانبخت می باشد. دنیا جهانبخت در ابتدا کار خود را در اینستاگرام به عنوان مدلینگ آغاز کرد. او مدل برند های بسیار معروف در دبی می شد، تا این که به انگلیس مهاجرت کرد. پس از این که به انگلیس مهاجرت کرد، زمانی که خبر رابطه او با ساسی مانکن منتشر شد و سپس فیلم های خودکشی او و تتو نام او منتشر شد، در واقع حواشی او شروع شد. می توانید عکس های حاملگی دنیا جهانبخت را از طریق صفحه رسمی اینستاگرام وی مشاهده کنید.

شناسنامه آرتام جم

شناسنامه آرتام جم

در پیج آرتام جم، تا به امروز عکس شناسنامه این کودک منتشر نشده است. دنیا جهانبخت خود در یکی از لایو هایش که درمورد شناسنامه کودکش بود، گفت که قصد ندارم نام مهراد را در شناسنامه کودکم بگذارم. اشاره کرد که او پدری است که من و فرزندش را وقتی بسیار به او احتیاج داشتیم ترک کرده است و من هم قصد ندارم نام مهراد را در شناسنامه آرتام قرار دهم. البته ولی تا به امروز، همواره آرتام را با فامیلی جم می شناسند. با این که جم، فامیلی اصلی مهراد نیست!. به نظر این موضوع کمی پیچیده می آید و آن هم بخاطره این است که دنیا جهانبخت هیچ چیزی را شفاف سازی نمی کند.

آهنگ مهراد جم برای آرتام

آهنگی در سایت های مختلف منتشر شده است با موضوع آهنگ مهراد جم که برای بچه دنیا جهانبخت و خودش خوانده است. زمانی که این آهنگ را دانلود می کنید، متوجه می شوید که آهنگ خام است و به حالت ضبط شده نیست. البته که در صفحات مختلف اینستاگرام، این آهنگ نیز با همین مضمون منتشر شده است، اما هیچ کی از صفحات مربوط به این خواننده و یا شخص مهراد جم در اینستاگرام خودش، به این موضوع اشاره ای نداشته که این آهنگ مخصوص آرتام هست یا خیر. البته که از مضمون این آهنگ نیز می توان حدس زد که این آهنگ برای آرتام نیست. زیرا بیشتر شبیه به داستان های عاشقی رها شده است تا خوشحالی فردی از پدر شدن.

شباهت آرتام جم به مهراد 

شباهت آرتام جم به مهراد 

زمانی که  پسر دنیا جهانبخت یعنی آرتام به دنیا آمد، در ابتدا او چهره این کودک را نمایان نمی کرد که البته این موضوع معلوم بود برای چه دلیل می باشد. نشان ندادن چهره کودک خود و در انتظار گذاشتن افراد در واقع شیوه ای بود که این شخص پیش گرفته بود تا تعداد فالوور های خود و پسرش را بالا ببرد و هم چنین افراد زیادی کانال یوتیوب وی را دنبال کنند تا از این طریق نیز بتواند کسب درآمد کند. اما زمانی که عکس این کودک منتشر شد، بسیاری از افراد بر این نظر بودند که آرتام هیچ شباهتی به مهراد ندارد.

از سویی، مادر مهراد به دنیا پیام داده بود و گفته بود که پسر تو سبزه است. مهراد وقتی به دنیا آمد سفید بود، او هیچ شباهتی به مهراد ندارد و احساس می کنم به تو رفته!. هم چنین اشاره کرده بود که بینی آرتام بزرگ است و اصلا شبیه به بینی مهراد نیست!. به هر حال، دنیا تا زمانی اصرار داشت که آرتام بسیار شبیه به کودکی های مهراد می باشد.

شباهت آرتام به تتلو

خبر دیگری که به یک باره در صفحات مجازی پیچید، این بود که پدر اصلی این کودک، امیر تتلو می باشد. زمانی که مهراد جم هنوز به انگلیس مهاجرت نکرده بود، دنیا جهانبخت برای زمانی به عنوان دوست دختر تتلو بود. البته این دو شخص از نزدیک اصلا یک دیگر را ندیده بودند و به عنوانی یک رابطه لانگ دیستنس داشتند. پس از این که مهراد جم به انگلیس آمد، تا آن موقع خبری از دیدار دنیا و تتلو نبود. زندگی دنیا و مهراد جم آغاز شد. سپس خبر ازدواج و حامگلی این شخص مشخص شد. پس از رفتن مهراد، خبر این که مهراد پدر آرتام نیست به یک باره در تمامی صفحات مجازی پیچید.

افرادی با این خبر که آرتام شباهت بسیاری به تتلو دارد و او پسر مهراد نیست منتشر کردند. هم چنین مهراد نیز در یکی از مصاحبه های خودش به این موضوع اشاره کرده است!. این که سرنوشت آرتام دنیا جهانبخت قرار است چه چیزی باشد مشخص نیست، اما معلوم است که وی قرار است زندگی ای پیچیده داشته باشد.

امین فردین خطاب به مهراد جم راجب آرتام چه گفت؟

امین فردین خطاب به مهراد جم راجب آرتام چه گفت؟

امین فردین، یکی از افرادی است که در اینستاگرام به افشاگری زندگی افرادی هم چون دنیا جهانبخت و یا دیگر شاخ های مجازی می پردازد. او خطاب به مهراد جم راجب به آرتام گفته بود که تو همه چیز در زندگی ات داشتی از اقامت انگلیس گرفته تا پول و شهرت و چیزی که مردم آرزو آن را دارند و تو یک شبه توانستی به آن ها دست پیدا کنی،. زمانی که بچت بزرگ شد، اگر در یکی از کنسرت های تو شرکت کرد و گفت چرا منو به دنیا آوردی و بعد تنها گذاشتی، چی می خوای جوابش رو بدی؟

البته که مهراد جم تا به امروز همواره به این موضوع اشاره کرده و می کند که من پدر آرتام نیستم و اصلا بچه ای در زندگی ام ندارد. او اصرار دارد که بچه از فرد دیگری است و من در این موضوع دخیل نیستم.

عکس های جدید آرتام جم

برای این که عکس های جدید آرتام جم را مشاهده کنید، بهترین راه دنبال کردن صفحه اینستاگرام آرتام و دنیا می باشد. صفحه رسمی اینستاگرام دنیا جهانبخت donya نام دارد و صفحه رسمی اینستاگرام پسر او نیز artam می باشد.با دنبال کردن هر دو صفحه می توانید از جدید ترین عکس ها و اخبار مربوط به این خواننده به راحتی مطلع شوید. هم چنین می توانید از طریق نسخه تحت وب اینستاگرام نیز وارد صفحات این دو فرد شوید، بدون این که در اینستاگرام دارای اکانت باشید.

تاریخ تولد آرتام جم

همان طور که در ابتدا به آن اشاره کردیم، آرتام جم، در تاریخ 2021/11/11 به دنیا آمده است. او در لندن در یکی از بیمارستان های بسیار مجهز به دنیا آمده. اگر بخواهیم تاریخ تولد وی را به شمسی بگوییم، باید بگوییم که وی متولد 20 آبان ماه 1400 می باشد.

آیا سرپرستی این کودک با دنیا جهانبخت است؟

آرتام جم، در حال حاضر در کنار مادر خود زندگی می کند. زمانی که مهراد جم به ایران بازگشت و ادعا کرد که پدر این کودک نیست، دنیا جهانبخت نیز سرپرست کامل این کودک شد. دنیا هم چنین اشاره کرده است که هیچ زمان قصد ندارد سرپرستی آرتام را به مهراد بدهد، حتی زمانی که مهراد خود قصد داشته باشد تا به زندگی قبلی اش با دنیا برگردد و به عنوان پدر آرتام باشد.

حرف های مهراد جم درباره پدر آرتام

مهراد جم، در ابتدا که خبر حاملی دنیا جهانبخت منتشر شد، خبری از این که این بچه، فرزند من نیست را منتشر نکرد. او عاشقانه در کنار دنیا جهانبخت بود و ویدیو و عکس های بسیاری از خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر می کرد. در آن زمان شاید هنوز مطمعن نبود که قرار است به ایران باز گردد، اما زمانی که به ایران برگشت، موضوع تغییر کرد. او شروع به منتشر کردن فیلم هایی کرد که در آن اشاره داشت، آرتام بچه من نیست و می توانید آزمایش DNA از من بگیرید. حتی اشاره کرده است که پدر آرتام تتلو است و می تواند این موضوع را نیز ثابت کند.

سوالات متداول

  1. آرتام جم در کدام کشور به دنیا آمده است؟

    او در کشور انگلیس شهر لندن در یکی از بیمارستان های بسیار مجهز به دنیا آمده است.

  2. چه حاشیه هایی برای آرتام جم به وجود آمده است؟

    این که پدر او مهراد نیست و هم چنین او بچه دنیا جهانبخت نیست و از رحم اجاره ای به وجود آمده است.

  3. از چه طریقی می توان عکس های این فرد را مشاهده کرد؟

    با مراجعه به صفحه اینستاگرام دنیا و یا آرتام می توانید تمامی عکس های وی را مشاهده کنید.

  4. آیا حرف های مهراد جم درمورد آرتام واقعیت دارد؟

    مهراد جم در یکی از لایو های خود این موضوع را گفته از تمامی حرف های خود نیز اطمینان کامل دارد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید