بیوگرافی سینا ساعی از تیک تاک تا نقش آفرینی در تئاتر

سینا ساعی خواننده گروه موسیقی تیک تاک یکی از پرطرف دارترین افراد در این زمینه می باشد. از این رو در این مقاله قصد داریم تا در ارتباط با او که یکی از بهترین و خوش تکنیک ترین رپرهای تاریخ رپ فارسی است، برای شما عزیزان صحبت کنیم.

بیوگرافی سینا ساعی خواننده

بیوگرافی سینا ساعی خواننده

سینا ساعی معرف حضور شما می باشد. ما قصد داریم تا فقط اطلاعات شما را در ارتباط با این خواننده مطرح و با استعداد کشورمان که بهترین اشعار را می نویسد و در آهنگ هایش می خواند افزایش دهیم. امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

همان‌ طور که شما نیز می دانید اشعار ساعی در سبک های مختلفی تا کنون نوشته، خوانده و منتشر شده است که این موضوع یک ویژگی بسیار جالب برای او به حساب می آید. چرا که در تمامی سبک های رپ و هیپ هاپ فارسی به طور کاملا موفق فعالیت کرده و برای هوادارانش خاطره سازی کرده است.

به طوری که اگر شما در هر سبکی از موسیقی هیپ هاپی به دنبال آهنگ از سینا ساعی باشید می توانید تا با یک سرچ ساده آهنگ مورد نیاز خود را پیدا کنید. چرا که او از سبک های عاشقانه و لاو گرفته تا دیس لاو و گنگ آهنگ خوانده و منتشر کرده است و از این جهت یک کارنامه بسیار درخشان و پرکار دارد.

سینا ساعی سال های بسیار زیادی از عمر خود را صرف نوشتن ورق ها و اشعار بسیار نایاب و حرفه ای در زمینه فعالیت خود یعنی رپ و هیپ هاپ آن هم به زبان فارسی کرده است. این موضوع باعث شده تا به علت داشتن وسواس بیش از حد اشعاری که می نویسد و آهنگ هایی که می سازد هیچگاه از او کار معیوب و ناقص مشاهده نکنیم. به همین سبب او را به عنوان یکی از حرفه ای ترین و کار درست ترین رپرهای این مارکت می‌دانیم.

زندگی نامه سینا ساعی

برای پرداختن به زندگی خانوادگی سینا ساعی باید بگوییم که او در تهران و همراه خانواده‌ اش یعنی پدر و مادرش زندگی می کرد و تک فرزند خانواده می باشد. ولی متاسفانه در سال ۱۳۹۴ پدرش را در اثر عارضه قلبی از دست داد و از همان زمان تا کنون با مادرش در تهران زندگی می کند. از خصوصیت‌ های اخلاقی سینا ساعی باید بگوییم که او یک انسان به شدت عاطفی بوده و این ابراز احساسات او بارها و بارها در لایو ها و همین طور استوری هایش به خوبی قابل مشاهده بوده است.

سینا ساعی از سال ۹۶ به خدمت سربازی رفت و تا سال ۹۸ مشغول خدمت سربازی خود بود که به تازگی در اواخر سال ۹۸ خدمتش تمام شده و دوباره توانست تا به حرفه خود یعنی رپ باز گردد. در این دو سال واقعاً جای خالی او در رپ کشورمان ایران احساس می شد. این حس را می توانید تا در کامنت های زیر پست های او بعد از برگشتن از سربازی مشاهده نمایید.

آدرس اینستگرام سینا ساعی چیست؟

آدرس اینستگرام سینا ساعی چیست؟

اینستاگرام یکی از شبکه‌ های محبوب و پرطرفدار است که این روزها مورد استقبال خیلی از خوانندگان نیز قرار گرفته است. بهتر است بدانید که در حال حاضر خیلی از رپران و خوانندگان مشهور در شبکه اینستاگرام فعالیت می‌ کنند که این موضوع شامل سینا ساعی نیز می‌ باشد. اکثر خوانندگان با فعالیت در این شبکه توانسته اند به میزان شهرت و محبوبیت خود بیفزایند و به تبلیغ آثار جدیدشان بپردازند و با طرفدارانشان در ارتباط باشند.

حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید این خواننده معروف در آگوست 2013 یک صفحه شخصی در اینستاگرام برای خود راه‌ اندازی کرد. از آن زمان به بعد ساعی صفحه اینستاگرام خود را به مرکز فعالیتش تبدیل کرده است. او از طریق صفحه شخصی اش با مخاطبان خود در ارتباط است و به معرفی آثار جدیدش می پردازد. گفتنی است که این روزها ساعی با فعالیت در اینستاگرام توانسته به میزان شهرت خود بیفزاید و مخاطبان بیشتری را به دست آورد.

حال اگر تمایل دارید تا صفحه اینستاگرام این خواننده معروف را پیدا کنید پیشنهاد می‌ کنیم تا به قسمت سرچ اینستاگرام مراجعه نمایید و عبارت (tiktaaksaesina) را جستجو کنید. به این گونه پیج ساعی برای شما نمایش خواهد یافت. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید در حال حاضر ساعی در اینستاگرام نزدیک به یک میلیون فالوور دارد که هر روز به تعداد فالوورانش افزوده می شود. حال شما با دنبال کردن صفحه اینستاگرام او می‌ توانید به مشاهده جدیدترین آثار ساعی بپردازید و از جدیدترین فعالیت های این رپر مطلع شوید.

گروه رجز

سینا ساعی به کمک خشایار اس آر در گروه رجز تقریباً حدود ۱۵ ترک را ساخته و منتشر کردند که در همان زمان هم جزوه جدید ترین و متفاوت ترین کارهای رپ فارسی به حساب می آمدند. چرا که سبک آن ها به گونه‌ ای بود که مانند آن را تا آن زمان در رپ فارسی مشاهده نکرده بودیم و آن ها برای اولین بار از این سبک با بیت سازی حرفه‌ای خشایار اس آر و همین طور امیر دیوا موفق شده بودند تا آهنگ هایی بسازند که به لحاظ تکنیکی در سطح بالایی قرار داشتند.

آشنایی ساعی و خشیار اس آر با مافی

سینا ساعی به همراه خشایار اس آر در سال ۱۳۸۸ با سینا مافی آشنا شدند و او را به گروه دعوت کردند که بعد از آن نام گروه از رجز به تیک تاک تغییر پیدا کرد. در واقع از اینجا بود که همه اهالی رپ فارس این سه آرتیست را تحت عنوان گروه تیک تاک شناخته و تعداد طرفداران آن ها تا حد قابل توجهی افزایش پیدا کرد. آن‌ ها توانستند تا آهنگ های خود را تحت لیبل تیک تاک منتشر کنند که انسجام خاصی به کار آن ها می داد.

بررسی تئاتر سینا ساعی

سینا ساعی از نوجوانی علاقه مند به فیلم سازی و تئاتر بوده است. هم چنین مقداری از این علاقه سینا را به سمت بازیگری در کلیپ هایش برده است. حال این موضوع باعث شد تا حتی پای سینا به بازی کردن در تئاتر نیز باز شود. حال گفتنی است که مدتی قبل نمایش (هملت تهران 2017) به نویسندگی، طراحی و هم چنین کارگردانی کیومرث مرادی و با بازی سینا ساعى، آرمیتا فروزنده، زهرا بهروزمنش، محیا صدرزاده، دریا در یکی از تئاترهای سرشناس تهران به نمایش درآمد.

بررسی برنامه های یوتیوب سینا ساعی

بررسی برنامه های یوتیوب سینا ساعی

این روزها یوتیوب مورد استقبال خیلی از خوانندگان و رپرها قرار گرفته است. گفتنی است دلیل محبوبیت این شبکه اجتماعی در این است که افراد با فعالیت در یوتیوب و تعداد بازدید ویدیوهای شان می‌ توانند یک منبع درآمد عالی برای خود به وجود آورند. به همین دلیل این روزها خیلی از افراد معروف به ویژه خوانندگانی که طرفداران بسیار زیادی دارند در یوتیوب مشغول به فعالیت شده اند.

حال بهتر است بدانید مدتی قبل سینا نیز فعالیت خود را در یوتیوب آغاز کرد. او مدت‌ ها قبل یک چنل در یوتیوب برای خود راه‌ اندازی کرد. پس از آن آدرس چنل یوتیوب خود را از طریق صفحه شخصی‌ اش با طرفداران خود به اشتراک گذاشت. سینا از دنبال کنندگان خود درخواست کرد تا چنل یوتیوبش را هم دنبال کنند. چرا که از این به بعد قرار است کلیپ‌ های خود به ویژه موزیک ویدیوهایش را در چنل یوتیوب خود منتشر کند.

در حال حاضر سینا ساعی در چنل یوتیوب خود تمام موزیک ویدیوها، فری استایل‌ ها و برنامه‌ هایی که در آن ها حضور داشته است را با کیفیت بالا آپلود می‌ کند. حال اگر تمایل دارید تا به مشاهده تمام ویدیوهای سینا ساعی بپردازید و یا بیشتر با فعالیت‌ های او آشنا شوید و یا حتی اطلاعات بیشتری از سینا ساعی بیوگرافی او بدست آورید. پیشنهاد می کنیم تا چنل یوتیوب او را سابسکرایب کنید.

برترین آهنگ های سینا ساعی کدامند؟

سینا ساعی رپر مشهور ایرانی از زمانی که فعالیت خود را شروع کرده است تا به امروز آهنگ‌ های متعددی را خوانده و منتشر کرده است. حال بهتر است بدانید که ساعی از خوانندگان فعال به شمار می‌ رود که هر چند وقت یکبار به انتشار آهنگ جدیدش می‌ پردازد. با توجه به این که این رپر از صدای خوبی برخوردار است. به همین دلیل این روزها آهنگ‌ های او مورد استقبال خیلی از مردم قرار گرفته است. حال در ادامه قرار است به معرفی برخی از برترین و معروف ترین آهنگ‌ های ساعی بپردازیم. به همین دلیل پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

آهنگ نور

زمانی که سینا ساعی نور را در سال 2020 منتشر کرد این آهنگ توجهات بسیار زیادی را به سمت خود جلب کرد. هم چنین ساعی توانست با انتشار این آهنگ برای بار دیگر صدای بی‌ نظیرش را به رخ همگان بکشد. این آهنگ در لیست محبوب‌ ترین و معروف ترین آهنگ‌ های این رپر قرار دارد.

آهنگ 34

یکی از بهترین و جدیدترین آهنگ‌ های سینا ساعی ۳۴ نام دارد که پس از انتشار مورد استقبال خیلی از مردم قرار گرفت. خیلی از افراد پس از شنیدن این آهنگ به تعریف و تمجید از آن پرداختند. در حال حاضر این آهنگ نیز در لیست معروف ترین و بهترین آهنگ‌ های این خواننده قرار دارد.

آهنگ کاکتوس

آهنگ سینا ساعی کاکتوس یکی دیگر از آهنگ‌ های محبوب و پرطرفدار این خواننده به شمار می‌ رود. زمانی که این آهنگ منتشر شد تا مدت‌ ها رکورد دانلود را از آن خود کرد و خیلی از افراد پس از شنیدن آهنگ کاکتوس به تعریف و تمجید از آن پرداختند.

آهنگ طولانی

به جرات می‌ توان بیان کرد که یکی از معروف‌ ترین و پرطرفدارترین آهنگ‌ های سینا ساعی طولانی نام دارد. زمانی که این آهنگ منتشر شد برای بار دیگر توجهات بسیار زیادی به سمت این خواننده جلب شد. هم چنین این آهنگ مورد ستایش خیلی از شنوندگان قرار گرفت.

آهنگ جاپا

از دیگر آهنگ‌ های پرطرفدار سینا ساعی که در لیست محبوب‌ ترین آهنگ‌ های او هم قرار دارد می‌ توان به آهنگ سینا ساعی جاپا اشاره کرد. این آهنگ از متن فوق العاده‌ ای برخوردار است و ساعی آن را در سبک رپ خوانده و منتشر کرده است. می توانید برای دانلود این آهنگ فوق العاده زیبا به سایت های موسیقی موجود در اینترنت مراجعه نمایید.

آهنگ انگار

ساعی با انتشار آهنگ انگار برای بار دیگر استعداد و مهارت خود را در خوانندگی به رخ همگان کشید. آهنگ سینا ساعی انگار یکی از برجسته‌ ترین آثار او به شمار می‌ رود که پس از انتشار تا مدت‌ ها مورد تعریف و تمجید شنوندگان قرار گرفت. هم چنین بعد از انتشار رکورد دانلود را هم از آن خود کرد.

دوست دختر سینا ساعی

در ارتباط با دوست دختر سینا ساعی باید بگوییم که او وارد رابطه دوستانه و عاشقانه‌ ای با دوست دختر خود شده است. اما هیچ گونه اسم و نشانی از او را در اینترنت و یا صفحات مجازی خود منتشر نکرده است و در واقع می خواهد تا او را از هواداران خودش مخفی نگه دارد. عده زیادی از مخاطبان و طرفداران او این حرکتش را تا حد زیادی تحسین می کنند.

از نشانه هایی که ثابت می کند او در رابطه است می توانیم به برخی از استوری هایش و همین طور موزیک ویدیوهای عاشقانه ای که می سازد اشاره کنیم. در آخرین موزیک ویدیو، او آهنگ انگار را ساخته و منتشر کرده است که یکی از بهترین و جذاب ترین موزیک ویدیوهای رپی عاشقانه در تاریخ موسیقی زیرزمینی ایران می باشد و مورد تحسین تمامی آرتیست ها و علاقه مندان به رپ فارسی قرار گرفته است.

آهنگ جدید سینا ساعی

اگر بخواهیم به جدید ترین آهنگ هایی که تاکنون از سینا ساعی هم منتشر شده است بپردازیم باید به فعالیت او بعد از بازگشت از خدمت سربازی نگاهی بیندازیم. به محض تمام شدن خدمت سربازی آهنگ شیرینی ترخیصی را خوانده و منتشر کرد. به گفته خودش ورس و در واقع شعر کار را در پادگان و زمانی که در حال خدمت بوده نوشته و در این آهنگ تمامی احساسی که یک سرباز می‌تواند داشته باشد را نوشته و در قالب یک آهنگ منتشر کرده است.

حاشیه های سینا ساعی

سینا ساعی در واقع یکی از بی حاشیه ترین و فهیم ترین آرتیست های موجود در رپ و هیپ هاپ فارسی می باشد که تا کنون هیچ گونه حاشیه‌ ای را به وجود نیاورده است. او همیشه به عنوان یک برادر کوچکتر و بزرگتر نظرات خود را در ارتباط با فعالیت های سایر رپرها به صورت کاملا محترمانه با آن ها بیان کرده است که هیچگاه حاشیه ای درست نشود.

سینا ساعی چه آلبوم هایی داشته است؟

سینا ساعی چه آلبوم هایی داشته است؟

سینا ساعی خواننده مشهور ایرانی است که تا به اکنون علاوه بر سینگل ترک، آلبوم‌ هایی را نیز منتشر کرده است. سینا ساعی قد او 180 سانتی متر است و از چشم و ابروی مشکی برخوردار است. به همین دلیل این روزها به یکی از خوشتیپ ترین خوانندگان ایرانی تبدیل شده است که طرفداران فراوانی هم دارد. حال در ادامه قرار است به معرفی آلبوم‌ های این خواننده خوش استایل بپردازیم. به همین دلیل پیشنهاد می‌ کنیم همراه ما تا انتهای مطالب باشید.

آلبوم طبیعی باش

آلبوم طبیعی یکی از آلبوم‌ های معروف این خواننده به شمار می‌ رود که آن را با همکاری امیرعلی a2 خوانده و منتشر کرده است. حال گفتنی است که این آلبوم دارای ده ترک می‌ باشد. هم چنین ترک‌ های معروف این دو خواننده همچون نوبت ما، روز، بهشت و پول نیز در این آلبوم قرار دارد.

آلبوم کلاژ

از دیگر آلبوم‌ های معروف این خواننده که با همکاری علی a2 ساخته و منتشر کرد است می‌ توان به آلبوم کلاژ اشاره کرد. گفتنی است که این آلبوم دارای دوازده ترک می‌ باشد که ترک‌ های معروف این دو خواننده همچون بیهوده، دوست دارم و فسی پیریا نیز در این آلبوم قرار دارد. آلبوم کلاژ پس از انتشار مورد استقبال خیلی از مردم قرار گرفت و از تعداد دانلود بسیار بالایی برخوردار شد.

ماجراهای بین سینا ساعی و تتلو

امیر تتلو یکی از خوانندگان مشهور و پرحاشیه اهل ایران است که گاهی اوقات درگیری‌ هایی بین او و سایر خوانندگان به وجود می‌ آید. حال گفتنی است که مدتی قبل درگیری شدیدی بین سینا ساعی و امیر تتلو به وجود آمد که این درگیری تا جایی ادامه پیدا کرد که باعث شد تا فن‌ های این دو خواننده نیز وارد این دعوا و درگیری شوند.

قضیه از این قرار است که مدتی قبل امیر تتلو یک ویدیو در صفحه شخصی خود آپلود کرد و در این ویدیو او به تمسخر سینا ساعی پرداخت. امیر تتلو به صورت یک فری استایل به تمسخر سینا ساعی پرداخت. پس از آن تتلو از طریق فضای مجازی بیان کرد: ری**دم از دست این رپراتون جالب اینجاست که اینا به خودشون میگن نابغه بعد طرفدارم دارن.

این موضوع باعث شد تا سینا به شدت به صحبت‌ های تتلو و کلیپ تمسخرآمیز او واکنش نشان دهد. هم چنین فن‌ های سینا نیز به انتقاد و توهین و فحاشی امیر تتلو پرداختند. پس از آن فن‌ های تتلو نیز به پیج سینا رفتند و به او حمله ور شدند. این موضوع درگیری شدیدی را بین این دو رپر به وجود آورد. پس از این درگیری سینا یک دیس ترک خطاب به امیر تتلو منتشر کرد و در این ترک به انتقاد از تتلو پرداخت. گفتنی است که این دیس ترک حواشی زیادی را به وجود آورد و از تعداد دانلود بسیار بالایی هم برخوردار شد.

سوالات متداول

  1. پرمخاطب ترین آهنگ سینا ساعی چه نام دارد؟!

    به گفته عده ای از کارشناسان رپ فارسی پرمخاطب‌ترین آهنگ ساعی آهنگ طولانی می باشد.

  2. آلبوم های سینا ساعی چه نام دارد؟!

    آلبوم های طبیعی باش و کلاژ تنها آلبوم های منتشر شده از سینا ساعی در قالب گروه تیک تاک هستند.

  3. سینا ساعی متولد چه سالی است؟!

    متولد اردیبهشت ماه سال ۶۷ می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید