بیوگرافی امیر خلوت به همراه لیست بهترین آهنگ های این رپر تکنیکی

امیر حسین ترکمان ملقب به امیر خلوت که از کم سن و سال ترین خوانندگان معروف رپ فارسی هست که خیلی زود به شهرت رسید، شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که امیر به این زودی به شهرت برسه که البته علت اصلی این معروفیت هم صدای خوب ، تکست قوی، استایل خوب این رپر فوق العاده بوده است.

متاسفانه بیوگرافی کامل از امیرخلوت در ویکی پدیا وجود ندارد به همین دلیل بود که سعی کردیم مطالب مفیدی از زندگی نامه و آثار وی گردآوری کنیم.

بیوگرافی امیر خلوت

بیوگرافی امیر خلوت

امیر خلوت متولد 31 تیرماه سال 1371 در منطقه غرب تهران است و در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده و مجرد است ، او از همان کودکی علاقه زیادی به موسیقی زیر زمینی داشت به همین دلیل بود که برای اغاز کار تعدادی موزیک منتشر کرد و بعد از آن بود که به سراغ بتل های رپ (جنگ لفظی میان رپر ها که در پارک های تهران با خواندن رپ برای یکدیگر برگزار میشد) رفت وی در گفتن ورس های خفن مهارت زیادی داشت همین سبب شد که بتواند برنده بهترین بتل های خیابانی شود.

. اما چرا امیر خلوت ؟ در یکی از مصاحب هایش گفته که به این علت که در زمان شروع به کار کسی را اطرفش نداشته و به صورت تنهایی رپ را آغاز کرده نام امیرخلوت را برای خود برگزیده. امیر خلوت در تب تاب انتخابات بیکار نبود و ترک مرد سبز را در همان هیاهو انتخابات منتشر کرد همچنین با تولید چندین ترک دیگر توانست توجه گروه تن به ده را به خود جلب کند و وارد این گروه شود.

درآمد امیر خلوت چقدر است؟

در حال حاضر در ذهن خیلی از طرفداران و مخاطبان این رپر سوالی که به وجود می آید، این است که امیر خلوت از چه طریقی درآمدزایی می‌ کند؟ در ابتدا بهتر است بدانید با توجه به این که رپر های زیرزمینی ایران مجوزی برای فعالیت ندارند و به رسمیت شناخته نمی‌ شوند. به همین دلیل از طریق حرفه‌ شان درآمد آنچنانی ندارند. این موضوع باعث شده تا برای کسب درآمد از راه‌ های مختلف به درآمدزایی بپردازند که این موضوع شامل امیر خلوت نیز می‌ باشد.

حال بهتر است بدانید که یکی از روش‌ های درآمد زایی امیر خلوت پیش فروش آهنگ‌ هایش می‌ باشد. او به این گونه توانسته منبع درآمد کوچکی را برای خود به وجود آورد. هم چنین یکی از دیگر راه هایی که از آن درآمد کسب می کند، استفاده از پلتفرم هایی همچون اسپاتیفای، ساوند کلود و یوتیوب می باشد.

زن امیر خلوت کیست؟

زن امیر خلوت کیست؟

در حال حاضر امیر خلوت به یکی از رپران محبوب و سرشناس در ایران تبدیل شده است که در سراسر کشور طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی دارد. حال خیلی از طرفداران خلوت تمایل دارند تا علاوه بر حرفه او در مورد روابط شخصی و همسر امیر خلوت اطلاعات بیشتری را به دست آورند.

در این مورد بهتر است بدانید امیر خلوت از زمانی که فعالیت خود را به عنوان رپر شروع کرده است، زندگی شخصی‌ خود را از حرفه اش جدا نگه داشته است. او تا به اکنون در مورد روابط شخصی و زندگی خصوصی اش با مخاطبان و طرفداران خود صحبتی نکرده است، به همین دلیل اطلاعات دقیق و کاملی در این باره در دسترس نمی‌ باشد.

خلوت در این باره بیان کرده است که نمی‌ خواهد با علنی کردن روابط شخصی‌ اش در فضای مجازی و یا رسانه‌ ها حواشی را برای خود به وجود آورد و از حرفه‌ اش دور شود. البته این موضوع را هم باید افزود که برخی از رسانه‌ ها بیان کرده اند که امیر خلوت تا به اکنون ازدواج نکرده است و در حال حاضر مجرد است.

امیر خلوت کجا زندگی می کند؟

در حال حاضر خیلی از مخاطبان و طرفداران خلوت کنجکاو هستند تا بدانند که رپر مورد علاقه‌ شان ساکن کجاست؟ در این باره بهتر است بدانید که امیر خلوت هم اکنون در شهر تهران زندگی می‌ کند و به فعالیت‌ های خود می‌ پردازد.

این موضوع را هم باید افزود که امیر خلوت پس از شهرت همانند خیلی از رپران دیگر به خارج از کشور مهاجرت نکرد. او تمایل داشت تا در وطنش به فعالیت‌ های خود بپردازد. به همین دلیل این موضوع باعث شد تا او تمام سختی‌ ها و محدودیت‌ هایی که در ایران وجود دارد را تحمل کند و در کشورش به فعالیت‌ های خود ادامه دهد.

بیوگرافی امیر خلوت

همکاری ها

با ورود به گروه تن به ده همکاری امیرخلوت با رضا موتی، شارلاتان، پرهام سزار و جاستینا آغاز شد که باعث تولید چندین ترک قوی شد که روز به روز اسم امیر خلوت را بر سر زبان ها آورد. وی با گروه تن به ده مدت 9 ماه همکاری داشت و بعد از آن تصمیم به جدایی از گروه گرفت.

اما علت جدایی امیر خلوت چه بود خیلی ها بر این باور بودند که خلوت با اعضای گروه دچار مشکل شده است و همین عامل جدایی او از گروه است اما خود او در پاسخ به این سوال اینگونه جواب داده که با هیچ یک از اعضای گروه مشکلی ندارد و فقط علاقه دارد که تنها کار کند. او بعد ترک گروه تن به ده ترک بسیار خفن و قوی سینه سپر را منتشر کرد. خلوت شروع به فیت دادن با رپر هایی که زیاد مشهور نبودند و فقط به دنبال شهرت و کسب نام بودند را آغاز نمود.

فیت های امیر خلوت

امیر خلوت تا اکنون فیت‌ های متعددی را منتشر کرده است. البته ناگفته نماند که او با انتشار فیت توانسته به میزان شهرت و معروفیتش هم بیفزاید. حال در ادامه قرار است به این موضوع بپردازیم. به همین دلیل پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

محمد رضا شایع

خلوت تا به اکنون همکاری‌ های بسیار جذابی با محمدرضا شایع رپر معروف اهل ایران داشته است. حال از یکی از معروف‌ ترین همکاری آن ها می‌ توان به آهنگ کجایی دادا اشاره کرد که یکی از شناخته شده‌ ترین همکاری‌ های خلوت در تمام دوران حرفه‌ ای او به شمار می رود.

صادق

یکی از معروف‌ ترین فیت‌ های امیر خلوت مربوط به آهنگ برای می‌ باشد که این آهنگ را با یکی از رپران مشهور و سرشناس اهل ایران صادق خوانده و منتشر کرده است. این آهنگ یکی از فیت های بی‌ نظیر خلوت به شمار می‌ رود که در سبک دلنوشته و اجتماعی خوانده شده است.

نسیم

از یکی دیگر از فیت‌ های دوست داشتنی امیر خلوت می‌ توان به فیت بی‌ مقصد اشاره کرد. خلوت این فیت را با همکاری نسیم پاریزه خوانده و منتشر کرده است که پس از انتشار با استقبال بسیار خوبی هم رو به رو شد.

آثار امیر خلوت

در ابتدا به معرفی آلبوم های امیر خلوت می پردازیم که شامل : من ، شهر موش ، چقدر پول و آدم ها میشود ، از ترک های معروف امیر خلوت می توان از  تو رگی ، دنیای من ، ارباب شهر من ، جانی ، تند ، رویا و شیشه خورده که به تازگی توسط این خواننده رپ منتشر شده نام برد.

یکی از معروف ترین آثار وی آهنگ رویا بود شما می توایند برای دانلود اهنگ رویا از امیر خلوت به رسانه های رپی معروف ایرانی مراجعه کنید و این اهنگ را گوش کنید.

بهترین آهنگ های امیر خلوت

بهترین آهنگ های امیر خلوت

امیر خلوت جزو رپر های نسل دوم رپ فارسی محسوب می شود که از آن دسته از رپران پرکاری است که از زمانی که فعالیت خود را شروع کرده است تا به اکنون آهنگ‌ های متعددی را چه به تنهایی و چه با همکاری سایر رپران خوانده و منتشر کرده است. او از استعداد خوبی در رپ خوانی برخوردار است و صدای بسیار خوبی هم دارد و معمولاً ترک هایش از تکست‌ های قوی هم برخوردارند. حال این موضوع باعث شده است تا اکثر آهنگ‌ های خلوت پس از انتشار مورد استقبال مردم به ویژه مخاطبان و طرفدارانش قرار گیرند.

البته این موضوع را هم باید افزود که برخی از آهنگ‌ های این رپر با توجه به تعداد دانلود آن ها و هم چنین رای گیری مردم در لیست محبوب‌ ترین و بهترین آهنگ‌ های امیر خلوت قرار گرفته اند. حال در ادامه قرار است به معرفی این آهنگ ها بپردازیم. به همین دلیل پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

سامورایی

یکی از جدید ترین آهنگ های امیر خلوت سامورایی نام دارد که پس از انتشار بسیار محبوب و پرطرفدار شد. حتی برخی از کاربران فضای مجازی دابسمش‌ های متعددی را با این آهنگ ضبط و در شبکه اینستاگرام منتشر کردند. در حال حاضر آهنگ سامورایی در لیست معروف ترین آهنگ‌ های این رپر قرار گرفته است.

برای

یکی از بهترین آهنگ‌ های خلوت آهنگ برای نام دارد که آن را با همکاری صادق در سال 2016 خوانده و منتشر کرده است. این آهنگ نیز در لیست بهترین و محبوب‌ ترین آهنگ‌ های این رپر قرار گرفته است، چرا که از متن و ریتم بسیار خوبی برخوردار است.

رویا

از دیگر آهنگ‌ های خوب و پر طرفدار این رپر می‌ توان به آهنگ رویا اشاره کرد که آن را به تنهایی خوانده و منتشر کرده است. این آهنگ با توجه به این که از متن بسیار قوی برخوردار است، از این رو پس از انتشار مورد تعریف و تمجید خیلی از شنوندگان قرار گرفت و از تعداد دانلود بالایی هم برخوردار شد.

بی رنگ

آهنگ بی رنگ یکی از پر طرفدار ترین آهنگ های خلوت به شمار می‌ رود که در سال 2019 خوانده و منتشر کرده است. این آهنگ از سبک خوبی برخوردار است و به صورت رپ ارائه شده است.

بی مقصد

یکی از آهنگ های معروف و شنیدنی خلوت آهنگ بی مقصد می باشد. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید خلوت این آهنگ را با همکاری نسیم خوانده و در سال 2022 منتشر کرده است. خلوت با انتشار این آهنگ توانست توجهات بسیار زیادی را به سمت خود جلب کند و به میزان محبوبیت و شهرت خود افزود.

ماها بیگدار

در سال 2017 خلوت با همکاری خواننده ای به نام Sajadii آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی به نام ماها بیگدار را منتشر کرد. حال بهتر است بدانید این آهنگ با توجه به این که از ریتم بسیار زیبا و تکست قوی برخوردار بوده است، از این رو بعد از انتشار تا مدت ها رکورد دانلود را از آن خود کرد. به همین دلیل این دو رپر با انتشار این آهنگ توانستند به شهرت خوبی برسند. هم چنین خیلی از افراد بعد از شنیدن این آهنگ طرفدار خلوت شدند.

کجایی دادا

آهنگ کجایی دادا خلوت که با همکاری شایع خوانده است، یکی از آهنگ های محبوب این رپر به شمار می‌ رود. حال این موضوع را هم باید افزود این آهنگ با توجه به این که از ریتم و تکست بسیار خوبی برخوردار است، به همین دلیل بعد از انتشار مورد استقبال خیلی از مردم قرار گرفت.

ارباب شهر من

آهنگ ارباب شهر من یکی از پرطرفدار ترین ترک‌ های خلوت است که آن را با همکاری فرید خوانده و منتشر کرده است. با توجه به این که این ترک از متن بسیار قوی برخوردار است، به همین دلیل پس از انتشار مورد استقبال خیلی از طرفداران این دو رپر قرار گرفت و به یکی از محبوب ترین آهنگ های او نیز تبدیل شد.

راستی

به جرات می توان بیان کرد که یکی از بهترین و معروف ترین آهنگ های این رپر آهنگ راستی می باشد که در سال 2021 منتشر شده است. امیر خلوت این آهنگ را به تنهایی خوانده و منتشر کرده است. آهنگ راستی پس از انتشار مورد استقبال خیلی از مردم به ویژه طرفداران او قرار گرفت.

سوپر استار

از یکی از آهنگ‌ های محبوب و پرطرفدار امیر خلوت می‌ توان به آهنگ سوپر استار اشاره کرد. خلوت برای این آهنگ یک موزیک ویدیو بسیار جذاب و دیدنی هم ساخته و منتشر کرده است. او با انتشار این آهنگ توانست توجهات زیادی را به سمت خود جلب کند.

آهنگ های امیر خلوت

حاشیه ها و اختلاف نظر با دیگر رپر ها

امیر خلوت در مصاحبه ای گفته معتقده که رپ یک هنر بیان هست و از نظر او برخی رپر ها به دنبال کسب درآمد از رپ هستند و به جای اینکه از رپ برای بیان عقیده و نظر خود استفاده کنند به چشم بیزنس به رپ نگاه می کنند و به فکر درآمد از معروفیت خود در رپ هستند. از همین رو بود که او با تعدادی از رپر های معروف دچار مشکل شد و فیت او با محمدرضا شایع که با مضمون انتقاد به رپر های بزرگی چون حصین ابلیس ، رضا پیشرو و هیچکس به این علت بود که آنها از کشور خارج شده بودند و شعار های قدیمی خودشان را کنار گذاشته بودند.

از دیگر حواشی امیر خلوت میتوان به کل کل های اینستاگرامی او با علیرضا جی جی و سهراب ام جی میتوان اشاره کرد او  همچنین اهنگ زیر پام را در دیس به ام جی منتشر کرد.

ماجرای امیر خلوت و پویان مختاری !

امیر خلوت خواننده رپ فارس که نسبت به دیگر رپر های ایرانی معترض بود که آنها رپ را برای پول و بیزنس میخواهند و به جای اینکه به هنر رپ بپردازند به دنبال کسب درآمد از آن هستند، حال خود با پویان مختاری مدیر سایت حضرات فیت داده ، از کیفیت این کار که بگذریم آیا این فیت در تضاد با گفته های خود امیر خلوت است که معتقد بود رپ هنر بیان است و نباید از آن سو استفاده مالی شود.

سهراب ام جی نیز ویدیویی از خود منتشر کرده که نسبت به این کار خلوت واکنش نشان داده به گفته ام جی این کار امیر خلوت نشان داده که او نیز در پشت پرده به دنبال کسب پول است به گفته ام جی امیر خلوت رو بازی نمیکند و با فیت دادن با پویان مختاری نیز این موضوع را ثابت کرده است.

علاوه بر فیت با پویان مختاری امیر خلوت شروع به تبلیغ سایت های شرط بندی کرده است خلوت خودش سایت شرط بندی ندارد اما دیگر سایت های شرط بندی را تبلیغ میکند.

آلبوم های امیر خلوت

آلبوم های امیر خلوت

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم، امیر خلوت یکی از رپران پرکاری به شمار می‌ رود که از زمانی که فعالیت خود را به عنوان رپر شروع کرده است، آثار متعددی را خوانده و منتشر کرده است. حال ناگفته نماند که این رپر علاوه بر این که تا به اکنون تک آهنگ‌ های بسیار متعددی را خوانده و منتشر کرده است، آلبوم‌ هایی را نیز منتشر کرده است که با انتشار این آلبوم‌ ها توانسته به میزان شهرت و معروفیت خود بیفزاید.

در ادامه می‌ خواهیم به معرفی آلبوم‌ های این رپر معروف اهل ایران بپردازیم. به همین دلیل پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

آلبوم من

اگر از طرفداران امیر خلوت هستید، شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید خلوت در طول سال‌ های فعالیتش به عنوان رپر تنها یک آلبوم کوتاه به نام من منتشر کرده است. حال در رابطه با این آلبوم که یکی از آلبوم‌ های قدیمی او هم به شمار می‌ رود، بهتر است بدانید شامل چهار ترک می‌ باشد و کل زمان این آلبوم 12 دقیقه است. از ترک‌ های این آلبوم می‌ توان به: من، شهر موش ها، آدما و چقدر پول اشاره کرد.

آلبوم رینگ

از یکی دیگر از آلبوم‌ های خلوت می‌ توان به آلبوم رینگ اشاره کرد که خلوت این آلبوم را در سال 1395 منتشر کرده است. بهتر است بدانید که در این آلبوم معروف هنرمندان محبوبی همچون: اپیکور، سجادی، شایع و برخی دیگر حضور داشتند.

این موضوع را هم باید افزود که امیر خلوت با انتشار این آلبوم توانست توجهات بسیار زیادی را به سمت خود جلب کند و به میزان شهرت و معروفیتش افزود. هم چنین خیلی از افراد پس از شنیدن ترک‌ های این آلبوم طرفدار امیر خلوت شدند.

آلبوم فرکانس

یکی از معروف‌ ترین و بهترین آلبوم‌ های امیر خلوت که پس از انتشار مورد استقبال خیلی از علاقمندان به رپ به ویژه طرفداران او قرار گرفت آلبوم فرکانس نام دارد. این آلبوم در سال 1398 منتشر شده است و علاوه بر خلوت هنرمندان معروفی همچون رضا پیشرو، حصین، مهراد هیدن، خلسه، سهراب ام جی و سایر اعضای زدبازی نیز حضور دارند. هم چنین ناگفته نماند که خلوت در یکی از ترک‌ های این آلبوم با محمدرضا شایع همکاری داشته است و با او به همخوانی پرداخته است.

با توجه به این که در این آلبوم هنرمندان معروف و سرشناسی حضور داشتند، به همین دلیل این آلبوم در مدت زمان کوتاهی به معروفیت بسیار زیادی رسید و خلوت توانست از طریق این آلبوم جایگاه بسیار خوبی را در دنیای رپ از آن خود کند.

کنسرت امیر خلوت

زمانی که خواننده و یا رپری به شهرت و معروفیت می‌ رسد و طرفداران و مخاطبانی را به دست می‌ آورد در طول سال کنسرت‌ هایی را برای طرفدارانش برگزار می‌ کند تا به این گونه آن ها با مراجعه به این کنسرت‌ ها بتوانند به صورت زنده به گوش کردن آهنگ‌ های مورد علاقه شان بپردازند.

البته ناگفته نماند که خیلی از رپرانی که در ایران مشغول به فعالیت هستند، نمی‌ توانند برای طرفداران و مخاطبانشان کنسرت برگزار کنند. در این باره بهتر است بدانید که در ایران محدودیت‌ های بسیار زیادی برای فعالیت خوانندگان به ویژه رپران وجود دارد. با توجه به این که رپران مجوزی برای فعالیت ندارند، به همین دلیل به صورت غیر زیرزمینی و غیر مجاز به فعالیت های خود می‌ پردازند و این موضوع باعث شده تا نتوانند در ایران کنسرتی را برگزار کنند.

حال این موضوع را هم باید افزود با توجه به این که امیر خلوت در حال حاضر ساکن ایران است و در ایران به فعالیت‌ های خود می‌ پردازد. به همین دلیل تا به اکنون مجوزی برای برگزاری کنسرت کسب نکرده است و کنسرت در ایران برای طرفداران و مخاطبانش برگزار نکرده است.

البته با این حال مدتی قبل اخباری در رابطه با این که امیر خلوت قرار است در خارج از کشور کنسرتی را برای طرفدارانش برگزار کند در فضای مجازی منتشر شد. اما تا به اکنون این رپر معروف به این اخبار واکنشی نشان نداده است.

دیس های امیر خلوت

دیس های امیر خلوت

در دنیای رپ فارسی هر از گاهی درگیری‌ هایی بین برخی از رپران با یکدیگر به وجود می‌ آید که گاهی اوقات این درگیری‌ ها منجر به انتشار دیس ترک از جانب این رپران می‌ شود. حال بهتر است بدانید از زمانی که خلوت فعالیت خود را به عنوان رپر شروع کرده است تا به اکنون درگیری‌ هایی با برخی از رپران دیگر و یا چهره های معروف داشته است که برخی از درگیری‌ های او منجر به انتشار دیس ترک از جانب این رپر شده‌ اند.

طهران مال تو نیست

طهران مال تو نیست یکی از قدیمی‌ ترین دیس ترک های امیر خلوت می باشد که دیس به آهنگ (تهران مال منه) از گروه زدبازی بوده است.

زیر پام

یکی از معروف‌ ترین و سنگین‌ ترین دیس‌ های خلوت مربوط به دیس زیر پام می‌ باشد که در این آهنگ خلوت رپرانی را همچون سهراب ام جی و محمدرضا شایع دیس کرده است.

یوتیوب امیر خلوت

مدت‌ ها قبل خلوت یک چنل در یوتیوب برای خود راه اندازی کرد و پس از آن از تمام مخاطبانش درخواست کرد تا چنل یوتیوب او را دنبال کنند، چرا که قرار است در یوتیوب فعالیت گسترده‌ ای انجام دهد. در حال حاضر خلوت تمام ویدیو های خود به ویژه موزیک ویدیو هایش را با کیفیت بالا در چنل یوتیوب خود آپلود می‌ کند.

باتوجه به این که این رپر در یوتیوب مخاطبان بسیار زیادی دارد. به همین دلیل تا به اکنون تمام ویدیو های خلوت در یوتیوب از بازدید بسیار بالایی برخوردار شده اند. به همین دلیل او توانسته از طریق بازدید ویدیو هایش در این شبکه اجتماعی یک منبع درآمد خوب برای خود به وجود آورد و به دلار درآمدزایی کند.

اینستاگرام امیر خلوت

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید امیر خلوت در آگوست 2013 یک صفحه شخصی در اینستاگرام برای خود راه اندازی کرده است و از آن زمان به بعد او اینستا را به مرکز فعالیت خود تبدیل کرده است و از طریق صفحه اش به تبلیغ و معرفی آثار جدیدش می‌ پردازد و هم چنین با مخاطبان و طرفدارانش در ارتباط است.

در حال حاضر این رپر تمام فعالیت هایی که انجام می‌ دهد را از طریق صفحه اینستاگرامش با مخاطبان و طرفداران خود به اشتراک می‌ گذارد. هم چنین هر چند وقت یکبار از طریق اینستاگرام لایو برگزار می‌ کند تا بتواند با طرفداران و دنبال کنندگانش در ارتباط باشد.

هم چنین گاهی اوقات او عکس هایی از خود در صفحه شخصی اش منتشر می‌ کند که تمام عکس های او تا به اکنون با لایک ها و کامنت های بسیار زیادی نیز رو به رو شده اند. .

سوالات متداول

  1. معروف ترین و بهترین آهنگ های امیر خلوت کدام اند؟

    از معروف ترین و بهترین آهنگ های خلوت می توان به: سامورایی، برای، رویا، بی رنگ، بی مقصد، ماها بیگدار، کجایی دادا، ارباب شهر من، راستی، سوپر استار و … اشاره کرد.

  2. همسر امیر خلوت کیست؟

    خلوت تا به اکنون در مورد روابط شخصی‌ اش با مخاطبان خود صحبتی نکرده است، به همین دلیل در این باره اطلاعات دقیقی در دسترس نمی‌ باشد. اما بیان شده است که او تا به اکنون ازدواج نکرده است.

  3. در حال حاضر امیر خلوت ساکن کجاست؟

    با توجه به این که خلوت تمایل داشت تا در کشورش به فعالیت‌ های خود بپردازد، به همین دلیل همانند خیلی از رپران دیگر به خارج از کشور مهاجر نکرده است و در حال حاضر ساکن تهران می باشد.

  4. چگونه می توان آدرس اینستاگرام امیر خلوت را پیدا کرد؟

    برای پیدا کردن آدرس صفحه اینستاگرام این رپر کافی است تا عبارت (amirkhalvatofficia) را در قسمت سرچ اینستاگرام جستجو کنید تا پیج او برای شما نمایش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید