دوست دختر جدید آرتا بعد از ربکا مشخص شد (دختر قاضی!)

رابطه آرتا وانتونز و دوست دخترش ربکا قادری به تازگی به پایان رسیده است. علت پایان این رابطه هم خیانت آرتا به ربکا مطرح شده است. حال دوست دختر جدید آرتا مشخص شده که در ادامه اطلاعات بسیار مهمی را در مورد او آورده ایم.

علت کات کردن آرتا و ربکا چیست؟

آرتا و ربکا به علت خیانتی که سمت آرتا انجام شده با یکدیگر کات کردند. ربکا پس از سفری که داشته متوجه این شده که آرتا به او خیانت کرده و آرتا هم این موضوع را منکر نشده است. موضوع جالب تر این است که تمام اعضا گروه وانتونز یعنی آرتا، کوروش و سمی لو در یک بازه زمانی به دوست دخترهای خود خیانت کرده اند! به همین دلیل احتمالا در آینده نزدیک شاهد جدا شکن رها وانتونز از این گروه باشیم.

آیا آرتا و ربکا کاملا ارتباط خود را قطع کرده اند؟

بله، این دو به رابطه خود پایان داده اند و آرتا هم از ترکیه به کانادا مهاجرت کرده است. البته در ابتدا اخباری مبنی بر اینکه آرتا به آمریکا رفته مطرح شد. اما وی فقط به صورت تفریحی به آمریکا رفته بود و پس از آن برای ادامه زندگی به کانادا برگشته است. ربکا هم همچنان در ترکیه سکونت دارد.

هانیه دوست دختر جدید آرتا

دوست دختر جدید آرتا کیست؟

نام دوست دختر جدید آرتا، هانیه است. هانیه در زمانی که در ترکیه بوده با آرتا به دور از چشم ربکا رابطه داشته است. هانیه 23 سال سن دارد و در حال حاضر در حرفه مدلینگ در حال فعالیت است. همچنین او به مد و فشن علاقه داشته و احتمالا در حال تحصیل در این زمینه است.

دوست دختر جدید آرتا با اینکه ایرانی است اما به شدت در اینستاگرام پرایوت فعالیت کرده است. دلیل این موضوع مشخص نیست ولی احتمالا او ارتباطاتی دارد که نمی خواهد کسی از آنها باخبر شود. همچنین فامیلی او در پیجش مشخص نشده است. احتمال می دهیم او فرزند یکی از کسانی باشد که در ایران پست مهمی را در اختیار دارند!

آیا او دختر قاضی است؟

بله، پدر او از جمله قاضی هایی است که در ایران در حال فعالیت می باشد! از همین رو او خیلی حساس در فضای مجازی فعالیت کرده است. با افشای رابطه هانیه و آرتا، او پیج اینستاگرامش را حذف کرد و مانع دسترسی به سایر عکس هایش شد.

عکس دوست دختر جدید آرتا

دوست دختر جدید آرتا در پیج اینستاگرامش چندین عکس را به اشتراک گذاشته بود که پس از ایجاد حاشیه، پیجش را بست. اما تیم ما چند عکس مهم و جذاب از او را در اختیار دارد که آنها را می توانید در این همین مقاله مشاهده کنید.

آرتا این رابطه را تایید کرده است؟

آرتا وانتونز هنوز واکنشی نشان نداده ولی در عکس های اینستاگرام هانیه تصاویر او در حال تماس ویدیویی با هانیه به اشتراک گذاشته شده بود. از همین رو احتمالا این موضوع با خواست شخصی آرتا هم همراه بوده است. تیم ما به صورت 24 ساعته اخبار سلبریتی ها را دنبال کرده و در صورتی که هر خبر جدیدی در این مورد منتشر شود آن را به اطلاع شما خواهد رساند. همراه ما باشید.

دیدگاهتان را بنویسید