بیوگرافی سروش صادقی دوست پسر دنیا دادرسان + ماجرای آشنایی آن ها

یکی از جذاب ترین سلبریتی های ایرانی، سروش صادقی است که در ادامه به معرفی زندگی هنری و شخصی این فرد پرداخته ایم. برای آشنایی بیشتر بیوگرافی سروش صادقی همسر دنیا دادرسان را مطالعه فرمایید.

سروش صادقی کیست؟

سروش صادقی کیست؟

سروش صادقی متولد ۱۳۷۵ است و در تهران به دنیا آمده است. وی از کودکی به موسیقی علاقه مند بوده و از ۸ سالگی به آموزش موسیقی پرداخته است. سروش در این کار استعداد بالایی داشته و خیلی زود همه سازها و نت ها را یاد گرفته است. او در کنار استادان بزرگی مانند استاد موحد، رافائل میناسکانیان، قوام صدری و دیگر استادان خبره در این حوزه تعلیم دیده است.

صادقی مدرک کارشناسی ارشد خود را در همین رشته از دانشکده هنرهای زیبای تهران گرفته است. سروش برای این که بهترین خروجی را در کارهای خود داشته باشد تنها به آموزش استادان ایرانی بسنده نکرد. وی به آمریکا رفت و زیر نظر پروفسور کریستینو کارایوا و پروفسور یوهانس پکرنی نیز آموزش دید.

هنرمند مورد نظر آلبوم یاد رفتگی را در کارنامه کاری خود دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر سروش صادقی ویکی پدیا را سرچ نمایید.

سروش صادقی چه نسبتی با دنیا دادرسان دارد؟

سروش صادقی دوست پسر دنیا دادرسان است. تفاوت سن سروش صادقی با دنیا یک سال است.‌ آن ها چندین سال است که با یکدیگر در ارتباط هستند. دنیا یکی از خوانندگان جدید ایرانی است که در فضای مجازی نیز هست و در شبکه های اجتماعی زیادی فعالیت دارد. او از محبوب ترین خوانندگان نسل جوان است.

وی فالوورهای زیادی در اینستا دارد که او را فالو و حمایت می کنند. دنیا ابتدا کار خود را از ساخت دابسمش و پخش کردن آن در اینترنت و شبکه های مجازی آغاز کرد.

سروش صادقی و دنیا دادرسان چگونه با یک دیگر آشنا شدند

سروش صادقی و دنیا دادرسان چگونه با یک دیگر آشنا شدند؟

سروش صادقی در سال ۱۳۹۶ در یکی از کنسرت های بزرگ شهر لندن با دنیا دادرسان آشنا شد. دنیا دادرسان یک مدل و خواننده ایرانی است که مقیم استرالیا شده است. وی از دنیا خوشش آمد چون دنیا نیز مانند سروش به رشته موسیقی علاقه زیادی داشت و از کودکی نواختن پیانو را آغاز کرده بود و در این حوزه کار می کرد.

این امر باعث شد آن ها وجه اشتراک و تفاهمی در بین خود ببیند و با یکدیگر دوست شوند. دنیا دادرسان در کار طراحی مد و لباس نیز مهارت دارد.

شغل سروش صادقی چیست؟

سروش صادقی دوست پسر دنیا دادرسان موسس مدرسه موسیقی شین است. این مدرسه یک آموزشگاه موسیقی است که تمامی استادان آن دارای مدارک کارشناسی ارشد و دکترا در رشته های نوازندگی، آهنگسازی، خوانندگی و دیگر شاخه های موسیقی هستند. این آموزشگاه هم به صورت حضوری و هم آنلاین دانشجو می پذیرد.

وی این مدرسه را به این خاطر تاسیس کرد تا افرادی که به موسیقی علاقه دارند به طور کامل تر و دقیق تر آموزش ببینند و به پیشرفت و توسعه این عرصه کمک کنند. درباره شغل سروش صادقی باید بگوییم که این شخص در بعضی از دانشگاه های تهران و دیگر کشورها مانند استرالیا در حال آموزش موسیقی است.

گاهی اوقات نیز از این شخصیت برای حضور در برنامه های رادیویی و نواختن موسیقی دعوت به عمل می آید. برای مدتی سروش در رادیو جوان به عنوان مجری مشغول بوده است. برای دیدن برنامه های وی، سروش صادقی رادیو جوان را جست و جو کنید. او اعلام کرده که در این راه موانع زیادی بر سر راه من بود.

من برای رسیدن به این موقعیت خیلی تلاش کردم و از کوشش کردن دست بر نداشتم. توصیه من به کسانی که به این هنر علاقه دارند و می خواهند وارد آن شوند این است که باید خستگی ناپذیر باشند و اجازه ندهند که هر مشکلی آن ها را از تلاش کردن باز دارد. برای شروع کردن هیچ وقت دیر نیست فقط باید بخواهید و فعل توانستن را صرف کنید.

این هنر نیاز به سن و سال خاصی ندارد. همان طور که گوش کردن به موسیقی به انسان آرامش می دهد کار با آلات موسیقی نیز همین کار را می کند.

عکس های سروش صادقی را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های زیادی از سروش صادقی در سایت ها و شبکه های مجازی موجود است. وی در کنسرت های بسیاری شرکت داشته است. عکس ها و تصاویر زیادی از سروش صادقی در پشت پیانو و در حال نواختن آن وجود دارد. وی در نوازندگی پیانو از تبحر خاصی برخوردار است. برای مشاهده عکس سروش صادقی به سایت های مربوطه سری بزنید.

آدرس پیج اینستاگرام سروش صادقی چیست؟

بیشتر افراد مشهور در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر، اینستا و غیره فعالیت می کنند. اینترنت نیز برای دسترسی مخاطبان و علاقه مندان کار را بسیار آسان کرده است. تنها با کلیک کردن بر روی چند دکمه می توان در مورد هر شخصیت هنری اطلاعاتی به دست آورد و با ورود به شبکه های اجتماعی مانند اینستا می توان خیلی راحت آدرس پیج فرد مورد نظر را پیدا کرد و او را فالو کرد.

سروش صادقی نیز مانند دیگر افراد مشهور در اینستاگرام از خود پیجی دارد که تمامی کارها و عکس های هنری خود را در آن به اشتراک گذاشته است. این هنرمند در بازی مافیا نیز شرکت کرده و جزو بهترین ها بوده است. برای دیدن بازی وی، سروش صادقی مافیا را در گوگل سرچ کنید.

دوست پسر دنیا دادرسان کجا زندگی می کند؟

سروش صادقی دوست پسر دنیا دادرسان، در تهران زندگی می کند. وی با دنیا به این نتیجه رسیدند که می توانند در کنار یکدیگر زوج خوشبختی باشند. به همین دلیل در سال جدید با یکدیگر ازدواج کردند و با هم زندگی می کنند. آن ها اکنون در استرالیا ساکن هستند.

هر دوی آن ها و مخصوصا سروش به خاطر برگزاری کنسرت ها و کلاس های دانشگاهی به دیگر کشورها مسافرت می کند. عکس عروسی دنیا دادرسان و سروش در سایت های مختلف قابل مشاهده است.

درآمد این شخص چقدر است؟

درآمد این شخص چقدر است؟

کنسرت ها منبع درآمد خوبی هستند چون بیشتر کسانی که در آن شرکت می کنند از خانواده های غنی و ثروتمند هستند. البته درآمد وی تنها از این راه نیست. وی در دانشگاه های بزرگ نیز تدریس می کند. او درآمد خوبی نیز از مدرسه موسیقی شین که موسس آن است به دست می آورد.

این شخص حاشیه ای هم داشته است؟

گفته شده است که دنیا دادرسان همسر سروش رفتارهای آزاردهنده ای داشته است و این موضوع وی را اذیت می کرد. به همین دلیل برای مدتی بین این زوج اختلافاتی به وجود آمد. اما چون آن ها عاشق یکدیگر بودند تصمیم‌ می گیرند که با کمک مشاورین زبده مشکل خود را حل کنند. این موضوع باعث ایجاد حاشیه هایی برای این زوج هنرمند شد.

بعد از مدتی درمان و مشاوره دنیا تصمیم گرفت که بیشتر روی رفتارهایش کار کند و از اطرافیان نیز خواست تا با او بیشتر کنار بیایند و مراعات حال او را بکنند.

مدتی نیز شایعه شده بود او از طریق معروفیت دنیا قصد احداث سایت بازی انفجار را دارد که البته این شایعات به بن بست رسید.

سوالات متداول

  1. سروش صادقی تحت تعلیم چه کسانی قرار داشت؟

    سروش صادقی تحت تعلیم استادان بزرگی مانند استاد موحد، رافائل میناسکانیان، استاد قوام صدری قرار داشت و بعدها از آموزش پروفسور کریستینو کارایوا و پروفسور یوهانس پکرنی بهره برد.

  2. چرا سروش صادقی مدرسه شین را تاسیس کرد؟

    سروش صادقی این مدرسه را به این خاطر تاسیس کرد تا افرادی که به موسیقی علاقه دارند به طور کامل تر و دقیق تر آموزش ببینند و به پیشرفت و توسعه این عرصه کمک کنند.

  3. وی چگونه با دنیا دادرسان آشنا شد؟

    سروش صادقی در سال ۱۳۹۶ در یکی از کنسرت ها با دنیا آشنا شد و از او خوشش آمد. به خاطر این که هر دوی آن ها به موسیقی علاقه داشتند و در این حوزه کار می کردند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید