بیوگرافی علی اوج (علی ناصری) برادر رضا پیشرو و عکس های جدید او

در این مقاله قصد داریم تا در ارتباط با یکی از آرتیست های زیرزمینی ایران که در بین اکثر علاقه مندان به رپ و هیپ هاپ ایرانی معروف و مشهور می باشد صحبت کنیم و به بیوگرافی او به طور کامل بپردازیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

بیوگرافی علی اوج خواننده

بیوگرافی علی اوج رپر قوی و تکنیکی

قطعاً تاکنون تمامی علاقمندان به رپ و هیپ هاپ در کشورمان و همینطور مخاطبان این سبک از موسیقی در ایران اسم علی اوج را شنیده اند که یکی از آرتیست های این عرصه بوده و به عنوان یک رپر با استعداد توانسته تا تعداد زیادی هوادار و همین طور مخاطب را به دور خود جمع کند که اغلب هواداران او از طرفداران و دوستداران برادرش یعنی رضا پیشرو می باشند که به عنوان بهترین رپر در موسیقی زیرزمینی ایران شناخته می‌شود.

اما در ارتباط با خود علی اوج باید بگوییم که این آرتیست سرشناس کشورمان تاکنون فعالیت های گسترده ای را در زمینه موسیقی و به خصوص در زمینه رپ فارسی انجام داده است که نتایج این زحمات و فعالیت ها آثاری به شدت جذاب و پرمخاطب می‌باشد که می تواند تا نیازها و انتظارات افراد زیادی را در موسیقی زیرزمینی ایران ارضا کرده و باعث می شود تا آنها به همان موزیک های قوی که به دنبال آن می‌گردند دست پیدا کنند.

علی اوج در واقع بیشتر به خاطر برادرش رضا پیشرو که سالهاست به عنوان یکی از برترین رپر ها و آرتیست های فعال در موسیقی زیرزمینی ایران شناخته می شود به شهرت رسیده است و در واقع یکی از مهمترین دلایل سرشناسی و معروفیت علی اوج وجود رضا پیشرو و حضور در موزیک ها و همینطور موزیک ویدیو های این آرتیست پرکار موسیقی زیرزمینی کشورمان می باشد.

در ارتباط با بیوگرافی علی اوج باید بگویم که او در واقع خوانندگی و هیپ هاپ را به عنوان شغل خود انتخاب کرده و بسیاری از مدت زمان شب و روز خود را برای این هنر وقت گذاشته و سعی می‌کند تا بهترین اشعار ممکن را برای موزیک هایش بنویسد و او هم مانند رضا پیشرو حساسیت شدیدی بر روی موزیک هایی که تولید می‌کند داشته و همیشه سعی دارد که بهترین موزیک را ساخت و منتشر کند و این موضوع سبب شده تا همکاری های زیادی با رپر های مختلف داشته باشد که از مهم ترین آن ها می توانیم به رضا پیشرو اشاره کنیم.

اگر بخواهیم در ارتباط با مشخصات شخصی و همینطور هویتی صحبت کنیم باید بگوییم که نام و نام خانوادگی اصلی او علی ناصری آزاد می باشد که برادر رضا ناصری آزاد ملقب به پیشرو و همین‌طور امید ناصری آزاد ملقب به امید قدر بوده که به عنوان فرزند کوچکتر خانواده شناخته می شود و با کمک دو برادر خود توانسته تا به حد بالایی در میزان شهرت و معروفیت دربین آرتیست های موفق رپ و هیپ هاپ در موسیقی زیرزمینی کشورمان دست پیدا کند.

علی ناصری آزاد و یا همان علی اوج همانند رضا پیشرو و دیگر برادرشون یعنی امید قدر متولد شهر تهران بوده و در منطقه تهرانپارس ساکنین می باشد که حتی بعد از مهاجرت و خروج رضا پیشرو از کشورمان ایران همچنان در تهران مانده و مسئول فعالیت های خود در عرصه موسیقی و همینطور رپ فارسی می باشد ته گفته می‌شود علی اوج شغل‌های دیگری نیز دارد که در ادامه در ارتباط با آنها سخن خواهیم گفت و به این موضوعات خواهیم پرداخت.

حضور در گروه هیچکس و پیشرو

علی اوج در واقع در ابتدا به عنوان یکی از اعضای گروه رضا پیشرو و همینطور گروه هیچکس شناخته شده و در موزیک ویدیو ها و فری استایل هایی که آنها منتشر می کردند حضور داشت. با توجه به علاقه بسیار زیادی که به موسیقی هیپ هاپ داشت سرانجام تصمیم گرفت و خودش نیز فعالیت در این زمینه آغاز کند. او به عنوان یک رپر به فعالیت پرداخت که این حرکت او آنقدر قابل توجه و جالب بود که در حال حاضر او به عنوان یکی از رپرهای شناخته شده و پرطرفدار رپ فارسی شناخته می شود.

علی ناصری

شروع فعالیت علی ناصری

در ارتباط با فعالیت های علی ناصری یا همان علی در ایران از سال ۱۳۷۹ فعالیتش را در مربای آغاز نموده و شروع به ضبط کردن آهنگ و همینطور بیت سازی کرد و تا در برهه های زمانی مختلف بیت باکس نیز زده است از این نظر نیز می تواند تا هنر نمایی کند و در همان سال ۱۳۷۹ اولین آهنگ خودش را با اسم لاشخور نباش منتشر کرد و به همین علت به عنوان یکی از قدیمی ترین و ابتدایی ترین رپر های زیرزمینی ایران شناخته می شود.

آیا علی اوج ازدواج کرده است؟

در مورد ازدواج این خواننده جوان باید گفت که با توجه به شواهد موجود، او مجرد است و تا به حال هم ازدواج نکرده است. شایعاتی وجود دارد که علی اوج با دختری به نام آوا که زمانی قبل تر دوست دختر و طبق برخی گفته ها همسر برادرش یعنی رضا پیشرو بوده است، وارد رابطه شده است. اما هیچ سند و مدرکی برای این گفته ها موجود نیست و هیچ یک از دو برادر هم این رابطه را تایید نکرده است.

دوست دختر علی اوج کیست؟

همان طور که اشاره داشتیم، صحبت های زیادی در ارتباط با رابطه بین علی اوج و آوا همسر سابق برادرش رضا پیشرو در اینترنت دست به دست می شد که در ارتباط با این موضوع باید بگوییم که هیچگونه خبر موثقی از طرف این دو شخصیت موسیقی زیرزمینی ایران در صفحات شان در اینستاگرام منتشر نشده است و آن ها واکنش به این موضوع نشان نداده‌اند. برای اطلاعات بیشتر می توایند به اینستاگرام علی اوج مراجعه کنید.

بیوگرافی علی اوج و همسرش

زندگی نامه علی اوج از آرایشگری تا رپری

علی اوج بعد از یادگیری آرایشگری در منطقه نظام آباد در یکی از مغازه ها به عنوان شاگرد مشغول به کار شده و مدت‌ها در این شغل فعالیت می‌کرد تا اینکه به همراه عمویش برای کار به دبی رفت و در آنجا بود که توانست به کمک رضا پیشرو وارد عرصه رپ شده و خوانندگی خود را در موسیقی زیرزمینی ایران آغاز کند و به این موضوع نیز باید اشاره کنیم که مشوق اصلی او در ارتباط با خوانندگی برادرش رضا پیشرو بود چرا که قبل از این که علی اوج اقدامی برای خوانندگی بکند برادرش رضا با بزرگان رپ فارسی مانند هیچکس همکاری‌های بسیار زیادی را داشته است.

زندگی رضا پیشرو بر زندگی علی اوج بسیار تأثیر گذار بود چرا که همان طور که گفتیم در واقع رضا پیشرو به عنوان الگو و سرمشق زندگی علی اوج در ذهن او انتخاب شده بود و علی سعی می‌ کرد تا دقیقاً کار هایی را بکند که برادرش رضا پیشرو انجام داده بود به همین علت زمانی که شهرت و همینطور محبوبیت رضا پیشرو را در بین علاقه‌مندان به موسیقی رپ و هیپ هاپ که در آن زمان یک چیز جدید و کاملا تازه به حساب می آمد می دید او نیز تصمیم گرفت تا به عنوان خواننده در عرصه موسیقی زیرزمینی فعالیت داشته باشد.

تقریباً تمامی نکاتی را که باید در ارتباط با رد کردن و همینطور خوانندگی این سبک از موسیقی یک شخص و یا یک هنرمند بلد باشد توانست تا از برادرش پیش رو آنها را بیاموزد و بعد از مدت طولانی که در کنار رضا پیشرو و به عنوان فن و همینطور پشتیبان او دیده می شد سرانجام توانست به عنوان یک رپر حرفه ای کار خودش را با آهنگ لاشخور نباش شروع کند.

دوست دختر علی اوج

آشنایی با آلبوم های علی اوج

علی ناصری آزاد یکی از رپرهای جوان و با استعدادی است که هر چند بیشترین دلیل معروفیتش حضور در کنار رضا پیشرو بوده است، اما شاید این یکی از دلایلی باشد که او آنطور که باید دیده نشده است.

این خواننده جوان که در مرداد ماه سال 1369 در تهران متولد شده است، در ابتدا با نام هنری علی کینگ کار می کرد. اما بنابر گفته خودش به این دلیل که خواننده رپ فارسی بود تصمیم گرفت نام هنری اش را به یک نام فارسی تغییر دهد و از سال 1379 با نام علی اوج به فعالیتش ادامه داد.

علی اوج تا به حال تک آهنگ ها و آلبوم های زیادی به تنهایی و یا به صورت فیت با دیگر رپرهای ایرانی منتشر کرده است. آلبوم پرواز ، یکی از آلبوم های این خواننده جوان است که در سال 1400 منتشر کرد و یکی از متفاوت ترین و بهترین آلبوم های این خواننده از نظر طرفدارانش است. یکی از آهنگ های این آلبوم جنگ نام دارد که به قول خودش حال و هوای این روزهای جهان است. نام برخی از آلبوم های دیگر این رپر جوان را در ادامه خواهید دید.

  • آلبوم خاکستر روشن
  • آلبوم از کجا شروع کنیم
  • آلبوم برگشتم
  • آلبوم جادو
  • آلبوم معترض
زندگی نامه علی اوج از آرایشگری تا رپری

کنسرت علی اوج

ویدئویی از اجرای علی اوج در کنسرتی در استانبول ترکیه در فضای مجازی و در سایت هایی مثل آپارات موجود است. این ویدئو مربوط به حدود یک سال پیش است که این خواننده جوان به همراه رضا پیشرو روی استیج اجرا داشت. همانطور که گفتیم علی اوج برادر کوچکتر رضا پیشرو رپر شناخته شده نسل یک رپ فارسی است و چند سالی است که ایران را ترک کرده است. او در این مدت کنسرت هایی برای طرفداران خود در برخی شهرهای ترکیه برگزار کرده است و در یکی از آن ها علی اوج هم در کنارش حضور دارد.

پیشرو هم برادر و هم پدر

البته این موضوع را نیز باید متذکر شویم که به گفته خود علی اوج در یکی از مصاحبه هایی که با انجام می شد رضا پیشرو که بهترین فلو رپ فارسی را دارد، به عنوان پدر و همه کارهای علی بوده و علی اوج بارها تاکید کرد که تمام زندگی و شهرت خودش رو مدیون برادرش می باشد او همچنین اضافه کرد که حتی لقب رپی و اسم هنری اش را نیز برادرش رضا برای او انتخاب کرده است.

رابطه علی اوج با برادرانش به چه صورت است؟

این رپر جوان رابطه خانوادگی نزدیکی با رپر شناخته شده ایرانی یعنی رضا پیشرو دارد و برادر کوچکتر او است. برادر دیگر این دو خواننده هم با نام امید قدر در زمینه موسیقی رپ فعالیت می کند.

اگر چه رضا پیشرو مدتی است که ایران را ترک کرده است و در کشور دیگری زندگی می کند، اما دو برادر کوچکتر او یعنی علی اوج و امید قدر همچنان در تهران و در محله تهرانپارس زندگی می کنند.

این خواننده جوان رابطه بسیار خوبی با برادرش به خصوص رضا پیشرو دارد. او در یکی از مصاحبه هایش در مورد رضا پیشرو او را یکی از کسانی معرفی کرد که برای هیپ هاپ فارسی زحمت زیادی کشیده است.

او همچنین در برخی مصاحبه هایش گفته که رضا تنها برادر بزرگتر او نبوده و جای پدر نداشته اش را هم برای او پر کرده است. او زندگی هنری و معروفیت خود را مدیون برادرش است و جالب است بدانید نام هنری این خواننده یعنی اوج را هم برادرش رضا پیشرو برای او انتخاب کرده است. 

آهنگ های علی اوج

آهنگ های علی اوج

در ارتباط با آهنگهای علی اوج باید بگویم که تقریباً ۹۰ درصد آهنگ های او درون مایه ای گنگ داشته و همینطور به‌عنوان دیس و دیس بک به رپرها و سایر آرتیست های رپ فارسی که با او در تضاد و کل کل بودند نوشته شده است و اغلب این دیس و دیس بازی ها در پاسخ به آهنگ ها و موزیک های بوده که از طرف رقیب حریف و همیشگی رضا‌پیشرو یعنی اعضای گروه زد بازی خوانده و منتشر شده است.

سبک علی اوج در ارتباط با موزیک های هیپ هاپی به شدت به سبک رضا پیشرو شبیه می باشد و به گونه ای می توانیم به این موضوع اشاره کنیم که آهنگ های علی اوج به طور کلی الهام گرفته از موزیک ها و همینطور آهنگهای برادرش رضا ناصری می باشد و به دیدگاه تعداد زیادی از هواداران و علاقه مندان به موزیک های رضا در واقع علی اوج مدل ضعیف شده و کوچک شده رضا پیشرو بوده ولی علاقه‌اش به ساختن و خواندن آهنگ های گنگ و دیس و دیس بازی بسیار بیشتر از برادرش رضا می‌ باشد.

علی اوج به عنوان یکی از پرکارترین موزیسین ها و رپر های موسیقی زیرزمینی ایران شناخته می‌شود که تاکنون تعداد زیادی آهنگ را ساخته و منتشر کرده است که بیشترین موزیک ها تکی بوده و در آنها علی اوج با کسی هم کاری نداشته است اما در کنار این موزیک های جذاب او موزیک های جذاب تری را نیز در کارنامه دارد که در آن ها همکاری های زیادی با رپر های سرشناس رپ و هیپ هاپ فارسی از جمله رضا پیشرو داشته است.

علی اوج با چه رپر هایی فیت داده است؟

علی اوج با چه رپر هایی فیت داده است؟

آغاز فعالیت این خواننده جوان با حضور در کنار رضا پیشرو و در گروهی که توسط او رهبری می شد و سپس در کنار سروش هیچکس بود. علی اوج کم کم به دلیل علاقه ای که به خواندن و به خصوص به موسیقی رپ و هیپ هاپ داشت، تصمیم گرفت به صورت حرفه ای و جدی در این زمینه آغاز به کار کند.

او در ابتدا به واسطه برادرش رضا پیشرو و به دلیل همکاری هایی که با او داشت، معروف شد. اما در حال حاضر او به عنوان یکی از خوانندگان شناخته شده رپ فارسی محسوب می شود و طرفداران زیادی هم برای خودش دارد.

فیت علی اوج با رضا پیشرو

این خواننده جوان که با رضا پیشرو رپر شناخته شده ایرانی برادر است، فیت های زیادی با او دارد. اگر از طرفداران رضا پیشرو باشید حتما نام و صدای علی اوج را در برخی آهنگ های رضا پیشرو دیده و شنیده اید. یکی از این فیت ها که حدود یک سال پیش منتشر شد رپ گیم یا بازی رپ نام داشت که در صورت تمایل می توانید این آهنگ را در کانال یوتیوب او گوش کنید.

یکی دیگر از فیت های این دو برادر که پس از انتشار طرفداران زیادی هم پیدا کرد، آهنگ پاشو پاشو نام دارد که بیشتر از یک سال از انتشار آن می گذرد.

فیت علی اوج با بنیجی جی دی و نوتریکا به نام سرسخت

او این آهنگ را حدود چهار ماه پیش در یوتیوب خود منتشر کرد و بیشتر از 2500 تا بازدید برایش داشته است. او در این موزیک از سختی هایی که در این راه یعنی موزیک رپ کشیده است صحبت می کند و از برادرش رضا پیشرو هم نام می برد.

فیت علی اوج با سیناب به نام اسنایپر

این آهنگ که حدود یک سال پیش توسط این خواننده رپر منتشر شد، با یک موزیک ویدئو در کانال یوتیوب او موجود است. این آهنگ با استقبال زیادی از طرف مخاطبان موزیک رپ و این خواننده مواجه شد و نزدیک به 4 هزار بازدید را برای او به همراه داشت.

آهنگ اسنایپر در واقع یک دیس ترک بود که توسط علی اوج و سیناب خطاب به سامان ویلسون یکی از خوانندگان معروف سبک رپ و هیپ هاپ منتشر شد. سامان ویلسون هم در جواب این دیس ترک یک دیس بک منتشر کرد که موجب ایجاد درگیری هایی هم در فضای مجازی بین طرفداران این خواننده و سامان ویلسون شد.

فیت علی اوج با هانیه به نام گنگ ماییم

آهنگ گنگ مائیم، اجرایی مشترک از این رپر جوان با خواننده زن رپر جوان به نام هانیه است. او این موزیک را با یک ویدئو در حدود یک سال پیش منتشر کرده است. این موزیک ویدئو هم در کانال یوتیوب علی اوج بیشتر از 11 هزار بازدید برای این خواننده داشته است.

این دو خواننده آهنگ دیگری به نام ” محور ” هم دارند که یکی از آهنگ های آلبوم خاکستر روشن علی اوج است. برای دیدن موزیک ویدئو این دو آهنگ می توانید به یوتیوب مراجعه کنید.

فیت علی اوج با مرسا به نام تو بمون

یکی از فیت های علی اوج با خواننده زن جوانی به نام مرسا است که آهنگی عاشقانه و رمانتیک است. این آهنگ هم یک موزیک ویدئو دیدنی و عاشقانه دارد که در کانال یوتیوب علی اوج در حدود 6 هزار بازدید داشته است. سایر آهنگ های این خواننده زن جوان را می توانید با جستجو کردن نامش در سایت های دانلود موزیک بیابید.

بررسی دیس ترک های علی اوج

بررسی دیس ترک های علی اوج

همانطور که می دانید انتشار آهنگ هایی با نام دیس و دیس بک در بین خوانندگان رپر بسیار معمول است و علی اوج هم مانند سایر رپرهای ایرانی، دیس ترک هایی دارد. بیشتر دیس ترک های این خواننده هم به گروه زدبازی و اعضای این گروه است. در این بخش برخی از دیس ترک های این خواننده محبوب را با هم مرور می کنیم.

دیس علی اوج به زدبازی

گروه زدبازی و رضا پیشرو از سال ها پیش درگیری ها و مشکلاتی با یکدیگر داشتند که اغلب این درگیری ها را در قالب دیس و دیس بک به یکدیگر نشان می دانند. علی اوج هم که در ابتدای کارش با رضا پیشرو همکاری زیادی داشت، دیس های زیادی با اعضای این گروه داشت.

او سال گذشته در سه روز پشت سر هم، سه پست در اینستاگرام خودش منتشر کرد که دیس هایی از طرف او به سه خواننده رپر یعنی سهراب ام جی، ویلسون و علی اردوان بود. او در این دیس ها تیکه های خفنی به این سه نفر انداخته بود و از فری استایل های با حال این خواننده بود.

دیس علی اوج به خلسه

این آهنگ فری استایل علی اوج و دیس بک او به دیس سپهر خلسه به این خواننده است. این ترک را علی اوج در جواب به دیس ترکی که سپهر خلسه به او داده بود، منتشر کرد. او در این دیس بک به سپهر خلسه گفته بود که بهتر است پاپ بخوانی و تیکه های خفنی به او انداخته بود.

او همچنین حدود دو سال پیش یک ترک منتشر کرد که این ترک در واقع دیس علی اوج به لیتو، خلسه و سیجل بود. این دیس ترک را می توانید با یک موزیک ویدئو کارتونی در یوتیوب بیابید و در صورت تمایل گوش کنید.

دیس ترک خانوم جی جی از علی اوج

دیس ترک خانوم جی جی از علی اوج

این دیس ترک یک دیس بک از علی اوج در جواب آهنگ منصفانه از علیرضا جی جی است. در ابتدای این ترک، علی اوج با رضا پیشرو تماس می گیرد و در مورد این موضوع با او صحبت می کند. البته به نظر می رسد این مکالمه تلفنی بین دو برادر ساختگی باشد. در ادامه این مکالمه تلفنی، آهنگ با خواندن این رپر جوان شروع می شود و او در این آهنگ تیکه های سنگینی به علیرضا جی جی این خواننده رپ می اندازد.

داستان حضور این رپر در آهنگ خانوادگی 2 

آهنگ خانوادگی 2، بزرگ ترین پروژه رپی ایران است که زمان آن 18 دقیقه است و 39 رپر در آن حضور دارند. در این آهنگ خوانندگان رپر ایرانی با زبان ها و گویش های متفاوت از نقاط مختلف ایران دور هم جمع شدند و در نهایت این آهنگ ساخته شده است.

این آهنگ مربوط به حدود یک سال پیش است و علی اوج که اصالتا متولد و ساکن تهران است هم در این آهنگ به عنوان رپری از شهر تهران حضور دارد. جرشا رپر جوانی که خودش هم در این پروژه به عنوان خواننده حضور داشت، به عنوان تهیه کننده آهنگ خانوادگی 2 معرفی شده است. 

ترک های محبوب این رپر

علی اوج در سال ۱۳۹۵ نیز آهنگ هایی مانند خدای فلو که یک کاره گنگ بوده و همین طور آهنگ های یاغی کیلومیناتی نقش و شروع را منتشر کرده است که در بین این ها آهنگ های خدای فلو و کیلومیناتی از موارد دیگر بیشتر مخاطب داشته است.

از جذاب ترین آثار علی اوج در سال ۹۶ نیز می‌توانیم به آهنگهای نوجوان رپ کن حساب و موزیک ام اشاره کنیم که طرفداران زیادی را داشته به جز آهنگ های قشنگ این آرتیست قدیمی به حساب می آید او همچنین در تاریخ سوم مهرماه سال ۱۳۹۸ موزیک تا دنیا را منتشر کرد که موزیک جالبی بوده و از موزیک های احساسی علی اوج می باشد همانطور که می‌دانید از این سبک موزیک ها را خیلی کمتر ساخته و منتشر کرده است.

آهنگ جدید علی اوج

جدیدترین آهنگ علی اوج با نام تنها به زودی از او منتشر خواهد شد که پست آخر صفحه علی اوج در اینستاگرام مربوط به این ترک می باشد تاریخ انتشار این موزیک سوم آبان ماه سال ۱۳۹۹ خواهد بود که امیدواریم موزیک جالبی بوده و مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

حاشیه های علی اوج

حاشیه های علی اوج

علی ناصری آزاد ملقب به علی اوج در واقع از آن دسته از رپر هایی می باشد که همیشه به دنبال ساختن موزیک های دیس و کل کل نسبت به سایر آرتیست های رپ فارسی بوده است و تاکنون خیلی از این طریق به دنبال ایجاد حاشیه در رپ فارسی بوده اما هر مرتبه که او موزیکی را منتشر کرده است آن چنان که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفته و یا از آن استقبال زیادی نشده است.

در ارتباط با جدید ترین حواشی که توسط علی اوج استارت خورده و شروع شده است می توانیم به تیکه انداختن ها و دیس کردن بهزاد لیتو در موزیکی از آلبوم کانون اشاره کنیم که در واقع علی اوج به بهزاد لیتو گفته بود که تو یک تهرون نیستی و خیلی با چیزی که میگی فاصله داری و باید حدت رو بفهمی و چند تیکه دیگر نیز به او انداخته بود و به انتظار دیس بک از طرف بهزاد لیتو نشسته است که البته باید بگوییم که تا کنون هیچ پاسخ و یا عکس العملی از طرف بهزاد لیتو مشاهده نشده است.

سوالات متداول

  1. آیا علی براد تنی رضا پیشرو می باشد؟

    در سایت ویکی پیدیا به اشتباه گفته شده بود که علی اوج برادر ناتنی رضا پیشرو می باشد اما در حقیقتی که خودش تعریف کرد پدر و مادر هر دوی آن ها با هم مشترک بوده و آن ها برادران تنی یک دیگر هستند.

  2. محل زندگی اوج کجاست؟

    او هم اکنون نیز در تهران زندگی می کند.

  3. سبک موسیقی علی بیشتر چه سبک هایی است؟

    او بیشتر در سبک های گنگ و دیس بازی رپ می کند.

دیدگاهتان را بنویسید