آنجلینا جولی کیست؟ عکس های جنجالی که زندگی آنجلینا را خراب کردند

در این مقاله قصد داریم شما را با آنجلینا جولی یکی از زیباترین بازیگران هالیوود و و زیباترین زن دنیا بیشتر آشنا کنیم با ما همراه باشید تا با بیوگرافی و زندگی این زن جذاب و زیبا بیشتر آشنا شوید. پس ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید تا اطلاعات جامع و کاملی از این بازیگر و هنرمند محبوب کسب کنید.

بیوگرافی آنجلینا جولی

بیوگرافی آنجلینا جولی

آنجلینا جولی ویت از سلبریتی های هالیوود در روز ۴ ژوئن ۱۹۷۵ در لس آنجلس، کالیفرنیا به دنیا آمد. پدر و مادرش، جان ویت و مارچلین برتراند هر دو بازیگر هستند.او خواهر جیمز هیون، بازیگر و همچنین خواهرزاده چیپ تیلور، خواننده، ترانه‌سرا است.

آنجلینا از طرف پدر، از نژاد آلمانی و اسلواکی است، در حالی که از طرف مادرش، او در اصل نژاد فرانسوی کانادایی، هلندی و آلمانی دارد. او دریافت‌ کننده افتخارات بسیاری از جمله یک جایزه اسکار و سه جایزه گلدن گلوب بوده‌ است. جولی چندین‌بار پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود نامیده شده‌است.

آنجلینا پس از طلاق پدر و مادرش در سال ۱۹۷۶ او و برادرش با مادرشان زندگی می‌کردند. مادرش هدف‌های بازیگری خود را رها کرده بود تا روی بزرگ کردن فرزندانش تمرکز کند. او در هفت سالگی نقش کمی در نگاهی به بیرون به نویسندگی پدرش داشت. آنجلینا تصمیم گرفته بود که می‌خواهد بازیگری کند و در موسسه تئاتر لی استراسبرگ ثبت نام کرد. او در آنجا به مدت دو سال آموزش دید و در چندین اجرای بر روی صحنه حضور یافت.

آنجلینا بارها توسط رسانه‌ها به عنوان زیباترین و جذاب‌ ترین زن انتخاب شده‌است. از جمله اسکوایر که در سال ۲۰۰۴ او را سکسی‌ ترین زن و پیپل در سال ۲۰۰۶ او را زیباترین زن معرفی کرد. در تاریخ ۲ دسامبر ۲۰۱۰، سایت سرگرمی و طنزپرداز spoof در خبری طنز آمیز اعلام کرد که مطابق اسناد افشا شده توسط ویکی لیکس آنجلینا جولی جاسوس سازمان سیا بوده‌ است. با وجود تأکید سایت spoof در مورد طنز بودن خبر خود، رسانه‌ های فارسی‌ زبان این خبر را به عنوان یک خبر جدی منتشر کردند.

آنجلینا جولی کیست؟ او یکی از زیبا ترین بازیگران دنیا می باشد و به انتخاب لیست جهانی CB150 به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان ثبت شده‌ است. Angelina Jolie یکی از سرشناس ترین بازیگران زن در هالیوود محسوب می شود که به واسطه استعداد درخشان و نقش های متفاوت خود در سال های فعالیت خود بسیار خوش درخشیده است. زندگی آنجلینا جولی در دوران نوجوانی و جوانی پر تنش بود. جولی در نوجوانی به سختی می‌ توانست از نظر عاطفی با دیگران ارتباط برقرار کند و در نتیجه، خودش را آزار می‌ داد. وی در سن ۲۰ سالگی تقریباً از هر نوع مواد مخدر به خصوص هروئین استفاده کرده بود.

اینستاگرام آنجلینا جولی

اینستاگرام آنجلینا جولی

اینستاگرام یکی از برنامه‌ هایی است که هنرمندان و سلبریتی های معروف زیادی در آن فعالیت می ‌کنند و توانسته اند با فعالیت در این برنامه فالوور زیادی را جذب نمایند برسند. برخی از افراد تنها در اینستاگرام فعالیت می‌ کنند و از این طریق به معروفیت رسیده‌ اند؛ اما بسیاری از افراد دیگر هم هستند که در عرصه‌ های مختلف فعالیت می‌ کنند که در این راستا می‌ توانیم به این سلبریتی معروف اشاره کنیم.

آنجلینا جولی از هنرمندانی است که در شبکه های اجتماعی زیاد فعال نیست او یک پیج در اینستاگرام دارد که توسط خودش اراده نمی شود. شما می ‌توانید پیج اینستاگرام آنجلینا جولی معروف را با وارد کرده نامش در قسمت جست و جوی اینستاگرامتان پیدا کنید البته فن پیج های زیادی برای این بازیگر ساخته شده است؛ اما شما از تعداد فالوورهایی که هر پیج دارد می توانید پیج اصلی اینستاگرام او را پیدا کنید و اگر مایل بودید وی را فالوور کنید تا جزو فالوورهای او شوید پیج اینستاگرام این بازیگر معروف حدود 1.6 میلیون فالوور دارد.

او در پیج اینستاگرامش حدود 945 پست تا کنون منتشر کرده است وی تبلیغات زیادی هم در پیج اینستاگرامش منتشر می‌ کند. همین امر سبب می ‌شود تا او درآمد هنگفتی از طریق اینستاگرام به دست بیاورد. شما می‌ توانید عکس ‌های زیادی از این بازیگر را در پیج اصلی اینستاگرامش ببینید. البته پیج اینستا این بازیگر معروف تیک آبی خورده است تیک آبی به این منظور است که یعنی پیج اینستاگرام او فالوور های زیادی دارد و فعالیت زیادی در اینستا دارد. چند سال قبل جولی با انتشار پستی که حاوی داستانی در مورد داعش بود در صفحات مجازی خود جنجال زیادی ایجاد کرد این پست در واقع نوعی حمایت از مسلمانان بود.

5 فیلم مطرح آنجلینا جولی

5 فیلم مطرح آنجلینا جولی

آنجلینا یکی از بهترین بازیگران هالیوود است که تا کنون فیلم های زیادی بازی کرده است او توانسته جوایز زیادی را به دست آورد؛ در این قسمت از مقاله برای شما چند تا از بهترین فیلم های این هنرمند جذاب و زیبا را نام می بریم و توضیحاتی در مورد فیلم برای شما بیان می کنیم.

سرقت در 60 ثانیه

اثر دامینیک سینا یکی از بهترین فیلم های آنجلینا جولی محسوب می‌شود که توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد. این فیلم موفق به جلب نظر مثبت منتقدین نشد؛ اما توانست با داستان جذابش مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌ های سینما جذب کند. در این فیلم بازیگرانی همچون نیکلاس کیج، آنجلینا جولی، رابرت دووال، جوانی ریبیسی و دلروی لیندو به ایفای نقش پرداختند. فیلم سرقت در 60 ثانیه با بودجه 90 میلیون دلاری تولید شد و حدود 237 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

خلاصه این فیلم این است یک دزد ماهر اتومبیل به نام رندال و معروف به ممفیس قادر است طی حداکثر 60 ثانیه هر اتومبیلی با هر سیستم امنیتی را سرقت کند. او طی سالیان طولانی از همین راه زندگی را سپری کرده و خرج خود را با اتومبیل دزدی در می‌ آورد؛ اما اکنون به نوعی پوچی رسیده است. او تصمیم گرفته تا در زندگی خود تجدید نظر کند اما درگیر شدن برادر کوچک او در یک ماجرای خطرناک باعث می‌ شود تا یک خلافکار قدرتمند انگلیسی شرط ناممکنی را برای ممفیس بگذارد. او باید طی یک شب 50 اتومبیل را سرقت کند وگرنه برادرش را خواهند کشت.

مالفیسنت

این فیلم هم جزو بهترین فیلم های آنجلینا جولی محسوب می‌شود که توسط رابرت اشترمبرگ کارگردانی شد. این فیلم به‌ هیچ عنوان نتوانست تحسین منتقدان را به‌ همراه داشته باشد. ولی موفق شد با جلب نظر مخاطبان به موفقیت‌ های تجاری گسترده‌ای دست پیدا کند. آنجلینا جولی، شارلتو کوپلی، ال فانینگ، ایملدا استنتون و جونو تیمپل از جمله مهم‌ ترین بازیگرانی هستند که در فیلم مالفیسنت به ایفای نقش پرداختند. این فیلم با بودجه عظیم 260 میلیون دلاری تولید شد و حدود 758 میلیون دلار در باکس‌ آفیس فروش کرد.

خلاصه داستان فیلم مالفیسنت بدین شرح است شیطان یا مالفیسنت دختری است که در یک خلنگ زار گسترده و زیبا به همراه پری‌ ها و موجوداتی عجیب زندگی می‌کند. خلنگ‌ زاری که در مجاورت قلمرو انسان‌ ها است. وی دارای قلبی پاک و مهربان است. روزی نگهبان‌ های خلنگ‌زار به او خبر می‌ دهند که دزدی کوچک جواهری را از دریاچه دزدیده و آن را پس نمی‌ دهد.

مالیفیسنت پیش دزد یا همان استفن می‌ رود و با زبانی نرم او را رام کرده و با او دوست می‌ شود و به دوستی او هم اطمینان پیدا می‌کند. زیرا زمانی که استفن با مالیفیسنت دست می‌ دهد و به علت حساسیت مالیفیسنت به فلز دست مالیفیسنت می‌سوزد. استفن بسیار ناراحت شده و بلافاصله، با اینکه کودک فقیری هم بود، تنها جواهرش یعنی انگشتر خویش را به آب دریاچه می‌ اندازد. برای دیدن این فیلم با وارد کردن نام فیلم در گوگل می توانید این فیلم زیبا را دانلود کنید.

بچه جایگزین

اثر کلینت ایستوود یکی دیگر از بهترین فیلم های آنجلینا جولی محسوب می‌شود که مورد استقبال قرار گرفت. این فیلم در جلب نظر مثبت منتقدان موفق عمل کرد. بسیاری از منتقدان بازی آنجلینا جولی را در این اثر قدرتمند توصیف کردند.

فیلم بچه جایگزین مورد استقبال مخاطبین نیز قرار گرفت و فروش خوبی را در گیشه تجربه کرد. این فیلم در مراسم اسکار سال 2009 تنها در بخش بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی آنجلینا جولی نامزد دریافت جایزه شده بود که موفق به کسب آن نشد. علاوه‌ بر آنجلینا جولی، بازیگرانی همچون جان مالکوویچ، جفری داناوان، ایمی رایان و جن لیلی نیز در فیلم بچه جایگزین به ایفای نقش پرداختند. این فیلم با بودجه 55 میلیون دلاری تولید شد و حدود 113 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

آقا و خانم اسمیت

جزو محبوب‌ ترین فیلم‌ های آنجلینا جولی به‌ حساب می‌ آید که توسط سیمون کینبرگ کارگردانی شد. این فیلم نقدهای مختلفی از سوی منتقدان دریافت کرد. اما توانست فروش فوق‌ العاده‌ای در باکس‌ آفیس داشته باشد و مورد تحسین مخاطبان قرار بگیرد.

برد پیت، آنجلینا جولی، وینس وان، آدام برودی، پری ریوز، کری واشینگتن و جنیفر موریسون ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. فیلم آقا و خانم اسمیت با بودجه 110 میلیون دلاری تولید شد و حدود 487 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.

دختر از هم‌ گسیخته

فیلمی آمریکایی محصول سال ۱۹۹۹ به کارگردانی جیمز منگولد و با بازیگری وینونا رایدر، آنجلینا جولی، بریتانی مورفی و جرد لتو می‌باشد. آنجلینا جولی برای بازی در این فیلم اولین و تنها اسکارش را در رشته بهترین بازیگری نقش مکمل در سال ۲۰۰۰ بدست آورد. آنجلینا در این فیلم در نقش لیزا رو بوده و نقش یک بیمار روانی را بازی کرده، دختری که توانایی تشخیص تفاوت‌ های بین خود خیالی و واقعی‌ اش را ندارد. او در این درام فوق‌ العاده با ویونا رایدر همبازی شده بود.

سریال هایی که آنجلینا جولی در آن ها بازی کرده است؟

آنجلینا جولی یکی از معروف ترین و تاثیرگذار ترین زنان صنعت فیلم و سینما بوده است. این بازیگر توانست است در سطح جهانی، فعالیت کند. او به عنوان یک چهره در میان عموم، یکی از قدرتمند ترین افراد محسوب می شود. همچنین بسیاری از رسانه ها از او به عنوان زیباترین زن جهان یاد کرده اند و می کنند.

او در تعداد قابل توجهی از فیلم های سینمایی حضور داشته و نقش ایفا کرده است. اما همان طور که مشخص می باشد، حضور چندانی در سریال نداشته است. در ادامه به معرفی برخی از بهترین فیلم های او می پردازیم.

گناه اصلی

اولین و بهترین اثر آنجلینا جولی، گناه اصلی نام دارد. این اثر یکی از بهترین نقش آفرینی های او را در خود جای می دهد. داستان رمزآلود و در عین حال عاشقانه آن می تواند برای هر بیننده ای جذاب باشد. این فیلم با حضور آنتونیو باندراس در کنار جولی، تیم بازیگری بسیار خوبی تشکیل داده است.

فیلم گناه اصلی در سال ۲۰۰۱ میلادی به تهیه کنندگی دنیس دی نووی تولید و اکران شد.

بیوولف

فیلم بیوولف، یکی از منحصر به فرد ترین فیلم های این سلبریتی به شمار می رود. علاوه بر حضور آنجلینا جولی، بازیگران سرشناس دیگری از جمله آنتونی هاپکینز و جان مالکوویچ در آن حضور دارند. این فیلم در سبک پویانمایی کامپیوتری ساخته و داستان حماسی بیوولف را به تصویر می کشد.

حاشیه های آنجلینا جولی

حاشیه های آنجلینا جولی

آنجلینا جولی کراش های سلبریتی همیشه از داستان سازی و حاشیه آفرینی استقبال کرده است و فرزندانش تنها چیزهایی بوده اند که سعی کرده زندگی آن ها را از چشم و تعقیب رسانه ها دور نگه دارد. از زمان جدا شدن او و همسرش، برد پیت، صحبت های زیادی در مورد علت اختلاف این دو عاشق و دلداده سابق شده است. از شایعاتی در مورد خیانت و ضرب و شتم گرفته تا حتی بی احساس بودن آنجلینا است.

یکی دیگر از حواشی جدید آنجلینا که این خبر در خیلی از شبکه ها و رسانه های خبری گسترش پیدا کرده این است که آنجلینا جولی در حال آماده شدن برای ازدواج با یک تاجر و خیرخواه 40 ساله انگلیسی که هنوز نام وی آشکار نشده است. جالب است بدانید این مراسم در یکی از پناهگاه های پناهجویان دولت کامبوج انجام خواهد شد. درخواست ازدواج از وی این بیزینس من چندی پیش به آنجلینا رسیده، اما وی در این باره به صورت رسمی چیزی اعلام نکرده است. ای موارد باعث شد که ما او را در لیست پرحاشیه ترین بازیگران هالیوود قرار بدهیم.

همسر آنجلینا جولی کیست؟

همسر اول آنجلینا جولی جانی لی میلر است که در سال ۱۹۹۶ با او ازدواج کرد و در سال ۱۹۹۹ از وی جدا شد. همسر دوم او بیلی باب تورنتون است که در ماه می ۲۰۰۰ با هم ازدواج کردند. ولی سرانجام پس از ۳ سال ازدواجشان به جدایی انجامید.

جولی پس از بازی در فیلم آقا و خانم اسمیت، او و برد پیت وارد یک دوستی عاشقانه و سرانجام در سال ۲۰۰۶ صاحب دختری به نام شیلو شدند که به خاطر باورهایشان در مورد پایان دادن به فقر و بدبختی مردم آفریقا تصمیم به تولد بچه‌ شان در کشور فقیر و آفریقایی نامیبیا گرفتند.

آنجلینا به همراه برد پیت افزون بر سه فرزند بیولوژیکی خود، سرپرستی مدوکس پسر بچه یتیم اهل کامبوج، پکس کودک ویتنامی و یک دختر یتیم اهل اتیوپی به نام زهرا را بر عهده دارند. برد پیت در ۲۶ ژانویه ۲۰۱۲ رسماً اعلام کرد که او و آنجلینا تصمیم به ازدواج دارند. آن ها بعد از چند سال زندگی مشترک به اختلاف شدید خوردند؛ آنجلینا جولی در سال ۲۰۱۶ برای جدا شدن از برد پیت دادخواست داد که این کار دنیا هالیوود را در بهت و ناباوری فرو برد.

او دلیل کارش را اعتیاد پیت به الکل و مخدر اعلام کرد و در دادخواست خود و تنها خواسته‌ اش واگذاری سرپرستی ۶ فرزندش بود. در ماه مه ۲۰۲۱، پس از یک نبرد طولانی مدت بین آنجلینا جولی و پیت دربارهٔ گرفتن حضانت فرزندانشان در دادگاه، به پیت حق حضانت مشترک فرزندانش با آنجلینا جولی اعطا شد.

اسم بچه های آنجلینا جولی چیست؟

اسم بچه های آنجلینا جولی چیست؟

آنجلینا جولی تلاش می کند تا از بچه هایش در برابر اتفاقات دنیا، محافظت کند. به طوریکه فرزندانش به جای درس خواندن در مدرسه، در خانه درس می خوانند. همچنین هیچ کدام به صورت روزمره و همیشگی در شبکه های اجتماعی حضور ندارند.

این پنهان کاری ها و رفتار های محتاطانه، باعث شده است تا طرفداران بیشتر در مورد فرزندان این سلبریتی، کنجکاو شوند.

مدوکس جولی-پیت

آنجلینا جولی اولین فرزند خود را در سال ۲۰۰۲ میلادی، به سرپرستی گرفت. اولین فرزند او، پسری ۷ ماهه از کامبوج و با نام راث ویبول است. اما پس از گرفتن سرپرستی او توسط آنجلینا جولی، با نام مدوکس شناخته می شد. جولی که در آن زمان هنوز همسر بیلی تورنتون محسوب می شد، نام این کودک را مدوکس چیوان تورنتون گذاشت.

اما چهار سال بعد، برد پیت سرپرستی او را برعهده گرفت و نام خانوادگی او را به جولی-پیت تغییر داد. مدوکس حالا حدود ۲۰ سال سن دارد و در دانشگاه یونسی کره جنوبی مشغول تحصیل است.

پاکس جولی-پیت

آنجلیا جولی، پاکس ۳ ساله را در سال ۲۰۰۷ به سرپرستی گرفت. او پاکس را از پرورشگاهی در ویتنام به فرزندخواندگی خود پذیرفت. سپس در سال ۲۰۰۸، برد پیت هم سرپرستی پاکس را برعهده گرفت. معنی اسم پکس به لاتین و ویتنامی، آسمان صلح آمیز است. او تولد ۷ سالگی خود را در بالنی تفریحی در پاریس جشن گرفت.

در همان سال، آنجلینا جولی پکس را به ویتنام برد تا او را با کشور و فرهنگش بیشتر آشنا کند. او اکنون ۱۸ ساله می باشد و گفته می شود که به عکاسی علاقه دارد. همچنین او نقش کوچکی را در فیلم محبوب مالیفیسنت ایفا کرده است.

زهارا مارلی

در سال ۲۰۰۵ بود که آنجلینا جولی به کشور اتیوپی سفر کرد. در این سفر، سرپرستی زهارا را از پرورشگاهی در این کشور برعهده گرفت. جولی درست یک روز پس از روز استقلال، این تصمیم را عملی کرد. زهارا در آن زمان تنها ۶ ماهه بود. سپس در سال ۲۰۰۶، این دختر تحت سرپرستی برد پیت هم قرار گرفت.

زهارا در فیلم پاندای کونگ فو کار ۳، به جای یکی از شخصیت های این انیمیشن محبوب حرف زده است. او همچنین نقش کوتاهی را در فیلم مالیفیسنت اجرا کرده است. در سال ۲۰۱۱ آنجلینا جولی بنیادی به نام دخترش در اتیوپی تاسیس کرد. او با تاسیس این بنیاد تلاش های خود را برای مبارزه با بیماری ایدز و سل آغاز کرد.

شایلو نوول

آنجلینا جولی و برد پیت برای به دنیا آوردن اولین فرزند خونی خود، به کشور نامیبیا سفر کردند. در ماه می سال ۲۰۰۶ آنجلینا جولی، اولین فرزند خود را با نام شایلو نوول به دنیا آورد. گفته می شود مجله مردم چاپ آمریکا، برای انتشار عکس این نوزاد در کنار پدر و مادرش ۴ میلیون دلار پرداخت کرده است.

شایلو اکنون حدود ۱۷ سال دارد. گرچه جنسیت او در هنگام تولد دختر تشخیص داده شد، اما او این گونه فکر نمی کرد. او در سال ۲۰۱۴ به پدر و مادر خود اعلام کرد که ترجیح می دهد او را جان صدا کنند. شایلو سال ها است که کت و شلوار و لباس هایی پسرانه به تن می کند.

همچنین جولی در مصاحبه ای که در سال ۲۰۱۰ انجام داد که اعلام کرد به انتخاب های شایلو در مورد لباسش احترام می گذارد.

ناکس لیون و ویوین مارچلین

جولی و برد پیت، در سال ۲۰۰۸ صاحب دوقلو شدند. آنجالینا جولی در بیمارستانی در فرانسه، یک دختر و یک پسر دوقلو به نام های ویوین و ناکس به دنیا آورد. این دوقلوها اکنون حدود ۱۴ سال دارند و همانند خواهر و برادر هایشان، تجربه هایی در زمینه بازیگری داشته اند.

به گفته جولی مادر دوقلو ها، خواهر و برادری هستند که کاملا از نظر روحیات با یکدیگر متفاوت هستند. ویوین، دختر جولی نقش پر رنگی را در کنار مادرش در فیلم مالیفیسنت برعهده داشت. همچنین او یکی از صدا پیشه های انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۳ می باشد.

خصوصیات ظاهری و اخلاقی آنجلینا جولی

خصوصیات ظاهری و اخلاقی آنجلینا جولی

آنجلینا جولی یکی از بازیگران و ستارگان هالیوود است که زیبایی منحصر به فرد او زبانزد کل دنیا است. او چندین سال توانسته جایزه بهترین و زیباترین بازیگر زن جهان را کسب کند. او یکی از بازیگرانی می باشد. او در سال 2015 از طرف یک مجله بین المللی عنوان سکسی ترین زن دنیا را گرفت. از خصوصیات ظاهری او می توانیم به خوش تیپ بودن و خوش لباس بودن او اشاره کنیم که همیشه لباس های آراسته و ساده به تن می‌ کند و سعی دارد بیشتر لباس های رسمی بپوشد و کمتر از لباس های اسپرت استفاده می کند.

از خصوصیات اخلاقی آنجلینا جولی می‌ توانیم به صبور بودن و مهربان بودن او اشاره کنیم که مهربانی او زبانزد همه است و همه از او صحبت می کنند. او به اشخاص زیادی کمک کرده است و همواره حامی افراد فقیر است او هیچ گاه خودش را از کمک های بشر دوستانه عقب نمی‌ اندازد و همواره در حال دلجویی کردن و کمک رساندن به مردم دنیا است.

آنجلینا جولی بعد از عمل سرطان

آنجلینا جولی در سال ۲۰۱۳ اعلام کرد که به دلیل دارا بودن یک ژن معیوب، احتمال ابتلای او به سرطان پستان ۸۷ درصد و ابتلا به سرطان تخمدان ۵۰ درصد می باشد، به این خاطر دست به عمل جراحی ماستکتومی پستان‌ برداری زد و سینه هایش را برداشت. جراحی ‌ها و مراحل درمانی او یک سال تمام به طول انجامید. با توجه به این عمل ‌ها احتمال سرطان پستان در او به زیر ۵ درصد رسیده ‌است.

آیا سرطان آنجلینا جولی درمان شده است؟

آیا سرطان آنجلینا جولی درمان شده است؟

آنجلینا درباره مادر خود می گوید: مادرم از بیماری سرطان در ۵۶ سالگی مرد. البته او آنقدر فرصت داشت تا اولین نوه خود را ببیند و او را در آغوش بگیرد. اما بقیه فرزندان من این شانس را نداشتند تا او را ببینند و بدانند که تا چه حد دوست داشتنی و جذاب بود. جولی می گوید که اغلب اوقات درباره مادرش با فرزندان خود صحبت می کند.

سپس تلاش می کند تا به فرزندانش درباره بیماری مادرش توضیح دهد. فرزندان او راجع به اینکه ممکن است چنین اتفاقی برای او هم بیافتد، می پرسند. آنجلینا در این مواقع می گوید که جای هیچ نگرانی نیست. آنجلینا جولی اعلام کرد که برای پیشگیری از ابتلا به بیماری سرطان، ناچار شده است تا هر دو پستان خود را به تیغ جراحی بسپارد.

به گفته دکتر او، خطر ابتلای آنجلینا جولی به سرطان پستان به میزان ۸۷ درصد و سرطان تخمدان ۵۰ درصد بوده است. این اقدام با تحسین بسیاری از کنشگران سلامت و بهداشت رو به رو شد. او در بخشی از یادداشت خود نوشته است که حالا می توانم به فرزندانم بگویم که لازم نیست برای از دست دادن من بترسند. در نهایت سرطان او به صورت کامل از بین رفت.

آنجلینا جولی متولد چه ماهی است؟

آنجلینا جولی در سال ۱۹۷۵ به دنیا آمده است و تولد او به ۴ ژوئن باز می‌ گردد و اصالتاً این بازیگر آمریکایی می باشد و توانسته جوایز ارزنده ای را از طریق بازیگری نیز به دست بیاورد. آنجلینا جولی تصاویر جنجالی زیادی دارد که می توانید این تصاویر را در یوتیوب ببینید.

آنجلینا جولی قبل از عمل زیبایی

او از جمله بازیگرانی است که عمل های زیادی بر روی صورتش انجام داده است؛ اما هیچ گونه عملی بر روی بدنش انجام نداده است و فقط دست به عمل های زیبایی صورت زده است. او قبل از عمل چهره ای بسیار زیبا داشت اما توانست با عمل های زیبایی جذابیتش را چند برابر کند. آنجلینا جولی کودکی بسیار زیبایی داشت و به همین خاطر هم توجه خیلی از کارگردان ها را به خود جلب کرده بود. آنجلینا جولی قد وزن بسیار ایده آلی دارد.

آنجلینا جولی احمدی نژاد

آنجلینا جولی و احمدی نژاد

مدتی قبل در رابطه با آنجلینا جولی و احمدی‌ نژاد حواشی زیادی ایجاد شده بود. گفته شده بود که احمدی‌ نژاد از این بازیگر خوشش آمده است؛ اما همه این خبرها یک شیطنت رسانه ایی بوده و تمامی این اخبار شایعه ایی بیش نبوده است و احمدی‌ نژاد با این بازیگر توانمند هیچ رابطه ای ندارد.

آنجلینا جولی و اصغر فرهادی

اصغر فرهادی یکی از کارگردانان و تهیه کنندگان بسیار توانمند در صنعت سینمای ایران و جهان می باشد که اکثر فیلم‌ های او جوایز ارزنده ای را دریافت کرده است. مدتی قبل حواشی و خبرهایی مبنی بر همکاری این دو نفر بوده است و گفته بودند که اصغر فرهادی مایل است که آنجلینا جولی در یکی از فیلم های او بازی کند و با نقش آفرینی اش بتواند فیلم او را به اوج محبوبیت برساند اما کمی بعد این حواشی تکذیب شد و این دو اعلام کردند که ما هیچ گونه رابطه ای با یکدیگر نداریم.

دانلود فیلم های آنجلینا جولی بدون سانسور دوبله فارسی

برای دانلود فیلم های آنجلینا جولی می توانید نام فیلم ها را در گوگل سرچ کنید و این فیلم ها را تماشا کنید. فیلم های بدون سانسور را هم می توانید در یوتیوب مشاهده کنید. عکس عروسی آنجلینا جولی و براد پیت را می توانید در اینستاگرام و همچنین خیلی از سایت های معتبر در گوگل مشاهده کنید. فیلم های آنجلینا جولی بدون سانسور دوبله فارسی را هم می توانید در آپارات مشاهده کنید. دانلود فیلم گناه اصلی آنجلینا جولی بدون سانسور و با دوبله فارسی هم می توانید به سرچ در گوگل آن را مشاهده کنید.

بیماری آنجلینا جولی

او در سال ۲۰۱۳ به طرفدارانش اعلام کرد که سرطان پستان دارد و در کنار سرطان پستان به سرطان تخمدان نیز مبتلا شده است اما او تمامی دوره‌های درمانش را طی کرده است و در حال حاضر حالش رو به بهبود می باشد؛ اما او حدود سه سال پیش دوباره اعلام کرد که به فلج بل مبتلا می باشد و این بیماری ها کمی او را آشفته کرده است. او برای سرطانش مجبور شد رژیم بگیرد و رژیم ۶۰۰ کالری آنجلینا جولی باعث شد که کمی لاغر شود. عکس آنجلینا جولی قبل از عمل زیبای را می توانید در سایت هایی که در مورد او مقاله ایی نوشته اند را ببینید.

درآمد angelina jolie

درآمد angelina jolie

آنجلینا جولی یکی از بازیگرانی می باشد که از درآمد زیادی برخوردار است و توانست چندین سال در هالیوود ثروتمندترین و پردرآمدترین بازیگر زن شناخته شود؛ از این طریق بتواند کمک های بشر دوستانه زیادی را انجام دهد و به سازمان‌ های خیریه کمک کند.

کمک های مالی angelina jolie

آنجلینا جولی از بازیگرانی می باشد که کمک‌ های مالی زیادی به دیگران می کند و سرپرستی کودکان زیادی را به او عهده دارد زمانی که با برد پیت ازدواج کرده بود ۳ کودک را به فرزندی قبول کرده بود و تا کنون نیز در کنار آنان زندگی می‌ کند. علاوه بر این کارها به بی سرپرستان آفریقایی نیز کمک های ویژه ای می کند و توانست جوایز ارزنده ای نیز بابت این کمک‌ های مالی به دست بیاورد و او را یکی از زنان خیر در دنیا بشناسند.

کار های خیر angelina jolie

کارهای خیر angelina jolie

angelina jolie توانسته با کارهای خیر که در کل کشور های دنیا انجام می دهد و لقب بانوی نیکوکار هالیوود متعلق به کسی نیست جز آنجلینا جولی سال‌ ها است که آوازه فعالیت‌ های بشر دوستانه و اجتماعی این ستاره هالیوود شهره جهانیان است.

حقایقی درباره آنجلینا جولی

حقایقی درباره آنجلینا جولی

در ادامه حقایقی که کم تر کسی از آنجلینا جولی می داند را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

  • اصل و نسب آنجلینا ترکیبی از ۵ تبار غیر آمریکایی و یک تبار آمریکایی می باشد. تبار آمریکایی او به بومیان شمال آمریکا، ایروکواها بر می گردد. همچنین او از تبارهای فرانسوی، آلمانی، اسلواکیایی، هلندی و کانادایی است.
  • مادر او برای جلوگیری از حضور دخترش در پارتی های خارج از خانه و گرایش به مواد، کار عجیبی انجام داد. او به آنجلینا اجازه داد تا در ۱۴ سالگی با دوست پسرش در اتاقش زندگی کند.
  • او یک خالکوبی میان تیغه های شانه اش دارد که می گوید حقوقت را بدان، گفته می شود این خالکوبی عنوان یکی از ترانه‌ های گروه محبوبش، کلش است.
  • اولین خالکوبی او روی بازوی چپش می باشد که در حضور مادرش انجام شد. جمله خالکوبی شده، دعایی برای وحشی های دل که گرفتار قفسند، است. این جمله از سخنان تنسی ویلیامز الهام گرفته شده است.

نظر آنجلینا جولی در مورد ایران

آنجلینا جولی یکی از چهره های سرشناس جهان به شمار می رود. او به سفر کردن علاقه دارد. از این رو به کشور های بسیاری سفر می کند و درباره فرهنگ آن ها کنجکاو است. تا کنون به کشور های بسیاری سفر کرده است که می توان به ویتنام، اتیوپی، کامبوج و… اشاره کرد.

اما او هیچ وقت به ایران سفر نکرده است. در یکی از مصاحبه هایش می گوید که دوست دارد روزی به ایران سفر کند. همچنین از علاقه اش برای فهمیدن درباره فرهنگ ایرانی می گوید.

آنجلینا جولی چه جوایزی دریافت کرده است؟

آنجلینا جولی چه جوایزی دریافت کرده است؟

از آنجایی که این سلبریتی یکی از بهترین بازیگران دنیا است، جوایز مختلفی را هم برنده شده است. از جوایز او می توان به اسکار بهترین بازیگر زن مکمل در فیلم های دختر، از هم گسیخته اشاره کرد. همچنین جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن نقش مکمل را هم برای این فیلم ها دریافت کرد.

در ادامه جایزه سینمایی ام تی وی برای بهترین مبارزه در فیلم آقا و خانم اسمیت به او تعلق گرفت. دیگر جوایز شامل جایزه ساترن بهترین بازیگر نقش اول زن، جایزه مجله گلامور برای بهترین الهام و جایزه برگزیده نوجوانان برای فیلم برگزیده می شود.

سوالات متداول

  1. عکس های بیماری آنجلینا جولی در کجا می توان دید؟

    عکس های این بازیگر جذاب را می توانید در گوگل و همین طور اپلیکیشن های اجتماعی مختلف مشاهده کنید.

  2. آنجلینا جولی کیست؟

    او بازیگر، فیلم‌ساز و بشر دوست آمریکایی است.

  3. آنجلینا جولی توانست در کدام فیلم جایزه اسکار را دریافت کند؟

    فیلم دختر از هم‌ گسیخته او جایزه اسکار گرفت.

  4. آنجلینا جولی متولد کدام ماه و سال است؟

    او متولد ۴ ژوئن ۱۹۷۵ است.

دیدگاهتان را بنویسید