بیوگرافی مزدک میرزایی مجری برنامه هتریک از ایران اینترنشنال

سال های زیادی است که رشته های ورزشی بسیار پر طرفدار می باشند و افراد زیادی به عنوان بازیکن و یا هوادار جذب این رشته ها می شوند، یکی از این ورزش ها فوتبال می باشد که در ایران و اکثر کشورها بسیار پر طرفدار است، هر سال بازیکن ها برای شرکت در مسابقات داخلی و یا بین المللی بسیار تمرین می کنند و این بازی ها در استادیوم انجام می شود، شما با حضور در استادیوم شاهد بازی هستید اما همیشه یک گزارشگر فوتبال باید آن چه در بازی اتفاق می افتد را به طور کامل چه در داخل استادیوم و چه در تلویزیون گزارش کند. گزارشگر ها بسیار عضو مهمی در پخش این مسابقات هستند، چرا که انتخاب یک گزارشگر حرفه ای با گویش تاثیر گذار بر روی شنونده بسیار مهم می باشد، برخی از این افراد با سابقه و حرفه ای می باشند و طرفداران بیشتری نسبت به گزارشگر های جدید دارند، مزدک میرزایی از این دسته افراد است و در حرفه خود سال های زیادی است که فعالیت می کند.

مزدک میرزایی برای گزارش برنامه های ورزشی ایران زحمات زیادی کشیده است و همیشه با عشق و علاقه به کار خود پرداخته اما چند سالی می باشد که به دلایلی از ایران مهاجرت کرده، در ادامه بیشتر درمورد این گزارشگر خواهیم گفت تا به طور کامل با آن آشنا شوید.

  • همین حالا مجری زن فوتبال را دنبال کنید تا تمام اخبار درباره بهترین زنان گزارشگر را نیز دریافت کنید.
مزدک میرزایی کیست؟

مزدک میرزایی کیست؟

مزدک میرزایی یکی از سلبریتی های معروف ایران متولد 26 شهریور 1342 در تهران می باشد، او در ابتدا تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی رشته مهندسی صنایع چوب در دانشگاه آزاد اسلامی گذراند و بعد در مقطع دکترای حقوق بین الملل عمومی دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات تهران تحصیل کرد، وی از سال 1376 تا سال 1398 در ایران به عنوان گزارشگر فعالیت کرد و بعد از آن به لندن مهاجرت کرد و اکنون در برنامه هت تریک شبکه ایران اینترنشنال فعالیت می کند.

مزدک میرزایی در سال 1384 به عنوان بهترین گزارشگر صدا و سیمای جمهوری اسلامی معرفی شد، وی از آن دسته افرادی می باشد که بسیار در کار خود توان مند و کوشا می باشد، او همیشه علاقه در به روز رسانی حرفه خود در محیطی آزاد دارد و می شود گفت یکی از دلایل مهاجرت او نیز همین موضوع می باشد، او هم چنین به جز گزارش فوتبال فعالیت هایی چون تهیه کنندگی و مترجمی نیز دارد.اگر بخواهیم کمی درباره زندگی شخصی او صحبت کنیم باید بگوییم که پدر این گزارشگر علی اصغر میرزایی از کارگردان های سابق ایران می باشد و هم چنین او چند سال قبل از مهاجرت از ایران با همسر خود ازدواج کرد.

شغل مزدک میرزایی چیست؟

مزدک میرزایی به عنوان یک گزارشگر حرفه ای با حدود 25 سال سابقه در زمینه برنامه های ورزشی شناخته شده می باشد اما زندگی شغلی او فراتر از گزارشگری می باشد، وی به عنوان مجری، نویسنده، تهیه کننده و کارگردان در صدا وسیما فعالیت کرده است. نکته ی جالبی که در بین همه گزارشگر ها و مجری ها مشترک است این می باشد که آن ها چندین شغل را با هم مدیریت می کنند چرا که به دلیل تعداد زیاد گزارشگر ها و تعداد محدود مسابقات نمی شود به تنهایی روی این شغل حساب کرد و معمولا گزارشگر های برنامه های ورزشی به دلیل علاقه به این حرفه و نه صرفا درآمد در آن فعالیت می کنند.

از دیگر شغل های این گزارشگر می توان به مدرسه فوتبالی که دارد اشاره کرد، مزدک میرزایی در تهران صاحب یک مدرسه فوتبال بود که از رده سنی کودکان تا جوانان در این مدرسه به آموختن فوتبال و تمرین این ورزش می پرداختند، لازم به ذکر است که تعدادی از شاگردان علی کریمی نیز در این مدرسه آموزش دیده اند. او اکنون نیز در برنامه هت تریک به عنوان مجری فعالیت می کند و هم چنین تهیه کنندگی برخی برنامه ها را در این شبکه به عهده دارد، او اکنون از شرایط شغلی خود راضی می باشد و می گوید من برای حرفه خود بسیار تلاش کرده و همیشه عاشق کارم هستم.

درآمد این گزارشگر چقدر است؟

درآمد این گزارشگر چقدر است؟

اگر میخواهیم درمورد درآمد این گزارشگر و دیگر افرادی که در این حرفه فعالیت می کنند صحبت کنیم باید بگوییم که متاسفانه آن ها درآمد خوبی از این شغل به دست نمی آورند، حتی مدتی موضوعی مبنی بر اینکه درآمد گزارشگر ها بسیار ناچیز می باشد و برای گزارش هر بازی دستمزد کمی دریاقت می کنند تیتر اول خبر گزاری های ایران بود، چرا که عده ای از گزارشگر ها به طور واضح درمورد این موضوع صحبت کرده بودند، مدتی بعد اما به دلیل انتقاد های زیاد درآمد آن ها افزایش پیدا کرد اما باز هم مبلغ راضی کننده ای نبود.

باید بگوییم نه تنها مزدک میرزایی بلکه تقریبا تمام گزارشگر های فوتبال تا حدودی تنها به دلیل علاقه ای که به این حرفه دارند در این زمینه فعالیت می کنند و همه آن ها به شغل های دیگری نیز می پردازند، به عنوان مثال عادل فردوسی پور و محمد حسین میثاقی استاد دانشگاه و تهیه کننده و مجری نیز می باشند، مزدک میرزایی نیز زمانی که در ایران بود علاوه بر گزارشگری در شغل هایی چون تهیه کنندگی، کارگردانی، نویسندگی و مدیریت برنامه ها به عنوان مجری فعالیت می کرد و از این طریق درآمد بیشتری نیز داشت. مزدک میرزایی اکنون که در لندن زندگی می کند و در شبکه ایران اینتر نشنال فعالیت می کند در مصاحبه ای گفته است که از میزان درآمد خود کاملا راضی هستم، با وجود تمام این توضیحات باید بگوییم که اطلاعات دقیقی از میزان درآمد مزدک میرزایی در دسترس نمی باشد.

معروف ترین سوتی های مزدک میرزایی در حین گزارش کدامند؟

گزراشگری و تمام شغل هایی که ضبط آن ها به صورت پخش مستقیم می باشد گاهی با مشکلاتی از جمله سوتی های گزارشگران ومجری ها مواجه است و ما بارها شاهده سوتی و گاف هایی توسط این افراد بوده ام، تقریبا می شود گفت تمام گزارشگر ها با این مشکل مواجه بودند و مزدک میرزایی نیز با وجود سابقه زیادی که در زمینه شغل خود دارد باز هم گاهی سوتی هایی می دهد. یکی از بزرگ ترین و معروف ترین سوتی های این گزارشگر مربوط می شود به بازی کره جنوبی و ایرن، قضیه از این قرار بود که در حین بازی مهاجم تیم کره با سرعت وارد محوطه جریمه شد و پس از عبور از دروازه بان ایران به زمین افتاد، ناگهان مزدک میرزایی گفت که تیم ایران جریمه می شود و داوری که از آن ها دفاع می کند نیز اخراج می شود اما دقیقا عکس این اتفاق رخ داد و تیم کره جنوبی جریمه شد و تیم ایران یک حق پنالتی نیز گرفت، بعد از این موضوع نقد های زیادی به او شد و طرفداران از او خواستند که دیگر نظر کارشناسی ندهد. به گفته برخی خبر رسانی ها بعضی از گزارشگر ها مانند جواد خیابانی گاهی اوقات برای جذب مخاطب سوتی هایی را به طور خواسته می دهد تا تاثیر بیشتری روی شنوندگان داشته باشد، اما مزدک میرزایی چنین سوتی هایی نداشته است و اگر گاف و یا سوتی داده است کاملا نا خواسته بوده است.

عکس های مزدک میرزایی را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های مزدک میرزایی را در کجا مشاهده کنیم؟

همه می دانند که وقتی فردی در زمینه بازیگری، خوانندگی، ورزشی و دیگر زمینه ها به موفقیت می رسد به سرعت مورد توجه رسانه ها قرار می گیرد و عکس های زیادی از او در فضای مجازی، مجلات، روزنامه ها و بیلبورد خیابان ها منتشر می شود، این عکس ها گاهی توسط خود آن شخص و گاهی توسط رسانه ها منتشر می شود، عکس هایی از آن ها به صورت تکی، در سر کار، کنار طرفداران و خانواده هایشان، گاهی حتی این عکس ها برای آن ها مشکل ساز می شود و حواشی را نیز به دنبال دارد.

معمولا سلبریتی هایی که هنرمند می باشند و بازیکن های ورزشی معمولا در کنار عکس های ساده ای که از آن ها منتشر می شود، عکس هایم مدلینگی و حرفه ای نیز دارند، مزدک میرزایی نیز به واسطه شغلی که دارد مانند دیگر گزارشگر ها معمولا از این عکس های حرفه ای و مدلینگی ندارد و اگر عکسی از آن منتشر می شود معمولا در محیط کار و در رابطه با شغل او می باشد و ما عکس های کمی از او در کنار خانواده مشاهده کرده ایم. برای مشاهده عکس های مزدک میرزایی راه های زیادی وجود دارد، به عنوان مثال می توانید به فیسبوک و یا اینستاگرام او مراجعه کرده و شاهد عکس های او در محیط کار و زندگی شخصی اش باشید، هم چنین این عکس ها در گوگل، مجلات و روزنامه های ورزشی نیز موجود می باشد.

آدرس پیج اینستاگرام مزدک میرزایی چیست؟

این روز ها برنامه ها و اپلیکیشن های زیادی در فضای مجازی موجود می باشد که برای سرگرمی می باشند، در این بین اما اینستاگرام جایگاه بسیار ویژه ای دارد چرا که افراد زیادی در این فضا با انتشار عکس ها و فیلم هایی از هنر و یا زندگی شخصی خود بسیار معروف شده اند و دنبال کننده های میلیونی دارند و با تبلیغ برای شرکت ها و برند های مختلف در آمد خوبی دریافت می کنند، از طرفی افرادی هم که خارج از اینستاگرام معروف می باشند هم از طریق این برنامه می توانند با طرفداران خود ارتباط نزدیکی داشته باشند.

مزدک میرزایی نیز به عنوان یک گزارشگر معروف در اینستاگرا م صفحه شخصی خود و تعداد زیادی فن پیج دارد، اگر به اینستاگرام او مرجعه کنید شاهد عکس ها و ویدیو هایی از او در محیط کار و تعداد کمی عکس از او در کنار خانواده خواهید بود، مزدک میرزایی با انتشار استوری و پست گاهی زندگی شخصی خود را با دنبال کننده ها به اشتراک می گذارد و گاهی در لایو به صورت مستقیم وتصویری با آن ها صحبت می کند. برای پیدا کردن اینستاگرام مزدک میرزایی کافی است نام او را در این برنامه جست و جو کرده تا به صفحه شخصی او دسترسی داشته باشید، هم چنین می توانید به اینستاگرام و کانال برنامه هت تریک ایران اینترنشنال مراجعه کرده و شاهد گزارش های او باشید.

این گزارشگر چه حاشیه هایی داشته است؟

این گزارشگر چه حاشیه هایی داشته است؟

در زندگی تمام افراد معروف همیشه حواشی به وجود می آید که گاهی حتی برای آن ها بسیار مشکل ساز می باشد اما با این حال نمی توان هیچ وقت جلوی این حواشی را گرفت چرا که تمام سلبریتی ها در کنار افرادی که طرفدار آن ها می باشند منتقدانی نیز دارند که متاسفانه باعث ایجاد این حواشی می شوند. مزدک میرزایی نیز به عنوان یک گزارشگر همیشه در طول سال هایی که در این زمینه فعالیت کرده است شاهد این حواشی بوده است، به عنوان مثال هنگامی که او از ایران مهاجرت کرد و در لندن به برنامه هت تریک پیوست شایعاتی برای او به وجود آمد مبنی بر این که او اطلاعاتی را از شبکه های صدا وسیمای برای شبکه ایران اینترنشنال برد است، بعد از این حواشی افراد زیادی در سطح وسیعی از او انتقاد کردند اما سرانجام خود او و همکارانش در ایران این موضوع را رد کردند و مزدک میرزایی گفت من هیچ اطلاعاتی را جا به جا نکردم و تنها برای پیشرفت در حرفه خود از ایران مهاجرت کرده ام.

از دیگر حواشی این گزارشگر در روز هایی که از ایران مهاجرت کرد می توان به موضوعاتی که در رابطه با دین او منتشر شده بود اشاره کرد، در پی حواشی و اخبار این گزارشگر در روز های خروجش از ایران عده ای گفتند که دین مزدک میرزایی عوض شده است و او حالا یک مسیحی می باشد، عده ای نیز معتقد بودند که او از سال ها قبل دین خود را عوض کرده است و حالا همه فهمیدند، خود مزدک میرزایی نیز این حواشی را رد کرد و گفت من نه تنها الان بلکه هیچ وقت دین خود را عوض نکرده ام.

همسر مزدک میرزایی کیست؟

مزدک میرزایی حدود پنج سال پیش در ایران با همسر خود یعنی خانم لیلا میرزایی ازدواج کرد، همسر او متولد 9 بهمن 1357 در تهران می باشد، وی تحصیلات خود را در مقطع دکترای روانشناسی در تهران گذرانده است، چندین سال قبل حدود سال 1396 این زوج با یک دیگر آشنا شدند و تصمیم به ازدواج گرفتند و اکنون نیز با یک دیگر به لندن مهاجرت کرده اند. به گفته برخی خبر گذاری ها این زوج بسیار فعال بوده و حالا حالا ها قصد بچه دار شدن را ندارند، هم چنین گفته شده یکی از افرادی که مزدک میرزایی را بسیار تشویق کرده تا برای فعالیت در حرفه خود به لندن مهاجرت کند همسر او می باشد.

مزدک میرزایی در مصاحبه ای گفته است که اخلاق من و همسرم بسیار با هم فرق دارد، من فردی آرام و ساکت در جمع هستم اما همسرم به شدت روابط عمومی قوی دارد و زود می تواند با افراد ارتباط بر قرار کند و من فکر می کنم این یکی از دلایلی می باشد که باعث شده ما عاشق هم باشیم، مزدک میرزایی از آن دسته افرادی است که زیاد از زندگی شخصی خود نمی گوید و متاسفانه ما اطلاعات بیشتری از همسر و زندگی شخصی این زوج در دسترس نداریم.

مزدک میرزایی چند سال است به عنوان گزارشگر فعالیت می کند؟

مزدک میرزایی چند سال است به عنوان گزارشگر فعالیت می کند؟

مزدک میرزایی از گزارشگر های قدیمی و با سابقه ایران می باشد که از سال 1376 یعنی حدود 25 سال می باشد که در این رشته فعالیت می کند، همان طور که در بالا گفتیم او در کنار شغل گزارشگری فعالیت های دیگری نیز دارد اما این حرفه را با علاقه زیادی دنبال می کند و همه دیدیم که چطور برای پیشرفت و گسترش اطلاعات و هم چنین تجربه های جدید در این زمینه از ایران مهاجرت کرد. این گزارشگر تا به حال از تعداد زیادی همکاران خود که در این رشته فعالیت می کنند تست گرفته است و به آن ها برای پیشرفت در این زمینه کمک کرده است، همان طور که می بینید از گزارشگر های قدیمی افرادی چون عادل فردوسی پور دیگر در ایران گزارشگری نمی کند و مزدک میرزایی نیز از ایران مهاجرت کرده است و اکنون گزارشگر های تازه کاری جای این افراد با سابقه را گرفته اند و این موضوعات حتی اکنون نیز با گذشت چندین سال منتقدان زیادی دارد.

مهم ترین بازی هایی که مزدک میرزایی گزارش کرده کدامند؟

این گزارشگر حرفه ای و با سابقه ایرانی با حدود 25 سال سابقه برنامه ها و بازی های زیادی را گزارش کرده است و طرفداران زیادی با صدای او خاطره دارند، او در طی این سال ها بازی های داخلی و بین المللی زیادی را گزارش کرده است و با صدای او ما شاهده برد های زیادی برای تیم خود بوده ایم. از جمله بازی ها و برنامه هایی که او در آن ها فعالیت داشته است می توان به برنامه نود، میدان، بیست چهارده، تاریخچه شهرآور و فوتبال برتر اشاره کرد، هم چنین اکنون نیز در خارج از ایران در برنامه هت تریک فعالیت می کند. اگر از آن دسته افرادی هستید که عاشق گزارش های این مجری با توان هستید می توانید با دانلود برنامه هت تریک و یا پخش زنده آن تمام اجرا های او و حتی آخرین برنامه هت تریک را نیز مشاهده کنید، مزدک میرزایی اکنون در این برنامه نیز مانند تمام برنامه هایش در ایران بسیار حرفه ای عمل می کند.

ویدیو های گزارش این شخص را در کجا مشاهده کنیم؟

ویدیو های گزارش این شخص را در کجا مشاهده کنیم؟

اگر می خواهید به تماشای برنامه ها و گزارش های قدیم این شخص بنشینید و یا گزارش های او در برنامه هت تریک را ببینید راه های زیادی وجود دارد، به عنوان مثال می توانید از شبکه های ورزشی داخلی و خارجی اقدام کنید، هم چنین در یوتیوب، اینستاگرام و گوگل نیز برخی از این ویدیو ها موجود می باشد. یکی از موضوعات این می باشد که همیشه جای خالی او در صدا و سیما خالی است، طرفداران او همیشه از شبکه های داخلی ایران گزارش های او را دنبال می کردند اما اکنون دیگر تصویری از او در شبکه های صدا و سیمای ایران موجود نیست، گرچه این ویدیو ها و برنامه ها در شبکه ایران اینترنشنال پخش می شود و افراد زیادی او را دنبال می کنند. جالب است که بدانید مزدک میرزایی در یکی از مصاحبه های خود گفته است که اگر ویدیو های برنامه های مرا در هت تریک دنبال کنید شاهد نوعی اضطراب در برنامه های اول من خواهید بود چرا که من در ابتدا واقعا به آن محیط عادت نداشتم و متاسفانه فراموش می کردم که محدودیت هایی که در قدیم داشتم دیگر ندارم اما خوشبختانه اکنون بعد از گذشت حدود سه سال عادت کرده ام.

این گزارشگر در کجا زندگی می کند؟

همان طور که می دانیم مزدک میرزایی در تهران به دنیا آمده است وی تمام دوران زندگی خود را در این شهر بوده است و فقط مدت محدود یک سال به دلیل پاره ای از موضوعات شخصی خود در آبادان زندگی می کرد و بعد از آن دوباره به تهران برگشت تا این که در سال 1398 از ایران خارج و به لندن مهاجرت کرد و اکنون نیز در لندن می باشد. او می گوید که من همیشه عاشق سفر و بازدید از مکان های داخلی و خارجی ایران بوده ام و همیشه دلم می خواسته که کل دنیا را ببینم اما هیچ وقت فکر نمی کردم بتوانم برای همیشه از ایران خارج شوم، مشکلی که من این روز ها کمی با آن دست و پنجه نرم می کنم سختی دوری می باشد و حس دلتنگی که دارم، به هر حال این تصمیم من بوده و من از موقعیتی که دارم خوشحال هستم.

در یکی از مصاحبه ها همسر او می گوید که ما همیشه در خانه در مورده مهاجرت از ایران صحبت می کردیم و من علاقه زیادی به مهاجرت داشتم اما مزدک همیشه با من مخالفت می کرد و می گفت که دوست ندارم از ایران خارج شوم اما بلاخره او برای پیشرفت و تجربه در شغلش راضی به این کار شد، در ابتدا خیلی دل تنگ ایران و محیط کاری خو و دوستانش بود اما روز به روز بهتر شد و خوشبختانه اکنون راضی است.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. مزدک میرزایی چند فرزند دارد؟

    این گزارشگر حدود چند سالی است که ازدواج کرده اما فرزندی ندارد.

  2. مزدک میرزایی اکنون در کدام برنامه فعالیت می کند؟

    او بعد از مهاجرت به اندن در برنامه هت تریک ایران اینترنشنال شرکت کرد و اکنون نیز در این برنامه فعالیت می کند.

  3. مزدک میرزایی از چه سالی به عنوان گزارشگر فعالیت می کند؟

    این گزارشگر از سال 1376 در این زمینه فعالیت می کند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

The post بیوگرافی مزدک میرزایی مجری برنامه هتریک از ایران اینترنشنال appeared first on سایت بازی انفجار.

دیدگاهتان را بنویسید